Hallootjesss!
Als 13-jarige maagd die nog nooit een piemel heeft gezien, behalve die van haar vader toen ze 4 was en van een random man die naakt op het strand liep, heb je waarschijnlijk niet veel aan mijn menig. Maar ik vind het zielig dat dit er nu al 7 uur op staat zonder enige reactie (net als bij 1 van mijn topicsš„²), dus ik antwoord toch maar effe want ik ben aardig
Ā
Hoe oud ben je: 13
- Wat vind je van mijn piemel? gwn prima igs
- Wat is volgens jou de beste lengte voor een piemel? Niet te groot. Ik hoef niet kapot gescheurd te worden van onderen
- Wat is je geilste moment? Idk lol
- Ooit gepijpt? Nein
- Zoja? Wie? Nein
- Ooit sex gehad? Nein
- Met wie en waar? Nein
- Zal je mijn piemel goed vinden? Ja igsĀ
okay byeee peace out Ā
@Anoniempje887Ā bedankt voor het invullen, en je bent zeker aardig!
Ā
Ik ben een jonge van 14 bijna 15, en mijn piemel is 16,5cm groot als die stijf is, en heb hier en allemaal andere vragen een vragenlijst voor jullie
Ā
Hoe oud ben jeĀ Ā morgen 13 vandaag nog 12 haha
Wat vind je van mijn piemelĀ goedĀ
Wat is volgens jou de beste lengte voor een piemelĀ k heb daar geen ervaring mee sorryĀ
Wat is je geilste momentĀ nog niet echt iets
Ooit gepijptĀ nee
Zoja? WieĀ nobody
Ooit sex gehadĀ nee
Met wie en waar?Ā X
Zal je mijn piemel goed vinden?Ā Jazekers
@AnoniemMeisje1Ā bedankt voor all jullie reactie,
Hebben jullie nog een vraag voor mij?
ik ben gay en ik heb betere en nuttigere dingen te doen waar ik geen zin in heb dus ik vul dit lekker in
- Hoe oud ben jeĀ 14 en ik word dit jaar 15
- Wat vind je van mijn piemelĀ ik ben erg slecht met lente inschatten dus heb ik er een liniaal bij gepakt. ik denk dat die van jouw echt heel lang is
- Wat is volgens jou de beste lengte voor een piemelĀ ik denk rond de 10 cm
- Wat is je geilste momentĀ geen ideeĀ
- Ooit gepijptĀ nope
- Zoja? WieĀ -
- Ooit sex gehadĀ ook niet
- Met wie en waar?Ā (brengt deze vraag onze anonimiteit niet in gevaar?) -
- Zal je mijn piemel goed vinden?Ā al sla je me dood, ik zou nog het antwoord niet weten
(p.s. alsvast gefeliciteerd met je verjaardag @AnoniemMeisje1)