Vraag

Vreemdgaan in relatie

  • 14 April 2019
  • 1 reactie
  • 457 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik ben in mijn laatste relatie vreemdgegaan(ik haat vreemdgaan en voel me echt heeeel kut erover) ik was bij mijn beste vriendin en heb mijn vriendin toen beloofd dat er niks zou gebeuren enzo maar ik heb dus met mijn beste vriendin in 1 bed geslapen maar het zusje van haar lag ook in dr kamer maar we waren dus samen aan het gamen op bed en ik weet niet meer hoe maar op n gegevem moment gebeurde het toch en ben ik vreemd gegaan maar ze weet dit nog niet maar het is wel al uit wat moet ik doen

Tekst aangepast door De Kindertelefoon i.v.m. forumregel 9

1 reactie

Hey!

Je bent vreemdgegaan in je vorige relatie en die is nu sowieso uitgegaan, maar over het vreemdgaan heb je nog niet verteld.
Ik denk dat het wel goed zou zijn om alsnog aan je ex te vertellen dat ej dit hebt gedaan, als hij/zij het te weten komt via iemand anders kan het anders een heel pijnlijke situatie worden voor iedereen.
Voor de rest denk ik dat je er vooral uit kunt leren dat vreemdgaan iets is wat je niet doet. Je hebt het vertrouwen van je vriendin hiermee geschonden en ik hoop dat je wel snapt dat dat voor niemand fijn is.

Groetjes
Lot

P.s. het is niet heel belangrijk, maar het is niet zo handig om heel de manier waarop je vreemdgegaan bent zo uitgebreid te beschrijven, zo wordt je verhaal minder duidelijk om te begrijpen.

Reageer