Skip to main content

Ik heb wat vragen bedacht zodat ik wat kan vergelijken en wat gewoon in me opkwam. Graag eerlijk invullen dank jullie

1. Leeftijd?:
  2. Kleur haar en ogen?:
  3. Maat van je onderbroek?:
  4. Omschrijf je piemel slap en stijf lengte en omtrek?:
  5. Besneden, heb je nog een voorhuid, hoelang?:
  6. Zitten je ballen strak onder je piemel of hangen ze?:
  7. Hoe groot zijn je ballen, vergelijk met….?:
  8. Hoe ligt je piemel in je onderbroek?:
  9. Draag je boxers of slips?:
  10. Ga je wel eens zonder boxer/slip in je gewone broek?:
  11. Ga je wel eens voor de “fun” met kleren aan in bad of douche?:
  12. Wat voor een lichaam heb je, dun/normaal/gezet/dik?:
  13. Vind het fijn/geil om naakt te zijn?:
  14. Zo ja hoe en waar doe je dat?:
  15. Zo nee waarom niet?:
  16. Wie mag jouw allemaal naakt zien?:
  17. Als je wilt gaan rukken doen je dat dan alleen met je handen of heb je nog andere manieren?:
  18. Wat lijkt je de geilste plek om te rukken waar binnen en waar buiten?:
  19. Heb je weleens geprobeerd om je piemel ergens in te stoppen?:
  20. Heb je weleens geprobeerd om iets in je kont te stoppen (iets dat in huis ligt)?:
  21. Heb je wel eens iets heftigs op internet gezien waar je van schrok, iets van seks of iets anders?:
  22.  Wat heb je aan lichaamsbeharing?:
  23. Hoevaak zit je (on)gemerkt in of aan je broek tegen je piemel te frunniken?:
  24. Ben je vaak alleen thuis zodat je kunt doen wat je wilt?:
  25. En wat doe je het liefst als je alleen thuis bent?:
  26. Wat voor een zwemkleding draag je, en heb je daar nog een onderbroek onder aan?:
  27. Als het druk is bij het zwembad kleed je je dan altijd alleen omkleden of mag er iemand bij in het kleedhokje?:
  28. Als je naar het strand gaat kleed je je dan daar om of doe je dat thuis?:
  29. Als je van het strand weer naar huis gaat kleed je je dan om op het strand of doe je dat thuis?:
  30. Heb je schaamhaar, ben je kaal of alleen donshaartjes?:
  31. Zo ja waar zit je schaamhaar allemaal?:
  32. Houd je het bij, laat je het staan of knip/scheer je het?:
  33. Als je geen onderbroek aan hebt wat is dan de vorm van je piemel, recht of met een boogje?:
  34. Valt het op als je een stijve hebt in je broek en wat doe je dan?:
  35. Valt het op als je een stijve hebt in je zwembroek en wat doe je dan?:
  36. Ik word snel opgewonden als ik …. zie/doe?:
  37. Als er helemaal geen regels zouden bestaan in Nederland wat zou je dat het liefst doen, wat je niet laten kan, dus alles mag en alles kan?:
  38. Ben je trots op je eigen lichaam/figuur?:
  39. Zo nee wat zou je anders willen hebben?:
  40. Welk cijfer geef je je lichaam?:
  41. Wat zou je qua seks nog willen doen?:
  42. Schrijf/type je wel eens iets wat je meegemaakt hebt en wat je niet wilt vergeten?:
  43. Wat zijn het dan voor een dingen?:
  44. Wat is je grootste fantasie?:
  45. Hoe en wanner ben je er achter gekomen dat je met je piemel meer kan dan alleen plassen?:
  46. Heb je wel eens foto’s/filmpjes gestuurd via kik of snap, en zo ja met wie?:
  47. Douche je bij gym/sport naakt of heb je iets aan?:
  48. Is daar een keer iets gebeurt, stijve krijgen of iets anders?:
  49. Schaam je je voor je naakte lichaam waar andere bij zijn?:
  50. Zit je nog op andere leuke forum-sites?:
  51. Wat is je ervaring met naturisme/nudisme?:
  52. Heb je een goede/slechte ervaring bij de schoolarts?:
  53. Als je bij iemand blijf logeren wat heb je dan aan?:
  54. Ga je wel een naar de sauna of naakt welness?:
  55. Heb je wel eens een vriend naakt gezien?:
  56. Hoe slaap je?:
  57. Heb je wel eens een stijve gehad in een onmakkelijke situatie?:
  58. Heb je wel eens last van een ODOL?:
  59. Hoe draag je je broek normaal/laag en zien ze dan ook je onderbroek?:
  60. Hoever ben je ontwikkeld van je geslacht?:
  61. Heb je erectieproblemen, krijg je snel een stijve of juist niet?:
  62. Zou je het willen doen met bekende tieners en zo ja wie?:
  63. Hoe vrij is je opvoeding, hoe makkelijk praat je over bepaalde onderwerpen?:

Ik heb wat vragen bedacht zodat ik wat kan vergelijken en wat gewoon in me opkwam. Graag eerlijk invullen dank jullie

1. Leeftijd?: 14
  2. Kleur haar en ogen?: bruin en bruin
  3. Maat van je onderbroek?: Smal
  4. Omschrijf je piemel slap en stijf lengte en omtrek?: beetje naar rechts wel dikke piemel 
  5. Besneden, heb je nog een voorhuid, hoelang?: ik ben besneden 
  6. Zitten je ballen strak onder je piemel of hangen ze?: ze hangen altijd als koud is klein beetje minder maar hangen steeds 
  7. Hoe groot zijn je ballen, vergelijk met….?: ongeveer iets minder dan volledig ei 
  8. Hoe ligt je piemel in je onderbroek?: beetje naar rechts 
  9. Draag je boxers of slips?: boxer
  10. Ga je wel eens zonder boxer/slip in je gewone broek?: ja soms maar als je besneden bent is da pijnlijk alee gevoelig 
  11. Ga je wel eens voor de “fun” met kleren aan in bad of douche?: ja 1 keer met jeans 
  12. Wat voor een lichaam heb je, dun/normaal/gezet/dik?: dun 
  13. Vind het fijn/geil om naakt te zijn?: ja 
  14. Zo ja hoe en waar doe je dat?: ik ben volledig naakt en living 
  15. Zo nee waarom niet?:
  16. Wie mag jouw allemaal naakt zien?: mijn familie mijn broer en zus en neef enzo
  17. Als je wilt gaan rukken doen je dat dan alleen met je handen of heb je nog andere manieren?: voeten 
  18. Wat lijkt je de geilste plek om te rukken waar binnen en waar buiten?: terras 
  19. Heb je weleens geprobeerd om je piemel ergens in te stoppen?: ja maar lukte niet in een fles wasverzachter 
  20. Heb je weleens geprobeerd om iets in je kont te stoppen (iets dat in huis ligt)?: ja super vaak 
  21. Heb je wel eens iets heftigs op internet gezien waar je van schrok, iets van seks of iets anders?: kont day scheurde tijdens anaal seks 
  22.  Wat heb je aan lichaamsbeharing?: niks 
  23. Hoevaak zit je (on)gemerkt in of aan je broek tegen je piemel te frunniken?: vaak in zetel onder deken 
  24. Ben je vaak alleen thuis zodat je kunt doen wat je wilt?:
  25. En wat doe je het liefst als je alleen thuis bent?:
  26. Wat voor een zwemkleding draag je, en heb je daar nog een onderbroek onder aan?:
  27. Als het druk is bij het zwembad kleed je je dan altijd alleen omkleden of mag er iemand bij in het kleedhokje?: mijn broer ofzo of neef mag erbij maar niemand anderd 
  28. Als je naar het strand gaat kleed je je dan daar om of doe je dat thuis?: naakt op  strand 
  29. Als je van het strand weer naar huis gaat kleed je je dan om op het strand of doe je dat thuis?:
  30. Heb je schaamhaar, ben je kaal of alleen donshaartjes?: donshaartjrs nog maar paar weken 
  31. Zo ja waar zit je schaamhaar allemaal?: op mijn balzak enzo en ik denk ook tussen mijn billen op mijn anus
  32. Houd je het bij, laat je het staan of knip/scheer je het?: ik heb nog niks gedaan 
  33. Als je geen onderbroek aan hebt wat is dan de vorm van je piemel, recht of met een boogje?: recht 
  34. Valt het op als je een stijve hebt in je broek en wat doe je dan?: ja ik doe niks soms leg ik hem goed 
  35. Valt het op als je een stijve hebt in je zwembroek en wat doe je dan?: ja super hard, kdoe niks want das nog erger 
  36. Ik word snel opgewonden als ik …. zie/doe?: zwembroek badpak enzo 
  37. Als er helemaal geen regels zouden bestaan in Nederland wat zou je dat het liefst doen, wat je niet laten kan, dus alles mag en alles kan?:
  38. Ben je trots op je eigen lichaam/figuur?: ja 
  39. Zo nee wat zou je anders willen hebben?:
  40. Welk cijfer geef je je lichaam?: 9 
  41. Wat zou je qua seks nog willen doen?: alles 
  42. Schrijf/type je wel eens iets wat je meegemaakt hebt en wat je niet wilt vergeten?:
  44. Wat is je grootste fantasie?:
  45. Hoe en wanner ben je er achter gekomen dat je met je piemel meer kan dan alleen plassen?: toen ik 8 was 
  46. Heb je wel eens foto’s/filmpjes gestuurd via kik of snap, en zo ja met wie?: ja van mn piemel 1 keer als ik 10 was achteraf gezien dat het domme actie was 
  47. Douche je bij gym/sport naakt of heb je iets aan?: naakt maar ben als enige besneden, mijn neef ook maar die doucht appart meestal 
  48. Is daar een keer iets gebeurt, stijve krijgen of iets anders?: stijve piemel 
  49. Schaam je je voor je naakte lichaam waar andere bij zijn?: nee waarom zelfs 
  50. Zit je nog op andere leuke forum-sites?:
  51. Wat is je ervaring met naturisme/nudisme?:
  52. Heb je een goede/slechte ervaring bij de schoolarts?: goede 
  53. Als je bij iemand blijf logeren wat heb je dan aan?: onderbroek meestal
  54. Ga je wel een naar de sauna of naakt welness?: ja 
  55. Heb je wel eens een vriend naakt gezien?: ja sws 
  56. Hoe slaap je?: naakt of onderbroek 
  57. Heb je wel eens een stijve gehad in een onmakkelijke situatie?: ja mijn neef en ik keken naar mooir meisjes op insta en ik kreeg da maar zat in onderbroek hij zag da fucking hard wss 
  58. Heb je wel eens last van een ODOL?:
  59. Hoe draag je je broek normaal/laag en zien ze dan ook je onderbroek?: normaal 
  60. Hoever ben je ontwikkeld van je geslacht?: ja denk het 
  61. Heb je erectieproblemen, krijg je snel een stijve of juist niet?:
  63. Hoe vrij is je opvoeding, hoe makkelijk praat je over bepaalde onderwerpen?:

1. Leeftijd?: 13
  2. Kleur haar en ogen?: Zwart/Bruin
  3. Maat van je onderbroek?: UHMMMMMMM GEEN IDEE HAHA
  4. Omschrijf je piemel slap en stijf lengte en omtrek?: Slap ~10, Stijf ~13/14, Omtrek idk
  5. Besneden, heb je nog een voorhuid, hoelang?: Best veel voorhuid
  6. Zitten je ballen strak onder je piemel of hangen ze?: Licht aan de temperatuur
  7. Hoe groot zijn je ballen, vergelijk met….?: Zelfde als 6
  8. Hoe ligt je piemel in je onderbroek?: hangt 
  9. Draag je boxers of slips?: Boxer
  10. Ga je wel eens zonder boxer/slip in je gewone broek?: Onderbroek ja
  11. Ga je wel eens voor de “fun” met kleren aan in bad of douche?: Nee
  12. Wat voor een lichaam heb je, dun/normaal/gezet/dik?: Normaal
  13. Vind het fijn/geil om naakt te zijn?: Soms
  14. Zo ja hoe en waar doe je dat?: In bed
  15. Zo nee waarom niet?:
  16. Wie mag jouw allemaal naakt zien?: Gezin en beste vrienden
  17. Als je wilt gaan rukken doen je dat dan alleen met je handen of heb je nog andere manieren?: Wel met handen soms 1 soms meerdere
  18. Wat lijkt je de geilste plek om te rukken waar binnen en waar buiten?: Buiten nog nooit, binnen op een stoel
  19. Heb je weleens geprobeerd om je piemel ergens in te stoppen?: Ja (mislukt)
  20. Heb je weleens geprobeerd om iets in je kont te stoppen (iets dat in huis ligt)?: Nee
  21. Heb je wel eens iets heftigs op internet gezien waar je van schrok, iets van seks of iets anders?: Nee
  22.  Wat heb je aan lichaamsbeharing?: Wel veel bij mn ballen en beetje onder oksles
  23. Hoevaak zit je (on)gemerkt in of aan je broek tegen je piemel te frunniken?: 1 keer per week ongeveer
  24. Ben je vaak alleen thuis zodat je kunt doen wat je wilt?: Nee :(
  25. En wat doe je het liefst als je alleen thuis bent?: Filmpjes kijken
  26. Wat voor een zwemkleding draag je, en heb je daar nog een onderbroek onder aan?: Lange zwembroek
  27. Als het druk is bij het zwembad kleed je je dan altijd alleen omkleden of mag er iemand bij in het kleedhokje?: Alleen
  28. Als je naar het strand gaat kleed je je dan daar om of doe je dat thuis?: Meestal thuis
  29. Als je van het strand weer naar huis gaat kleed je je dan om op het strand of doe je dat thuis?: Strand als dat kan
  30. Heb je schaamhaar, ben je kaal of alleen donshaartjes?: zie 22
  31. Zo ja waar zit je schaamhaar allemaal?: zie 22
  32. Houd je het bij, laat je het staan of knip/scheer je het?: Soms knip
  33. Als je geen onderbroek aan hebt wat is dan de vorm van je piemel, recht of met een boogje?: Boogje  
  34. Valt het op als je een stijve hebt in je broek en wat doe je dan?: Zitten of hand erover heen
  35. Valt het op als je een stijve hebt in je zwembroek en wat doe je dan?: Heb ik 1x gehad in hokje dus dat is niet erg
  36. Ik word snel opgewonden als ik …. zie/doe?: Geen idee
  37. Als er helemaal geen regels zouden bestaan in Nederland wat zou je dat het liefst doen, wat je niet laten kan, dus alles mag en alles kan?: Idk
  38. Ben je trots op je eigen lichaam/figuur?: mwah
  39. Zo nee wat zou je anders willen hebben?: Iets wat ik hier niet ga delen en wat gespierder
  40. Welk cijfer geef je je lichaam?: zesje
  41. Wat zou je qua seks nog willen doen?: Ik heb nog nooit seks gehad dus ‘gewoon seks’
  42. Schrijf/type je wel eens iets wat je meegemaakt hebt en wat je niet wilt vergeten?: Nee
  44. Wat is je grootste fantasie?: Later een goede baan hebben die ik leuk vindt maar ‘savonds vrij
  45. Hoe en wanner ben je er achter gekomen dat je met je piemel meer kan dan alleen plassen?: Ik deed iets en toen kwam er sperma uit toen heb ik dat opgezogd
  46. Heb je wel eens foto’s/filmpjes gestuurd via kik of snap, en zo ja met wie?: Normale snaps wel
  47. Douche je bij gym/sport naakt of heb je iets aan?: We hoeven niet te douchen
  48. Is daar een keer iets gebeurt, stijve krijgen of iets anders?: 
  49. Schaam je je voor je naakte lichaam waar andere bij zijn?: soms
  50. Zit je nog op andere leuke forum-sites?: nee
  51. Wat is je ervaring met naturisme/nudisme?: niks
  52. Heb je een goede/slechte ervaring bij de schoolarts?: 1x gehad dat was goed
  53. Als je bij iemand blijf logeren wat heb je dan aan?: Pyiama
  54. Ga je wel een naar de sauna of naakt welness?: Sauna 1 keer
  55. Heb je wel eens een vriend naakt gezien?: Ja
  56. Hoe slaap je?: Onderbroek of pyiama 
  57. Heb je wel eens een stijve gehad in een onmakkelijke situatie?: Ja 
  58. Heb je wel eens last van een ODOL?: Nee
  59. Hoe draag je je broek normaal/laag en zien ze dan ook je onderbroek?: Normaal, nee
  60. Hoever ben je ontwikkeld van je geslacht?: Idk
  61. Heb je erectieproblemen, krijg je snel een stijve of juist niet?: Nee denk ik misschien
  62. Zou je het willen doen met bekende tieners en zo ja wie?: Nee
  63. Hoe vrij is je opvoeding, hoe makkelijk praat je over bepaalde onderwerpen?: 7/10

Leuke lijst <3

1. Leeftijd?: 12
  2. Kleur haar en ogen?: Rood haar en groene ogen
  3. Maat van je onderbroek?: M
  4. Omschrijf je piemel slap en stijf lengte en omtrek?: van 9,5cm slap naar 15,5 cm stijf 12 cm omtrek
  5. Besneden, heb je nog een voorhuid, hoelang?: Nee, onbesneden en mijn voorhuid blijft gewoon om mijn pik ook stijf
  6. Zitten je ballen strak onder je piemel of hangen ze?: ze zitten dicht onder mijn pik
  7. Hoe groot zijn je ballen, vergelijk met….?: golfballen
  8. Hoe ligt je piemel in je onderbroek?: naar beneden en links
  9. Draag je boxers of slips?: slips
  10. Ga je wel eens zonder boxer/slip in je gewone broek?: Nee
  11. Ga je wel eens voor de “fun” met kleren aan in bad of douche?: Nee
  12. Wat voor een lichaam heb je, dun/normaal/gezet/dik?: Normaal
  13. Vind het fijn/geil om naakt te zijn?: Ja
  14. Zo ja hoe en waar doe je dat?: thuis in mjn kamer
  15. Zo nee waarom niet?:
  16. Wie mag jouw allemaal naakt zien?: mijn ouders
  17. Als je wilt gaan rukken doen je dat dan alleen met je handen of heb je nog andere manieren?: Mijn rechter hand is alles wat ik nodig heb
  18. Wat lijkt je de geilste plek om te rukken waar binnen en waar buiten?: onder de douche en ergens in het bos
  19. Heb je weleens geprobeerd om je piemel ergens in te stoppen?: WC-rol
  20. Heb je weleens geprobeerd om iets in je kont te stoppen (iets dat in huis ligt)?: Nee
  21. Heb je wel eens iets heftigs op internet gezien waar je van schrok, iets van seks of iets anders?: Nee
  22.  Wat heb je aan lichaamsbeharing?: schaamhaar, been haar okselhaar
  23. Hoevaak zit je (on)gemerkt in of aan je broek tegen je piemel te frunniken?: niet vaak
  24. Ben je vaak alleen thuis zodat je kunt doen wat je wilt?: Ja
  25. En wat doe je het liefst als je alleen thuis bent?: rukken
  26. Wat voor een zwemkleding draag je, en heb je daar nog een onderbroek onder aan?: zwemslip
  27. Als het druk is bij het zwembad kleed je je dan altijd alleen omkleden of mag er iemand bij in het kleedhokje?: Ik ga ook wel eens in het grote kledkamer
  28. Als je naar het strand gaat kleed je je dan daar om of doe je dat thuis?: daar
  29. Als je van het strand weer naar huis gaat kleed je je dan om op het strand of doe je dat thuis?: daar
  30. Heb je schaamhaar, ben je kaal of alleen donshaartjes?: ik heb een goede bos rood schaamhaar
  31. Zo ja waar zit je schaamhaar allemaal?: boven mijn pik maar nog niet op mijn ballen
  32. Houd je het bij, laat je het staan of knip/scheer je het?: ik laat het staan
  33. Als je geen onderbroek aan hebt wat is dan de vorm van je piemel, recht of met een boogje?: recht naar beneden
  34. Valt het op als je een stijve hebt in je broek en wat doe je dan?: ja en hem goed leggen
  35. Valt het op als je een stijve hebt in je zwembroek en wat doe je dan?: in het water duiken
  36. Ik word snel opgewonden als ik …. zie/doe?: lekkere meiden en jongens zie
  37. Als er helemaal geen regels zouden bestaan in Nederland wat zou je dat het liefst doen, wat je niet laten kan, dus alles mag en alles kan?: Met meiden en jongens een orgie doen
  38. Ben je trots op je eigen lichaam/figuur?: Ja hoor, ik zal nog wel meer groeien
  39. Zo nee wat zou je anders willen hebben?: langer worden en een grotere lul
  40. Welk cijfer geef je je lichaam?: 8/10
  41. Wat zou je qua seks nog willen doen?: Alles
  42. Schrijf/type je wel eens iets wat je meegemaakt hebt en wat je niet wilt vergeten?: idk
  44. Wat is je grootste fantasie?: ga ik niet vertellen
  45. Hoe en wanner ben je er achter gekomen dat je met je piemel meer kan dan alleen plassen?: toen ik 11 was
  46. Heb je wel eens foto’s/filmpjes gestuurd via kik of snap, en zo ja met wie?: Nee
  47. Douche je bij gym/sport naakt of heb je iets aan?: Naakt
  48. Is daar een keer iets gebeurt, stijve krijgen of iets anders?: ik heb eens een stijve gehad
  49. Schaam je je voor je naakte lichaam waar andere bij zijn?: Nee
  50. Zit je nog op andere leuke forum-sites?: nee
  51. Wat is je ervaring met naturisme/nudisme?: geen
  52. Heb je een goede/slechte ervaring bij de schoolarts?: goede 
  53. Als je bij iemand blijf logeren wat heb je dan aan?: onderbroek en shirt
  54. Ga je wel een naar de sauna of naakt welness?: Nee
  55. Heb je wel eens een vriend naakt gezien?: Ja
  56. Hoe slaap je?: op mijn zij
  57. Heb je wel eens een stijve gehad in een onmakkelijke situatie?: niet echt
  58. Heb je wel eens last van een ODOL?: Ja
  59. Hoe draag je je broek normaal/laag en zien ze dan ook je onderbroek?: Nee
  60. Hoever ben je ontwikkeld van je geslacht?: wat bedoel je? ik denk niet dat ik ben uitgegroeid ik ben pas 12
  61. Heb je erectieproblemen, krijg je snel een stijve of juist niet?: Heel snel
  63. Hoe vrij is je opvoeding, hoe makkelijk praat je over bepaalde onderwerpen?: vrij vrij

Reageer