Vriend heeft (te) grote penis

  • 31 July 2018
  • 3 reacties
  • 3411 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hallo, mijn vriend heeft een penis van 18 cm en ik ben nog niet ontmaagd, ik ben dus bang dat hij te dik / te lang is en dat ie niet past en dat het dan tijdens de 1e keer niet gaat. Heeft iemand hier ervaring mee of nog tips??

3 reacties

Tijdens te ontmaagding hemoet je ontspannenzijn jullie allebei en als je wat glijmiddel gebruikt gaat het wat soepeller denk ik ik heb daar zelfs nog geen ervaring mee maar jou vagina kan wel uitrekken want daar moet ook een baby uitkomen later dus geen schrik hebben het komt in orde
Sorry voor mijn spelfouten
Reputatie 3
Badge +8
Hey,

Ik denk dat je je geen zorgen over de lengte van zijn penis hoeft te maken. Als hij minder diep penetreert heb je er totaal geen last van. Qua dikte is er waarschijnlijk ook nog vrij weinig aan de hand (behalve als het extreem is). Zolang jij vochtig genoeg bent zal zijn penis zeker ‘passen’ en zal de eerste keer ook gewoon lukken. Dus ik zou zeggen doe lang voorspel zodat jij alle tijd hebt om op gang te komen. Je zou ook nog als extra wat glijmiddel kunnen gebruiken, maar het is ook belangrijk dat je zelf nat bent zodat je vagina wijder en dieper is. Mocht het nou niet zo soepel gaan en lukt het niet helemaal om echt vochtig te worden, probeer het dan gewoon de volgende keer. Net zo lang tot je wel goed nat bent. Het kan namelijk vervelend zijn indien dit niet zo is en zeker bij je eerste keer wil je dit liever niet. Hou je vooral niet met de evt te grote penis bezig, want je kan hem waarschijnlijk makkelijk hebben indien je nat genoeg & ontspannen bent. Dat waren mijn tips.

P.S. Ik heb het steeds over ‘nat’ en ‘vochtig’ ipv ‘opgewonden’ omdat sommige meisjes wel opgewonden kunnen zijn maar (bijvoorbeeld door de spanning) dan niet nat zijn.

Reageer