Skip to main content

Vriend in onderbroek of zelfs naakt willen zien

• April 22, 2026
  • 14 reacties
  • 702 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Ik ga deze vakantie met een goede vriend logeren en wil hem graag in zijn onderbroek zien, maar het liefst zelfs compleet naakt. Hij slaapt al in volle vertrouwen in zijn onderbroek naast mij en schaamt zich er niet voor ofzo. Ik weet dat zijn lul best klein is, maar volgens mij denkt hij dat hij een best grote lul heeft ookal als hij zijn eigen lul al groot vindt dan is die van mij gigantisch… hebben jullie tips om te zorgen dat het voor hem zo comfortabel mogelijk is en die broek of zelfs onderbroek uitgaat??

14 reacties

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • April 23, 2026

Dit is een redelijk nieuwe vriend en ik weet dat hij echt onervaren is en dus nog nooit heeft afgetrokken ofzo. Al mijn andere vrienden waar ik ook mee logeer en wel naakt heb gezien trekken wel af. Daarom vindt ik het moeilijk om te zorgen dat hij zich ook zo comfortabel gaat voelen om wel naakt te zijn en af te trekken met mij...

Forum|alt.badge.img+4
  • Praat goed mee
  • April 23, 2026

ga gewoon zelf naakt en speel wat met je piemel, hij zal hier best op reageren. of zeg tegen hem dat je iets heel prive wil laten zien, je piemel dus en dan trek je je velletje naar beneden tot de helft ofzo en of hij dat ook kan of niet, misschien laat hij dan ook wel zijn blote piemel zien.

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • April 25, 2026

oke bedankt voor de tip! gewoon lekker zelf naakt en spelen met mn lul dat moet lukken… nog andere mensen tips?

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • April 25, 2026

@beertje01  ik snap het dat je het wil heb er zelf ook mee gezeten eigenlijk zit ik er nog steeds mee maar hoe oud zijn jjj en je nieuwe vriend dan?

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • April 25, 2026

@NLGUY ik ben 15 en hij is nu 14 maar wordt over 3 maanden ook 15

Forum|alt.badge.img+4
  • Praat goed mee
  • April 25, 2026

beertje, slaap jij bloot naast hem of niet. als jij bloot bent kan je misschien een beetje stoeien en als je hem dan misschien bloot krijgt zou je dan wat met hem willen doen zo ja wat of blijft het bij kijken.

Diana
Forum|alt.badge.img+13
  • Vaste gast
  • April 25, 2026

Bijna 15 en nog nooit afgetrokken?  Lijkt me sterk.

Hem zover krijgen dat hij samen met jou rukt is niet alleen een kwestie van dat hij zich naakt op zijn gemak voelt bij jou - hij moet ook zin hebben in samen masturberen. Niet alle jongens voelen die behoefte of vinden het geil om hun vriend met zijn piemel te zien spelen.  Hou daar rekening mee.

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • April 25, 2026

Normaal slaap ik naakt maar niet naast hem ik sil het graag maar heb het nog niet kunnen doen... naast andere vrienden slaap ik wel naakt. En tuurlijk wil ik het niet bij kijken houden

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • April 25, 2026

@Diana ik denk dat hij zich snel op zn gemak voelt bij mij als hij naakt is. En ja het enige is dan inderdaad dat hij zin moet hebben om samen met mij aftetrekken maar denk dat dat ook wel goed komt hoor. 

Diana
Forum|alt.badge.img+13
  • Vaste gast
  • April 25, 2026

@beertje01 hoe zit dat eigenlijk met je gigantische piemel?  Eerder schreef je dat je een kleintje hebt.  Dan is je vriend wel heel karig bedeeld.

Merel12345
Forum|alt.badge.img+3
  • Vaak actief
  • April 25, 2026

Hey ik zie mijn beste vriendinnen  best veel in hun ondergoed  of soms naakt als we samen slapen of met de voetbal dat we douchen 

Forum|alt.badge.img

Vraag aan hem of ie wilt stoeien ofzo als jullie in je onderbroek zitten ofzo, als hij het goed vind kan je toch verder gaan met rukken ofzo.

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • April 26, 2026

@Diana ja de laatste keer dat ik had gemeten was hij 6.5cm maar nu is hij ietsje groter… maar nogsteeds niet gigantisch helaas. maar die van hem is echt klein… de laatste keer dat ik hem in zn onderbroek heb gezien zat er zo goed als niks in zijn onderbroek.

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • April 26, 2026

@Merel12345 ja ik zie al mn andere vrienden ook wel vaak naakt maar hem niet want hij zit niet op voetbal…