Skip to main content

Vriend in onderbroek of zelfs naakt willen zien

• April 22, 2026
  • 39 reacties
  • 3737 Bekeken

Toon eerste bericht

39 reacties

Forum|alt.badge.img+4
  • Vaak actief
  • May 2, 2026

goed gedaan 1ste stap is gezet en goed dat hij zei dat jij ook bloot moest. heb je wel al zijn piemel of billen aangeraakt of hij al jou piemel of billen aangeraakt en wat vonden jullie ervan. maakt toch niet uit hoe groot jullie piemel is gaat erom wat je ermee kan of doet dan alleen plassen.

Forum|alt.badge.img+1
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • May 2, 2026

ja we hebben elkaar  per ongeluk aangeraakt maar niet expres

Minecraft speler
Forum|alt.badge.img+3

SUPERFIJN om te horen dat het is goedgekomen, misschien moet je t hem n keer uitleggen wat aftrekken is, en laat je het alsjeblieft weten als je nog een keer gaat logeren met hem en dan zullen wij ( ​@Ander  ​@Diana ​@Anoniempje.65 ​@Merel12345 ​@DJEE ​@F_Onbekend ​@Mat ​@Anoniemejongen98 ​@NLGUY en ik, ​@Minecraft speler)

waarschijnlijk allemaal voor je klaar staan om tips te geven 

Groetjes ​@Minecraft speler 

Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • May 20, 2026

Goed gedaan hopelijk spreken jullie nog een keer af !!

Forum|alt.badge.img+1
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • June 8, 2026

Oke, ik en die vriend hebben een hele tijd niet afgesproken maar we gaan over een week 2 nachtjes logeren! Dus wat denken jullie dat ik moet gaan doen die 2 nachtjes??

Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • June 9, 2026

Ik zou eigenlijk weer gewoon beginnen waar je een beetje gebleven bent. Dus weer naar dat naakt slapen en dan eventueel een stapje verder.  Als hij nog steeds niet weet wat aftrekken is kun je hem bijvoorbeeld 'Les’ geven en zo verder uitbouwen. Dat je dan bijvoorbeeld op de laatste nacht echt samen gaat aftrekken. Pas op dat je niet te snel dingen wil doen want anders wordt het raar. Laat maar weten of je nog tips nodig hebt en hoe het is gegaan.

Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • June 9, 2026

Oke, ik en die vriend hebben een hele tijd niet afgesproken maar we gaan over een week 2 nachtjes logeren! Dus wat denken jullie dat ik moet gaan doen die 2 nachtjes??

Oo leuk zeker doen wat ​@Jongeman1456  zegt gewoon zoals de vorige keer. Hij zal nu wel al weten wat het is haar als hij het nu nog niet weet dan moet jij hem helpen en het zeggen! Veel succes en laat ons zeker iet weten 

Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • June 19, 2026

Hoe is het gegaan?

Minecraft speler
Forum|alt.badge.img+3

Ja ​@beertje01 hoe is het gegaan?

Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • June 19, 2026

Ja hoe was het nu?

Forum|alt.badge.img+1

@beertje01  hoe is het gegaan???

Forum|alt.badge.img+1
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • June 22, 2026

Ja het was warm dus ik stelde voor om lekker naakt te zijn de hele dag en hij wilde dat ook wel dus we waren lekker naakt en werden ook best vaak lekker stijf… ondertussen is mn lul ook weer ietsje gegroeid en die van hem niet dus langzaam aan komt er meer verschil! We waren eigenlijk de hele tijd naakt omdat we ook alleen thuis waren en hebben 2 keer samen gedoucht en dan is zon douche cabine toch best klein want we botste heel vaak tegen elkaar aan en ik heb hem zelfs bijna een keer anaal genomen omdat het zo klein was… en het is me toch gelukt we hebben samen afgetrokken en je zag dat het zn eerste keer was want hij begreep er niks van en hij had zelfs nog geen sperma…  

Forum|alt.badge.img+4
  • Vaak actief
  • June 22, 2026

beertje wat leuk dat jullie elkaar bloot hebben gezien en nog wel met stijve piemels. je zegt dat hij nog geen sperma heeft, maar heeft hij wel dat lekkere gevoel gehad en is hij wel echt klaargekomen? je zegt ook dat je bijna je piemel tussen zijn billen in zijn kont had gestopt, daar zal hij dan wel van schrikken als het echt gebeurde. maar stop je piemel niet zomaar in zijn kont, hij moet het zelf ook wel willen maar weet nog niet zoveel van sex denk ik. als je wel je piemel in zijn kont wil stoppen laat hem dan eerst bij jou zijn piemel in je kont stoppen zodat hij een beetje ziet hoe het gaat en dat het hopelijk geen pijn doet.

Pietertje2103
Forum|alt.badge.img+2

@beertje01 Heb je nu nog tips voor andere mensen?