Vraag

Vriend gevoeld in slaap

  • 7 August 2019
  • 5 reacties
  • 1444 Bekeken

Badge
Hallo, vorige week ging ik bij m'n beste vriend slapen. Hij is 13 en ik 14. Toen hij sliep werd ik heel geil van hem en heb ik zijn broek naar beneden getrokken en aan zijn piemel gevoeld.
Is dat normaal of kan ik dat beter niet doen

5 reacties

Het is normaal hoor, het komt gewoon dat je uit het niest erg nieuwsgierig was.. het is niet erg hoor. Maar had ie niets ervan gemerkt tijdens het slapen dat je zijn broek afhaalde?


Sommige merken het En worden wakker ervan, was ie niet wakker ervan toen je zijn broek af haalde.. het zal erg schokkend zijn voor jullie denk ik dat hij wakker ervan werd toen je zijn broek naar beneden deed.

Misschien voor de volgende keer dat het weer gebeurt moet goed opletten of het verstandig is of niet.. voordat je iets doet waarvan je misschien spijt later kan krijgen.

Stel he, als je vriend wakker werd of automaties wakker werd en merkt dat ie zijn broek naar beneden is gedaan en jij bent de enige die in dezelfde kamer zit.. en hij schrok heel erg En zag jou naast hem.. hoe zal je dan in dat soort situatie reageren?
Dat is stel he als dat was gebeurt.. wat zal je gaan doen om hem gerust te stellen.

In mijn geval zal ik de waarheid vertellen op een rustige manier en legt zo goed uit wat er is gebeurt en waarom je dat deed.
Hoi

Je logeerde bij een vriend, en toen hij sliep, heb je zijn broek naar beneden getrokken en even gevoeld.

Dat je rond de puberteit interesse ontwikkelt in intimiteit is normaal, maar het is niet ok om zonder toestemming een vriend te betasten. Om te voelen op de plek waar jij dat deed, heb je toestemming nodig. Heb je die toestemming niet, kan het, moest je vriend hierachter komen, gebeuren dat je zijn vertrouwen verliest.

Zoals JadeGameSetPlay zei, lijkt het me goed om dit voorval met je vriend te bespreken. Dit bespreken doe je uit respect voor jullie vriendschap. Wie weet ontwaakte hij terwijl je hem aanraakte, en wacht hij tot jij erover begint.

Groetjes
Kenshin
Nee, dat is niet normaal. Hij heeft je geen toestemming gegeven.

Groet, Haller
Technisch gezien is dit aanranding
Dat is aanranding!!!!!!!

Reageer