Hoi,
Ben gewoon benieuwd hoe jullie eerere keer was. Ik hoop dat jullie mijn vragenlijst leuk vinden.
1. Hoe oud ben je? 16 jaar
2. Hoe oud was je toen je ontmaagd werd en hoe ging het/voelde het en waar was dit? toen ik (een meisje) ontmaagd werd was ik 15 en bijna 16. Ik deed dit samen met mijn vriend die toen ook 15 was. We hadden het allebei nog nooit gedaan, maar hadden er wel al een aantal keer over gepraat. Toen was ik ooit bij hem en toen was het avond. Toen wilden we het nog graag doen. Condooms hadden we al een tijd geleden gekocht voor de zekerheid, dus dat kwam ook goed. Toen gingen we het doen. Aan het begin lukte het niet, omdat hij een te grote lul had hahahah, maar daarna lukte het wel. Het deed het wel een beetje pijn, maar het voelde wel goed.
3. Kwam je klaar toen ook klaar? mijn vriend wel, maar ik niet
4. Vond je het toen al lekker of kwam dat later? de keren daarna voelden beter, want dan deed het minder pijn en wisten we een beetje wat we aan het doen waren
5. Hoe oud was je toen je voor het eerst werd gevingerd en hoe ging het/voelde het en waar was dit? toen was ik ook 15 en ik had niet verwacht dat het zo goed zou voelen. Mijn vriend wist op een manier meteen hoe het moest ofz en het voelde veel beter dan als ik het zelf doe
6. Kwam je toen ook klaar? nee dat niet, maar het voelde wel heel goed.
7. Vond je het toen al lekker of kwam dat later? ik vond het toen al heel goed
8. Hoe oud was je toen je voor het eerst werd gebeft en hoe ging het/voelde het en waar was dit? 16, het ging niet in een keer goed, want het is best lastig
9. Kwam je toen ook klaar? nee
10. Vond je het toen al lekker of kwam dat later? na een aantal keer proberen voelde het veel beter
11. Hoevaak heb je nu sex? (neuken, gebeft worden? Ik en mijn vriend hebben een lange afstandsrelatie, maar als ik hem zie doen we het meestal wel 1 keer of vaker
12. Wat is je fijnste sex ervaring tot nu toe? Ik vond de fijnste ervaring laatst toen mijn vriend bij mij sliep. Toen hadden we al heel de nacht samen geslapen eindelijk en toen we wakker werden had hij me wakler gemaakt met allemaal kusjess en toen behon hij me aan te raken en op te geilen. Toen heb ik hem gepijpt en daarna heeft hij mij geneukt. Hij was mega dominant, maar dat vind ik heel geil dus dat was de vibe en daarna kwamen we allebei klaar. Toen waren we allebei uitgeput en gingen we weer smane liggen en gwn heel lief knuffelen en kusjes geven en het was heel cute. Ik vond de switch tussen mega dominant en daarna weer heel lief echt perfect.
Ik hoop dat je iets hebt aan mijn antwoorden! Veel suc6 en groetjesss <3