Vriend naakt gezien, nu geil als ik er aan denk

  • 31 August 2018
  • 8 reacties
  • 2138 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
In de laatste week van school hadden we als klas een klassen uitje waarbij we gingen kanoën, na een poosje wouden we weer terug op de kanten en wouden we gaan omkleden (we waren ondertussen nat omdat we er een keer uit zijn gevallen), toen we in de kleedkamer waren ging hij douchen (blijkbaar naakt), toen hij klaar was kwam hij daardoor ook naakt uit de douche ik weg kijken omdat ik niet wou dat hij het raar vond dat ik naar hem keek.

maar toen kwam ik weer thuis en dacht er over na van wat er gebeurde en werd in eens geil..

weet iemand waarom dit gebeurde en is dit erg??

Groetjes: GeenGebruikerGevonden

8 reacties

Dit is zeker niet erg en zeker niet raar, het is normaal dat je opgewonden raakt als je iemand naakt ziet, is het nu een jongen of een meisje. Maak je er maar niet al te veel zorgen over.
Het is een jongen, en bedankt dat je hebt gereageerd, zit al best lang met dit verhaal maar wist niet waar ik hem op moest zetten en hoe ik het er neer zet
Ook een jongenslichaam maakt een jongen soms geil, ook wat alle andere jongens zeggen. Het is goed dat je er over praat. Maar is er iets speciaal wat je geil maakte aan deze situatie?
Nee, niet dat ik weet.
Maakt ook niet uit, het betekent ook niet dat je gay bent ofzo, dat hij he geil maakt is gewoon een punt. maak je niet druk hoor...
wat vond je van de situatie, kan je het beschrijven?
Hey!
Sorry voor de latere reactie

Maar wat jij nu hebt is niks mis mee het is voor jouw allemaal nieuw ik zie dit als experimenteren dat hebben bijna alle jongens wel eens gedaan

Gr. Sayittomy
Niks mis mee. Hebben alle jongens. Sommige jongens masturberen zelfs met elkaar. Dus dat is nog niks 😉
Ik weet niet wat ik er van vond raadgever, aan de ene kant raar maar aan de andere kant maakte me het niet echt uit

Reageer