Vraag

Vragenlijst voor meiden over je eerste keer sex

  • 2 May 2021
  • 8 reacties
  • 1904 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hoi,

Ben gewoon benieuwd hoe jullie eerere  keer was. Ik hoop dat jullie mijn vragenlijst leuk vinden.

 

1. Hoe oud ben je?

2. Hoe oud was je toen je ontmaagd werd en hoe          ging het/voelde het en waar was dit? 

3. Kwam je klaar toen ook klaar?

4. Vond je het toen al lekker of kwam dat later?

5. Hoe oud was je toen je voor het eerst werd gevingerd en hoe ging het/voelde het en waar was dit?

6. Kwam je toen ook klaar?

7. Vond je het toen al lekker of kwam dat later?

8. Hoe oud was je toen je voor het eerst werd gebeft en hoe ging het/voelde het en waar was dit?

9. Kwam je toen ook klaar?

10. Vond je het toen al lekker of kwam dat later?

11. Hoevaak heb je nu sex? (neuken, gebeft worden?

12. Wat is je fijnste sex ervaring tot nu toe?

 

 

 


8 reacties

Reputatie 4
Badge +3

Ik heb nog nooit seks gehad😭

Reputatie 1

. Hoe oud ben je? 13

2. Hoe oud was je toen je ontmaagd werd en hoe          ging het/voelde het en waar was dit? dit was vorige week:D  het was in mijn bed. Bericht aangepast door De Kindertelefoon n.a.v forumregel 10

3. Kwam je klaar toen ook klaar? ja heel hard

4. Vond je het toen al lekker of kwam dat later?  het was de hele tijd lekker 

5. Hoe oud was je toen je voor het eerst werd gevingerd en hoe ging het/voelde het en waar was dit? ik ben vorige week voor het eerst gebeft en het was super lekker (ik ben gevingerd voor het eerst op mijn 12 jaar )

6. Kwam je toen ook klaar? jep ik ben 2 keer klaargekomen door beffen

7. Vond je het toen al lekker of kwam dat later? was hele tijd lekker

8. Hoe oud was je toen je voor het eerst werd gebeft en hoe ging het/voelde het en waar was dit? vorige week (het lekkerste gevoel ooit)

9. Kwam je toen ook klaar? ja heel hard

10. Vond je het toen al lekker of kwam dat later? /

11. Hoevaak heb je nu sex? (neuken, gebeft worden? sinds vorige week heb ik nog 5 keer seks gehad en ben 7 keer gebeft (ik zie mn vriendje elke dag

12. Wat is je fijnste sex ervaring tot nu toe? sex (verschillende standjes)

 

gr ikke

Hoi,

Ben gewoon benieuwd hoe jullie eerere  keer was. Ik hoop dat jullie mijn vragenlijst leuk vinden.

 

1. Hoe oud ben je? 14

2. Hoe oud was je toen je ontmaagd werd en hoe          ging het/voelde het en waar was dit? Het was bij mij thuis en we hadden voorspel en oppeens werden we allebei zooo geil dat we hebben geneukt en int begin Dee da pijn ma na eeen 10 min ging die pijn weg en voelde het super leuk en zijn wd allebei klaargekomen 

3. Kwam je klaar toen ook klaar?  Ja 

4. Vond je het toen al lekker of kwam dat later? Ja echt super lekker 

5. Hoe oud was je toen je voor het eerst werd gevingerd en hoe ging het/voelde het en waar was dit? 13 denk ik en da voelde goed 

6. Kwam je toen ook klaar? Ja 

7. Vond je het toen al lekker of kwam dat later? Ja vanaf het begin voelde etecht goe

8. Hoe oud was je toen je voor het eerst werd gebeft en hoe ging het/voelde het en waar was dit? 13 en het voel SUPER goed ma echt op opwinding WoW😍

9. Kwam je toen ook klaar?  Ja ik kom binnen de 5 minuten klaar als ik word gebeft 

10. Vond je het toen al lekker of kwam dat later? Ja 

11. Hoevaak heb je nu sex? (neuken, gebeft worden?) 3 keer per week ofzo 

12. Wat is je fijnste sex ervaring tot nu toe? Neuken en gebeft worden 

 

 

 

 

Reputatie 3
Badge +2

1. Hoe oud ben je? 14 jaar

2. Hoe oud was je toen je ontmaagd werd en hoe ging het/voelde het en waar was dit? Ik was 12, op brugklaskamp in de bosjes. Het voelde echt heel lekker maar hij was dan ook wel voorzichtig.

3. Kwam je klaar toen ook klaar? Zeker

4. Vond je het toen al lekker of kwam dat later? Ja, was vanaf de eerste keer lekker

5. Hoe oud was je toen je voor het eerst werd gevingerd en hoe ging het/voelde het en waar was dit? Op dezelfde avond op kamp, voelde erg lekker maar ook krap in me.

6. Kwam je toen ook klaar? Nee

7. Vond je het toen al lekker of kwam dat later? Was zeker lekker

8. Hoe oud was je toen je voor het eerst werd gebeft en hoe ging het/voelde het en waar was dit? Ook in de bosjes op kamp, ik lag op mijn rug met mijn benen open.

9. Kwam je toen ook klaar? Ja

10. Vond je het toen al lekker of kwam dat later? Ja

11. Hoevaak heb je nu sex? (neuken, gebeft worden? 3 keer per week ofzo

12. Wat is je fijnste sex ervaring tot nu toe? Hele avond seks

Badge

1. Hoe oud ben je? 15

2. Hoe oud was je toen je ontmaagd werd en hoe          ging het/voelde het en waar was dit? vanmiddag in het begin moeizaam daar na was het lekker bij mij thuis ouders waren niet thuus 

3. Kwam je klaar toen ook klaar?  ja heerlijk hij ook

4. Vond je het toen al lekker of kwam dat later? toen wel vort jaa 

5. Hoe oud was je toen je voor het eerst werd gevingerd en hoe ging het/voelde het en waar was dit? 12 op kamp

6. Kwam je toen ook klaar? jaa

7. Vond je het toen al lekker of kwam dat later? zeker 

8. Hoe oud was je toen je voor het eerst werd gebeft en hoe ging het/voelde het en waar was dit? 12 ook op kamp onder de douche 

9. Kwam je toen ook klaar? jaa

10. Vond je het toen al lekker of kwam dat later? zeker 

11. Hoevaak heb je nu sex? (neuken, gebeft worden? hoop vaak was vandaag eerste keer 

12. Wat is je fijnste sex ervaring tot nu toe? pas een keer gedaan 

 

waar laten jullie het condoom na de seks ?

Badge +1

Hoi,

Ben gewoon benieuwd hoe jullie eerere  keer was. Ik hoop dat jullie mijn vragenlijst leuk vinden.

 

1. Hoe oud ben je?16

2. Hoe oud was je toen je ontmaagd werd en hoe          ging het/voelde het en waar was dit?  15 lekker bij mij thuis 

3. Kwam je klaar toen ook klaar?ja

4. Vond je het toen al lekker of kwam dat later? meteen lekker 

5. Hoe oud was je toen je voor het eerst werd gevingerd en hoe ging het/voelde het en waar was dit?14 vgm best goed 

6. Kwam je toen ook klaar? Ja

7. Vond je het toen al lekker of kwam dat later? meteen 

8. Hoe oud was je toen je voor het eerst werd gebeft en hoe ging het/voelde het en waar was dit?15 toen werd ik ook ontmaagd a

9. Kwam je toen ook klaar? ja 3 keer 

10. Vond je het toen al lekker of kwam dat later? meteen 

11. Hoevaak heb je nu sex? (neuken, gebeft worden?2 keer per week sws

12. Wat is je fijnste sex ervaring tot nu toe?heb1 keer een trio met 2 jongens gehad was erg geil

 

 

 

 

Reputatie 4
Badge +3

1. Hoe oud ben je? 14

2. Hoe oud was je toen je ontmaagd werd en hoe          ging het/voelde het en waar was dit? 13. bij mijn ex vriendje thuis. was super akward eerst. zoeken enzo. deed wel wat pijn, maar werd wel snel lekker

3. Kwam je klaar toen ook klaar?  de eerste keer niet, maar later die avond bij de 2de keer wel

4. Vond je het toen al lekker of kwam dat later? duurde even

5. Hoe oud was je toen je voor het eerst werd gevingerd en hoe ging het/voelde het en waar was dit? 13 bij mij thuis door mijn bff

6. Kwam je toen ook klaar? ja

7. Vond je het toen al lekker of kwam dat later? heerlik

8. Hoe oud was je toen je voor het eerst werd gebeft en hoe ging het/voelde het en waar was dit? 13, bij mij thuis door mijn bff. was heerlijk 

9. Kwam je toen ook klaar? jaaa

10. Vond je het toen al lekker of kwam dat later? gelijk

11. Hoevaak heb je nu sex? (neuken, gebeft worden? 2 of 3 keer per week

12. Wat is je fijnste sex ervaring tot nu toe? sex met mn ex en zn broer tegelijk

Reputatie 1
Badge

Hoi,

Ben gewoon benieuwd hoe jullie eerere  keer was. Ik hoop dat jullie mijn vragenlijst leuk vinden.

 

1. Hoe oud ben je? 16 jaar

2. Hoe oud was je toen je ontmaagd werd en hoe          ging het/voelde het en waar was dit? toen ik (een meisje) ontmaagd werd was ik 15 en bijna 16. Ik deed dit samen met mijn vriend die toen ook 15 was. We hadden het allebei nog nooit gedaan, maar hadden er wel al een aantal keer over gepraat. Toen was ik ooit bij hem en toen was het avond. Toen wilden we het nog graag doen. Condooms hadden we al een tijd geleden gekocht voor de zekerheid, dus dat kwam ook goed. Toen gingen we het doen. Aan het begin lukte het niet, omdat hij een te grote lul had hahahah, maar daarna lukte het wel. Het deed het wel een beetje pijn, maar het voelde wel goed.

3. Kwam je klaar toen ook klaar? mijn vriend wel, maar ik niet

4. Vond je het toen al lekker of kwam dat later? de keren daarna voelden beter, want dan deed het minder pijn en wisten we een beetje wat we aan het doen waren

5. Hoe oud was je toen je voor het eerst werd gevingerd en hoe ging het/voelde het en waar was dit? toen was ik ook 15 en ik had niet verwacht dat het zo goed zou voelen. Mijn vriend wist op een manier meteen hoe het moest ofz en het voelde veel beter dan als ik het zelf doe

6. Kwam je toen ook klaar? nee dat niet, maar het voelde wel heel goed.

7. Vond je het toen al lekker of kwam dat later?  ik vond het toen al heel goed

8. Hoe oud was je toen je voor het eerst werd gebeft en hoe ging het/voelde het en waar was dit? 16, het ging niet in een keer goed, want het is best lastig

9. Kwam je toen ook klaar? nee

10. Vond je het toen al lekker of kwam dat later? na een aantal keer proberen voelde het veel beter

11. Hoevaak heb je nu sex? (neuken, gebeft worden? Ik en mijn vriend hebben een lange afstandsrelatie, maar als ik hem zie doen we het meestal wel 1 keer of vaker

12. Wat is je fijnste sex ervaring tot nu toe? Ik vond de fijnste ervaring laatst toen mijn vriend bij mij sliep. Toen hadden we al heel de nacht samen geslapen eindelijk en toen we wakker werden had hij me wakler gemaakt met allemaal kusjess en toen behon hij me aan te raken en op te geilen. Toen heb ik hem gepijpt en daarna heeft hij mij geneukt. Hij was mega dominant, maar dat vind ik heel geil dus dat was de vibe en daarna kwamen we allebei klaar. Toen waren we allebei uitgeput en gingen we weer smane liggen en gwn heel lief knuffelen en kusjes geven en het was heel cute. Ik vond de switch tussen mega dominant en daarna weer heel lief echt perfect.

Ik hoop dat je iets hebt aan mijn antwoorden! Veel suc6 en groetjesss <3

 

 

 

 

Reageer