Vraag

Vriend afgetrokken in zijn slaap en seks

  • 22 May 2019
  • 9 reacties
  • 20979 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik heb afgelopen weekend met mijn beste vriend gelogeerd ik ken hem al 11 jaar ik ben 15 hij is 14.
Toen hij in slaap was gevalen kreeg ik in een keer een stijven omdat ik naar hem aan het kijken was. ( we lagen in een twee persoons bed zoals ik wel vaker met vrienden doe op de logeer kamer) ik heb hem toen ff gestreeld en toen terwijl ik dat aan het doen was trok ik langzaam zijn onderbroek naar benden. voor dat ik het wist was ik hem aan het aftrekken maar hij werd niet wakker dus ik dacht kijken hoe ver ik kan gaan tot dat hij wakker word dus ik begon hem te pijpen, maar pas naar 5 minuten werd hij daar waker van en begon te kreunen. ik was gelijk gestopt maar hij zij ga maar verder dus ik ben verder gegaan. Ik vroeg wil jij dat ook bij mij doen toen zij hij ja geen probleem. dus begon hij mij af te trekken en te pijpen. Ik zij durf je nog verder te gaan hij zij dat weet ik nog niet. maar ik zei we kunnen het toch proberen en als het niet lekker is stoppen we gewoon, dus hij zij nou goed dan dus ik pakte een condoom van mijn kamer en hij deed die bij mij om en voor dat we er zelf erg in hadden hadden we seks en hij zij Miss moeten we dit vakker doen. dus ik stemde daar mee in en toen hebben we het 1 uur gedaan om en om was super geil.

Maar we vinden melkaar niet leuk als in een relatie leuk maar zijn we nu wel gay dan of niet?
en is het erg dat ik ben begonnen of niet?

Ik hoop dat jullie ons kunnen helpen.

9 reacties

Hoi

Je streelde je vriend in z'n slaap, wat bij z'n ontwaken leidde tot seks. Jullie zijn bevriend, hebben geen relatie, en inmiddels vraag je je af wat dit voor jullie betekent.

In principe is het belangrijk om toestemming te vragen voordat je iemand intiem aanraakt. Je vriend was zich niet bewust van wat er zich afspeelde tot hij wakker werd. In de toekomst lijkt het me goed om voor het intiem worden, om toestemming te vragen.

Bij het ontwaken gaf je vriend aan dat je door mocht gaan. Jullie hebben als vrienden seks gehad, waardoor jullie vriendschap omschreven zou kunnen worden door de term 'friends with benefits'. Dat houdt in dat jullie geen relatie hebben, maar wel seks hebben met elkaar.

Of jullie zo'n vriendschap een kans willen geven, is een keuze die bij jullie beiden ligt. Het lijkt me in ieder geval van belang om goed naar elkaar te blijven luisteren, zodat elk van jullie zich goed blijft voelen bij de band die jullie hebben. Het kan bijvoorbeeld gebeuren dat de een gevoelens ontwikkelt voor de ander, of dat een van jullie met twijfels zit.

Of jullie op jongens vallen, is moeilijk te voorspellen. Heb je al eens gevoelens gehad voor een jongen, die verder gingen dan seksuele aantrekking?

Groetjes
Kenshin
Woow wat een gave beleving ik ben jaloers😉

Als julie vinden dat het geen relatie is dan is dat het niet, als je een benaming hier voor zoekt is dat Friends with benefit wat betekend: vriend mef voordelen (onder andere sex zonder relatie)

Nee je hoeft niet perse gay te zijn het kan experimenteren zijn of je can bi-courius zijn wat betekend dat je het geen probleem vind om met een man of vrouw sex te hebben maar met een van de twee een relatie aan zou kunnen gaan. Dus bijvoorbeeld je vind het niet erg om met een man of vrouw sex te hebben maar je wilt geen relaties met mannen maar wel met vrouwen

En nee het is niet erg dat jij begonnen bent zolang hij het niet erg vind

Gr
Joey
Hoi bedankt voor jullie reactie wij hebben het inmiddels al vaker gedaan is super geil echt aan te raden om zelf te proberen
Het betekent niet dat je gay bent ik wil graag ook doen met iemand om te experimenteren maar helaas weet niet met wie

nee want je kan je gewoon seksueel aangetrokken voelen tot een ander van het zelfde geslacht zonder gay te zijn en jullie zijn gewoon fuck buddies( A.K.A ) ( oftewel ) friend whit benefits

Hey,

Dat je sex hebt gehad met hetzelfde geslacht betekend nog hellemaal niks.

Pas als je verliefd word op een meisje of jongen zul je erachter komen of je homo bent of hetro.

Groetjes,
Lise
heyyy,

je bent niet meteen gay als je dit doet, je bent je lichaam aan het ontdekken en als jullie je er goed bij voelen kunnen jullie het vaker doen als jullie willen. vraag de volgende keer wel even of je iemand zo mag aanraken, niet iedereen vind dat even fijn.

xxx
Wat ze ook zeggen je bent gay tenzij je meisjes ook leuk vind wat je dan bi seksueel maakt en op de dag van vandaag de meest voorkomende seksualiteit is wat ik meestal vraag aan zulke mensen is zou je ook vrijen met een transseksueel in proces die beide geslachten voor een deel heeft of is het uh nee ik val op hetzelfde geslacht?
Reputatie 2
Badge +2

Ik heb afgelopen weekend met mijn beste vriend gelogeerd ik ken hem al 11 jaar ik ben 15 hij is 14.
Toen hij in slaap was gevalen kreeg ik in een keer een stijven omdat ik naar hem aan het kijken was. ( we lagen in een twee persoons bed zoals ik wel vaker met vrienden doe op de logeer kamer) ik heb hem toen ff gestreeld en toen terwijl ik dat aan het doen was trok ik langzaam zijn onderbroek naar benden. voor dat ik het wist was ik hem aan het aftrekken maar hij werd niet wakker dus ik dacht kijken hoe ver ik kan gaan tot dat hij wakker word dus ik begon hem te pijpen, maar pas naar 5 minuten werd hij daar waker van en begon te kreunen. ik was gelijk gestopt maar hij zij ga maar verder dus ik ben verder gegaan. Ik vroeg wil jij dat ook bij mij doen toen zij hij ja geen probleem. dus begon hij mij af te trekken en te pijpen. Ik zij durf je nog verder te gaan hij zij dat weet ik nog niet. maar ik zei we kunnen het toch proberen en als het niet lekker is stoppen we gewoon, dus hij zij nou goed dan dus ik pakte een condoom van mijn kamer en hij deed die bij mij om en voor dat we er zelf erg in hadden hadden we seks en hij zij Miss moeten we dit vakker doen. dus ik stemde daar mee in en toen hebben we het 1 uur gedaan om en om was super geil.

Maar we vinden melkaar niet leuk als in een relatie leuk maar zijn we nu wel gay dan of niet?
en is het erg dat ik ben begonnen of niet?

Ik hoop dat jullie ons kunnen helpen.

Als je geen gevoelens voor hem hebt dan kan het zijn dat je alleen geïnteresseerd bent. Ik heb vrieger wek eens afgetrokken met mijn broer en zelfs gepjjpt maar ben gewoon hetero. Ik was gewoon nieuwsgierig naar hie het was proefde en voelde. 

Reageer