Vragenlijstje lul (12 vragen)



Toon eerste bericht

200 reacties

Hey iedereen! Dit is m’n eerste vragenlijstje haha. Wil je als je hem gaat beantwoorden even qouten? Dan kan ik er weer makkelijker op reageren🤪. 
 

  1. Hoe noem je hem altijd? (Lul, pik, piemel, penis, etc…) Piemel
  2. hoe oud ben je? 16
  3. Hoeveel cm is ie slap? 7 
  4. hoeveel cm is ie stijf? 14,5
  5. Kan en wil je hem beschrijven? (Hoe gedetailleerder, hoe geiler maar als je dat niet wil is dat ofc helemaal oke) Als een gewone piemel? Ligt een beetje naar links, velletje komt nooit helemaal volledig over eikel.
  6. Is je eikel bloot als ie stijf is? (Als hij niet standaard bloot is maar je hem wel bloot kan maken als ie stijf is: blijft je voorhuid dan zitten, oftewel blijft je eikel dan bloot?) Mijn eikel komt volledig bloot als mijn piemel stijf is.
  7. kan je je eikel likken met een stijve? Nee, heb het geprobeerd...
  8. Spuit je hard? En veel? Gemiddeld denk ik.
  9. waar spuit je op? Papieren zakdoek of douche als ik het daar doe. Heb het ook een paar keer in de wasbak gedaan.
  10. heb je je sperma ooit geproefd? Ja, is eigenlijk echt ranzig.
  11. smeer je je sperma wel eens uit? Waarover? Neen
  12. Vraag voor mij? Niet direct nee.

groetjes, boy18cm

 

Reputatie 3
Badge +3

@Anoniemerik nice hoor!

Reputatie 2
Badge +2

 

  1. Hoe noem je hem altijd? (Lul, pik, piemel, penis, etc…) lul
  2. hoe oud ben je? 15
  3. Hoeveel cm is ie slap? 12 cm
  4. hoeveel cm is ie stijf? 18 cm
  5. Kan en wil je hem beschrijven? (Hoe gedetailleerder, hoe geiler maar als je dat niet wil is dat ofc helemaal oke) Stijf is hij een beetje naar links gebogen. Ee zitten een paar aders op en de ballen hangen een beetje. Momenteel is hij ook geschoren.
  6. Is je eikel bloot als ie stijf is? (Als hij niet standaard bloot is maar je hem wel bloot kan maken als ie stijf is: blijft je voorhuid dan zitten, oftewel blijft je eikel dan bloot?) Nee, maar ik ben wat oefeningen aan het doen, waardoor ik het hu bijna kan.
  7. kan je je eikel likken met een stijve? Nee. Ik ben totaal niet lenig.
  8. Spuit je hard? En veel? Ik spuit niet heel hard, maar het kan best veel zijn.
  9. waar spuit je op? Vaak op mijn buik
  10. heb je je sperma ooit geproefd? Ja. Ik ben zelfs een keer op mijn eigen gezicht klaargekomen.
  11. smeer je je sperma wel eens uit? Waarover? Niet echt.
  12. Vraag voor mij? Nee

groetjes, boy18cm

Reputatie 3
Badge +3

 @Goblin  geil man en lekkere grote lul ook!🤪 bij vraag 6 zei je dat je oefeningen deed waardoor je het bijna kan… wat voor oefeningen zijn dat? Zou voor mij misschien ook wat zijn😊

Badge

Hey iedereen! Dit is m’n eerste vragenlijstje haha. Wil je als je hem gaat beantwoorden even qouten? Dan kan ik er weer makkelijker op reageren🤪. 
 

  1. Hoe noem je hem altijd? (Lul, pik, piemel, penis, etc…)
  2. hoe oud ben je?
  3. Hoeveel cm is ie slap?
  4. hoeveel cm is ie stijf?
  5. Kan en wil je hem beschrijven? (Hoe gedetailleerder, hoe geiler maar als je dat niet wil is dat ofc helemaal oke)
  6. Is je eikel bloot als ie stijf is? (Als hij niet standaard bloot is maar je hem wel bloot kan maken als ie stijf is: blijft je voorhuid dan zitten, oftewel blijft je eikel dan bloot?)
  7. kan je je eikel likken met een stijve?
  8. Spuit je hard? En veel?
  9. waar spuit je op?
  10. heb je je sperma ooit geproefd?
  11. smeer je je sperma wel eens uit? Waarover?
  12. Vraag voor mij?

groetjes, boy18cm

  1. Dollo, tollie, penis
  2. 14
  3. 12/13
  4. 14/15
  5. bruin, veel aderen, grote cock.
  6. Kan ik zelf kiezen
  7. nee jammer genoeg niet
  8. ja nogal beide
  9. jou
  10. Ja
  11. nee
  12.  ( verwijderd door de Kindertelefoon vanwege regel 7, het uitwisselen van contactgegevens is niet toegestaan )
Badge

Geil

Reputatie 3
Badge +3

@Jay.z geill!!

Reputatie 2
Badge +1

 

 

Hoe noem je hem altijd? (Lul, pik, piemel, penis, etc…)Piemel en penis

hoe oud ben je? 13

Hoeveel cm is ie slap? 8

hoeveel cm is ie stijf? 13

Kan en wil je hem beschrijven? (Hoe gedetailleerder, hoe geiler maar als je dat niet wil is dat ofc helemaal oke) Geile penis met balhaar

Is je eikel bloot als ie stijf is? (Als hij niet standaard bloot is maar je hem wel bloot kan maken als ie stijf is: blijft je voorhuid dan zitten, oftewel blijft je eikel dan bloot?)

Soms wel als hij niet bloot is kan ik hem bloot maken

 

kan je je eikel likken met een stijve? Nee

Spuit je hard? Af en toe

En veel? Ja

waar spuit je op? Op mijn handen

heb je je sperma ooit geproefd? Ja

smeer je je sperma wel eens uit? Ja

Waarover? Muur en lakens

Vraag voor mij? X

Reputatie 3
Badge +3

@henkiepenkie  geil hoor!!

Hey iedereen! Dit is m’n eerste vragenlijstje haha. Wil je als je hem gaat beantwoorden even qouten? Dan kan ik er weer makkelijker op reageren🤪. 
 

  1. Hoe noem je hem altijd? (Lul, pik, piemel, penis, etc…) gewoon piemel
  2. hoe oud ben je? 16
  3. Hoeveel cm is ie slap? 10
  4. hoeveel cm is ie stijf? 16
  5. Kan en wil je hem beschrijven? (Hoe gedetailleerder, hoe geiler maar als je dat niet wil is dat ofc helemaal oke)
  6. Is je eikel bloot als ie stijf is? (Als hij niet standaard bloot is maar je hem wel bloot kan maken als ie stijf is: blijft je voorhuid dan zitten, oftewel blijft je eikel dan bloot?) ja is helemaal bloot
  7. kan je je eikel likken met een stijve? Nee
  8. Spuit je hard? En veel? Niet hard wel veel
  9. waar spuit je op? Nergens
  10. heb je je sperma ooit geproefd? Ja
  11. smeer je je sperma wel eens uit? Waarover? Nee
  12. Vraag voor mij? Nope

groetjes, boy18cm

 

Reputatie 1
Badge +1

Hey iedereen! Dit is m’n eerste vragenlijstje haha. Wil je als je hem gaat beantwoorden even qouten? Dan kan ik er weer makkelijker op reageren🤪. 
 

  1. Hoe noem je hem altijd? (Lul, pik, piemel, penis, etc…) pik of piemel
  2. hoe oud ben je? 12
  3. Hoeveel cm is ie slap? 6
  4. hoeveel cm is ie stijf? 8/9
  5. Kan en wil je hem beschrijven?  (Hoe gedetailleerder, hoe geiler maar als je dat niet wil is dat ofc helemaal oke) de balzak is harig. 
  6. Is je eikel bloot als ie stijf is? (Als hij niet standaard bloot is maar je hem wel bloot kan maken als ie stijf is: blijft je voorhuid dan zitten, oftewel blijft je eikel dan bloot?) ik maak hem bloot
  7. kan je je eikel likken met een stijve? nope
  8. Spuit je hard? En veel? ik kan het niet eens 
  9. waar spuit je op? ...
  10. heb je je sperma ooit geproefd? ....
  11. smeer je je sperma wel eens uit?.... Waarover?....
  12. Vraag voor mij?......

groetjes, boy18cm

 

Reputatie 3
Badge +3

Hey iedereen! Dit is m’n eerste vragenlijstje haha. Wil je als je hem gaat beantwoorden even qouten? Dan kan ik er weer makkelijker op reageren🤪. 
 

  1. Hoe noem je hem altijd? (Lul, pik, piemel, penis, etc…) gewoon piemel
  2. hoe oud ben je? 16
  3. Hoeveel cm is ie slap? 10
  4. hoeveel cm is ie stijf? 16
  5. Kan en wil je hem beschrijven? (Hoe gedetailleerder, hoe geiler maar als je dat niet wil is dat ofc helemaal oke)
  6. Is je eikel bloot als ie stijf is? (Als hij niet standaard bloot is maar je hem wel bloot kan maken als ie stijf is: blijft je voorhuid dan zitten, oftewel blijft je eikel dan bloot?) ja is helemaal bloot
  7. kan je je eikel likken met een stijve? Nee
  8. Spuit je hard? En veel? Niet hard wel veel
  9. waar spuit je op? Nergens
  10. heb je je sperma ooit geproefd? Ja
  11. smeer je je sperma wel eens uit? Waarover? Nee
  12. Vraag voor mij? Nope

groetjes, boy18cm

 

Fk geil!!

Badge

Hey iedereen! Dit is m’n eerste vragenlijstje haha. Wil je als je hem gaat beantwoorden even qouten? Dan kan ik er weer makkelijker op reageren🤪. 
Me bf wil deze effe beantwoorden

  1. Hoe noem je hem altijd? (Lul, pik, piemel, penis, etc…) verschillend
  2. hoe oud ben je? 14
  3. Hoeveel cm is ie slap? Idk
  4. hoeveel cm is ie stijf? 15-16 cm idk
  5. Kan en wil je hem beschrijven? (Hoe gedetailleerder, hoe geiler maar als je dat niet wil is dat ofc helemaal oke) 
  6. Is je eikel bloot als ie stijf is?ja (Als hij niet standaard bloot is maar je hem wel bloot kan maken als ie stijf is:  blijft je voorhuid dan zitten, oftewel blijft je eikel dan bloot?)
  7. kan je je eikel likken met een stijve? 
  8. Spuit je hard? En veel? Idk
  9. waar spuit je op? Papiertje ofzo idk
  10. heb je je sperma ooit geproefd? Ja
  11. smeer je je sperma wel eens uit? Waarover? No
  12. Vraag voor mij?nl

groetjes, boy18cm

 

Badge

Hey iedereen! Dit is m’n eerste vragenlijstje haha. Wil je als je hem gaat beantwoorden even qouten? Dan kan ik er weer makkelijker op reageren🤪. 
 

  1. Hoe noem je hem altijd? (Lul, pik, piemel, penis, etc…) lul
  2. hoe oud ben je? 15
  3. Hoeveel cm is ie slap? 16/17 ofzo 
  4. hoeveel cm is ie stijf? 21
  5. Kan en wil je hem beschrijven? (Hoe gedetailleerder, hoe geiler maar als je dat niet wil is dat ofc helemaal oke) geschoren dik en lang 
  6. Is je eikel bloot als ie stijf is? (Als hij niet standaard bloot is maar je hem wel bloot kan maken als ie stijf is: blijft je voorhuid dan zitten, oftewel blijft je eikel dan bloot?) Als ik boner heb is ie wel bloot anders niet 
  7. kan je je eikel likken met een stijve? Ja
  8. Spuit je hard? En veel? Allebei 
  9. waar spuit je op? Me buik tot me borst
  10. heb je je sperma ooit geproefd? Ja
  11. smeer je je sperma wel eens uit? Waarover? Over me lul zelf
  12. Vraag voor mij? Nee

groetjes, boy18cm

 

Badge
  1. Hoe noem je hem altijd? (Lul, pik, piemel, penis, etc…) m’n pik
  2. Hoeveel cm is ie slap? 7cm
  3. hoeveel cm is ie stijf? 15 cm
  4. Kan en wil je hem beschrijven? (Hoe gedetailleerder, hoe geiler maar als je dat niet wil is dat ofc helemaal oke) Geschoren
  5. Is je eikel bloot als ie stijf is? kan ik als ik wil
  6. kan je je eikel likken met een stijve? nee
  7. Spuit je hard? En veel? ja ik spuit wel hard en ook best veel
  8. waar spuit je op? op mijn buik of achter me
  9. heb je je sperma ooit geproefd? ja
  10. smeer je je sperma wel eens uit? Waarover?nee

(13 jongen)

Klinkt interresant

Reputatie 3
Badge +3

Hey iedereen! Dit is m’n eerste vragenlijstje haha. Wil je als je hem gaat beantwoorden even qouten? Dan kan ik er weer makkelijker op reageren🤪. 
 

  1. Hoe noem je hem altijd? (Lul, pik, piemel, penis, etc…) lul
  2. hoe oud ben je? 15
  3. Hoeveel cm is ie slap? 16/17 ofzo 
  4. hoeveel cm is ie stijf? 21
  5. Kan en wil je hem beschrijven? (Hoe gedetailleerder, hoe geiler maar als je dat niet wil is dat ofc helemaal oke) geschoren dik en lang 
  6. Is je eikel bloot als ie stijf is? (Als hij niet standaard bloot is maar je hem wel bloot kan maken als ie stijf is: blijft je voorhuid dan zitten, oftewel blijft je eikel dan bloot?) Als ik boner heb is ie wel bloot anders niet 
  7. kan je je eikel likken met een stijve? Ja
  8. Spuit je hard? En veel? Allebei 
  9. waar spuit je op? Me buik tot me borst
  10. heb je je sperma ooit geproefd? Ja
  11. smeer je je sperma wel eens uit? Waarover? Over me lul zelf
  12. Vraag voor mij? Nee

groetjes, boy18cm

 

Fk geil!!

Badge
  1. Hoe noem je hem altijd? (Lul, pik, piemel, penis, etc…) lul
  2. hoe oud ben je? 18
  3. Hoeveel cm is ie slap? 11
  4. hoeveel cm is ie stijf? 17
  5. Kan en wil je hem beschrijven? (Hoe gedetailleerder, hoe geiler maar als je dat niet wil is dat ofc helemaal oke) Ik heb een vrij dikke lul, schaamhaar heel kort geschoren en mijn ballen helemaal glad, op een warme dag hangen mijn ballen lekker laag in mijn zak en zie je mijn aderen lekker over mijn lul lopen. Hij staat een klein beetje naar links en is keihard als ik goed geil ben. Soms doe ik weleens een cockring om mijn lul en dan zie je mijn aderen nog beter en wordt mijn lul nog iets dikker, zo dit dat mijn voorhuid nog maar moeilijk over mijn eikel kan
  6. Is je eikel bloot als ie stijf is? (Als hij niet standaard bloot is maar je hem wel bloot kan maken als ie stijf is: blijft je voorhuid dan zitten, oftewel blijft je eikel dan bloot?) klein beetje, maar als ik mijn voorhuid naar achter trek blijft ‘ie goed zitten en blijft mijn eikel bloot.
  7. kan je je eikel likken met een stijve? nee zo lenig ben ik niet
  8. Spuit je hard? En veel? ligt eraan hoe lang ik aan het aftrekken ben, soms twee stralen, maar als ik goed geil ben dan begint het eerst eruit te druppelen en dan begint ik te spuiten, ongeveer 5-6 stralen.
  9. waar spuit je op?
  10. heb je je sperma ooit geproefd?  ja op zich wel geil, alleen jammer dat na het klaarkomen je geilheid meteen weg is, ik zou het weleens willen proeven als ik zelf nog heel geil ben
  11. smeer je je sperma wel eens uit? Waarover? ik smeer het weleens uit over mijn eigen lul
  12. Vraag voor mij? niet echt
Reputatie 3
Badge +3

@Robbbb echt super geil wowww!!!

Hey iedereen! Dit is m’n eerste vragenlijstje haha. Wil je als je hem gaat beantwoorden even qouten? Dan kan ik er weer makkelijker op reageren🤪. 
 

  1. Hoe noem je hem altijd? (Lul, pik, piemel, penis, etc…) lul
  2. hoe oud ben je? 14
  3. Hoeveel cm is ie slap?  13
  4. hoeveel cm is ie stijf? 18.5
  5. Kan en wil je hem beschrijven? (Hoe gedetailleerder, hoe geiler maar als je dat niet wil is dat ofc helemaal oke)  Grote eikel, heel dik en er lopen veel aders doorheen, vooral bij onder de eikel. Hij groeit mijn onderbroek uit als hij stijf wordt.
  6. Is je eikel bloot als ie stijf is? (Als hij niet standaard bloot is maar je hem wel bloot kan maken als ie stijf is: blijft je voorhuid dan zitten, oftewel blijft je eikel dan bloot?) Kan ontbloten
  7. kan je je eikel likken met een stijve? Ja! Niet waard alleen, voelt niet per se heel goed en krijg rugpijn
  8. Spuit je hard? En veel? Gemiddeld, denk ik?
    1. waar spuit je op? Buik
  9. heb je je sperma ooit geproefd? Ja, was mwah
    1. smeer je je sperma wel eens uit? Waarover? Nee.
  10. Vraag voor mij? Heb je ooit wel eens met een vriend afgetrokken?

 

Badge
  1. Hoe noem je hem altijd? (Lul, pik, piemel, penis, etc…) piemel
  2. hoe oud ben je? 14
  3. Hoeveel cm is ie slap? 8
  4. hoeveel cm is ie stijf? 18,5
  5. Kan en wil je hem beschrijven? (Hoe gedetailleerder, hoe geiler maar als je dat niet wil is dat ofc helemaal oke) groot en dik met grootte ballen
  6. Is je eikel bloot als ie stijf is? (Als hij niet standaard bloot is maar je hem wel bloot kan maken als ie stijf is: blijft je voorhuid dan zitten, oftewel blijft je eikel dan bloot?) ik kan het bloot maken als ik wil
  7. kan je je eikel likken met een stijve? ja kan me zelf ook klaar laten komen met pijpen
  8. Spuit je hard? En veel? ja best wel
  9. waar spuit je op? me buik
  10. heb je je sperma ooit geproefd? ja wat wel grappig
  11. smeer je je sperma wel eens uit? Waarover? nee
  12. Vraag voor mij? ooit met een vriend iets gedaan

 

Badge
  1. Hoe noem je hem altijd? (Lul, pik, piemel, penis, etc…) piemel, lul
  2. hoe oud ben je? 14 
  3. Hoeveel cm is ie slap? 6 zoiets
  4. hoeveel cm is ie stijf? 12 
  5. Kan en wil je hem beschrijven? (Hoe gedetailleerder, hoe geiler maar als je dat niet wil is dat ofc helemaal oke) snap niet zo goed hoe
  6. Is je eikel bloot als ie stijf is? (Als hij niet standaard bloot is maar je hem wel bloot kan maken als ie stijf is: blijft je voorhuid dan zitten, oftewel blijft je eikel dan bloot?) Je kan zorgen dat hij helemal bloot is maar meestal zit voorhuid erop, wel zichtbaar als hij stijf ks
  7. kan je je eikel likken met een stijve? Nee net niet
  8. Spuit je hard? En veel? Ja, kan ver spuiten
  9. waar spuit je op? Meestal op me buik, soms douche, te zien waar ik ruk
  10. heb je je sperma ooit geproefd? Ja
  11. smeer je je sperma wel eens uit? Waarover? Ja als et snel weg moet, als ik op me lichaam spuit
  12. Vraag voor mij? /
Badge
  1. Hoe noem je hem altijd? (Lul, pik, piemel, penis, etc…) mn lul
  2. hoe oud ben je16
  3. Hoeveel cm is ie slap?10 fs
  4. hoeveel cm is ie stijf?18
  5. Kan en wil je hem beschrijven? (Hoe gedetailleerder, hoe geiler maar als je dat niet wil is dat ofc helemaal oke) groot opzich bedt dik, kale ballen, beetje haar daarboven, wijst een beetje naar links
  6. Is je eikel bloot als ie stijf is? (Als hij niet standaard bloot is maar je hem wel bloot kan maken als ie stijf is: blijft je voorhuid dan zitten, oftewel blijft je eikel dan bloot?)alsn lul niet stijf is is mn eikel bedekt en als mn lul echt heel hard is dan word mn lul kaal
  7. kan je je eikel likken met een stijve?kon ik 
  8. Spuit je hard? En veel? ja
  9. waar spuit je op? mn buik
  10. heb je je sperma ooit geproefd? ja meerdere keren
  11. smeer je je sperma wel eens uit? Waarover?nee
  12. Vraag voor mij?
Reputatie 2
Badge +1
  1. Hoe noem je hem altijd? (Lul, pik, piemel, penis, etc…).  Piemel
  2. hoe oud ben je? 15
  3. Hoeveel cm is ie slap? 7
  4. hoeveel cm is ie stijf? 12
  5. Kan en wil je hem beschrijven? (Hoe gedetailleerder, hoe geiler maar als je dat niet wil is dat ofc helemaal oke) geschoren en erg mooi en geil
  6. Is je eikel bloot als ie stijf is? (Als hij niet standaard bloot is maar je hem wel bloot kan maken als ie stijf is: blijft je voorhuid dan zitten, oftewel blijft je eikel dan bloot?) niet bloot
  7. kan je je eikel likken met een stijve? Nee 
  8. Spuit je hard? En veel? Ja
  9. waar spuit je op? Buik
  10. heb je je sperma ooit geproefd? Ja
  11. smeer je je sperma wel eens uit? Waarover? Ja over de buik
  12. Vraag voor mij? 
Badge
  1. Hoe noem je hem altijd? (Lul, pik, piemel, penis, etc…) Erik
  2. hoe oud ben je? 13
  3. Hoeveel cm is ie slap? 22
  4. hoeveel cm is ie stijf? 25
  5. Kan en wil je hem beschrijven? (Hoe gedetailleerder, hoe geiler maar als je dat niet wil is dat ofc helemaal oke) Long Slong Dong
  6. Is je eikel bloot als ie stijf is? (Als hij niet standaard bloot is maar je hem wel bloot kan maken als ie stijf is: blijft je voorhuid dan zitten, oftewel blijft je eikel dan bloot?) Zo glad als een aal
  7. kan je je eikel likken met een stijve? Ja man ben fexibel jwz
  8. Spuit je hard? En veel? Lazerbeam Ongeveer litertje
  9. waar spuit je op? De muur
  10. heb je je sperma ooit geproefd? Ja, ja maar kijk, het is romig. eigenlijk een soort spermacapuccino
  11. smeer je je sperma wel eens uit? Waarover? Ja, vegen langs de muur en het lichtknopje en het plafond ook ik dacht dat dat kon
  12. Vraag voor mij? ben jij net zon geile teddybeer
Reputatie 1
Badge +2

Hoe noem je hem altijd? (Lul, pik, piemel, penis, etc…) lul/pik

hoe oud ben je? 14

Hoeveel cm is ie slap? ongv 10/11 cm

hoeveel cm is ie stijf? 16/17cm 

Kan en wil je hem beschrijven? (Hoe gedetailleerder, hoe geiler maar als je dat niet wil is dat ofc helemaal oke) slap: gewoon normaal met schaamhaar op zak en boven mn pik   Stijf: kleine soortvan afwijking naar links en 1 grote vein die van links naar beetje rechts gaat en dan recht naar boven

Is je eikel bloot als ie stijf is? (Als hij niet standaard bloot is maar je hem wel bloot kan maken als ie stijf is: blijft je voorhuid dan zitten, oftewel blijft je eikel dan bloot?) nee mijn voorhuid zit er dan nog omheen ik kan mijn voorhuid wel naar achter trekken en daar blijft hij dan ook wel

kan je je eikel likken met een stijve? Ik kan mezelf pijpen

Spuit je hard? soms

En veel? licht eraan 

waar spuit je op? soms buik of in douche of op handen

heb je je sperma ooit geproefd? yup

smeer je je sperma wel eens uit? ja 

Waarover? mijn buik of been

Vraag voor mij? ben je ooit betrapt op aftrekken en hoe gebeurde het

Reageer