Skip to main content

vriend penis

• November 10, 2025
  • 6 reacties
  • 1179 Bekeken

Forum|alt.badge.img+2

Vandaag had ik sporten/LO op school.  We hadden gymnastiek. We zo dat ding doen dat je rond een paar moet draaien (horizontale paal). Hij had dat dus gedaan en bleef met zijn penis op de paal hangen en ik zag een beetje zeg maar het stuk broek waar zijn penis zit en echt dat daar iets zat. Dit vond ik best wel geil. We konden er mee lachen en m1akte het grapje: "zal ik er een kusje op geven". Hij antwoorden met een geile blik. Is dit speels of echt een teken?

6 reacties

Forum|alt.badge.img

Weet k niet zo, voel je iets voor hem?

Forum|alt.badge.img+1

Waarschijnlijk eerder als grap, gebeurt wel vaker op die leeftijd

Forum|alt.badge.img+2
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • November 10, 2025

Weet k niet zo, voel je iets voor hem?

Zoals je misschien kan lezen in andere topics, ja. We kennen elkaar al lang maar wil wel eens wat meer. Maar echt houden als verliefd weet ik dus niet. Ik word wel geil met hem.

Forum|alt.badge.img+2
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • November 10, 2025

Waarschijnlijk eerder als grap, gebeurt wel vaker op die leeftijd

Het meeste van speciale dingen zet ik wel hier. Dat hij mijn been streelt gebeurt best vaak. Dan ook of is er dan wel wat meer?

• November 11, 2025

@Anoniem.Boy  ik begrijp helemaal niks van je verhaal 

Forum|alt.badge.img+2
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • November 12, 2025

Kort samengevat. Ik zag soort dat zijn in zijn broek echt duidelijk ergens over hing en vond het best geil. Hij raakt mij ook best veel aan. Vanaf het topic gay zecht hij wel direct dat hij dat vil vermijden ofzo. Zou hij ban zijn dat hij daarmee zou gepest worden ofzo?