vriend 5 jaar niet meer gezien en wil seks?!

  • 16 April 2015
  • 8 reacties
  • 1673 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Heey, 
ik zit nu al vanaf de 's middags in een soort "WAT MOET IK DOEN!!!!" stemming.

Ik had met mijn oude vriend ( jongen ) die ik al meer dan 5 jaar niet meer heb gezien afgesproken. Hij was mijn beste vriend op de basisschool, totdat ik verhuisde. Ik verheugde mij er zoveel op om hem weer eens te zien en om te weten hoe hij er nu uit zag.
We hadden afgesproken bij mijn oude huis en vandaar zijn we naar zijn huis gegaan. We gingen naar de zolder en begonnen wat bij te praten.
Na een tijdje begon hij rare vragen te stellen, zoals:
"Ben je al ongesteld?"
Ik zei "Ja." Ik was gewoon eerlijk tegen hem en het is de normaalste zaak van de wereld.
De volgende vraag wat hij stelde was: "Heb je ook een vriendje?- Mastrubeer je vaak?" Natuurlijk zei ik: "NEE." Ik ga geen dingen tegen hem zeggen waar ik me over schaam. Hij zei dat hij dat vaak mastrubeerde. Ik dacht, oke waarom moet ik dat weten??!!

Even later vroeg hij een vraag dat ik totaal niet van hem had verwacht.... "Wil je seks hebben met mij?" Nadat hij mij die vraag stelde was ik echt in een SHOCK... mijn handen begonnen steeds erger te trillen met iedere woord dat ik zei.... Maar mijn antwoord op die vraag was "Nee, daar moet je eerst ouder voor zijn vind ik." Na dat was er een rare stilte tussen ons... Maar na een tijdje gingen we naar beneden en speelden een spelletje op de laptop.
We moesten zoveel lachen in dat spelletje... Ik had letterlijk nog nooit zoveel gelachen als nu... (wat normale mensen normaal lachen vinden is voor mij al heel veel)
Maar na een tijdje vroeg hij het weer.... Ik zei nee.... nee... nee..... Hij bleef maar door zeuren...
Ik kwam daar aan om 13.51 uur en bleef daar tot en met 17.00 uur.... terwijl ik nog steeds in die SHOCK zat... 
Ongeveer een kwartier voor dat ik weg ging wilde hij dat ik hem ging pijpen, hij wilde mij ook wel vingeren en hij wilde anders gewoon dat ik naar zijn lul keek... Hij raakte mijn schouder aan voor een korte tijd..... Ik was nog nooit zo bang geweest.... Het leek wel dat hij een totaal ander persoon was geworden.... Ik dacht echt dat hij anders was.... Ik had zelfs nog een trauma toen ik op de fiets was.... en ik moest bijna huilen....

Maar nu de vraag waar ik hulp bij nodig heb....
Voordat dat ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^ allemaal was gebeurd hadden we afgesproken dat hij de volgende week bij mij zou komen... Maar ik wil hem niet meer zien... Hij heeft mij een trauma bezorgd... 
HOE KAN IK HEM VERTELLEN DAT IK NIET MEER MET HEM WIL AFSPREKEN EN DAT IK HEM OOK NIET MEER WIL ZIEN??????!!!! zonder zijn gevoelens te kwetsen.... 

HELP!!!

8 reacties

Je kan mijn inziens twee dingen doen:
- het hem uitleggen dat je je zo voelde en hem een tweede kans geven.
- het duidelijk zeggen en uitleggen waarom
Hoi meid,

Wat een lieve gedachte is dat: `Ik wil hem duidelijk maken dat ik geen contact meer wil, zonder hem te kwetsen`.

Maar, hij ging over jouw grenzen heen! Dat mag je niet accepteren.
Misschien kwets je hem als je zegt dat je geen contact meer wilt.
Alleen weegt dat hier niet zwaarder. Jouw grenzen zijn het belangrijkste.

Praat er met een volwassene over, één van je ouders?
Nogmaals, hij is over jouw grenzen heen gegaan..
Ik kan me voorstellen dat het moeilijk is om erover te praten..
Maar hij heeft hier een fout begaan, jij niet! Kom voor jezelf op.

Stay strong!

Xxx!
Met mij gaat het al wat beter... ik heb er met een vriendin over gepraat alleen dat helpte niet echt... als ik naar mijn ouders toe stap gaan ze er iets HEEL groots ervan maken dus het liefst wil ik ze er niet bij betrokken raken... ik kan ook die vriend die ik al 5 jaar niet meer heb gezien gewoon negeren... meestal helpt dat wel,,, ach ja... ik zal het wel ff proberen...

maar wel lief dat er mensen zijn die mij willen helpen :3
Gewoon zeggen dat je het niet wilt, als ie het nog een keer vraagt gewoon zeggen dat je hem niet meer wil zien, t is misschien hard, maar misschien beter voor jou voordat hij dingen gaat doen waar jespijt van krijgt
Wat een goed idee om hem gewoon te negeren. Als hij toch weer over jouw grenzen heengaat, mag je dat gerust tegen hem zeggen. ;)
Laat je weten hoe het afgelopen is met de afspraak van komende week?
ik heb gezegd dat ik het druk had met huiswerk XD eigenlijk is dat waar... ik moet het gewoon druk houden en alleen tijd vrij maken voor echte vrienden :3
HeyHey!
Ik snap dat je bent geschrokken van zijn vraag,
helaas weet ik niks om je te helpen
Sorry!
Xx ikkengeennnaam
@ikkengeennaam

Ik denk dat dit probleem na 3 jaar wel is opgelost

Reageer