Hey iedereen! Dit is m’n eerste vragenlijstje haha. Wil je als je hem gaat beantwoorden even qouten? Dan kan ik er weer makkelijker op reageren🤪.
- Hoe noem je hem altijd? (Lul, pik, piemel, penis, etc…)
- hoe oud ben je?
- Hoeveel cm is ie slap?
- hoeveel cm is ie stijf?
- Kan en wil je hem beschrijven? (Hoe gedetailleerder, hoe geiler maar als je dat niet wil is dat ofc helemaal oke)
- Is je eikel bloot als ie stijf is? (Als hij niet standaard bloot is maar je hem wel bloot kan maken als ie stijf is: blijft je voorhuid dan zitten, oftewel blijft je eikel dan bloot?)
- kan je je eikel likken met een stijve?
- Spuit je hard? En veel?
- waar spuit je op?
- heb je je sperma ooit geproefd?
- smeer je je sperma wel eens uit? Waarover?
- Vraag voor mij?
groetjes, boy18cm
1. Lul
2. 14
3. 7 cm
4. 10 cm
5. Je ziet aderen en bultjes, beetje krom en lekker
6. Nee kan ik wel maken voor een paar seconden
7. Nee
8. Soms wel hard maar niet veel
9. Op mijn buik of handoek
10. Ja
11. Nee
12. Beste aftrektip?
Onnodige quotes verwijderd
- Hoe noem je hem altijd? (Lul, pik, piemel, penis, etc…) lul
- hoe oud ben je? 17
- Hoeveel cm is ie slap? 13
- hoeveel cm is ie stijf? 15
- Kan en wil je hem beschrijven? (Hoe gedetailleerder, hoe geiler maar als je dat niet wil is dat ofc helemaal oke) besneden, glad en dik maar niet zo lang, voor mij prima, heb er al veel mensen mee geil gemaakt
- Is je eikel bloot als ie stijf is? (Als hij niet standaard bloot is maar je hem wel bloot kan maken als ie stijf is: blijft je voorhuid dan zitten, oftewel blijft je eikel dan bloot?) Ik ben besneden dus altijd bloot
- kan je je eikel likken met een stijve? Juist likken ja maar niet pijpen, spijtig
- Spuit je hard? En veel? Als ik echt geil gemaakt wordt en lang bezig ben, JA
- waar spuit je op? mijn buik en in mijn handen, daarna veeg ik het af met een oud onderbroekje dat ik onder mijn matras houdt
- heb je je sperma ooit geproefd? Jaa tuurlijk, was beetje bitter maar wel geil en lekker
- smeer je je sperma wel eens uit? Waarover? Mijn vingers en like het soms af
- Vraag voor mij? Antwoord zelf op alle vragen
Super geill!!🤩
ik dacht dat ik ze al beantwoord had ergens ik zal ff kijken zo en anders zal ik ze zo hieronder voor je beantwoorden!
update: op pagina 1 staan mijn antwoorden
Hey iedereen! Dit is m’n eerste vragenlijstje haha. Wil je als je hem gaat beantwoorden even qouten? Dan kan ik er weer makkelijker op reageren🤪.
- Hoe noem je hem altijd? (Lul, pik, piemel, penis, etc…)
- hoe oud ben je?
- Hoeveel cm is ie slap?
- hoeveel cm is ie stijf?
- Kan en wil je hem beschrijven? (Hoe gedetailleerder, hoe geiler maar als je dat niet wil is dat ofc helemaal oke)
- Is je eikel bloot als ie stijf is? (Als hij niet standaard bloot is maar je hem wel bloot kan maken als ie stijf is: blijft je voorhuid dan zitten, oftewel blijft je eikel dan bloot?)
- kan je je eikel likken met een stijve?
- Spuit je hard? En veel?
- waar spuit je op?
- heb je je sperma ooit geproefd?
- smeer je je sperma wel eens uit? Waarover?
- Vraag voor mij?
groetjes, boy18cm
1. Lul
2. 14
3. 7 cm
4. 10 cm
5. Je ziet aderen en bultjes, beetje krom en lekker
6. Nee kan ik wel maken voor een paar seconden
7. Nee
8. Soms wel hard maar niet veel
9. Op mijn buik of handoek
10. Ja
11. Nee
12. Beste aftrektip?
Niceee!!
En mijn beste aftrektip is om goed te onderzoeken wat je lekker vind en om daar lekker op te variëren en er van genieten. Probeer gwn alles uit wat je zou willen (bv met speeksel rukken ofz… klinkt vies maar voelt heerlijk) en kijk wat je lekker of niet lekker vindt
- Hoe noem je hem altijd? (Lul, pik, piemel, penis, etc…) PIK (SOMS FRANK)
- hoe oud ben je? 13, BIJNA 14
- Hoeveel cm is ie slap? 9,6
- hoeveel cm is ie stijf? 14,7
- Kan en wil je hem beschrijven? (Hoe gedetailleerder, hoe geiler maar als je dat niet wil is dat ofc helemaal oke) HAAR OP DE BALLEN, NIKS OP DE PIK. ALS HIJ STIJF IS RECHT NAAR VOREN MET EEN BUIGING NAAR BENEDEN EM VEEL ADERS ALS HIJ STIJF IS.
- Is je eikel bloot als ie stijf is? (Als hij niet standaard bloot is maar je hem wel bloot kan maken als ie stijf is: blijft je voorhuid dan zitten, oftewel blijft je eikel dan bloot?) NEE
- kan je je eikel likken met een stijve? NEE, NOOIT GEPROBEERD
- Spuit je hard? En veel? NIET HARD NIET VEEL
- waar spuit je op? IK SPUIT NIET HARD GENOEG WAARDOOR HET EIGENLIJK ALLEEN OP MIJN SIXPACK TERECHT KAN KOMEN, WAT BEST GEIL IS
- heb je je sperma ooit geproefd? JA
- smeer je je sperma wel eens uit? Waarover? NEE
- Vraag voor mij? NEE
Heb je een sixpack!? Heb daar een zwakte voor
- Hoe noem je hem altijd? (Lul, pik, piemel, penis, etc…) lul
- hoe oud ben je? Ik ben 16 jaar oud
- Hoeveel cm is ie slap? Ik denk 11 cm
- hoeveel cm is ie stijf? 16 centimeter
- Kan en wil je hem beschrijven? (Hoe gedetailleerder, hoe geiler maar als je dat niet wil is dat ofc helemaal oke) oke ff kijken: nu beetje schaamhaar niet superveel, beetje naar rechts bijna kaarsrecht, veel voorhuid bedekt stijf hele lul, best grote ballen heb t warm dus mn zak hangt
- Is je eikel bloot als ie stijf is? (Als hij niet standaard bloot is maar je hem wel bloot kan maken als ie stijf is: blijft je voorhuid dan zitten, oftewel blijft je eikel dan bloot?) Heel veel voorhuid dus mn eikel is helemaal bedekt
- kan je je eikel likken met een stijve? Jammergenoeg niet
- Spuit je hard? En veel? Ja heel hard en heel veel
- waar spuit je op? Mn buikk
- heb je je sperma ooit geproefd? Ja
- smeer je je sperma wel eens uit? Waarover? Ja mn buik of mn lul/balzak
- Vraag voor mij? Kan jij je lul likken?
groetjes, boy18cm
@aardigekerel super geil man!
en als antwoord op je vraag: ik kan m’n eikel wel likken en eraan zuigen ja🤪