Vragenlijstje lul (12 vragen)


Reputatie 3
Badge +3

Hey iedereen! Dit is m’n eerste vragenlijstje haha. Wil je als je hem gaat beantwoorden even qouten? Dan kan ik er weer makkelijker op reageren🤪. 
 

  1. Hoe noem je hem altijd? (Lul, pik, piemel, penis, etc…)
  2. hoe oud ben je?
  3. Hoeveel cm is ie slap?
  4. hoeveel cm is ie stijf?
  5. Kan en wil je hem beschrijven?  maar als je dat niet wil is dat ofc helemaal oke)
  6. Is je eikel bloot als ie stijf is? (Als hij niet standaard bloot is maar je hem wel bloot kan maken als ie stijf is: blijft je voorhuid dan zitten, oftewel blijft je eikel dan bloot?)
  7. kan je je eikel likken met een stijve?
  8. Spuit je hard? En veel?
  9. waar spuit je op?
  10. heb je je sperma ooit geproefd?
  11. smeer je je sperma wel eens uit? Waarover?
  12. Vraag voor mij?

groetjes, boy18cm


200 reacties

Badge

Hey iedereen! Dit is m’n eerste vragenlijstje haha. Wil je als je hem gaat beantwoorden even qouten? Dan kan ik er weer makkelijker op reageren🤪. 
 

  1. Hoe noem je hem altijd? (Lul, pik, piemel, penis, etc…) LUL
  2. hoe oud ben je? 13
  3. Hoeveel cm is ie slap?  IDK
  4. hoeveel cm is ie stijf? 9 CM
  5. Kan en wil je hem    beschrijven?  maar als je dat niet wil is dat ofc helemaal oke) NVT
  6. Is je eikel bloot als ie stijf is? (Als hij niet standaard bloot is maar je hem wel bloot kan maken als ie stijf is: blijft je voorhuid dan zitten, oftewel blijft je eikel dan bloot?) HALF BLOOT
  7. kan je je eikel likken met een stijve? NEE
  8. Spuit je hard? En veel?                     NEE
  9. waar spuit je op?                                BED
  10. heb je je sperma ooit geproefd? NEE
  11. smeer je je sperma wel eens uit?    JA.                                                Waarover? OVER MN BEEN
  12. Vraag voor mij? NVT

groetjes, boy18cm

 

Reputatie 2
Badge +1

ik wil dit gwn effe lezen ;)

 

Hoe noem je hem altijd? (Lul, pik, piemel, penis, etc…)

lul of pummel

hoe oud ben je? 17

Hoeveel cm is ie slap? 11cm

hoeveel cm is ie stijf? 22cm

Kan en wil je hem beschrijven? maar als je dat niet wil is dat ofc helemaal oke) hij is dus 22cm lang 6,5cm dik en heeft een omtrek van 15cm en heeft een buiging naar beneden en je ziet de aderen er heel goed op wnr hij stijf is

Is je eikel bloot als ie stijf is? (Als hij niet standaard bloot is maar je hem wel bloot kan maken als ie stijf is: blijft je voorhuid dan zitten, oftewel blijft je eikel dan bloot?) nee

kan je je eikel likken met een stijve? ja heb mezelf al gepijpt ik kreeg hem half in mijn mond

Spuit je hard? En veel? als het de eerste keer is op doe dag wel hard en veel

waar spuit je op? meestal in het toilet

heb je je sperma ooit geproefd? ja toen ik mezelf heb gepijpt

smeer je je sperma wel eens uit? Waarover? nee

Vraag voor mij? kan jij jezelf pijpen?

Hey iedereen! Dit is m’n eerste vragenlijstje haha. Wil je als je hem gaat beantwoorden even qouten? Dan kan ik er weer makkelijker op reageren🤪. 
 

  1. Hoe noem je hem altijd? (Lul, pik, piemel, penis, etc…) piemel/penis
  2. hoe oud ben je?14
  3. Hoeveel cm is ie slap? 6
  4. hoeveel cm is ie stijf?14
  5. Kan en wil je hem beschrijven?  maar als je dat niet wil is dat ofc helemaal oke) als hij dus zo lekker stijf word dan gaat hij een beetje naar recht 
  6. Is je eikel bloot als ie stijf is? (Als hij niet standaard bloot is maar je hem wel bloot kan maken als ie stijf is: blijft je voorhuid dan zitten, oftewel blijft je eikel dan bloot?) als hij stijf is is alleen het topje zichtbaar ik kan hem ook hellemaal zichtbaar maken door de voorhuid naar beneden te trekken
  7. kan je je eikel likken met een stijve? Nee was het maar zo
  8. Spuit je hard? En veel? Meestal wel veel hard alleen als ik stop vlak voor klaarkomen en dan later weer door ga en daar voor een uur of langer
  9. waar spuit je op?mijn lichaam dat is heel geil en warm en lekker
  10. heb je je sperma ooit geproefd? Ja
  11. smeer je je sperma wel eens uit? Waarover? Over mijn lichaam
  12. Vraag voor mij? Geile tips ?

groetjes, boy18cm

 

Reputatie 1
Badge +4

Hoe noem je hem altijd? (Lul, pik, piemel, penis, etc…)piemel 

hoe oud ben je? 13 

Hoeveel cm is ie slap? 5cm of zo 

hoeveel cm is ie stijf? 27cm

Kan en wil je hem beschrijven? maar als je dat niet wil is dat ofc helemaal oke) haar boven mijn ballen mijn wijsvinger en duim passen er rond 

Is je eikel bloot als ie stijf is? (Als hij niet standaard bloot is maar je hem wel bloot kan maken als ie stijf is: blijft je voorhuid dan zitten, oftewel blijft je eikel dan bloot?)half bloot 

kan je je eikel likken met een stijve? Nee 

Spuit je hard? En veel? Valt mee 

waar spuit je op? De vloer in de douche of onderbroek 

heb je je sperma ooit geproefd? Ja 

smeer je je sperma wel eens uit? Waarover? Ja over bovenlijf 

Vraag voor mij? Nee

Badge

Hoe noem je hem altijd? (Lul, pik, piemel, penis, etc…)lul

hoe oud ben je?13

Hoeveel cm is ie slap?8cm

hoeveel cm is ie stijf??

Kan en wil je hem beschrijven? maar als je dat niet wil is dat ofc helemaal oke).

Is je eikel bloot als ie stijf is? (Als hij niet standaard bloot is maar je hem wel bloot kan maken als ie stijf is: blijft je voorhuid dan zitten, oftewel blijft je eikel dan bloot?)nee vel blijft erop zitten

kan je je eikel likken met een stijve?nee ben niet flexibel genoeg 

Spuit je hard? En veel? Nog steeds niet!!

waar spuit je op?

heb je je sperma ooit geproefd?ik ga het denk ik wel doen

smeer je je sperma wel eens uit? Waarover?ik denk dat ik dit NIET ga doen

Vraag voor mij?nope

Badge

Hey iedereen! Dit is m’n eerste vragenlijstje haha. Wil je als je hem gaat beantwoorden even qouten? Dan kan ik er weer makkelijker op reageren🤪. 
 

  1. Hoe noem je hem altijd? (Lul, pik, piemel, penis, etc…) | Ik pas me aan als ik het er met andere over heb, anders gewoon pik.
  2. hoe oud ben je? | 14
  3. Hoeveel cm is ie slap? | 9
  4. hoeveel cm is ie stijf? | 18
  5. Kan en wil je hem beschrijven?  maar als je dat niet wil is dat ofc helemaal oke) | Ja, geen idee hoe, niet iets speciaals geloof ik
  6. Is je eikel bloot als ie stijf is? (Als hij niet standaard bloot is maar je hem wel bloot kan maken als ie stijf is: blijft je voorhuid dan zitten, oftewel blijft je eikel dan bloot?) | Ja
  7. kan je je eikel likken met een stijve? | Als ik hard me best doe
  8. Spuit je hard? En veel? | Niet persé hard, wel veel geloof ik
  9. waar spuit je op? | Op me buik
  10. heb je je sperma ooit geproefd? | Ja
  11. smeer je je sperma wel eens uit? Waarover? | Nee
  12. Vraag voor mij? | Nee :)

Groetjes :D

 

Hey iedereen! Dit is m’n eerste vragenlijstje haha. Wil je als je hem gaat beantwoorden even qouten? Dan kan ik er weer makkelijker op reageren🤪. 
 

  1. Hoe noem je hem altijd? (Lul, pik, piemel, penis, etc…) lul
  2. hoe oud ben je? 18
  3. Hoeveel cm is ie slap? Ongeveer 11
  4. hoeveel cm is ie stijf? Ongeveer 16
  5. Kan en wil je hem beschrijven?  maar als je dat niet wil is dat ofc helemaal oke) hij is onbesneden met wat aders zichtbaar en vrij breed
  6. Is je eikel bloot als ie stijf is? (Als hij niet standaard bloot is maar je hem wel bloot kan maken als ie stijf is: blijft je voorhuid dan zitten, oftewel blijft je eikel dan bloot?) Ik kan mijn huid naar achter trekken
  7. kan je je eikel likken met een stijve? Als ik zo lenig zou zijn
  8. Spuit je hard? En veel? Als ik super geil ben wel anders vrij weinig
  9. waar spuit je op? Mijn buik
  10. heb je je sperma ooit geproefd? Ja
  11. smeer je je sperma wel eens uit? Waarover? Mijn gezicht
  12. Vraag voor mij? Hoelang is ie 

groetjes, boy18cm

 

Badge

Boudewijn De Groot

16jr

10

17 +/-

Nee

Nee

Nee

Ja

M'n vriendin

Nee

Nee

Waarom je de vraag stelt

 

Badge
  1. Hoe noem je hem altijd? Jan
  2. hoe oud ben je? 15
  3. Hoeveel cm is ie slap? NaN
  4. hoeveel cm is ie stijf? 6,9CM
  5. Kan en wil je hem beschrijven?  Ja, best wel rood en er zitten een aantal pukkeltjes op.
  6. Is je eikel bloot als ie stijf is?  Ik ben helemaal geen eikel!
  7. kan je je eikel likken met een stijve? Ja, mijn onderste rib is verwijderd..
  8. Spuit je hard? En veel? Hoor je te spuiten?
  9. waar spuit je op? Ik spuit niet?
  10. heb je je sperma ooit geproefd? Wat is sperma?
  11. smeer je je sperma wel eens uit? Waarover? Nee?
  12. Vraag voor mij? Spuiten mensen? Of is dat gewoon plassen.
Badge
  1. Hoe noem je hem altijd? (Lul, pik, piemel, penis, etc…) niet hahahah
  2. hoe oud ben je?12
  3. Hoeveel cm is ie slap?10
  4. hoeveel cm is ie stijf?12
  5. Kan en wil je hem beschrijven?  maar als je dat niet wil is dat ofc helemaal oke)helemaal recht en grote eikel
  6. Is je eikel bloot als ie stijf is? (Als hij niet standaard bloot is maar je hem wel bloot kan maken als ie stijf is: blijft je voorhuid dan zitten, oftewel blijft je eikel dan bloot?)nope  
  7. kan je je eikel likken met een stijve?nee
  8. Spuit je hard? En veel?ja hard en veel
  9. waar spuit je op? Beeldscherm
  10. heb je je sperma ooit geproefd?ja
  11. smeer je je sperma wel eens uit? Waarover? Boven been valt niet op
  12. Vraag voor mij? Neeee

Hey iedereen! Dit is m’n eerste vragenlijstje haha. Wil je als je hem gaat beantwoorden even qouten? Dan kan ik er weer makkelijker op reageren🤪. 
 

  1. Hoe noem je hem altijd? (Lul, pik, piemel, penis, etc…)penis
  2. hoe oud ben je?
  3. Hoeveel cm is ie slap?7
  4. hoeveel cm is ie stijf?16
  5. Kan en wil je hem beschrijven?  maar als je dat niet wil is dat ofc helemaal oke)
  6. Is je eikel bloot als ie stijf is? (Als hij niet standaard bloot is maar je hem wel bloot kan maken als ie stijf is: blijft je voorhuid dan zitten, oftewel blijft je eikel dan bloot?)ja
  7. kan je je eikel likken met een stijve?nee
  8. Spuit je hard? En veel?ja,veel
  9. waar spuit je op?buik en in mond
  10. heb je je sperma ooit geproefd?ja
  11. smeer je je sperma wel eens uit? Waarover?ja, mijn penis
  12. Vraag voor mij?heb je ooit sex gehad, zo ja washet lekker?

groetjes, boy18cm

 

Hey iedereen! Dit is m’n eerste vragenlijstje haha. Wil je als je hem gaat beantwoorden even qouten? Dan kan ik er weer makkelijker op reageren🤪. 
 

  1. Hoe noem je hem altijd? (Lul, pik, piemel, penis, etc…) lul penis
  2. hoe oud ben je? 14
  3. Hoeveel cm is ie slap? 6 cm
  4. hoeveel cm is ie stijf? 14 cm
  5. Kan en wil je hem beschrijven?  maar als je dat niet wil is dat ofc helemaal oke)stijf redelijk medium kwa langheih vanaf mijn perspectief lijkt hij redelijk klijn maar op foto’s weer wat groter  en wijkt beetje naar links voor huid gaat over eikel en moet ik er echt naar beneden trekken
  6. Is je eikel bloot als ie stijf is? (Als hij niet standaard bloot is maar je hem wel bloot kan maken als ie stijf is: blijft je voorhuid dan zitten, oftewel blijft je eikel dan bloot?) niet blood kan hem wel zo maken
  7. kan je je eikel likken met een stijve? Nope 
  8. Spuit je hard? En veel? Wel veel soms hard 
  9. waar spuit je op? Van alles
  10. heb je je sperma ooit geproefd?ja
  11. smeer je je sperma wel eens uit? Waarover?ka
  12. Vraag voor mij?

groetjes, boy18cm

 

Reputatie 2
Badge +1

Hey iedereen! Dit is m’n eerste vragenlijstje haha. Wil je als je hem gaat beantwoorden even qouten? Dan kan ik er weer makkelijker op reageren🤪. 
 

  1. Hoe noem je hem altijd? (Lul, pik, piemel, penis, etc…) Penis
  2. hoe oud ben je? 12
  3. Hoeveel cm is ie slap? 11cm
  4. hoeveel cm is ie stijf? 14
  5. Kan en wil je hem beschrijven?  maar als je dat niet wil is dat ofc helemaal oke) penis zelf nog smal en kromming naar beneden. Eikel al best groot en breed.
  6. Is je eikel bloot als ie stijf is? (Als hij niet standaard bloot is maar je hem wel bloot kan maken als ie stijf is: blijft je voorhuid dan zitten, oftewel blijft je eikel dan bloot?) Als ik een stijve heb is eikel helemaal bloot.
  7. kan je je eikel likken met een stijve? Nee
  8. Spuit je hard? En veel? Spuit niet hard, maar al wel veel. 4/5 stralen komen er meestal al wel uit.
  9. waar spuit je op? Op mij zelf of op de grond 
  10. heb je je sperma ooit geproefd? Ja
  11. smeer je je sperma wel eens uit? Waarover? Lichaam
  12. Vraag voor mij?

groetjes, boy18cm

 

Reputatie 7
Badge +17
  1. Hoe noem je hem altijd? (Lul, pik, piemel, penis, etc…) Lul, pik, penis
  2. hoe oud ben je? 16
  3. Hoeveel cm is ie slap? 8
  4. hoeveel cm is ie stijf? 14
  5. Kan en wil je hem beschrijven?  maar als je dat niet wil is dat ofc helemaal oke) Wijst een beetje naar rechts. Heb best wel een dikke eikel
  6. Is je eikel bloot als ie stijf is? (Als hij niet standaard bloot is maar je hem wel bloot kan maken als ie stijf is: blijft je voorhuid dan zitten, oftewel blijft je eikel dan bloot?) Half bloot bij een stijve. De voorhuid kan helemaal naar achter
  7. kan je je eikel likken met een stijve? nee
  8. Spuit je hard? En veel? Niet echt hard. Als ik heel geil ben of lang heb gerukt wel veel.
  9. waar spuit je op? Op mn buik of in een zakdoekje
  10. heb je je sperma ooit geproefd? ja
  11. smeer je je sperma wel eens uit? Waarover? nee
  12. Vraag voor mij?

Hey iedereen! Dit is m’n eerste vragenlijstje haha. Wil je als je hem gaat beantwoorden even qouten? Dan kan ik er weer makkelijker op reageren🤪. 
 

  1. Hoe noem je hem altijd? (Lul, pik, piemel, penis, etc…)
  2. hoe oud ben je?
  3. Hoeveel cm is ie slap?
  4. hoeveel cm is ie stijf?
  5. Kan en wil je hem beschrijven?  maar als je dat niet wil is dat ofc helemaal oke)
  6. Is je eikel bloot als ie stijf is? (Als hij niet standaard bloot is maar je hem wel bloot kan maken als ie stijf is: blijft je voorhuid dan zitten, oftewel blijft je eikel dan bloot?)
  7. kan je je eikel likken met een stijve?
  8. Spuit je hard? En veel?
  9. waar spuit je op?
  10. heb je je sperma ooit geproefd?
  11. smeer je je sperma wel eens uit? Waarover?
  12. Vraag voor mij?

groetjes, boy18cm

1 meestal lul of pik of leuter 

2 bijna 14 paar weken 

3  7

4 rond de 12

5 redenlijk lang, erg dik een paar aders en een beetje krom 😭😭 tips?

6 nee de voorhuid blijft er bijna helemaal op zitten

7 helaas niet man 

8 niet héél hard, ja VEEL 

9 wc papier leg ik op mijn buik en dan komt het jaar op als ik lig 

10 nee maar het ruikt niet heel fijn 

11 ja soms, over mijn lul of miss buik 

12 nee man.. 

 

 

 

 

 

 

 

Reputatie 4
Badge +4

Hey iedereen! Dit is m’n eerste vragenlijstje haha. Wil je als je hem gaat beantwoorden even qouten? Dan kan ik er weer makkelijker op reageren🤪. 
 

  1. Hoe noem je hem altijd? (Lul, pik, piemel, penis, etc…)  Lul of puk (vind piemel beetje gek klinken en als ik penis zeg ben ik net m’n biologiedocent)
  2. hoe oud ben je?  14 jaar
  3. Hoeveel cm is ie slap? +/- 11,5 cm
  4. hoeveel cm is ie stijf? +/- 19 cm
  5. Kan en wil je hem beschrijven?  maar als je dat niet wil is dat ofc helemaal oke) idk hoe ik ‘m moet beschrijven. Gewoon wit en met heel veel aders (en besneden)
  6. Is je eikel bloot als ie stijf is? (Als hij niet standaard bloot is maar je hem wel bloot kan maken als ie stijf is: blijft je voorhuid dan zitten, oftewel blijft je eikel dan bloot?)  Ben besneden, dus eikel is altijd bloot
  7. kan je je eikel likken met een stijve? ja, best makkelijk
  8. Spuit je hard? En veel? Ik spuit niet echt, maar er komt wel altijd heel veel uit
  9. waar spuit je op? Omdat ik meer drup dan spuit is het redelijk makkelijk om het gewoon op m’n buik te druppen
  10. heb je je sperma ooit geproefd? ja, vaak veeg ik het gewoon weg met WC-papier (heb altijd een rol naast m’n bed), maar als ik zij heb lik ik het wel eens op
  11. smeer je je sperma wel eens uit? Waarover?  nee, snap daar het nut eerlijkgezegd niet van
  12. Vraag voor mij?

groetjes, boy18cm

 

Reputatie 3
Badge +2

Hey!

  1. Lul
  2. Oud genoeg xD
  3. 11
  4. 15/16
  5. Gewoon normaal denk ik?
  6. Ja
  7. Ja
  8. Dat ligt eraan, als ik een dag niet heb klaargekomen dan zeker wel. Normaalgesproken wel maar soms ook niet!
  9. Sok, papiertje of m’n buik.
  10. Euh… ja.
  11. Nee.
  12. Nee.
Badge

Hey iedereen! Dit is m’n eerste vragenlijstje haha. Wil je als je hem gaat beantwoorden even qouten? Dan kan ik er weer makkelijker op reageren🤪. 
 

  1. Hoe noem je hem altijd? (Lul, pik, piemel, penis, etc…) pik
  2. hoe oud ben je? 14
  3. Hoeveel cm is ie slap? 10
  4. hoeveel cm is ie stijf? 15
  5. Kan en wil je hem beschrijven?  maar als je dat niet wil is dat ofc helemaal oke) geschoren 
  6. Is je eikel bloot als ie stijf is? (Als hij niet standaard bloot is maar je hem wel bloot kan maken als ie stijf is: blijft je voorhuid dan zitten, oftewel blijft je eikel dan bloot?)blijft eroverheen
  7. kan je je eikel likken met een stijve? Nee
  8. Spuit je hard? En veel? Spuit niet naar wel veel
  9. waar spuit je op?-
  10. heb je je sperma ooit geproefd? Nee
  11. smeer je je sperma wel eens uit? Waarover? Nee
  12. Vraag voor mij? Nee
Reputatie 1
Badge

Hey iedereen! Dit is m’n eerste vragenlijstje haha. Wil je als je hem gaat beantwoorden even qouten? Dan kan ik er weer makkelijker op reageren🤪. 
 

  1. Hoe noem je hem altijd? (Lul, pik, piemel, penis, etc…) dat hangt af van de situatie
  2. hoe oud ben je? 16
  3. Hoeveel cm is ie slap? weet ik veel
  4. hoeveel cm is ie stijf? Weer ik toch niet
  5. Kan en wil je hem beschrijven?  maar als je dat niet wil is dat ofc helemaal oke) mijn penis bestaat uit alle organen die bij de meeste andere cisjongens ook te vinden zijn. Kijk maar in je BiNaS of gewoon op wikipedia ofzo wat dat allemaal is
  6. Is je eikel bloot als ie stijf is? (Als hij niet standaard bloot is maar je hem wel bloot kan maken als ie stijf is: blijft je voorhuid dan zitten, oftewel blijft je eikel dan bloot?) mijn voorhuid blijft zitten ja, gelukkig heeft het geen eigen wil😳
  7. kan je je eikel likken met een stijve? Niet als ik mijn rug niet wil breken terwijl ik ermee bezig ben
  8. Spuit je hard? En veel? nee ik maak nu een vragenlijst op het forum van de Kindertelefoon
  9. waar spuit je op? ik ben momenteel niet aan het spuiten
  10. heb je je sperma ooit geproefd? ja
  11. smeer je je sperma wel eens uit? Waarover? nee?
  12. Vraag voor mij? ja, de meest belangrijke vraag in het universum: waarom?

groetjes, boy18cm

 

Badge

Hey iedereen! Dit is m’n eerste vragenlijstje haha. Wil je als je hem gaat beantwoorden even qouten? Dan kan ik er weer makkelijker op reageren🤪. 
 

  1. Hoe noem je hem altijd? (Lul, pik, piemel, penis, etc…) lul
  2. hoe oud ben je? 15
  3. Hoeveel cm is ie slap? 10
  4. hoeveel cm is ie stijf? 17
  5. Kan en wil je hem beschrijven?  maar als je dat niet wil is dat ofc helemaal oke)
  6. Is je eikel bloot als ie stijf is? (Als hij niet standaard bloot is maar je hem wel bloot kan maken als ie stijf is: blijft je voorhuid dan zitten, oftewel blijft je eikel dan bloot?) Ja mijn eikel is bloot als ik stijf ben 
  7. kan je je eikel likken met een stijve? Ja..
  8. Spuit je hard? En veel? ja best ver en veel
  9. waar spuit je op? Wc papier of in de douch
  10. heb je je sperma ooit geproefd? Nee
  11. smeer je je sperma wel eens uit? Waarover? Nee
  12. Vraag voor mij?

groetjes, boy18cm

 

Reputatie 1
Badge +1

Hey iedereen! Dit is m’n eerste vragenlijstje haha. Wil je als je hem gaat beantwoorden even qouten? Dan kan ik er weer makkelijker op reageren🤪. 
 

  1. Hoe noem je hem altijd? (Lul, pik, piemel, penis, etc…) Piemel
  2. hoe oud ben je?14
  3. 14Hoeveel cm is ie slap? 10
  4. hoeveel cm is ie stijf? 15
  5. Kan en wil je hem beschrijven?  maar als je dat niet wil is dat ofc helemaal oke) Ja hoor, ik scheer hem bijna altijd, niet besneden (kan wel naar achter), iets donkerder dan de kleur van mijn huid, en ballen: heel het zaakje is zo groot als een pingpongbal.
  6. Is je eikel bloot als ie stijf is? (Als hij niet standaard bloot is maar je hem wel bloot kan maken als ie stijf is: blijft je voorhuid dan zitten, oftewel blijft je eikel dan bloot?) Ja
  7. kan je je eikel likken met een stijve? Nee
  8. Spuit je hard? En veel? Gewoon gemiddeld.
  9. waar spuit je op? Mezelf
  10. heb je je sperma ooit geproefd? Nee
  11. smeer je je sperma wel eens uit? Waarover? Nee
  12. Vraag voor mij? Nee

groetjes, boy18cm

 

Reputatie 7
Badge +5
  1. Hoe noem je hem altijd? (Lul, pik, piemel, penis, etc…) piemel
  2. hoe oud ben je? 13
  3. Hoeveel cm is ie slap? 8,5 cm 
  4. hoeveel cm is ie stijf? 10 cm 
  5. Kan en wil je hem beschrijven?  maar als je dat niet wil is dat ofc helemaal oke) Helemaal kaal en glad daar ballen zijn klein en zitten strak onder m’n piemel zakje is misschien iets groter dan een pingpongbal heb een lange voorhuid slap hangt ie met een boogje naar beneden over m’n ballen in het midden en stijf wijst ie recht naar voren met een klein boogje naar beneden 
  6. Is je eikel bloot als ie stijf is? (Als hij niet standaard bloot is maar je hem wel bloot kan maken als ie stijf is: blijft je voorhuid dan zitten, oftewel blijft je eikel dan bloot?) zowel bij een slappe als een stijve is m’n eikel nog helemaal bedekt ik kan m’n voorhuid zonder problemen helemaal afstropen 
  7. kan je je eikel likken met een stijve Ik ben erg lenig en kan bij een stijve en slappe hem helemaal in m’n mond doen
  8. Spuit je hard? En veel? Ik heb nog geen sperma 
  9. waar spuit je op? X
  10. heb je je sperma ooit geproefd? X
  11. smeer je je sperma wel eens uit? Waarover? X
  12. Vraag voor mij?

groetjes, boy18cm

Hoe noem je hem altijd? (Lul, pik, piemel, penis, etc…)slang

hoe oud ben je?16

Hoeveel cm is ie slap?7

hoeveel cm is ie stijf?15

Kan en wil je hem beschrijven? maar als je dat niet wil is dat ofc helemaal oke)mooie piemol

Is je eikel bloot als ie stijf is? (Als hij niet standaard bloot is maar je hem wel bloot kan maken als ie stijf is: blijft je voorhuid dan zitten, oftewel blijft je eikel dan bloot? Stijf is ie bloot

kan je je eikel likken met een stijve? Nee

Spuit je hard? En veel? Hard en veel

waar spuit je op?

heb je je sperma ooit geproefd? Ja 

smeer je je sperma wel eens uit? Waarover? Ja over je lichaam

Vraag voor mij?

Hey iedereen! Dit is m’n eerste vragenlijstje haha. Wil je als je hem gaat beantwoorden even qouten? Dan kan ik er weer makkelijker op reageren🤪. 
 

  1. Hoe noem je hem altijd? (Lul, pik, piemel, penis, etc…)meestal piemel, lul
  2. hoe oud ben je? 13
  3. Hoeveel cm is ie slap?6-7 ongeveer
  4. hoeveel cm is ie stijf? 13
  5. Kan en wil je hem beschrijven?  maar als je dat niet wil is dat ofc helemaal oke) niet besneden en zo goed als helemaal recht
  6. Is je eikel bloot als ie stijf is? (Als hij niet standaard bloot is maar je hem wel bloot kan maken als ie stijf is: blijft je voorhuid dan zitten, oftewel blijft je eikel dan bloot?) hij is niet besneden maar bij een stijve komt het bijna helemaal tot het “randje”
  7. kan je je eikel likken met een stijve? nee ik ben niet flexibel maar ook niet gay
  8. Spuit je hard? En veel? niet heel hard, en niet superveel
  9. waar spuit je op? meestal zakdoekje
  10. heb je je sperma ooit geproefd? nee
  11. smeer je je sperma wel eens uit? Waarover? nee dat lijkt me best vies
  12. Vraag voor mij? welke porno kijk je het liefst? en wie?

groetjes, boy18cm

 

Reageer