Vraag

vragenlijst voor zftreken met vrienden

  • 7 February 2022
  • 2 reacties
  • 617 Bekeken

Badge
  • Weet de weg
  • 11 reacties

Hier volgt een vragenlijst van 10 vragen over aftreken met vrienden:

 

ik ben 14 jaar en trek vaak met vrinden af doms treken we elkaar ook af heel soms pijpen we elkaar 

 

  1. leeftijd
  2. trek je met 1 vaste vriend af of doe je met meerdere vrienden (niet te gelijk) 
  3. als je het met meerdere vrienden samen aftrekt wetend deze vrienden dat dan ook dat je met andere vrienden aftrekt pijpt …
  4. hoe ver ben je al is geweest met het aftrekken met je vriend ?
  5. vertel veel detais en tips bij de volgende vragen:
  6. al ooit is iemand uitgekleed 
  7.  al ooit iemand gebaft ?
  8. al ooit iemand geneukt in de kont ?
  9. al ooit iemand gepijpt
  10. al ooit sperma van je vriend in je mond gehad ?
  11. heb je nog tips of stantjes op het aftreken met mijn vrienden leuker te maken ?                                                                     
    dat was de lijst dankuwel 

2 reacties

Reputatie 4
Badge +4

Hier volgt een vragenlijst van 10 vragen over aftreken met vrienden:

 

ik ben 14 jaar en trek vaak met vrinden af doms treken we elkaar ook af heel soms pijpen we elkaar 

 

  1. leeftijd 13, bijna 14
  2. trek je met 1 vaste vriend af of doe je met meerdere vrienden (niet te gelijk)  met een vaste vriend, en soms bij het zwemmen met z’n negenen
  3. als je het met meerdere vrienden samen aftrekt wetend deze vrienden dat dan ook dat je met andere vrienden aftrekt pijpt …  ja, vertel alles
  4. hoe ver ben je al is geweest met het aftrekken met je vriend ? we elkaar: getrokken, gepijpt, gevingerd en het anaal met elkaar gedaan. Dit doe ik alleen met die vaste vriend. Bij het zwemmen alleen aftrekken
  5. vertel veel detais en tips bij de volgende vragen:
  6. al ooit is iemand uitgekleed nope
  7.  al ooit iemand gebaft ? nee
  8. al ooit iemand geneukt in de kont ? ja, ik en die vriend hadden een gezellige avond en we begonnen rustig met aftrekken. Toen pijpen en vingeren en we hebbem afgesloten met anale seks
  9. al ooit iemand gepijpt zie 8
  10. al ooit sperma van je vriend in je mond gehad ? toen ik ‘m gepijpt had, maar heb het ook wel eens uit een glas gedronken
  11. heb je nog tips of stantjes op het aftreken met mijn vrienden leuker te maken? Bouw het rustig op en ga daarna steeds wilder                                                
    dat was de lijst dankuwel 

 

Reputatie 2
Badge +1
  1. leeftijd 16
  2. trek je met 1 vaste vriend af of doe je met meerdere vrienden (niet te gelijk)  1 vaste, hem vertrouw ik het meeste
  3. als je het met meerdere vrienden samen aftrekt wetend deze vrienden dat dan ook dat je met andere vrienden aftrekt pijpt … n.v.t
  4. hoe ver ben je al is geweest met het aftrekken met je vriend ? Best ver I guess. Hij is al is in me mond klaar ge komen. 
  5. vertel veel detais en tips bij de volgende vragen:
  6. al ooit is iemand uitgekleed  Ja, dat is echt geil hahah
  7.  al ooit iemand gebaft ? Nee
  8. al ooit iemand geneukt in de kont ? nee
  9. al ooit iemand gepijpt jap
  10. al ooit sperma van je vriend in je mond gehad ? Jap
  11. heb je nog tips of stantjes op het aftreken met mijn vrienden leuker te maken ?              -

Reageer