Skip to main content
Vraag

vragenlijst voor meiden

• September 23, 2025
  • 3 reacties
  • 486 Bekeken

Forum|alt.badge.img+1

Hey,

Ik ben een jongen van 15 (bijna 16) en ik ben benieuwd wat meiden van mij vinden. Ik zou het leuk vinden als een paar meiden mijn vragen kunnen beantwoorden

Uiterlijk

Ik heb bruin haar en grijze ogen. Ik ga weleens naar de sportschool vind mezelf niet super gespierd, maar maar kan toch nog wel wat gewicht sjouwen. Ik heb een slank/normaal postuur en ben 185cm. 

1. Wat vind je daarvan?

2. Welk cijfer zou je mij geven?

3. Vind je mij knap?

4. Wat is jou type?

5. Hoe zie jij eruit? 

Sexueel

Ik heb 1 echte ex (long distance) eig niks mee gedaan dus geen ervaring. Mijn favo standje is cowgirl denk ik. Mijn lul is 16/17cm lang en 11 cm in omtrek. 

1. Vinden jullie het geil of juist niet als een jongen ervaring heeft, en is het erg als iemand geen ervaring heeft?

2. Wat heb jij al voor ervaringen?

3. Wat vind je van mijn lul?

4. Kan je mijn lul een cijfer geven?

6. Hoe groot zijn jou borsten/billen?

7. Wat is jou favoriete standje?

Ik hoop dat je dit leuk vond om te lezen en in te vullen. Als je nog vragen voor mij hebt voel je vrij om ze te stellen.

3 reacties

Ster
Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • September 24, 2025

Uiterlijk

Ik heb bruin haar en grijze ogen. Ik ga weleens naar de sportschool vind mezelf niet super gespierd, maar maar kan toch nog wel wat gewicht sjouwen. Ik heb een slank/normaal postuur en ben 185cm. 

1. Wat vind je daarvan? Klinkt mooi 

2. Welk cijfer zou je mij geven?  8

3. Vind je mij knap? Denk het wel 

4. Wat is jou type? Stoer rustig grappig en vooral iemand die goed kan kletsen. (Kwa uiterlijk: lang, gwn normaal lichaam, Mnu welke kleur ogen. En wild haar vind ik wel mooi

5. Hoe zie jij eruit? Ik heb licht donkere huid. (Bruin) kroes/krullend haar donkerbruine ogen. Ik ben 1,72  en best wel slank 

Sexueel

Ik heb 1 echte ex (long distance) eig niks mee gedaan dus geen ervaring. Mijn favo standje is cowgirl denk ik. Mijn lul is 16/17cm lang en 11 cm in omtrek. 

1. Vinden jullie het geil of juist niet als een jongen ervaring heeft, en is het erg als iemand geen ervaring heeft?

2. Wat heb jij al voor ervaringen? niet echt veel alleen zoenen. 😔( en vingeren Ofc) 

3. Wat vind je van mijn lul? mooi ik weet niet veel van dat soort dingen af me hij klinkt groot daar val ik op. 

4. Kan je mijn lul een cijfer geven? 9 

6. Hoe groot zijn jou borsten/billen? Mijn borsten zijn niet zo groot me kont wel 

7. Wat is jou favoriete standje? Idk 

anoniemja
Forum|alt.badge.img+4
  • Praat goed mee
  • September 24, 2025

Uiterlijk

1. Wat vind je daarvan? perfect, ik zelf vind spieren echt niet zo belangrijk 

2. Welk cijfer zou je mij geven? ik kan niet heel veel zeggen omdat ik je gezicht nooit heb gezien, maar dan toch wel een 7 als ik het zo hoor 

3. Vind je mij knap? tja dat kan ik nou weer niet zeggen, maar jawel 

4. Wat is jou type? blond (bruin kan ook), krulletjes/waves, fluffy hair, 1,75-185, oog kleur maakt me niet uit, lief en loyaal 

5. Hoe zie jij eruit? blond haar, blauwe ogen, rond de 1,62, krullen (meer wil ik niet zeggen want dan is het niet meer zo privé)

Sexueel

1. Vinden jullie het geil of juist niet als een jongen ervaring heeft, en is het erg als iemand geen ervaring heeft? ik heb geen ervaring dus het liefst zou ik iemand willen die ook nog geen ervaring heeft zodat we samen kunnen ontdekken. 

2. Wat heb jij al voor ervaringen? ik heb geen ervaring 

3. Wat vind je van mijn lul? eerlijk, het boeit mij niet zo veel hoe iemands lul eruit ziet

4. Kan je mijn lul een cijfer geven? 8/10

6. Hoe groot zijn jou borsten/billen?  cup A, redelijk grote billen 

7. Wat is jou favoriete standje? heb ik niet 

Ik hoop dat je dit leuk vond om te lezen en in te vullen. Als je nog vragen voor mij hebt voel je vrij om ze te stellen. 

mijn vraag voor jou/jongens: maakt het jullie echt zoveel uit of meiden grote borsten of billen hebben?

Forum|alt.badge.img+1
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • September 24, 2025

mijn vraag voor jou/jongens: maakt het jullie echt zoveel uit of meiden grote borsten of billen hebben?

@anoniemja Mij persoonlijk maakt t niet veel uit, en als ik voor m’n vrienden mag spreken maakt het voor hun ook vrij weinig uit.

Persoonlijk heb ik wel liever iemand met gemiddeld/klein dan iemand met grote (borsten/billen).