@Thom mmmm…. Sws je lengte vind ik geil en qua buigingen enzo maakt het me niet heel veel uit eigenlijk maar recht en iets gebogen vind ik wel het geilst eig ennn beetje harig sws en verder maakt het me niks uit haha…. drm vond k de jouwe geil hahaha
wat vind jij geil aan een lul?
haha thx mann🤪… maar jouwe is 17 cm toch? Dat is ook super groot, heel geil tochhh
Haha ja ik vind een grote meestal wel geil. Hij moet ook wel een beetje verzorgt zijn weet je
En lekkere ballen zijn wel geil haha
Heyy ik heb een paar vraagjes over jullie stijve, zouden jullie ze eerlijk willen beantwoorden met nummers bij elke vraag pls (t liefst “quote” zodat de vragen erbij staan)? Thx.
- Hoe oud ben je? 13
- hoe groot is je stijve?20 cm
- als je staat, je hebt een stijve en je kijkt naar beneden… is je lul dan kaarsrecht, gebogen of staat ie de ene kant op? Als ie gebogen is / een bepaalde kant op staat: hoeveel? Welke kant op? Vind je het geil? Hij staat kaasrecht en ja ik vind het geil
- als je voor een spiegel staat en dan 90 graden gedraaid zgmr en je hebt een stijve, staat je stijve dan recht of gebogen? Als ie gebogen is: hoe erg? Omhoog of naar beneden? Recht
- is je eikel bloot of bedekt met een stijve?bloot
- gaat je schaamhaar een stuk(je) door op je schacht? Zo ja: hoeveel? Tot waar ongeveer op je schacht? ja
- ben je besneden? Zo nee: zou je dat willen? Zo ja: ben je er blij mee?ik. Ben niet besneden
- passen allebei je handen boven elkaar op je harde?ja
- zie je je aderen door je harde? Zo ja hoe erg? Ja , nie zo erg
- Op een schaal van 1 tot 10 waarbij 10 = super blij en 1= super ontevreden, hoe geil vind je je stijve? 10
- Heb je wel eens je sperma uitgesmeerd over je stijve en er daarna nog mee gerukt? Ja
- vraag voor mij?
Je bent echt groot geschapen just saying ♀️
Dat is ook nie alles haha
Das waar maar dan is die in ieder geval geil en de rest zal ook best geil zijn tochhh
Ik vind mezelf niet slecht ofzo haha
Niceee🤪🤪🤪
Heyy ik heb een paar vraagjes over jullie stijve, zouden jullie ze eerlijk willen beantwoorden met nummers bij elke vraag pls (t liefst “quote” zodat de vragen erbij staan)? Thx.
- Hoe oud ben je? 18
- hoe groot is je stijve? 16cm
- als je staat, je hebt een stijve en je kijkt naar beneden… is je lul dan kaarsrecht, gebogen of staat ie de ene kant op? Als ie gebogen is / een bepaalde kant op staat: hoeveel? Welke kant op? Vind je het geil? als ie stijf is en naar benede kijk dan is t een beetje gebogen naar links. Beetje geil
- als je voor een spiegel staat en dan 90 graden gedraaid zgmr en je hebt een stijve, staat je stijve dan recht of gebogen? Als ie gebogen is: hoe erg? Omhoog of naar beneden? als ie stijf is dan is ie zeker gebogen als een soort brug van me schacht naar voren en dan naar beneden.
- is je eikel bloot of bedekt met een stijve? bedekt met een stijfe maar een klein stukje bloot bij de eikel. Maar dat blote gedeelte gebeurt alleen als ik echt heel hard ben anders niet.
- gaat je schaamhaar een stuk(je) door op je schacht? Zo ja: hoeveel? Tot waar ongeveer op je schacht? schaamhaar gaat miss 3cm door op me schacht .
- ben je besneden? Zo nee: zou je dat willen? Zo ja: ben je er blij mee? nee ben niet besneden en zou het niet willen. Ben er blij mee
- passen allebei je handen boven elkaar op je harde? ja beide handen maar kan alleen met 1 aftrekken
- zie je je aderen door je harde? Zo ja hoe erg? ja er loopt 1 dikke ader in de midden van me pik tot de helft ongeveer.
- Op een schaal van 1 tot 10 waarbij 10 = super blij en 1= super ontevreden, hoe geil vind je je stijve? een 7.5 want ik zou wel een langere piemel wille en tikkie breder. Miss een cm of 3 erbij en breedte omdat die kutje dan stretcht hahaha
- Heb je wel eens je sperma uitgesmeerd over je stijve en er daarna nog mee gerukt? ja in de douche een keer. Was wel goeie.
- vraag voor mij? hebje tips om af te trekken of om het aftrekken geiler te maken
Hoi,
Letten jullie op de forumregels? Een aantal reacties is uit dit topic verwijderd op grond van forumregels 7 en 12:
7 Het uitwisselen van contactgegevens is niet toegestaan. (...). Onder dating valt elke vorm van contact buiten het forum. Ook het forum als chat gebruiken is niet toegestaan.
12. Blijf bij het onderwerp, ga niet off-topic. J
groet, Mariska
- Hoe oud ben je? 18
- hoe groot is je stijve? 15
- als je staat, je hebt een stijve en je kijkt naar beneden… is je lul dan kaarsrecht, gebogen of staat ie de ene kant op? Als ie gebogen is / een bepaalde kant op staat: hoeveel? Welke kant op? Vind je het geil? Recht maar een beetje hangend naar links
- als je voor een spiegel staat en dan 90 graden gedraaid zgmr en je hebt een stijve, staat je stijve dan recht of gebogen? Als ie gebogen is: hoe erg? Omhoog of naar beneden? Omhoog
- is je eikel bloot of bedekt met een stijve? Bloot
- gaat je schaamhaar een stuk(je) door op je schacht? Zo ja: hoeveel? Tot waar ongeveer op je schacht? Tot aan de onderkant, wat ik meestal wel eraf scheer
- ben je besneden? Zo nee: zou je dat willen? Zo ja: ben je er blij mee? Nee, boeit me niet
- passen allebei je handen boven elkaar op je harde? Ongeveer denk ik
- zie je je aderen door je harde? Zo ja hoe erg? Een paar, 1 nogal duidelijke
- Op een schaal van 1 tot 10 waarbij 10 = super blij en 1= super ontevreden, hoe geil vind je je stijve? 7tje
- Heb je wel eens je sperma uitgesmeerd over je stijve en er daarna nog mee gerukt? Nee
- vraag voor mij?
- Hoe oud ben je? 17(net)
- hoe groot is je stijve? 23 cm
- als je staat, je hebt een stijve en je kijkt naar beneden… is je lul dan kaarsrecht, gebogen of staat ie de ene kant op? Als ie gebogen is / een bepaalde kant op staat: hoeveel? Hij is niet kaarsrecht hij staat iets wat naar boven. Vind je het geil? Beetje
- als je voor een spiegel staat en dan 90 graden gedraaid zgmr en je hebt een stijve, staat je stijve dan recht of gebogen? Als ie gebogen is: hoe erg? Omhoog of naar beneden? Omhoog en zoals ik al zij heel klein beetje naar boven gebogen
- is je eikel bloot of bedekt met een stijve? Bloot
- gaat je schaamhaar een stuk(je) door op je schacht? Zo ja: hoeveel? Tot waar ongeveer op je schacht? Gwn tot m'n lul
- ben je besneden? Zo nee: zou je dat willen? Zo ja: ben je er blij mee? Nee, en nou ja weet niet, kan ook best kut zijn denk ik.
- passen allebei je handen boven elkaar op je harde? Jup
- zie je je aderen door je harde? Zo ja hoe erg? Ja, maar niet zo super erg
- Op een schaal van 1 tot 10 waarbij 10 = super blij en 1= super ontevreden, hoe geil vind je je stijve? 7,5
- Heb je wel eens je sperma uitgesmeerd over je stijve en er daarna nog mee gerukt? Ja haha
- vraag voor mij? Kun je deze lijst ook doen? En heb je ooit iemand anders afgetrokken?