Skip to main content

Vragenlijst voor Meisjes ^^

• July 6, 2025
  • 6 reacties
  • 836 Bekeken

Hallo! Dit is m'n eerste vragenlijst die ik maak je hoeft niet op alles te antwoorden als je het wilt. Ik ga zelf ook het vragenlijst beantwoorden! 

1. Hoe groot zijn jou borsten? (M'n borsten zijn gemiddeld groter dan een 16 jarige)

2. Ben je al ongesteld, zo ja hoe ga je ermee om? (Ik ben nog niet ongesteld)

3. Schaam je je soms door jou lichaamhaar? (Ehhh ja soms)

4. Ben je lesbisch ? (Nee)

5. Kreun je zomaar? (Eig niet, nee)

Bedankt voor het invullen!! Bye bye.!

6 reacties

Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • July 6, 2025

1. Hoe groot zijn jou borsten? Heb 75D. Ze waren vrij snel een C cup en dat bleef het een paar jaar en nu beginnen ze weer te groeien. 

2. Ben je al ongesteld, zo ja hoe ga je ermee om? ja ben meestal wel 1 dag heel misselijk maar verder gaat het

3. Schaam je je soms door jou lichaamhaaR? Nee valt mee. Scheer veel

4. Ben je lesbisch ? Ja. Heb een vriendin bijna een jaar nu. Jongens vind ik ook niet echt wat

5. Kreun je zomaar? Nee

Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • July 14, 2025

Hallo! Dit is m'n eerste vragenlijst die ik maak je hoeft niet op alles te antwoorden als je het wilt. Ik ga zelf ook het vragenlijst beantwoorden! 

1. Hoe groot zijn jou borsten?  cupmaat F

2. Ben je al ongesteld, zo ja hoe ga je ermee om?  gwn normaal

3. Schaam je je soms door jou lichaamhaar?  nee

4. Ben je lesbisch ?  nee

5. Kreun je zomaar?  ja soms

NN15000
Forum|alt.badge.img+10
  • Vaste gast
  • July 15, 2025

1. Hoe groot zijn jou borsten? (M'n borsten zijn normaal heb 65a

2. Ben je al ongesteld, zo ja hoe ga je ermee om? (Ik ben al 3 jaar ongesteld  mijn eerste 2dagen zijn erg maar de rest valt mee

3. Schaam je je soms door jou lichaamhaar? (Soms maar rond bepaalde plekken scheer ik bijna om de dag 

4. Ben je lesbisch ? (Ja)

5. Kreun je zomaar? (Soms wel 😐🙄🤭

Forum|alt.badge.img+1

Hoe groot zijn jou borsten? (M'n borsten zijn gemiddeld groter dan een 16 jarige) ik ben 14 en heb cup 70/75 E

2. Ben je al ongesteld, zo ja hoe ga je ermee om? (Ik ben nog niet ongesteld) ja ben al 2/3 jaar ongesteld en ik neem heel veel paracetamol in want ik heb echt heel heftig beuk pijn en soms kan ik niet lopen door de rugpijn

3. Schaam je je soms door jou lichaamhaar? (Ehhh ja soms) ik scheer gewoon weg dus nee

4. Ben je lesbisch ? (Nee) nee

5. Kreun je zomaar? (Eig niet, nee)nee

• August 21, 2025

Hoe groot zijn jou borsten? (M'n borsten zijn gemiddeld groter dan een 16 jarige) ik ben 14 en heb cup 70/75 E

2. Ben je al ongesteld, zo ja hoe ga je ermee om? (Ik ben nog niet ongesteld) ja ben al 2/3 jaar ongesteld en ik neem heel veel paracetamol in want ik heb echt heel heftig beuk pijn en soms kan ik niet lopen door de rugpijn

3. Schaam je je soms door jou lichaamhaar? (Ehhh ja soms) ik scheer gewoon weg dus nee

5. Kreun je zomaar? (Eig niet, nee)nee

Bedankt voor oh en ik bedoelde bij mijn borsten zijn groter dan 16jarige 12 jarige, foutje! :P

Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • August 21, 2025

1. Hoe groot zijn jou borsten? (M'n borsten zijn gemiddeld groter dan een 16 jarige) ik ben 14 en heb 65b

2. Ben je al ongesteld, zo ja hoe ga je ermee om? (Ik ben nog niet ongesteld) ja sinds mijn 11. Eerst was ik vaak geschokt maar nu gewoon heel normaal

3. Schaam je je soms door jou lichaamhaar? (Ehhh ja soms) nee ik scheer het vaak

5. Kreun je zomaar? (Eig niet, nee) nee alleen met vriendinnen voor de grap

Bedankt voor het invullen!! Bye bye.! Geen probleem