Skip to main content
Vraag

vragenlijst voor de jongens over meiden

• January 27, 2024
  • 51 reacties
  • 4146 Bekeken

Toon eerste bericht

51 reacties

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • September 16, 2025

Ben zelf een meisje van 12 (btw k ben best geil terwijl ik dit schrijf😏)

1. Leeftijd?: 15
  1. Moeten meiden ergens aan voldoen? (Cupmaat, groote kont):  het liefst blond met middel grote borsten en een kale en strakke vagina
  2. drie beste karaktereigenschappen die een meisje kan hebben: lief,zorgzaam en een beetje stout😉
  3. Laten jongens meisjes expres op afgeleverd staan?: Soms wel ja 
  4. hoevaak praten jullie met je vrienden over meiden?: eigenlijk altijd wel 
  5. zijn jullie onderling open over sexuele dingen?: bij hele goede vrienden wel
  6. wat vinden jullie het geilste aan een meisje?: als ze echt heel uitdagend kleden bijvoorbeeld als een motie een spijkerbroek draagt en je niet die Sting aan de bovenkant zitten dat word ik echt gelijk hard 🤤
  7. ben je wel eens klaargekomen met vrienden/samen aftrekken?: nee niet echt
  8. hoevaak masturbeer je?: 2x per dag (ja ik weet dat het veel is)
  9. Kijk je vaak naar meisjes op school (borsten, kont, benen)?: ja echt super lekker
  10. hoe moet een meisje zich gedragen als ze geil is (waar jij dan ook geil van word)?: gewoon schuren met haar vagina tegen mij penis als er gewoon nog kleren aan hebben 
  11. heb je nog een vragen aan mij?:Kleef jij je af en toe een beetje spannend?

Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • October 24, 2025

Ben zelf een meisje van 12 (btw k ben best geil terwijl ik dit schrijf😏)

1. Leeftijd?:
  1. Moeten meiden ergens aan voldoen? (Cupmaat, groote kont):  niet persee maar persoonlijk is grote kont wel lekkah
  2. drie beste karaktereigenschappen die een meisje kan hebben:grappig, lief en beetje freaky
  3. Laten jongens meisjes expres op afgeleverd staan?: ik doe da tch nie
  4. hoevaak praten jullie met je vrienden over meiden?: soms
  5. zijn jullie onderling open over sexuele dingen?: niet zcht
  6. wat vinden jullie het geilste aan een meisje?: lekkere kont
  7. ben je wel eens klaargekomen met vrienden/samen aftrekken?: neee
  8. hoevaak masturbeer je?: elke dag
  9. Kijk je vaak naar meisjes op school (borsten, kont, benen)?: soms maar zkr naar de kont
  10. hoe moet een meisje zich gedragen als ze geil is (waar jij dan ook geil van word)?: flirty
  11. heb je nog een vragen aan mij?: bj vaak geil