@Watashi Wat was nou de beschrijving van je Penis want de colleg a reactie begrijp ik niet helemaal
nog keer gestuurd want hij word zo te zien gechecked door Kindertelefoon
@Watashi Wat was nou de beschrijving van je Penis want de colleg a reactie begrijp ik niet helemaal
nog keer gestuurd want hij word zo te zien gechecked door Kindertelefoon
Sorry voor de late reactie, ik weet nooit of mensen op me reageren.
Met ‘werk collega’ bedoel ik een ‘persoon’ die ik ken van mijn werk (mijn lichaam) en dat hij zich te veel bemoeit met mijn privé leven (hij raakt stijf op de verkeerde momenten). lmao
Hoe noem je hem altijd? (Lul, pik, piemel, penis, etc…)meestal lul of pik
hoe oud ben je? 16
Hoeveel cm is ie slap? 12cm
hoeveel cm is ie stijf?19/20cm
Kan en wil je hem beschrijven? maar als je dat niet wil is dat ofc helemaal oke) heb een vrij grote en lange pik, 20cm lang en 16,5 cm in omtrek. Stijf is die behoorlijk krom naar links, maar heb hier verder geen last van. Heb daarnaast een dikke ader over de bovenkant van mijn pik en nog best veel kleine adertjes. Schaamhaar scheer ik altijd helemaal weg
Is je eikel bloot als ie stijf is? (Als hij niet standaard bloot is maar je hem wel bloot kan maken als ie stijf is: blijft je voorhuid dan zitten, oftewel blijft je eikel dan bloot?) Ben op mijn 14de besneden en dus is mijn eikel altijd bloot
kan je je eikel likken met een stijve? Vroeger was ik leniger en kon ik dat wel. Al heel lang niet geprobeerd, maar denk niet dat het nog lukt
Spuit je hard? En veel? Ja, vooral als ik lang edge en een week niet ben gekomen
waar spuit je op? Meestal gewoon op de grond en ruim het op met wc papier, maar ook soms in mijn onderbroek
heb je je sperma ooit geproefd? Ja
smeer je je sperma wel eens uit? Waarover? Nee, wel eens onderbroek dus, maar dat is niet echt uitsmeren
Vraag voor mij?