Skip to main content
Vraag

vriend op snapchat doet geil

• February 23, 2026
  • 20 reacties
  • 1593 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Hoi allemaal,

ik ben een jongen 15 jaar oud en ik heb een beste vriend die super geil doet op snap hij stuurt de hele tijd foto’s in zijn onderbroek met een stijve dan stuur ik een normale foto terug van alleen mijn gezicht en dan stuurt die weer een spiegel foto in zijn onderbroek. 

is dit een hint? (Ik wil echt allang iets met hem doen) zou die mij doorhebben?

groetjes,

jantje

20 reacties

Hee ​@Jantje1754 

Ik denk dat het wel iets is ja, want je stuurt normaal niet naar de meeste mensen dat..

Ik denk dat je gwn als hij zo’n foto stuurt moet zeggen van: waar heb je zin in ofzo

Ik heb geen idee trouwens oke? 

Trouwens, vind je het ook geil?

Misschien moet je beginnnen als je het ook wil van je hele lichaam foto’s te sturen?

Of met hem afspreken?

Laat weten!!!

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • February 24, 2026

Bedankt voor je bericht ik heb een foto gestuurd van mijn gezicht en mijn buik toen kreeg ik een foto terug waar die in zijn onderbroek stond en hij zei ik ga douchen op die foto zag je zijn piemel zo goed. Ik heb nu echt heel veel zin om iets met hem te doen. Heb je tips of ervaring wat je wilt delen? Alvast bedankt!

Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • February 25, 2026

wajoo, dat is echt geil boy. Zou willen dat ik die snaps ook kreeg. 

Ander
Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • February 26, 2026

als hij alleen maar foto stuurt en nooit livechat … dan is het nep. Dus goed opletten

nieuwschierig_aapje
Forum|alt.badge.img+6

​Even een vraagje vooraf, ken je deze vriend in 'het echte leven'? 

Zo ja;

Dan kan je hem vragen waarom is dat doet enz., dan kom er erachter wat is wil!

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • February 26, 2026

@nieuwschierig_aapje Hoi, dit is een vriend van school

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • February 26, 2026

@Ander Hij appt ook met me

@DV16 Helaas mogen we geen contactgegevens vertellen anders had ik het wel gedaan!

@Jantje1754 , dus je ziet hem elke dag op school?

Hoe doet hij dan, hoe praat hij tegen je?

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • February 27, 2026

@Sophie20000 

Op school doet die altijd alsof er niks gebeurd is. Ik heb vandaag een snap gekregen waar die in bed lag en hij maakte een foto van zijn benen en toen zag je een stukje van zijn geslachtsdeel. 

Jeffrey
Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • February 27, 2026

Hey ik had met meisje van de voetbal die stuur ook best vaak zo foto met handen voor borsten  of foto van billen in de spiegel dat je alles wel kon zien als haar dan tegen kwam zij ze niet daar over maar op snap stuurde ze alles 

Forum|alt.badge.img+2
  • Praat goed mee
  • February 28, 2026

@Jantje1754 
Kleine vraag maar niet onbelangrijk;

Ken je die boy ook in het echt of niet?

Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • February 28, 2026

je kan toch zeggen dat het er goed uit ziet zo op afstand ook al zie je niet alles, laat staan als je het in het echt zou mogen zien, wie weet krijg je dan wel alles te zien. misschien zelf ook wat durven te laten zien. maar praat gewoon met hem.

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • February 28, 2026

Ken je die boy ook in het echt of niet?

Ja het is mijn beste vriend van school

@Jantje1754  oke, mmm beetje lastige situatie dan wel…

Misschien een x afspreken om te kijken hoe hij dan doet?

ikbengwnlekkerannoniem
Forum|alt.badge.img

stuur iets terug en kijk hoe ie daarop reageert en breng t een keer op irl als ie dan ineens shy wordt dan vind ie je wss wel leuk, maar ik zou wel zo snel mogelijk overstappen naar het echte leven want op t internet gebeuren rare dingen tegenwoordig! maar ik zou gwn een keertje iets terug sturen of een keer reageren met een 👅 emoji ofz, dat kan altijd worden gezien als een grap maar je geeft hem wel een kleine hint! laat t weten!

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • March 7, 2026

je kan toch zeggen dat het er goed uit ziet zo op afstand ook al zie je niet alles, laat staan als je het in het echt zou mogen zien, wie weet krijg je dan wel alles te zien. misschien zelf ook wat durven te laten zien. maar praat gewoon met hem.

Oké ik heb dit dus gedaan en heb gister afgesproken. Ik kwam binnen en toen gingen we naar zijn kamer eerst gingen we gwn normaal gamen maar ik voelde steeds iets tikken bij mijn kont dus ik keek en hij tikte me steeds aan en hij liet zijn stijve zien die door zijn broek heen kwam ik kreeg natuurlijk ook een stijve en hij vroeg mag ik hem eens aanraken en ik zei ja hoor eerst raakte hij hem aan toen ik mijn broek nog aan had maar daarna trok die mijn kleren uit en ging hij meteen pijpen dit was wel echt super lekker ik heb het ook bij hem gedaan en we hebben elkaar anaal genomen en we zijn klaargekomen op elkaars kont.

Nou fijn, dat is geslaagd! 

Gaan jullie nu nog een x afspreken?😉

Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • March 7, 2026

nou jantje dan hebben jullie gedaan wat jullie allebei wilden of willen jullie nog meer dan wat jullie gedaan hebben? hebben jullie het wel veilig gedaan toen jullie met jullie piemels in elkaars kont stopten ook al kwamen jullie daarin niet klaar want je kan er ziek van worden

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • March 16, 2026

@DJEE 
We hebben het veilig gedaan en we hebben nergens last van!

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • March 16, 2026

@Sophie20000 
Jaaaaa volgende week komt die logeren