Skip to main content
Vraag

vriend naakt zien?

• October 19, 2025
  • 8 reacties
  • 1007 Bekeken

Forum|alt.badge.img+2

Ik weet dat ik het er al veel over heb maar mijn vriend geeft precies steeds meer "tips" Dat hij meer wilt. Soms raakt hij mijn been aan en gaat hij heel dicht naar mijn penis. We hebben het ook vaak over een dichpick en zo voort. Iemand tips hoe we zeg maar "samen naakt " kunnen zijn?

8 reacties

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • October 19, 2025

Jullie kunnen samen naar de sauna gaan

xx liefs Wolf 🐺

• October 20, 2025

@Anoniem.Boy  bij elkaar logeren en naakt gaan slapen. En een van jullie zijn toch best wel eens alleen thuis dan kunnen julie toch ook naakt gaan

Forum|alt.badge.img+2
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • October 20, 2025

@Wolf 

Kan maar ik ben niet echt van de sauna en hij ook niet denk ik

*Quote verwijderd door de kindertelefoon*

Forum|alt.badge.img+2
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • October 20, 2025

@Aubien 

We willen misschien voor me 16e verjaardag wel iets doen en dat hij misschien ook bij mij slaapt maar naakt gaat niet lukken want mijn zus kan gewoon binnen komen want zij slaapt bijna naast mij. Heb je hier tips voor?

*Quote verwijderd door de Kindertelefoon*

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • October 20, 2025

Je kan iets voor de deur zetten en je kan rustige muziek opzetten zodat ze niks hoort en wanneer word je 16

• October 21, 2025

*Onnodige quote verwijderd door de Kindertelefoon*

@Anoniem.Boy  je kan het gewoon tegen je zus zeggen dat je niet wil dat ze zomaar binnen komt. Niet met logeren maar ook zo niet. Je zus zal ook privé-momentjes hebben, dus jij ook. En je kan ook een (houten) stok onder je deurklink doen. En zoals ​@Katoen  zegt een muziekje opzetten om ‘bepaalde’ geluiden te dempen

Forum|alt.badge.img+2
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • October 21, 2025

Je kan iets voor de deur zetten en je kan rustige muziek opzetten zodat ze niks hoort en wanneer word je 16

Begin volgend jaar

• October 22, 2025

*Onnodige quote verwijderd door de Kindertelefoon*

@Anoniem.Boy  ik ben ook niet van de sauna’s maar ik ga wel vaker naar een wellness lekker in een jacuzzi en je laten masseren