- Leeftijd?: 14
- Moeten meiden ergens aan voldoen? (Cupmaat, groote kont): gewoon mooi gezicht, middelmatige kont en lief zijn
- drie beste karaktereigenschappen die een meisje kan hebben: lief, aardig, behulpzaam
- Laten jongens meisjes expres op afgeleverd staan?:denk dat we dat doen als ze iets naar heeft gedaan ofzo
- hoevaak praten jullie met je vrienden over meiden?: 3keer in de week
- zijn jullie onderling open over sexuele dingen?: ja
- wat vinden jullie het geilste aan een meisje?: bruin haar, lichte krullen, blauwe ogen en kont
- ben je wel eens klaargekomen met vrienden/samen aftrekken?:nee
- hoevaak masturbeer je?:3x4 keer
- Kijk je vaak naar meisjes op school (borsten, kont, benen)?:soms want er zitten er maar een stuk of 5 op mijn school
- hoe moet een meisje zich gedragen als ze geil is (waar jij dan ook geil van word)?: gewoon sexy dingen doen zodat ik het weet
- heb je nog een vragen aan mij?:wat vinden meiden sexy aan jongens
Mooi, fluffy haar, leuke lach, mooie ogen, mr t liefst ook sportief en loyale en eerlijke personaliteit. Altho, dat is hoe ik er over denk.
Ben zelf een meisje van 12 (btw k ben best geil terwijl ik dit schrijf)
- Leeftijd?: 17
- Moeten meiden ergens aan voldoen? (Cupmaat, groote kont): ik houd wel van grotere tieten maar het enige waar je echt aan moet voldoen is dat je niet stinkt. Jijzelf niet en je vagina zeker niet.
- drie beste karaktereigenschappen die een meisje kan hebben: grappig, teasen, open zijn
- Laten jongens meisjes expres op afgeleverd staan?: soms wel, soms hebben we gwn iets om te doen
- hoevaak praten jullie met je vrienden over meiden?: amper
- zijn jullie onderling open over sexuele dingen?: niet echt nee,
- wat vinden jullie het geilste aan een meisje?: mooi lichaam goede rondingen
- ben je wel eens klaargekomen met vrienden/samen aftrekken?: nee
- hoevaak masturbeer je?: 2x per week ofz
- Kijk je vaak naar meisjes op school (borsten, kont, benen)?: niet vaak, het is creapy maar ik wil wel vaak kijken
- hoe moet een meisje zich gedragen als ze geil is (waar jij dan ook geil van word)?: als ze het gwn opeens zegt
- heb je nog een vragen aan mij?: hoe zie je eruit? Wat is je cupmaat ? Wat doe je als je mijn reactie leest?
Hey ik hoop dat je mijn reactie leuk/geil vond om te llezen, als je nog vragen hebt stel ze gerust.
- Leeftijd?: 16
- Moeten meiden ergens aan voldoen? (Cupmaat, groote kont): gewoon fit zijn, grote kont of borsten zijn een bonus
- drie beste karaktereigenschappen die een meisje kan hebben: humor, sportiviteit en flirty
- Laten jongens meisjes expres op afgeleverd staan?: geen idee wat je hiermee bedoelt
- hoevaak praten jullie met je vrienden over meiden?: niet zo vaak
- zijn jullie onderling open over sexuele dingen?: nee
- wat vinden jullie het geilste aan een meisje?: dr kont i guess
- ben je wel eens klaargekomen met vrienden/samen aftrekken?: nee
- hoevaak masturbeer je?: 3 keer per week
- Kijk je vaak naar meisjes op school (borsten, kont, benen)?: nee
- hoe moet een meisje zich gedragen als ze geil is (waar jij dan ook geil van word)?: extreem flirty zijn i guess
- heb je nog een vragen aan mij?: wat vind jij het geilste aan een jongen
Als hij mij een beetje “checking me out” yk en als ze een soort grijns hebben
- Moeten meiden ergens aan voldoen? (Cupmaat, groote kont): vind normale kont en beetje barsten wel mooi maar hoeft niet
- drie beste karaktereigenschappen die een meisje kan hebben: geil, lief , zorgzaam
- Laten jongens meisjes expres op afgeleverd staan?: nee
- hoevaak praten jullie met je vrienden over meiden?: vaak
- wat vinden jullie het geilste aan een meisje?:als zei vingert ofs
- ben je wel eens klaargekomen met vrienden/samen aftrekken?: nopr
- hoevaak masturbeer je? Uh nu bezig rond de 2x per dag
- Kijk je vaak naar meisjes op school (borsten, kont, benen)?: zeker borsten
- hoe moet een meisje zich gedragen als ze geil is (waar jij dan ook geil van word)?: vertellen wat ze wilt
- heb je nog een vragen aan mij? Ja hoevaak vinger jij?
Soms elke dag mr sws 2x per week
- Moeten meiden ergens aan voldoen? (Cupmaat, groote kont): vind normale kont en beetje barsten wel mooi maar hoeft niet
- drie beste karaktereigenschappen die een meisje kan hebben: geil, lief , zorgzaam
- hoe moet een meisje zich gedragen als ze geil is (waar jij dan ook geil van word)?: vertellen wat ze wilt
- Leeftijd?: 12
- Moeten meiden ergens aan voldoen? (Cupmaat, groote kont): cup c of hoger is wel fijn, mooie kont is prima
- drie beste karaktereigenschappen die een meisje kan hebben: aardig loyaal grappig
- Laten jongens meisjes expres op afgeleverd staan?: alleen als k ze niet mag andere niet
- hoevaak praten jullie met je vrienden over meiden?: 3 x per week ofzo. Soms helemaal niet en soms heel veel
- zijn jullie onderling open over sexuele dingen?: niet echt
- wat vinden jullie het geilste aan een meisje?: boeie ronde borsten en zachte billen
- hoevaak masturbeer je?:3x per week
- Kijk je vaak naar meisjes op school (borsten, kont, benen)?: sws
- hoe moet een meisje zich gedragen als ze geil is (waar jij dan ook geil van word)?: gwn laten merken dat ze dat is dan komt t wel
- heb je nog een vragen aan mij?: ja, vinger je? Wat is je cup? En wat zou je met mij willen doen?
- Ja ofc
- idk eig
- weet niet, daarvoor moet ik je eerst kennen mr als je een beetje knap bent wel zoenen miss
- Leeftijd?: 12
- Moeten meiden ergens aan voldoen? (Cupmaat, groote kont): cup c of hoger is wel fijn, mooie kont is prima
- drie beste karaktereigenschappen die een meisje kan hebben: aardig loyaal grappig
- Laten jongens meisjes expres op afgeleverd staan?: alleen als k ze niet mag andere niet
- hoevaak praten jullie met je vrienden over meiden?: 3 x per week ofzo. Soms helemaal niet en soms heel veel
- zijn jullie onderling open over sexuele dingen?: niet echt
- wat vinden jullie het geilste aan een meisje?: boeie ronde borsten en zachte billen
- hoevaak masturbeer je?:3x per week
- Kijk je vaak naar meisjes op school (borsten, kont, benen)?: sws
- hoe moet een meisje zich gedragen als ze geil is (waar jij dan ook geil van word)?: gwn laten merken dat ze dat is dan komt t wel
- heb je nog een vragen aan mij?: ja, vinger je? Wat is je cup? En wat zou je met mij willen doen?
- Ja ofc
- idk eig
- weet niet, daarvoor moet ik je eerst kennen mr als je een beetje knap bent wel zoenen miss