Skip to main content

Vriend in onderbroek of zelfs naakt willen zien

• April 22, 2026
  • 3 reacties
  • 413 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Ik ga deze vakantie met een goede vriend logeren en wil hem graag in zijn onderbroek zien, maar het liefst zelfs compleet naakt. Hij slaapt al in volle vertrouwen in zijn onderbroek naast mij en schaamt zich er niet voor ofzo. Ik weet dat zijn lul best klein is, maar volgens mij denkt hij dat hij een best grote lul heeft ookal als hij zijn eigen lul al groot vindt dan is die van mij gigantisch… hebben jullie tips om te zorgen dat het voor hem zo comfortabel mogelijk is en die broek of zelfs onderbroek uitgaat??

3 reacties

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Net nieuw
  • April 23, 2026

Dit is een redelijk nieuwe vriend en ik weet dat hij echt onervaren is en dus nog nooit heeft afgetrokken ofzo. Al mijn andere vrienden waar ik ook mee logeer en wel naakt heb gezien trekken wel af. Daarom vindt ik het moeilijk om te zorgen dat hij zich ook zo comfortabel gaat voelen om wel naakt te zijn en af te trekken met mij...

Forum|alt.badge.img+4
  • Praat goed mee
  • April 23, 2026

ga gewoon zelf naakt en speel wat met je piemel, hij zal hier best op reageren. of zeg tegen hem dat je iets heel prive wil laten zien, je piemel dus en dan trek je je velletje naar beneden tot de helft ofzo en of hij dat ook kan of niet, misschien laat hij dan ook wel zijn blote piemel zien.

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Net nieuw
  • April 25, 2026

oke bedankt voor de tip! gewoon lekker zelf naakt en spelen met mn lul dat moet lukken… nog andere mensen tips?