Vraag

vragenlijst voor jongens en meisjes

  • 25 February 2022
  • 2 reacties
  • 612 Bekeken

Badge

1 Wat is de raarste plek waar jullie  hebben  gehad 

2 wat doen jullie als voorspel 

3 hebben jullie het ooit op een openbare plaats gedaan 

4 wat vinden jullie van kleedkamers met blote kinderen of volwassenen en hoe gaan jullie daar mee om 

5 wat vinden jullie van samen naakt in de sauna of douche 

6 wat doen jullie als je op een naaktstrand ligt en er mensen raar kijken of gluren 

 

 

 

 


2 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Hoi @Yannick369 

 

1 wat is de raarste plek waar jullie hebben gehad 

in de bosjes, op het strand, op school, bij andere jongens thuis

 

2 wat doen jullie als voorspel 

beetje kussen en strelen en dan voelen in elkaars onderbroek en daarna soms (elkaar) uitkleden. Ik ben nog niet verder gegaan dan aftrekken en pijpen met andere jongens

 

3 hebben jullie het ooit op een openbare plaats gedaan 

ja, buiten op het strand en in de bosjes, maar niet dat iedereen het kon zien

 

4 wat vinden jullie van kleedkamers met blote kinderen of volwassenen en hoe gaan jullie daar mee om 

met alleen kinderen/pubers vind ik wel chill en cool, want dan zie je ook hoe andere jongens eruit zien.  Met volwassenen ben ik niet zo vaak bloot in een kleedkamer en dan kijk ik ook niet echt en ga snel omkleden en douchen

 

5 wat vinden jullie van samen naakt in de sauna of douche 

ik ben alleen nog maar thuis in de sauna geweest en dan alleen met m’n broers. Ik vond het in het begin wel een beetje spannend om bloot met hun te gaan, maar zij zijn het gewend. Zij gaan al van kleins af aan naar de sauna en naaktstrand enzo. Ik woon zelf pas sinds 2020 bij hun, maar ben nu wel gewend om bloot te zijn met hun. We douchen ook wel samen als het zo uitkomt

 

6 wat doen jullie als je op een naaktstrand ligt en er mensen raar kijken of gluren 

aan het begin durfde ik me niet helemaal uit te kleden toen ik met m’n broers naar het naaktstrand ging, maar zij doen gewoon alles uit en trekken zich niets aan van anderen. Zij gaan ook gewoon bloot voetballen fso. Dat durf ik nog niet echt als er veel mensen zijn. Dat heb ik alleen nog maar gedaan als ik alleen met hun was. Misschien dat ik dat komende zomer wel doe/durf.

Eén keertje gingen m’n broers thuis even iets halen (we wonen 5 minuutjes lopen van het strand) en toen was ik even alleen gebleven en een beetje soort van in slaap gevallen in het zonnetje en toen dacht ik dat ze weer terug waren gekomen, omdat ik zo een schaduw over me had gevoeld, maar ze zeiden niks en toen ik mijn ogen open deed zat er een andere jongen bloot vlak naast me met z’n telefoon in z’n hand. Ik weet niet of ie foto’s van me heeft gemaakt ofzo, maar ik vond het wel een beetje raar. Ik ging toen gelijk wel op m’n buik liggen. Hij zei wel hoi en vroeg hoe oud ik was en verder weet ik niet meer, want hij ging even later weer weg.

Ik heb wel altijd het idee dat iedereen naar m’n piemel kijkt, maar volgens mijn broers is dat niet zo, maar zelf kijk ik wel altijd naar andere blote jongens, daarom denk ik dat hun dat ook wel zouden doen

 

Gr. MickeyMouse

Reputatie 5
Badge +3

1 Wat is de raarste plek waar jullie  hebben  gehad 

In de woonkamer terwijl haar ouders een avondje weg waren, in de tuin, 's avonds op het strand, onder de douche, in een kleedhokje in het zwembad, douchehokje in het zwembad.

2 wat doen jullie als voorspel 

elkaar strelen, zoenen, mijn stijve lul tegen haar kont drukken terwijl ik haar in haar net zoen, op openbare plekken stiekem aan haar borsten of kut zitten, met kleren over haar kut wrijven en droogneuken.

3 hebben jullie het ooit op een openbare plaats gedaan 

ja, 's avonds op het strand toen er bijna niemand was, tegen de duinen aan, 

of in een kleedhokje en douchehokje in het zwembad, 

4 wat vinden jullie van kleedkamers met blote kinderen of volwassenen en hoe gaan jullie daar mee om 

ik heb daar zelf geen problemen mee, ik kleed me gewoon om.

5 wat vinden jullie van samen naakt in de sauna of douche 

de eerste keer was wel een beetje spannend en wil je echt geen stijve krijgen midden in de sauna, maar als je gewoon ontspant dan gebeurd dat ook echt niet.

6 wat doen jullie als je op een naaktstrand ligt en er mensen raar kijken of gluren 

ik ben nog nooit op een naaktstrand geweest al lijkt me dat best lekker om zo de hele dag lekker een beetje naakt in de zon te chillen

 

tekst aangepast door De Kindertelefoon op grond van forumregel 9: plaats geen onnodige sequeel details

Reageer