Skip to main content
Vraag

vreemde pijpen

• February 17, 2026
  • 2 reacties
  • 961 Bekeken

Forum|alt.badge.img

oke waar begin ik . ik M15 was in de sportschool rond 04;00-05;00 snachts. er waren 2-3 mensen aanwezig. (ik was met mn beste vriendinnen)ik ben een trouwens een homo die best wel veel vrouwelijke dingen doet make up enz. er was een man hij was rond de 30 naast mijin de massage stoel. dus hij kijkt en ik kijk en hij knikoogt. ik lachde het weg. toen ging ik naar de wc hij ging ook ik kom de wc uit en hij begint het gesprek. dus wij even bapelen, toen vroeg ik of hij gay was hij zei ja ik zei oke. toen vroeg ik ben je top of bottom. hij zei ik ben alles wat je wilt hij praatte engels en was braziliaans. toen vertijfde ik een beetje en ben ik met hem de wc in gegaan. toen heb ik hem gepijpt en na 3-4 min kwam hij klaar in mijn mond toen ging hij weg. ik ging naar me vriendinnen toe en vertelde het tegen ze hun geloofde het eerst niet dus hun haalde de man erbij ik werdt heel emotoneel en begon te huilen en ging die man bedreigen (dat is natuurlijk niet slim) toen geloofde ze het wel maar 3 vrienden weten het. maar ik ben bang 

heb ik nu een soa? en op dit moment weet ik niet wat ik moet doen?

2 reacties

ik_kan_geen_nickname_bedenken
Forum|alt.badge.img+3

Uhhhm ja. Niet een heel handige actie. Wel gaf jij constent maar t mag nog steeds niet. Soa van pijpen is onwaarschijnlijk maar als je je heel erg zorgen maakt kan je je altijd laten testen. Iig heb je goeie vriendinnen die gelijk die man aanspraken, want ookal gaf jij consent had hij beter moeten weten.

Diana
Forum|alt.badge.img+13
  • Vaste gast
  • February 18, 2026

Wie gaat er nu om 4 uur naar de sportschool en is die dan überhaupt open?

SOA kan, als je zweertjes of zo krijgt moet je naar de huisarts.