vragenlijstje over je stijve



Toon eerste bericht

67 reacties

  1. Hoe oud ben je?  16
  2. hoe groot is je stijve?  17cm
  3. als je staat, je hebt een stijve en je kijkt naar beneden… is je lul dan kaarsrecht, gebogen of staat ie de ene kant op? Als ie gebogen is / een bepaalde kant op staat: hoeveel? Welke kant op? Vind je het geil?  Hij is kaarsrecht 
  4. als je voor een spiegel staat en dan 90 graden gedraaid zgmr en je hebt een stijve, staat je stijve dan recht of gebogen? Als ie gebogen is: hoe erg? Omhoog of naar beneden?  Dan is die bijna helemaal recht hij staat een klein beetje omhoog
  5. is je eikel bloot of bedekt met een stijve?  Bijna helemaal bedekt
  6. gaat je schaamhaar een stuk(je) door op je schacht? Zo ja: hoeveel? Tot waar ongeveer op je schacht?  Ja denk ongeveer 3 cm 
  7. ben je besneden? Zo nee: zou je dat willen? Zo ja: ben je er blij mee? Nee en zou dat ook niet willen
  8. passen allebei je handen boven elkaar op je harde? Ja past precies
  9. zie je je aderen door je harde? Zo ja hoe erg?  Ja die zie je wel erg
  10. Op een schaal van 1 tot 10 waarbij 10 = super blij en 1= super ontevreden, hoe geil vind je je stijve?  Een 9 
  11. Heb je wel eens je sperma uitgesmeerd over je stijve en er daarna nog mee gerukt?  Nog nooit geprobeerd 
  12. vraag voor mij?  Wat is je omtrek?

Niceeee mannnn en thx voor t invullen… en geen idee nog nooit gemeten haha bij jou?

Slap weet ik niet maar de omtrek stijf is  ongeveer 16 cm haha is best dik vgm

Reputatie 3
Badge +3
  1. Hoe oud ben je?  16
  2. hoe groot is je stijve?  17cm
  3. als je staat, je hebt een stijve en je kijkt naar beneden… is je lul dan kaarsrecht, gebogen of staat ie de ene kant op? Als ie gebogen is / een bepaalde kant op staat: hoeveel? Welke kant op? Vind je het geil?  Hij is kaarsrecht 
  4. als je voor een spiegel staat en dan 90 graden gedraaid zgmr en je hebt een stijve, staat je stijve dan recht of gebogen? Als ie gebogen is: hoe erg? Omhoog of naar beneden?  Dan is die bijna helemaal recht hij staat een klein beetje omhoog
  5. is je eikel bloot of bedekt met een stijve?  Bijna helemaal bedekt
  6. gaat je schaamhaar een stuk(je) door op je schacht? Zo ja: hoeveel? Tot waar ongeveer op je schacht?  Ja denk ongeveer 3 cm 
  7. ben je besneden? Zo nee: zou je dat willen? Zo ja: ben je er blij mee? Nee en zou dat ook niet willen
  8. passen allebei je handen boven elkaar op je harde? Ja past precies
  9. zie je je aderen door je harde? Zo ja hoe erg?  Ja die zie je wel erg
  10. Op een schaal van 1 tot 10 waarbij 10 = super blij en 1= super ontevreden, hoe geil vind je je stijve?  Een 9 
  11. Heb je wel eens je sperma uitgesmeerd over je stijve en er daarna nog mee gerukt?  Nog nooit geprobeerd 
  12. vraag voor mij?  Wat is je omtrek?

Niceeee mannnn en thx voor t invullen… en geen idee nog nooit gemeten haha bij jou?

Slap weet ik niet maar de omtrek stijf is  ongeveer 16 cm haha is best dik vgm

Niceeeee je hebt wel een geile lul hoor🤪

  1. Hoe oud ben je?  16
  2. hoe groot is je stijve?  17cm
  3. als je staat, je hebt een stijve en je kijkt naar beneden… is je lul dan kaarsrecht, gebogen of staat ie de ene kant op? Als ie gebogen is / een bepaalde kant op staat: hoeveel? Welke kant op? Vind je het geil?  Hij is kaarsrecht 
  4. als je voor een spiegel staat en dan 90 graden gedraaid zgmr en je hebt een stijve, staat je stijve dan recht of gebogen? Als ie gebogen is: hoe erg? Omhoog of naar beneden?  Dan is die bijna helemaal recht hij staat een klein beetje omhoog
  5. is je eikel bloot of bedekt met een stijve?  Bijna helemaal bedekt
  6. gaat je schaamhaar een stuk(je) door op je schacht? Zo ja: hoeveel? Tot waar ongeveer op je schacht?  Ja denk ongeveer 3 cm 
  7. ben je besneden? Zo nee: zou je dat willen? Zo ja: ben je er blij mee? Nee en zou dat ook niet willen
  8. passen allebei je handen boven elkaar op je harde? Ja past precies
  9. zie je je aderen door je harde? Zo ja hoe erg?  Ja die zie je wel erg
  10. Op een schaal van 1 tot 10 waarbij 10 = super blij en 1= super ontevreden, hoe geil vind je je stijve?  Een 9 
  11. Heb je wel eens je sperma uitgesmeerd over je stijve en er daarna nog mee gerukt?  Nog nooit geprobeerd 
  12. vraag voor mij?  Wat is je omtrek?

Niceeee mannnn en thx voor t invullen… en geen idee nog nooit gemeten haha bij jou?

Slap weet ik niet maar de omtrek stijf is  ongeveer 16 cm haha is best dik vgm

Niceeeee je hebt wel een geile lul hoor🤪

Hahah thxxx die van ook wel vgm🤪

Heyy ik heb een paar vraagjes over jullie stijve, zouden jullie ze eerlijk willen beantwoorden met nummers bij elke vraag pls (t liefst “quote” zodat de vragen erbij staan)😂? Thx.

  1. Hoe oud ben je? 15
  2. hoe groot is je stijve? 14.5 cm
  3. als je staat, je hebt een stijve en je kijkt naar beneden… is je lul dan kaarsrecht, gebogen of staat ie de ene kant op? Als ie gebogen is / een bepaalde kant op staat: hoeveel? Welke kant op? Vind je het geil? Klein beetje naar rechts
  4. als je voor een spiegel staat en dan 90 graden gedraaid zgmr en je hebt een stijve, staat je stijve dan recht of gebogen? Als ie gebogen is: hoe erg? Omhoog of naar beneden?
  5. is je eikel bloot of bedekt met een stijve? Als ik m’n voorhuid omlaag trek is ie bloot
  6. gaat je schaamhaar een stuk(je) door op je schacht? Zo ja: hoeveel? Tot waar ongeveer op je schacht? Nee
  7. ben je besneden? Zo nee: zou je dat willen? Zo ja: ben je er blij mee? Nee en ik zou het ook niet willen
  8. passen allebei je handen boven elkaar op je harde? Ja
  9. zie je je aderen door je harde? Zo ja hoe erg? Ja een klein beetje
  10. Op een schaal van 1 tot 10 waarbij 10 = super blij en 1= super ontevreden, hoe geil vind je je stijve? 7
  11. Heb je wel eens je sperma uitgesmeerd over je stijve en er daarna nog mee gerukt? Nog niet
  12. vraag voor mij? Nee
Reputatie 3
Badge +3
  1. Hoe oud ben je?  16
  2. hoe groot is je stijve?  17cm
  3. als je staat, je hebt een stijve en je kijkt naar beneden… is je lul dan kaarsrecht, gebogen of staat ie de ene kant op? Als ie gebogen is / een bepaalde kant op staat: hoeveel? Welke kant op? Vind je het geil?  Hij is kaarsrecht 
  4. als je voor een spiegel staat en dan 90 graden gedraaid zgmr en je hebt een stijve, staat je stijve dan recht of gebogen? Als ie gebogen is: hoe erg? Omhoog of naar beneden?  Dan is die bijna helemaal recht hij staat een klein beetje omhoog
  5. is je eikel bloot of bedekt met een stijve?  Bijna helemaal bedekt
  6. gaat je schaamhaar een stuk(je) door op je schacht? Zo ja: hoeveel? Tot waar ongeveer op je schacht?  Ja denk ongeveer 3 cm 
  7. ben je besneden? Zo nee: zou je dat willen? Zo ja: ben je er blij mee? Nee en zou dat ook niet willen
  8. passen allebei je handen boven elkaar op je harde? Ja past precies
  9. zie je je aderen door je harde? Zo ja hoe erg?  Ja die zie je wel erg
  10. Op een schaal van 1 tot 10 waarbij 10 = super blij en 1= super ontevreden, hoe geil vind je je stijve?  Een 9 
  11. Heb je wel eens je sperma uitgesmeerd over je stijve en er daarna nog mee gerukt?  Nog nooit geprobeerd 
  12. vraag voor mij?  Wat is je omtrek?

Niceeee mannnn en thx voor t invullen… en geen idee nog nooit gemeten haha bij jou?

Slap weet ik niet maar de omtrek stijf is  ongeveer 16 cm haha is best dik vgm

Niceeeee je hebt wel een geile lul hoor🤪

Hahah thxxx die van ook wel vgm🤪

Haha thx mannn

Reputatie 3
Badge +3

Heyy ik heb een paar vraagjes over jullie stijve, zouden jullie ze eerlijk willen beantwoorden met nummers bij elke vraag pls (t liefst “quote” zodat de vragen erbij staan)😂? Thx.

  1. Hoe oud ben je? 15
  2. hoe groot is je stijve? 14.5 cm
  3. als je staat, je hebt een stijve en je kijkt naar beneden… is je lul dan kaarsrecht, gebogen of staat ie de ene kant op? Als ie gebogen is / een bepaalde kant op staat: hoeveel? Welke kant op? Vind je het geil? Klein beetje naar rechts
  4. als je voor een spiegel staat en dan 90 graden gedraaid zgmr en je hebt een stijve, staat je stijve dan recht of gebogen? Als ie gebogen is: hoe erg? Omhoog of naar beneden?
  5. is je eikel bloot of bedekt met een stijve? Als ik m’n voorhuid omlaag trek is ie bloot
  6. gaat je schaamhaar een stuk(je) door op je schacht? Zo ja: hoeveel? Tot waar ongeveer op je schacht? Nee
  7. ben je besneden? Zo nee: zou je dat willen? Zo ja: ben je er blij mee? Nee en ik zou het ook niet willen
  8. passen allebei je handen boven elkaar op je harde? Ja
  9. zie je je aderen door je harde? Zo ja hoe erg? Ja een klein beetje
  10. Op een schaal van 1 tot 10 waarbij 10 = super blij en 1= super ontevreden, hoe geil vind je je stijve? 7
  11. Heb je wel eens je sperma uitgesmeerd over je stijve en er daarna nog mee gerukt? Nog niet
  12. vraag voor mij? Nee

Nice en geil mannn en thx voor het invullen!!🤪

Heyy ik heb een paar vraagjes over jullie stijve, zouden jullie ze eerlijk willen beantwoorden met nummers bij elke vraag pls (t liefst “quote” zodat de vragen erbij staan)😂? Thx.

  1. Hoe oud ben je? 17
  2. hoe groot is je stijve? 16cm
  3. als je staat, je hebt een stijve en je kijkt naar beneden… is je lul dan kaarsrecht, gebogen of staat ie de ene kant op? Als ie gebogen is / een bepaalde kant op staat: hoeveel? Welke kant op? Vind je het geil? beetje naar links, klein beetje maar. ja vind t wel geil
  4. als je voor een spiegel staat en dan 90 graden gedraaid zgmr en je hebt een stijve, staat je stijve dan recht of gebogen? Als ie gebogen is: hoe erg? Omhoog of naar beneden? klein beetje gebogen omhoog.
  5. is je eikel bloot of bedekt met een stijve? bedekt
  6. gaat je schaamhaar een stuk(je) door op je schacht? Zo ja: hoeveel? Tot waar ongeveer op je schacht? jawel maar dat scheer ik
  7. ben je besneden? Zo nee: zou je dat willen? Zo ja: ben je er blij mee? nee en nee, ben er wel blij mee
  8. passen allebei je handen boven elkaar op je harde? bijna
  9. zie je je aderen door je harde? Zo ja hoe erg? ja klein beetje
  10. Op een schaal van 1 tot 10 waarbij 10 = super blij en 1= super ontevreden, hoe geil vind je je stijve? 8, wel geil
  11. Heb je wel eens je sperma uitgesmeerd over je stijve en er daarna nog mee gerukt? nee wel geil
  12. vraag voor mij? neh denk t niet

 

Reputatie 3
Badge +3

Heyy ik heb een paar vraagjes over jullie stijve, zouden jullie ze eerlijk willen beantwoorden met nummers bij elke vraag pls (t liefst “quote” zodat de vragen erbij staan)😂? Thx.

  1. Hoe oud ben je? 17
  2. hoe groot is je stijve? 16cm
  3. als je staat, je hebt een stijve en je kijkt naar beneden… is je lul dan kaarsrecht, gebogen of staat ie de ene kant op? Als ie gebogen is / een bepaalde kant op staat: hoeveel? Welke kant op? Vind je het geil? beetje naar links, klein beetje maar. ja vind t wel geil
  4. als je voor een spiegel staat en dan 90 graden gedraaid zgmr en je hebt een stijve, staat je stijve dan recht of gebogen? Als ie gebogen is: hoe erg? Omhoog of naar beneden? klein beetje gebogen omhoog.
  5. is je eikel bloot of bedekt met een stijve? bedekt
  6. gaat je schaamhaar een stuk(je) door op je schacht? Zo ja: hoeveel? Tot waar ongeveer op je schacht? jawel maar dat scheer ik
  7. ben je besneden? Zo nee: zou je dat willen? Zo ja: ben je er blij mee? nee en nee, ben er wel blij mee
  8. passen allebei je handen boven elkaar op je harde? bijna
  9. zie je je aderen door je harde? Zo ja hoe erg? ja klein beetje
  10. Op een schaal van 1 tot 10 waarbij 10 = super blij en 1= super ontevreden, hoe geil vind je je stijve? 8, wel geil
  11. Heb je wel eens je sperma uitgesmeerd over je stijve en er daarna nog mee gerukt? nee wel geil
  12. vraag voor mij? neh denk t niet

 

Niceeee🙌🏼🙌🏼Geil mannn

Hi Luca-boy,

Hi Luca-boy,

Nog een vraagje voor jou: hoeveel jongens hebben al aan jouw piemel gezeten en hoeveel meisjes. Mag ongeveer als je niet precies weet.

Nicee mannnnn heel uitgebreid ook, thxx😀 en eig 1 jongen heeft eraan gezeten maar dat ging perongeluk dus best triest eig whahahha en 0 meisjes. Bij jou?

hoe kan een jongen nou per ongeluk aan je piemel zitten? Liep die tegen je aan bij het douchen na gym op school en zat die dan ff aan je piemel ofzo?

 

Bij mij is het wel wat vaker gebeurd, maar dan moet ik wel ff uitleggen dat mijn twin en ik ruim een jaar lang door een aantal iets oudere, maar nog wel minderjarige jongens zijn misbruikt. We moesten zo ongeveer alles wat je kunt bedenken met die jongens en met elkaar doen. Toen waren we 13-14 jaar.

Daardoor raakten we een beetje van het padje en gingen zelf met random jongens (tussen 13 en 17-18 jaar) seksen. Omdat we dan zelf konden ‘kiezen’ met wie we iets deden en dat kon niet bij ons misbruik. Dat is natuurlijk ook raar om te doen, maar ja. Toen gingen we vooral in de zomer naar verschillende vakantieparken in de buurt en na het zwemmen of voetballen ga je wel met andere jongens even afspoelen om weer op te frissen, maar twin en ik gingen dan met 1 of 2 andere jongens in een douche hokje en twin en ik deden dan gewoon onze kleren (dat was meestal alleen sportbroekje en t-shirt)  uit en dan lieten we het aan die andere jongens over of er iets gebeurde en wat ze dan wilden doen. Meestal werden ze wel geil en lieten ze ook hun piemels zien en wilden ze aan onze voelen en ons aftrekken en soms ook pijpen. De meeste konden helemaal niet pijpen, dus voor ons was het niet echt heel lekker, maar ja, we lieten ze maar doen en na een tijdje stopten ze dan vanzelf en gingen ze verder met aftrekken of niks meer doen. We trokken die jongens dan ook af als ze dat wilden en als ze gepijpt wilden worden deden we dat ook. Dat hebben we ongeveer 2 zomervakanties gedaan en ook wel eens in andere vakanties of weekeinden. Dat was natuurlijk echt dom om te doen, maar toen hebben we met veel jongens wat gedaan.

Bij ons misbruik waren er die 3 jongens (die er mee begonnen waren) en vaak waren er nog wel 5 andere regelmatig bij (niet met z'n allen tegelijk) en af en toe nog random jongens die we ook niet kenden. Dus dat waren er al 10-15 en dan hebben we zelf nog met idk precies, zo'n 30 random jongens wat gedaan. Met sommige 1 keertje en andere elke dag zolang ze op het vakantiepark waren. De laatste jaren hebben we een paar vriendjes gehad en nog wat gedate. Verder niet meer van die gekke dingen, dus dat zijn er misschien tussen de 5 en 10. Dan kom je totaal op ruim 50. Maar we weten het zelf niet eens meer precies. Ik raad het niemand aan en zou willen dat we het ook nooit meegemaakt hadden.

We vallen op jongens allebei, dus met meisjes wilden we het sws nooit doen, Bij een schoolfeest hebben wel 2 meisjes (op twee verschillende keren) hun hand in m'n onderbroek gedaan en voor ik het in de gaten had, hadden ze in mijn piemel geknepen, echt niet fijn. Verder zijn mijn twin en ik op het naaktstrand, toen we lekker met onze ogen dicht lagen te zonnen (volgens mij sliepen we zo'n beetje, want het duurde wel even voordat we reageerden, maar idk precies) in onze piemels geknepen door een groepje meisjes. Ik weet ook niet waarom. We gingen natuurlijk gelijk opstaan. We kenden ze niet van uit de buurt of school. Zij hadden gewoon een bikini/kleren aan. Volgens mij stond eentje het ook te filmen, maar er gebeurde ineens zoveel dat we dat niet meer precies weten. Ze gingen ook weer snel weg.

Niks om trots op te zijn dus.

 

Groetjes,

M&M's

Reputatie 3
Badge +3

Hahahaha ja maar niet bij gym, was gwn bij sporten. En wat kut mannn vind ik echt heftig om te lezen… hopelijk gaat het goed met jullie

Hahahaha ja maar niet bij gym, was gwn bij sporten. En wat kut mannn vind ik echt heftig om te lezen… hopelijk gaat het goed met jullie

Shit happens en op een gegeven moment boeide het ons niet wie er aan zat. Nou ja, natuurlijk boeide ons dat wel, maar het was het snelst voorbij als we mee werkten. Nou ja, voor die keer en dan was het wachten op de volgende keer.

Gelukkig is het nu al een paar jaar geleden en op zich hebben we wel een leuk leven. Nu kunnen we ook van seks genieten eindelijk. Maar liever hadden we alles gewoon net als andere pubers gewoon in ons eigen tempo ontdekt.

Dankjewel voor je support :relaxed:

 

Groetjes,
M&M's

Reputatie 3
Badge +3

Hahahaha ja maar niet bij gym, was gwn bij sporten. En wat kut mannn vind ik echt heftig om te lezen… hopelijk gaat het goed met jullie

Shit happens en op een gegeven moment boeide het ons niet wie er aan zat. Nou ja, natuurlijk boeide ons dat wel, maar het was het snelst voorbij als we mee werkten. Nou ja, voor die keer en dan was het wachten op de volgende keer.

Gelukkig is het nu al een paar jaar geleden en op zich hebben we wel een leuk leven. Nu kunnen we ook van seks genieten eindelijk. Maar liever hadden we alles gewoon net als andere pubers gewoon in ons eigen tempo ontdekt.

Dankjewel voor je support :relaxed:

 

Groetjes,
M&M's

Snap ik idd, blij dat het nu weer over is!! Geen probleem hoor

Heyy ik heb een paar vraagjes over jullie stijve, zouden jullie ze eerlijk willen beantwoorden met nummers bij elke vraag pls (t liefst “quote” zodat de vragen erbij staan)😂? Thx.

  1. Hoe oud ben je? 16
  2. hoe groot is je stijve? 16 cm
  3. als je staat, je hebt een stijve en je kijkt naar beneden… is je lul dan kaarsrecht, gebogen of staat ie de ene kant op? Als ie gebogen is / een bepaalde kant op staat: hoeveel? Welke kant op? Vind je het geil? Niet helemaal omhoog
  4. als je voor een spiegel staat en dan 90 graden gedraaid zgmr en je hebt een stijve, staat je stijve dan recht of gebogen? Als ie gebogen is: hoe erg? Omhoog of naar beneden? Recht
  5. is je eikel bloot of bedekt met een stijve? Bedekt
  6. gaat je schaamhaar een stuk(je) door op je schacht? Zo ja: hoeveel? Tot waar ongeveer op je schacht? Tot 1/3 
  7. ben je besneden? Zo nee: zou je dat willen? Zo ja: ben je er blij mee?  Nee, nee
  8. passen allebei je handen boven elkaar op je harde? Ja
  9. zie je je aderen door je harde? Zo ja hoe erg? Beetje
  10. Op een schaal van 1 tot 10 waarbij 10 = super blij en 1= super ontevreden, hoe geil vind je je stijve? 9
  11. Heb je wel eens je sperma uitgesmeerd over je stijve en er daarna nog mee gerukt? Nee goed idee
  12. vraag voor mij?

 

Reputatie 1
Badge +1
  1. Hoe oud ben je? 14
  2. hoe groot is je stijve? 16
  3. als je staat, je hebt een stijve en je kijkt naar beneden… is je lul dan kaarsrecht, gebogen of staat ie de ene kant op? Als ie gebogen is / een bepaalde kant op staat: hoeveel? Welke kant op? Vind je het geil? Krom als een banaan naar links. Vonk wel geil
  4. als je voor een spiegel staat en dan 90 graden gedraaid zgmr en je hebt een stijve, staat je stijve dan recht of gebogen? Als ie gebogen is: hoe erg? Omhoog of naar beneden? Zeg maar half recht naar voren en half recht om hoog daar tussen.
  5. is je eikel bloot of bedekt met een stijve? Ben besneden dus altijd bloot
  6. gaat je schaamhaar een stuk(je) door op je schacht? Zo ja: hoeveel? Tot waar ongeveer op je schacht? Beetje
  7. ben je besneden? Zo nee: zou je dat willen? Zo ja: ben je er blij mee? Ja ben der wel blij mee
  8. passen allebei je handen boven elkaar op je harde? Ja
  9. zie je je aderen door je harde? Zo ja hoe erg? Niet echt
  10. Op een schaal van 1 tot 10 waarbij 10 = super blij en 1= super   een 8 ontevreden, hoe geil vind je je stijve? Best wel geil
  11. Heb je wel eens je sperma uitgesmeerd over je stijve en er daarna nog mee gerukt? Nee
  12. vraag voor mij? Jezus man ben je zo onzeker over je lul al die vragen.
  13.  
Reputatie 1
Badge +1
  1. Hoe oud ben je? 14
  2. hoe groot is je stijve? Ong 10cm
  3. als je staat, je hebt een stijve en je kijkt naar beneden… is je lul dan kaarsrecht, gebogen of staat ie de ene kant op? Als ie gebogen is / een bepaalde kant op staat: hoeveel? Welke kant op? Vind je het geil? Iets naar links
  4. als je voor een spiegel staat en dan 90 graden gedraaid zgmr en je hebt een stijve, staat je stijve dan recht of gebogen? Als ie gebogen is: hoe erg? Omhoog of naar beneden? Naar boven
  5. is je eikel bloot of bedekt met een stijve? Bedekt
  6. gaat je schaamhaar een stuk(je) door op je schacht? Zo ja: hoeveel? Tot waar ongeveer op je schacht? Nee
  7. ben je besneden? Zo nee: zou je dat willen? Zo ja: ben je er blij mee? Nee
  8. passen allebei je handen boven elkaar op je harde? Nee 
  9. zie je je aderen door je harde? Zo ja hoe erg?
  10. Op een schaal van 1 tot 10 waarbij 10 = super blij en 1= super ontevreden, hoe geil vind je je stijve?
  11. Heb je wel eens je sperma uitgesmeerd over je stijve en er daarna nog mee gerukt?
  12. vraag voor mij?

Hoe oud ben je?

14

 

hoe groot is je stijve?

15.5

 

 

als je staat, je hebt een stijve en je kijkt naar beneden… is je lul dan kaarsrecht, gebogen of staat ie de ene kant op? Als ie gebogen is / een bepaalde kant op staat: hoeveel? Welke kant op? Vind je het geil?

beetje naar links, ik was er aardig onzeker over…

 

als je voor een spiegel staat en dan 90 graden gedraaid zgmr en je hebt een stijve, staat je stijve dan recht of gebogen? Als ie gebogen is: hoe erg? Omhoog of naar beneden?

best wel recht naar mijn navel toe

 

is je eikel bloot of bedekt met een stijve?

bloot

 

gaat je schaamhaar een stuk(je) door op je schacht? Zo ja: hoeveel? Tot waar ongeveer op je schacht?

tot 1/3 van de 'schacht’ ongeveer

 

ben je besneden? Zo nee: zou je dat willen? Zo ja: ben je er blij mee?\

HELL NO!
 

passen allebei je handen boven elkaar op je harde?

Ja

 

zie je je aderen door je harde? Zo ja hoe erg?

Ja, wat is ‘erg'

 

Op een schaal van 1 tot 10 waarbij 10 = super blij en 1= super ontevreden, hoe geil vind je je stijve?

8, ik word er altijd aardig geil van. Een stijve is namelijk het gevolg van geilheid ;)

 

Heb je wel eens je sperma uitgesmeerd over je stijve en er daarna nog mee gerukt?

nee, lijkt me naar….

 

Groetjes

Iemand van 14

 

Heyy ik heb een paar vraagjes over jullie stijve, zouden jullie ze eerlijk willen beantwoorden met nummers bij elke vraag pls (t liefst “quote” zodat de vragen erbij staan)😂? Thx.

  1. Hoe oud ben je? 16
  2. hoe groot is je stijve? 10 slap 17 stijf
  3. als je staat, je hebt een stijve en je kijkt naar beneden… is je lul dan kaarsrecht, gebogen of staat ie de ene kant op? Als ie gebogen is / een bepaalde kant op staat: hoeveel? Welke kant op? Vind je het geil? Recht vooruit. En ja vind ik wel geil.
  4. als je voor een spiegel staat en dan 90 graden gedraaid zgmr en je hebt een stijve, staat je stijve dan recht of gebogen? Als ie gebogen is: hoe erg? Omhoog of naar beneden? Dan is ie een beetje naar beneden gebogen.
  5. is je eikel bloot of bedekt met een stijve? Bedekt
  6. gaat je schaamhaar een stuk(je) door op je schacht? Zo ja: hoeveel? Tot waar ongeveer op je schacht? Ja maar ik scheer het daar weg
  7. ben je besneden? Zo nee: zou je dat willen? Zo ja: ben je er blij mee? Nee en zou ik ook niet willen
  8. passen allebei je handen boven elkaar op je harde? Yes
  9. zie je je aderen door je harde? Zo ja hoe erg? Ja een beetje wel
  10. Op een schaal van 1 tot 10 waarbij 10 = super blij en 1= super ontevreden, hoe geil vind je je stijve? 8
  11. Heb je wel eens je sperma uitgesmeerd over je stijve en er daarna nog mee gerukt? Nee kan ik wel een keer doen haha
  12. vraag voor mij? Geil jij op onze antwoorden?

 

Geil jij op onze antwoorden?

zal wel alleen voor ‘wetenschappelijke’ :stuck_out_tongue: doeleinden zijn, denk ik :lying_face:

zelf ben ik een ‘plaaatjesdenker’ en zie dat wat er geschreven staat dan voor me en das niet heel vervelend in jouw geval :joy:

 

PS ben benieuwd wat de topic opener er over zegt.

 

Groetjes,

M&M's

Geil jij op onze antwoorden?

zal wel alleen voor ‘wetenschappelijke’ :stuck_out_tongue: doeleinden zijn, denk ik :lying_face:

zelf ben ik een ‘plaaatjesdenker’ en zie dat wat er geschreven staat dan voor me en das niet heel vervelend in jouw geval :joy:

 

PS ben benieuwd wat de topic opener er over zegt.

 

Groetjes,

M&M's

Haha thx denk ik

Badge
  1. Hoe oud ben je? 14
  2. hoe groot is je stijve? 15 CM 
  3. als je staat, je hebt een stijve en je kijkt naar beneden… is je lul dan kaarsrecht, gebogen of staat ie de ene kant op? Als ie gebogen is / een bepaalde kant op staat: hoeveel? Welke kant op? Vind je het geil? Beetje naar rechts! Ik vind het prima 
  4. als je voor een spiegel staat en dan 90 graden gedraaid zgmr en je hebt een stijve, staat je stijve dan recht of gebogen? Als ie gebogen is: hoe erg? Omhoog of naar beneden? Naar boven behoorlijk
  5. is je eikel bloot of bedekt met een stijve? Half bedekt 
  6. gaat je schaamhaar een stuk(je) door op je schacht? Zo ja: hoeveel? Tot waar ongeveer op je schacht? Beetje hoeveel weet ik niet precies
  7. ben je besneden? Zo nee: zou je dat willen? Zo ja: ben je er blij mee? Nee ben niet besneden maar maakt me niet uit als iemand dat wel is iedereen is hoe hij is en de meeste penissen zijn geil.
  8. passen allebei je handen boven elkaar op je harde? Denk anderhalf ongeveer
  9. zie je je aderen door je harde? Zo ja hoe erg? Ja best heel veel
  10. Op een schaal van 1 tot 10 waarbij 10 = super blij en 1= super ontevreden, hoe geil vind je je stijve? 9 
  11. Heb je wel eens je sperma uitgesmeerd over je stijve en er daarna nog mee gerukt? Ja tuurlijk is fucking geil
  12. -De tekst is verwijderd omdat deze in strijd was met forumregel 6 en 7- 
Reputatie 1
Badge +2

Heyy ik heb een paar vraagjes over jullie stijve, zouden jullie ze eerlijk willen beantwoorden met nummers bij elke vraag pls (t liefst “quote” zodat de vragen erbij staan)😂? Thx.

  1. Hoe oud ben je? 13
  2. hoe groot is je stijve?20 cm
  3. als je staat, je hebt een stijve en je kijkt naar beneden… is je lul dan kaarsrecht, gebogen of staat ie de ene kant op? Als ie gebogen is / een bepaalde kant op staat: hoeveel? Welke kant op? Vind je het geil? Hij staat kaasrecht en ja ik vind het geil
  4. als je voor een spiegel staat en dan 90 graden gedraaid zgmr en je hebt een stijve, staat je stijve dan recht of gebogen? Als ie gebogen is: hoe erg? Omhoog of naar beneden? Recht
  5. is je eikel bloot of bedekt met een stijve?bloot
  6. gaat je schaamhaar een stuk(je) door op je schacht? Zo ja: hoeveel? Tot waar ongeveer op je schacht? ja
  7. ben je besneden? Zo nee: zou je dat willen? Zo ja: ben je er blij mee?ik. Ben niet besneden
  8. passen allebei je handen boven elkaar op je harde?ja 
  9. zie je je aderen door je harde? Zo ja hoe erg? Ja , nie zo erg
  10. Op een schaal van 1 tot 10 waarbij 10 = super blij en 1= super ontevreden, hoe geil vind je je stijve? 10
  11. Heb je wel eens je sperma uitgesmeerd  over je stijve en er daarna nog mee gerukt? Ja
  12. vraag voor mij? 

 

Reputatie 3
Badge +3

Heyy ik heb een paar vraagjes over jullie stijve, zouden jullie ze eerlijk willen beantwoorden met nummers bij elke vraag pls (t liefst “quote” zodat de vragen erbij staan)😂? Thx.

  1. Hoe oud ben je? 16
  2. hoe groot is je stijve? 10 slap 17 stijf
  3. als je staat, je hebt een stijve en je kijkt naar beneden… is je lul dan kaarsrecht, gebogen of staat ie de ene kant op? Als ie gebogen is / een bepaalde kant op staat: hoeveel? Welke kant op? Vind je het geil? Recht vooruit. En ja vind ik wel geil.
  4. als je voor een spiegel staat en dan 90 graden gedraaid zgmr en je hebt een stijve, staat je stijve dan recht of gebogen? Als ie gebogen is: hoe erg? Omhoog of naar beneden? Dan is ie een beetje naar beneden gebogen.
  5. is je eikel bloot of bedekt met een stijve? Bedekt
  6. gaat je schaamhaar een stuk(je) door op je schacht? Zo ja: hoeveel? Tot waar ongeveer op je schacht? Ja maar ik scheer het daar weg
  7. ben je besneden? Zo nee: zou je dat willen? Zo ja: ben je er blij mee? Nee en zou ik ook niet willen
  8. passen allebei je handen boven elkaar op je harde? Yes
  9. zie je je aderen door je harde? Zo ja hoe erg? Ja een beetje wel
  10. Op een schaal van 1 tot 10 waarbij 10 = super blij en 1= super ontevreden, hoe geil vind je je stijve? 8
  11. Heb je wel eens je sperma uitgesmeerd over je stijve en er daarna nog mee gerukt? Nee kan ik wel een keer doen haha
  12. vraag voor mij? Geil jij op onze antwoorden?

 

@Thom niceee mannnn... en nee dat was niet m’n bedoeling erachter maar ik ben net zoals @M en Ms een beelddenker dus soms kan ik er niks aan doen😂 en in jouw geval is het dan wel geil ja haha. 
Als je het doet (vraag 11) laat maar ff weten hoe het was haha...

Reputatie 3
Badge +3
  1. Hoe oud ben je? 14
  2. hoe groot is je stijve? 15 CM 
  3. als je staat, je hebt een stijve en je kijkt naar beneden… is je lul dan kaarsrecht, gebogen of staat ie de ene kant op? Als ie gebogen is / een bepaalde kant op staat: hoeveel? Welke kant op? Vind je het geil? Beetje naar rechts! Ik vind het prima 
  4. als je voor een spiegel staat en dan 90 graden gedraaid zgmr en je hebt een stijve, staat je stijve dan recht of gebogen? Als ie gebogen is: hoe erg? Omhoog of naar beneden? Naar boven behoorlijk
  5. is je eikel bloot of bedekt met een stijve? Half bedekt 
  6. gaat je schaamhaar een stuk(je) door op je schacht? Zo ja: hoeveel? Tot waar ongeveer op je schacht? Beetje hoeveel weet ik niet precies
  7. ben je besneden? Zo nee: zou je dat willen? Zo ja: ben je er blij mee? Nee ben niet besneden maar maakt me niet uit als iemand dat wel is iedereen is hoe hij is en de meeste penissen zijn geil.
  8. passen allebei je handen boven elkaar op je harde? Denk anderhalf ongeveer
  9. zie je je aderen door je harde? Zo ja hoe erg? Ja best heel veel
  10. Op een schaal van 1 tot 10 waarbij 10 = super blij en 1= super ontevreden, hoe geil vind je je stijve? 9 
  11. Heb je wel eens je sperma uitgesmeerd over je stijve en er daarna nog mee gerukt? Ja tuurlijk is fucking geil
  12. -De tekst is verwijderd omdat deze in strijd was met forumregel 6 en 7- 

Niceee! Thx voor t invullen haha 

Heyy ik heb een paar vraagjes over jullie stijve, zouden jullie ze eerlijk willen beantwoorden met nummers bij elke vraag pls (t liefst “quote” zodat de vragen erbij staan)😂? Thx.

  1. Hoe oud ben je? 16
  2. hoe groot is je stijve? 10 slap 17 stijf
  3. als je staat, je hebt een stijve en je kijkt naar beneden… is je lul dan kaarsrecht, gebogen of staat ie de ene kant op? Als ie gebogen is / een bepaalde kant op staat: hoeveel? Welke kant op? Vind je het geil? Recht vooruit. En ja vind ik wel geil.
  4. als je voor een spiegel staat en dan 90 graden gedraaid zgmr en je hebt een stijve, staat je stijve dan recht of gebogen? Als ie gebogen is: hoe erg? Omhoog of naar beneden? Dan is ie een beetje naar beneden gebogen.
  5. is je eikel bloot of bedekt met een stijve? Bedekt
  6. gaat je schaamhaar een stuk(je) door op je schacht? Zo ja: hoeveel? Tot waar ongeveer op je schacht? Ja maar ik scheer het daar weg
  7. ben je besneden? Zo nee: zou je dat willen? Zo ja: ben je er blij mee? Nee en zou ik ook niet willen
  8. passen allebei je handen boven elkaar op je harde? Yes
  9. zie je je aderen door je harde? Zo ja hoe erg? Ja een beetje wel
  10. Op een schaal van 1 tot 10 waarbij 10 = super blij en 1= super ontevreden, hoe geil vind je je stijve? 8
  11. Heb je wel eens je sperma uitgesmeerd over je stijve en er daarna nog mee gerukt? Nee kan ik wel een keer doen haha
  12. vraag voor mij? Geil jij op onze antwoorden?

 

@Thom niceee mannnn... en nee dat was niet m’n bedoeling erachter maar ik ben net zoals @M en Ms een beelddenker dus soms kan ik er niks aan doen😂 en in jouw geval is het dan wel geil ja haha. 
Als je het doet (vraag 11) laat maar ff weten hoe het was haha...

Wanneer vind een pik geile haha, wat is je smaak zegmaar?

 

Ik zag wel dat je een grote had man... 17.5cm..

Reputatie 3
Badge +3

@Thom mmmm…. Sws je lengte vind ik geil en qua buigingen enzo maakt het me niet heel veel uit eigenlijk maar recht en iets gebogen vind ik wel het geilst eig ennn beetje harig sws en verder maakt het me niks uit haha…. drm vond k de jouwe geil hahaha


aangepast Door De Kindertelefoon nav forumregel 12: ga niet off-topic

Reageer