Skip to main content

Ik lees hier soms topics waarin mensen zeggen dat ze het geil vinden om bloot te zijn. En over de vraag wat wel/niet kan. Ik had pas een gesprek met mijn ouders die zeiden dat in de jaren '70 het heel normaal was voor vrouwen om topless te zonnen op het strand (geen naaktstrand). Nu zie je dat soms ook nog maar niet zo vaak meer. Ik ben wel benieuwd hoe jullie hier over denken. Daarom een korte vragenlijst voor de meiden hier:

Vragen:

1 Wat is je leeftijd?:

2 Wat is je cupmaat? (ook al is het totaal niet relevant inderdaad, toch leuk):

3 Vindt jij jezelf preuts, en waarom?

4 Wat vindt jij van meisjes/vrouwen die topless zijn op het strand? 

5 Ben je zelf wel eens topless in Nederland op het strand of ergens anders? Waarom wel / niet?

5a Zo ja, met wie ben/was je dan samen?

5b Zo ja, hoe reageerde de omgeving, hoe heb je dat ervaren?

6 Ben je zelf wel eens topless op vakantie op het strand of ergens anders? Waarom wel / niet?

7 Als je het niet doet, zou je het willen? Waarom wel/niet?

8 Vind jij dat het normaal zou moeten zijn voor wie dat wil? Of zou het verboden moeten zijn?

9 Zou je het vaker doen als internet er niet was?

 

Bedankt voor het meedoen!

Groetjes,

Ikbentomniet

Ik lees hier soms topics waarin mensen zeggen dat ze het geil vinden om bloot te zijn. En over de vraag wat wel/niet kan. Ik had pas een gesprek met mijn ouders die zeiden dat in de jaren '70 het heel normaal was voor vrouwen om topless te zonnen op het strand (geen naaktstrand). Nu zie je dat soms ook nog maar niet zo vaak meer. Ik ben wel benieuwd hoe jullie hier over denken. Daarom een korte vragenlijst voor de meiden hier:

Vragen:

1 Wat is je leeftijd?: 12

2 Wat is je cupmaat? (ook al is het totaal niet relevant inderdaad, toch leuk): c

3 Vindt jij jezelf preuts, en waarom? 

4 Wat vindt jij van meisjes/vrouwen die topless zijn op het strand? Confident 

5 Ben je zelf wel eens topless in Nederland op het strand of ergens anders? Waarom wel / niet?

Ja 

5a Zo ja, met wie ben/was je dan samen?

Beste vriend 

5b Zo ja, hoe reageerde de omgeving, hoe heb je dat ervaren?

Sommige jongens keken wel 

6 Ben je zelf wel eens topless op vakantie op het strand of ergens anders? Waarom wel / niet?

Ja 

7 Als je het niet doet, zou je het willen? Waarom wel/niet?

8 Vind jij dat het normaal zou moeten zijn voor wie dat wil? Of zou het verboden moeten zijn?

9 Zou je het vaker doen als internet er niet was?

 

Bedankt voor het meedoen!

Groetjes,

Ikbentomniet

 


1 Wat is je leeftijd?: 14

2 Wat is je cupmaat? (ook al is het totaal niet relevant inderdaad, toch leuk): 75B

3 Vindt jij jezelf preuts, en waarom? Nee hoor, ik ben best open opgevoed om zo te zeggen

4 Wat vindt jij van meisjes/vrouwen die topless zijn op het strand?  Mannen doen dat altijd dus waarom niet, is toch leuker voor iedereen.

5 Ben je zelf wel eens topless in Nederland op het strand of ergens anders? Waarom wel / niet? Ja, lekker zonnen, krijg je niet van die witte strepen van je bikini.

5a Zo ja, met wie ben/was je dan samen? Ik was met mijn vriend toen.

5b Zo ja, hoe reageerde de omgeving, hoe heb je dat ervaren? Er keken wel jongens/mannen naar me maar verder niks. Mijn vriend had wel een stijfe ervan.

6 Ben je zelf wel eens topless op vakantie op het strand of ergens anders? Waarom wel / niet? Ja, op vakantie op het strand, toch niemand die me kent.

7 Als je het niet doet, zou je het willen? Waarom wel/niet?

8 Vind jij dat het normaal zou moeten zijn voor wie dat wil? Of zou het verboden moeten zijn? Ja, tuurlijk moet het normaal zijn, alle mannen zijn altijd topless op het strand. Vaak zijn vrouwen dan ook nog mooier om naar te kijken dan die bierbuikjes.

9 Zou je het vaker doen als internet er niet was? Elke dag


 

Vragen:

1 Wat is je leeftijd?: 14

2 Wat is je cupmaat? (ook al is het totaal niet relevant inderdaad, toch leuk): B

3 Vindt jij jezelf preuts, en waarom?  Nee, ik hou er van gezien te worden 

4 Wat vindt jij van meisjes/vrouwen die topless zijn op het strand?  Prima 

5 Ben je zelf wel eens topless in Nederland op het strand of ergens anders? Waarom wel / niet? Ja, best vaak deze zomer. Achtertuin en op strandjes aan een meertje in de buurt en aan zee (in NL en op vakantie)

5a Zo ja, met wie ben/was je dan samen? Op vakantie met mn ouders en broer, in NL met mn broer en 2 vrienden van hem, met mn bff en een keer met paar jongens en meisjes uit mn klas.

5b Zo ja, hoe reageerde de omgeving, hoe heb je dat ervaren? Jongens zie je wel kijken haha. Vind ik niet erg.

6 Ben je zelf wel eens topless op vakantie op het strand of ergens anders? Waarom wel / niet? Zie 5

7 Als je het niet doet, zou je het willen? Waarom wel/niet?

8 Vind jij dat het normaal zou moeten zijn voor wie dat wil? Of zou het verboden moeten zijn?  Alle meisjes en vrouwen zouden zich vrij moeten voelen om te doen wat ze zelf willen 

9 Zou je het vaker doen als internet er niet was? Ja denk het wel

 


Reageer