Vraag

vragenlijst voor de jongens over meiden

  • 27 January 2024
  • 35 reacties
  • 2202 Bekeken

Reputatie 2
Badge +1

Ben zelf een meisje van 12 (btw k ben best geil terwijl ik dit schrijf😏)

  1. Leeftijd?:
  1. Moeten meiden ergens aan voldoen? (Cupmaat, groote kont): 
  2. drie beste karaktereigenschappen die een meisje kan hebben:
  3. Laten jongens meisjes expres op afgeleverd staan?:
  4. hoevaak praten jullie met je vrienden over meiden?:
  5. zijn jullie onderling open over sexuele dingen?:
  6. wat vinden jullie het geilste aan een meisje?:
  7. ben je wel eens klaargekomen met vrienden/samen aftrekken?:
  8. hoevaak masturbeer je?:
  9. Kijk je vaak naar meisjes op school (borsten, kont, benen)?:
  10. hoe moet een meisje zich gedragen als ze geil is (waar jij dan ook geil van word)?:
  11. heb je nog een vragen aan mij?:

35 reacties

Reputatie 2
Badge +1

Ben zelf een meisje van 12 (btw k ben best geil terwijl ik dit schrijf😏)

  1. Leeftijd?:
  1. Moeten meiden ergens aan voldoen? (Cupmaat, groote kont): cupmaat en de grote van kont maakt mij niet heel veel uit gaat bij mij bij het uiterlijk om slank en een beetje sportief en innerlijk gwn lief en moet bij mij passen 
  2. drie beste karaktereigenschappen die een meisje kan hebben: lief behulpzaam humor 
  3. Laten jongens meisjes expres op afgeleverd staan?: Soms wel want ja die avond 
  4. hoevaak praten jullie met je vrienden over meiden?: met een vriend regelmatig 
  5. zijn jullie onderling open over sexuele dingen?: heel open 
  6. wat vinden jullie het geilste aan een meisje?: de tieten 
  7. ben je wel eens klaargekomen met vrienden/samen aftrekken? Nee
  8. hoevaak masturbeer je?:
  9. Kijk je vaak naar meisjes op school (borsten, kont, benen)?:  vaak wel
  10. hoe moet een meisje zich gedragen als ze geil is (waar jij dan ook geil van word)?: wat meer zoenen knuffelen en minder kleren aan 
  11. heb je nog een vragen aan mij?:

 

Reputatie 1
Badge

Moeten meiden ergens aan voldoen? (Cupmaat, groote kont): gewoon lief, gevoel voor humor en iemand die me begrijpt.

drie beste karaktereigenschappen die een meisje kan hebben: humor, meeleving, ...

Laten jongens meisjes expres op afgeleverd staan?: geen idee

hoevaak praten jullie met je vrienden over meiden?: soms wel eens maar niet echt heel vaak. Ikzelf ben nu wel erg in meisjes en seks geïnteresseerd, vrij logisch denk ik. 

zijn jullie onderling open over sexuele dingen?: soms.

wat vinden jullie het geilste aan een meisje?: lippen, borsten en de vagina natuurlijk!

ben je wel eens klaargekomen met vrienden/samen aftrekken?: neen, ik trek zelf vaak af maar nog nooit echt in het bijzijn van vrienden.

hoevaak masturbeer je?: meerdere keren per dag, zeker in het weekend. Op werkdagen minder dan ik het weekend.

Kijk je vaak naar meisjes op school (borsten, kont, benen)?: ja, natuurlijk!

hoe moet een meisje zich gedragen als ze geil is (waar jij dan ook geil van word)?: geen idee, ik heb nog nooit echt een meisje geil zien worden. 

heb je nog een vragen aan mij?: trek jij vaak af? Heb je ooit al eens geprobeerd op jezelf te pijpen? Heb je al eens een meisje gevingerd?

Reputatie 1
Badge

PS: ik ben 15 jaar trouwens!

Reputatie 3
Badge +2

Ben zelf een meisje van 12 (btw k ben best geil terwijl ik dit schrijf😏)

  1. Leeftijd?:
  1. Moeten meiden ergens aan voldoen? (Cupmaat, groote kont):  borsten niet te groot gwn b is goed en een grote kont is wel lekker.
  2. drie beste karaktereigenschappen die een meisje kan hebben: lief, loyaal en schattig
  3. Laten jongens meisjes expres op afgeleverd staan?: ja een jonge de rest niet maar die jonge staat al 3 maanden op afgeleverd
  4. hoevaak praten jullie met je vrienden over meiden?: vaak
  5. zijn jullie onderling open over sexuele dingen?: ja soms
  6. wat vinden jullie het geilste aan een meisje?: kleine tieten en een groote kont
  7. ben je wel eens klaargekomen met vrienden/samen aftrekken?: nee helaas niet
  8. hoevaak masturbeer je?: ja 3 a 4 keer in de week
  9. Kijk je vaak naar meisjes op school (borsten, kont, benen)?: ja vaak naar hun kont en dan naar hun borsten
  10. hoe moet een meisje zich gedragen als ze geil is (waar jij dan ook geil van word)?: gwn aan mij gaan zitten enzo
  11. heb je nog een vragen aan mij?: wat is je cupmaat en heb je een grote kont

 

Reputatie 7
Badge +14

Ben zelf een meisje van 12 (btw k ben best geil terwijl ik dit schrijf😏)

  1. Leeftijd?:    12
  1. Moeten meiden ergens aan voldoen? (Cupmaat, groote kont):  als ze een leuke uitsraling heeft vind ik het helemaal goed :)
  2. drie beste karaktereigenschappen die een meisje kan hebben:  Zelfverzekerd, vrolijk, empathisch
  3. Laten jongens meisjes expres op afgeleverd staan?:   Deze vraag begrijp ik niet, sorry.
  4. hoevaak praten jullie met je vrienden over meiden?:  vaak genoeg, maar ook over jongens en alles want ik heb evenveel jongens als meisjes-besties xd
  5. zijn jullie onderling open over sexuele dingen?: denk het wel maar wel met grenzen.
  6. wat vinden jullie het geilste aan een meisje?: nouja, ik vind een loichaam mooi als iemand uit het water komt en het glimt nog van het water. Dat is wel sexy, ook bij jongens.
  7. ben je wel eens klaargekomen met vrienden/samen aftrekken?: nee
  8. hoevaak masturbeer je?: paar keer p.w.  
  9. Kijk je vaak naar meisjes op school (borsten, kont, benen)?: onbewust kijk je altijd naar anderen denk ik maar ik gluur niet, dat is respectloos.
  10. hoe moet een meisje zich gedragen als ze geil is (waar jij dan ook geil van word)?:  dat voel ik vast wel aan als het zo ver is ooit, ik ben 12 ;) maar ik denk gewoon fijn samen zijn en zacht doen met elkaar.
  11. heb je nog een vragen aan mij?: nee hoor, bedankt! :)

Liefs, Tover xxx

Badge

Ben zelf een meisje van 12 (btw k ben best geil terwijl ik dit schrijf😏)

  1. Leeftijd?:12
  1. Moeten meiden ergens aan voldoen? (Cupmaat, groote kont): nee gwn goeie kut en kont en niet te harig 
  2. drie beste karaktereigenschappen die een meisje kan hebben:kwni
  3. Laten jongens meisjes expres op afgeleverd staan?:kwni
  4. hoevaak praten jullie met je vrienden over meiden?: niet 
  5. zijn jullie onderling open over sexuele dingen?:nee
  6. wat vinden jullie het geilste aan een meisje?:dunne tieten. Dunne kont  niet te dik
  7. ben je wel eens klaargekomen met vrienden/samen aftrekken?:nee
  8. hoevaak masturbeer je?:elke dag
  9. Kijk je vaak naar meisjes op school (borsten, kont, benen)?:gwn gezicht
  10. hoe moet een meisje zich gedragen als ze geil is (waar jij dan ook geil van word)?:strippen aan mij zitten samen masturberen 
  11. heb je nog een vragen aan mij?

 

Reputatie 6
Badge +2
  1. Leeftijd?: 13
  1. Moeten meiden ergens aan voldoen? (Cupmaat, groote kont): Maakt mij niet zoveel uit, maar als je beetje borsten heb is wel leuk
  2. drie beste karaktereigenschappen die een meisje kan hebben: Aardig, grappig en loyaal
  3. Laten jongens meisjes expres op afgeleverd staan?: Niet dat ik weet, ik in ieder geval niet
  4. hoevaak praten jullie met je vrienden over meiden?: Niet weinig maar ook niet veel als je snapt wat ik bedoel
  5. zijn jullie onderling open over sexuele dingen?: Niet echt
  6. wat vinden jullie het geilste aan een meisje?: Als ze zo heel onschuldig naar je lachen
  7. ben je wel eens klaargekomen met vrienden/samen aftrekken?: Niet met vrienden wel met mijn broer
  8. hoevaak masturbeer je?:  1-2 keer per dag
  9. Kijk je vaak naar meisjes op school (borsten, kont, benen)?: Te vaak
  10. hoe moet een meisje zich gedragen als ze geil is (waar jij dan ook geil van word)?:  Weet ik niet zo goed eig, ik heb nog nooit een geil meisje meegemaakt
  11. heb je nog een vragen aan mij?: Nee sorry
Reputatie 2
Badge +1

Ben zelf een meisje van 12 (btw k ben best geil terwijl ik dit schrijf😏)

 

heb je nog een vragen aan mij?: wat is je cupmaat en heb je een grote kont

 

Heb ni echt een cupmaat, k draag gwn topjes met vullingen. XS topje en vulling idk. Heb niet bepaald een grote kont mr ben ook niet bepaald plat ;)

Reputatie 2
Badge +1

Ben zelf een meisje van 12 (btw k ben best geil terwijl ik dit schrijf😏)

  1. Leeftijd?: 14
  1. Moeten meiden ergens aan voldoen? (Cupmaat, groote kont):  ik vind van niet maar een grote kont is wel leuk
  2. drie beste karaktereigenschappen die een meisje kan hebben: aardig,  behulpzaam en grappig
  3. Laten jongens meisjes expres op afgeleverd staan?: ik niet maar wel als je heel naar tegen me gedaan hebt
  4. hoevaak praten jullie met je vrienden over meiden?: bijna elke dag 
  5. zijn jullie onderling open over sexuele dingen?: ja
  6. wat vinden jullie het geilste aan een meisje?: krullend blond haar en een dikke kont
  7. ben je wel eens klaargekomen met vrienden/samen aftrekken?: nee ik heb dat nog nooit gedaan
  8. hoevaak masturbeer je?: 2 of 3 keer per week
  9. Kijk je vaak naar meisjes op school (borsten, kont, benen)?: wel een beetje mar vooral naar mijn crush
  10. hoe moet een meisje zich gedragen als ze geil is (waar jij dan ook geil van word)?: gwn sexy enzo en veen aan me zitten ofzo
  11. heb je nog een vragen aan mij?: wat vinden meiden sexy aan jongens?

 

Reputatie 2
Badge +1

 

  1. heb je nog een vragen aan mij?: wat vinden meiden sexy aan jongens?

 

Goed haar sws, als je geen mooi haar hebt val je meestal al af.  Beetje badboy, maar niet te veel. Flirten als zij ook flirt. Aardig, behulpzaam, romantisch, respectvol, beetje gespierd is ook niet verkeerd. Oja en meestal liever langer of ongeveer evenlang als zij.

Reputatie 4
Badge +3

Hey @Cupcakeme , ik heb hem ook even voor je ingevuld. En ik ben ook geil nu ik dit schrijf 😊

  1. Leeftijd?: 16
  1. Moeten meiden ergens aan voldoen? (Cupmaat, groote kont): Ze moet een leuk gezicht hebben en ik hou van mooie kleine cup, hoeft niet groot te zijn voor mij.
  2. drie beste karaktereigenschappen die een meisje kan hebben: vrolijk, slim, niet-aso dus lief
  3. Laten jongens meisjes expres op afgeleverd staan?: Nee doe ik nooit expres. Ik probeer altijd te reageren
  4. hoevaak praten jullie met je vrienden over meiden?: Soms, niet heel vaak
  5. zijn jullie onderling open over sexuele dingen?: Ook soms
  6. wat vinden jullie het geilste aan een meisje?: ik hou echt van mooie borsten. Daar kan ik zo geil van worden!
  7. ben je wel eens klaargekomen met vrienden/samen aftrekken?: Nee, wel met mijn ex-vriendin
  8. hoevaak masturbeer je?: 3-4 x per week
  9. Kijk je vaak naar meisjes op school (borsten, kont, benen)?: Ja ik kijk wel stiekem maar probeer het niet te opvallende te doen.
  10. hoe moet een meisje zich gedragen als ze geil is (waar jij dan ook geil van word)?: Als we  lekker zoenen en aan elkaars lichaam zitten, strelen en elkaar uitkleden.
  11. heb je nog een vragen aan mij?: Waar word jij heel geil van? En wat vind je leuk/sexy/geil bij jongens?

 

Leuke vragenlijst! XXX Super

Reputatie 2
Badge +1

Goed haar sws, als je geen mooi haar hebt val je meestal al af.  Beetje badboy, maar niet te veel. Flirten als zij ook flirt. Aardig, behulpzaam, romantisch, respectvol, beetje gespierd is ook niet verkeerd. Oja en meestal liever langer of ongeveer evenlang als zij.

Wat vind jij dan mooi haar?

Reputatie 5
Badge +4

Wat vind jij dan mooi haar?

ik weet niet wat zij vind maar de meeste meiden houden van haar dat er verzorgd uitziet alleen wel n beetje messy

Reputatie 2
Badge +1

 

  1. heb je nog een vragen aan mij?: Waar word jij heel geil van? En wat vind je leuk/sexy/geil bij jongens?

 

Leuke vragenlijst! XXX Super

Ik word geil als we op school praten over sex met jongens. 

Reputatie 2
Badge +1

Wat vind jij dan mooi haar?

Soms de 2023 haircut of curtain bangs in ieder geval goed verzorgd en fresh 

Badge +1

Ben zelf een meisje van 12 (btw k ben best geil terwijl ik dit schrijf😏)

  1. Leeftijd?: 13 
  1. Moeten meiden ergens aan voldoen? (Cupmaat, groote kont):  eh gwn nie te plat en tis ok
  2. drie beste karaktereigenschappen die een meisje kan hebben: idk 
  3. Laten jongens meisjes expres op afgeleverd staan?: nee , behalve als gy kut doe 
  4. hoevaak praten jullie met je vrienden over meiden?: bros before hoes echt weinig
  5. zijn jullie onderling open over sexuele dingen?: ja 
  6. wat vinden jullie het geilste aan een meisje?: als zij zo teased en zo dirty talkt 
  7. ben je wel eens klaargekomen met vrienden/samen aftrekken?: ja zekersss
  8. hoevaak masturbeer je?: bijna elke dag 
  9. Kijk je vaak naar meisjes op school (borsten, kont, benen)?: jupppp
  10. hoe moet een meisje zich gedragen als ze geil is (waar jij dan ook geil van word)?: gwn hints leggen en gwn zeggen da zij geil is en the master do’s is trickes 
  11. heb je nog een vragen aan mij?: zwz zyt gy geil dr dit te vragen 

 

Ben zelf een meisje van 12 (btw k ben best geil terwijl ik dit schrijf😏)

  1. Leeftijd?: 17.5 Jaar  alweer
  1. Moeten meiden ergens aan voldoen? (Cupmaat, groote kont): Nope, niet voor mij ten minste
  2. drie beste karaktereigenschappen die een meisje kan hebben: authentiek, aardig/lief, en gwn eerlijk
  3. Laten jongens meisjes expres op afgeleverd staan?: Geen idee, soms heb je gwn een vlot gesprek, de andere keer ben ik bang wat diegen typt waarmee ik chat maar dat heb ik met iedereen lol
  4. hoevaak praten jullie met je vrienden over meiden?: Ik nooit lol
  5. zijn jullie onderling open over sexuele dingen?: Meer op die 'grappige, lollige manier'.
  6. wat vinden jullie het geilste aan een meisje?: 
  7. ben je wel eens klaargekomen met vrienden/samen aftrekken?: Nee. Nooit.
  8. hoevaak masturbeer je?: 1x per week nu, was eerst 3/4x per dag.
  9. Kijk je vaak naar meisjes op school (borsten, kont, benen)?: (ik antwoord in het algemeen) Ja, maar heb het gevoel dat dat ook zo door hun wordt verlangd.
  10. hoe moet een meisje zich gedragen als ze geil is (waar jij dan ook geil van word)?: Gewoon zeggen dat ze geil is, denk ik?
  11. heb je nog een vragen aan mij?: Nee eigenlijk niet.

 

 

Reputatie 2
Badge +1

Ben zelf een meisje van 12 (btw k ben best geil terwijl ik dit schrijf😏)

  1. Leeftijd?: 13 
  1. Moeten meiden ergens aan voldoen? (Cupmaat, groote kont):  eh gwn nie te plat en tis ok
  2. drie beste karaktereigenschappen die een meisje kan hebben: idk 
  3. Laten jongens meisjes expres op afgeleverd staan?: nee , behalve als gy kut doe 
  4. hoevaak praten jullie met je vrienden over meiden?: bros before hoes echt weinig
  5. zijn jullie onderling open over sexuele dingen?: ja 
  6. wat vinden jullie het geilste aan een meisje?: als zij zo teased en zo dirty talkt 
  7. ben je wel eens klaargekomen met vrienden/samen aftrekken?: ja zekersss
  8. hoevaak masturbeer je?: bijna elke dag 
  9. Kijk je vaak naar meisjes op school (borsten, kont, benen)?: jupppp
  10. hoe moet een meisje zich gedragen als ze geil is (waar jij dan ook geil van word)?: gwn hints leggen en gwn zeggen da zij geil is en the master do’s is trickes 
  11. heb je nog een vragen aan mij?: zwz zyt gy geil dr dit te vragen 

 

Wat bedoel je prc met je vraag?😅ik snap m niet kan je ff zonder afkortingen doen?

Reputatie 1
Badge +1

Ben zelf een meisje van 12 (btw k ben best geil terwijl ik dit schrijf😏)

  1. Leeftijd?: 14
  1. Moeten meiden ergens aan voldoen? (Cupmaat, groote kont): cup tussen de c en d. Als het kan. Gwn goeie kont dat het ene beetje stuitert als je springt ofzo. En een goede persoonlijkheid.
  2. drie beste karaktereigenschappen die een meisje kan hebben: loyaal. Ondeugend. Aardig
  3. Laten jongens meisjes expres op afgeleverd staan?: ik alleen als ik ze niet leuk vind.
  4. hoevaak praten jullie met je vrienden over meiden?: regelmatig
  5. zijn jullie onderling open over sexuele dingen?: nee
  6. wat vinden jullie het geilste aan een meisje?: ik borsten en kont.
  7. ben je wel eens klaargekomen met vrienden/samen aftrekken?: nee
  8. hoevaak masturbeer je?: 5x per week
  9. Kijk je vaak naar meisjes op school (borsten, kont, benen)?: zo vaak mogelijk
  10. hoe moet een meisje zich gedragen als ze geil is (waar jij dan ook geil van word)?: het aangeven denk ik en dan gebeurd er wel wat
  11. heb je nog een vragen aan mij?:

heb jij dat je kont stuitert als je springt?

En draag je een string?

 

Reputatie 1
Badge
  1. Leeftijd?: 14
  1. Moeten meiden ergens aan voldoen? (Cupmaat, groote kont): niet te grote borsten kleine zijn extra geil
  2. drie beste karaktereigenschappen die een meisje kan hebben:lief leuk vaak geil 
  3. Laten jongens meisjes expres op afgeleverd staan?: ja als een meisje dat bij mij ook doet 
  4. hoevaak praten jullie met je vrienden over meiden?: elke dag
  5. zijn jullie onderling open over sexuele dingen?:ja 
  6. wat vinden jullie het geilste aan een meisje?:als ze cameltoe heeft en string die je kan zien 
  7. ben je wel eens klaargekomen met vrienden/samen aftrekken?: ja zeker 
  8. hoevaak masturbeer je?: elke dag
  9. Kijk je vaak naar meisjes op school (borsten, kont, benen)?: ja borsten kont enz  cameltoe
  10. hoe moet een meisje zich gedragen als ze geil is (waar jij dan ook geil van word)? Ze moet het een beetje laten zien 
  11. heb je nog een vragen aan mij?: hoe groot zijn je borsten ?
  12. Heb jij al ooit iets gdn met vriendinnen of vrienden en wat 
  13. Dag
Reputatie 3
Badge +2

Ben zelf een meisje van 12 (btw k ben best geil terwijl ik dit schrijf😏)

  1. Leeftijd?:
  1. Moeten meiden ergens aan voldoen? (Cupmaat, groote kont):  Ze moeten hun lichaam goed verzorgen.
  2. drie beste karaktereigenschappen die een meisje kan hebben: lief, enthusiast, nieuwsgierig.
  3. Laten jongens meisjes expres op afgeleverd staan?: Nee, meestal ben ik gewoon iets anders aan het doen en heb ik geen tijd om te antwoorden (als ik geen tijd kan maken voor die persoon). Ik doe het zelfde bij jongens.
  4. hoevaak praten jullie met je vrienden over meiden?: Ikzelf begin er niet vaak over, maar vrienden maken altijd seksuele opmerking over meiden.
  5. zijn jullie onderling open over sexuele dingen?: Met vrienden wel, zolang het niet te ver gaat.
  6. wat vinden jullie het geilste aan een meisje?: ​​​​​Als ze zelf geil doen en zijn (heb ik nog niet helemaal zelf meegemaakt, was meer voor de grap dat ze zo dingen zeiden).
  7. ben je wel eens klaargekomen met vrienden/samen aftrekken?: Nope, vind ik redelijk goor.
  8. hoevaak masturbeer je?: Bijna elke dag.
  9. Kijk je vaak naar meisjes op school (borsten, kont, benen)?: Alleen als ik geil ben, wat echt niet vaak is.
  10. hoe moet een meisje zich gedragen als ze geil is (waar jij dan ook geil van word)?: ​​​​​Ze moet openlijk zijn en spreken over dingen over haard​​​​​​.​​​​
  11. heb je nog een vragen aan mij?: Zijn meisjes echt zo vaak geil zoals je op het forum ziet? Meeste meiden die ik in het echt ken zie ik niet echt vaak geil doen.

 

Badge

Ben zelf een meisje van 12 (btw k ben best geil terwijl ik dit schrijf😏)

  1. Leeftijd?: 15
  1. Moeten meiden ergens aan voldoen? (Cupmaat, groote kont):  Maakt niet veel uit alleen heel erg groot of juist heel erg klein spreekt minder aan
  2. drie beste karaktereigenschappen die een meisje kan hebben: Humor, behulpzaam en aardig ofc.
  3. Laten jongens meisjes expres op afgeleverd staan?:  Geen idee, ik heb geen meisjes in mijn omgeving
  4. hoevaak praten jullie met je vrienden over meiden?: Bijna elke dag wel
  5. zijn jullie onderling open over sexuele dingen?: Ligt eraan hoeverre het gaat. Grapjes en gebeurtenissen wel maar echt erop diep ingaan niet.
  6. wat vinden jullie het geilste aan een meisje?: De borsten en de lach.
  7. ben je wel eens klaargekomen met vrienden/samen aftrekken?: nee
  8. hoevaak masturbeer je?: Om de dag
  9. Kijk je vaak naar meisjes op school (borsten, kont, benen)?: Elke dag wel, gaat automatisch als er iemand langs loopt.
  10. hoe moet een meisje zich gedragen als ze geil is (waar jij dan ook geil van word)?: Hoe zij wil 
  11. heb je nog een vragen aan mij?: X

 

Reputatie 2
Badge +1

Ben zelf een meisje van 12 (btw k ben best geil terwijl ik dit schrijf😏)

  1. Leeftijd?: 14
  1. Moeten meiden ergens aan voldoen? (Cupmaat, groote kont): cup tussen de c en d. Als het kan. Gwn goeie kont dat het ene beetje stuitert als je springt ofzo. En een goede persoonlijkheid.
  2. drie beste karaktereigenschappen die een meisje kan hebben: loyaal. Ondeugend. Aardig
  3. Laten jongens meisjes expres op afgeleverd staan?: ik alleen als ik ze niet leuk vind.
  4. hoevaak praten jullie met je vrienden over meiden?: regelmatig
  5. zijn jullie onderling open over sexuele dingen?: nee
  6. wat vinden jullie het geilste aan een meisje?: ik borsten en kont.
  7. ben je wel eens klaargekomen met vrienden/samen aftrekken?: nee
  8. hoevaak masturbeer je?: 5x per week
  9. Kijk je vaak naar meisjes op school (borsten, kont, benen)?: zo vaak mogelijk
  10. hoe moet een meisje zich gedragen als ze geil is (waar jij dan ook geil van word)?: het aangeven denk ik en dan gebeurd er wel wat
  11. heb je nog een vragen aan mij?:

heb jij dat je kont stuitert als je springt?

En draag je een string?

 

Ja, als ik m niet aanspan.

en nee, ik draag geen strings, wel brazillians

Reputatie 2
Badge +1
  1. Leeftijd?: 14
  1. Moeten meiden ergens aan voldoen? (Cupmaat, groote kont): niet te grote borsten kleine zijn extra geil
  2. drie beste karaktereigenschappen die een meisje kan hebben:lief leuk vaak geil 
  3. Laten jongens meisjes expres op afgeleverd staan?: ja als een meisje dat bij mij ook doet 
  4. hoevaak praten jullie met je vrienden over meiden?: elke dag
  5. zijn jullie onderling open over sexuele dingen?:ja 
  6. wat vinden jullie het geilste aan een meisje?:als ze cameltoe heeft en string die je kan zien 
  7. ben je wel eens klaargekomen met vrienden/samen aftrekken?: ja zeker 
  8. hoevaak masturbeer je?: elke dag
  9. Kijk je vaak naar meisjes op school (borsten, kont, benen)?: ja borsten kont enz  cameltoe
  10. hoe moet een meisje zich gedragen als ze geil is (waar jij dan ook geil van word)? Ze moet het een beetje laten zien 
  11. heb je nog een vragen aan mij?: hoe groot zijn je borsten ?
  12. Heb jij al ooit iets gdn met vriendinnen of vrienden en wat 
  13. Dag

Nou ik heb ze nog niet écht gemeten ofzo en ik draag meer topjes met vullingen dan BH’s, maar die maat is XS. En nee ik heb nog niksgedaan met vrienden (als je sexueel bedoelt).

Reputatie 2
Badge +1

Ben zelf een meisje van 12 (btw k ben best geil terwijl ik dit schrijf😏)

  1. Leeftijd?:
  1. Moeten meiden ergens aan voldoen? (Cupmaat, groote kont):  Ze moeten hun lichaam goed verzorgen.
  2. drie beste karaktereigenschappen die een meisje kan hebben: lief, enthusiast, nieuwsgierig.
  3. Laten jongens meisjes expres op afgeleverd staan?: Nee, meestal ben ik gewoon iets anders aan het doen en heb ik geen tijd om te antwoorden (als ik geen tijd kan maken voor die persoon). Ik doe het zelfde bij jongens.
  4. hoevaak praten jullie met je vrienden over meiden?: Ikzelf begin er niet vaak over, maar vrienden maken altijd seksuele opmerking over meiden.
  5. zijn jullie onderling open over sexuele dingen?: Met vrienden wel, zolang het niet te ver gaat.
  6. wat vinden jullie het geilste aan een meisje?: ​​​​​Als ze zelf geil doen en zijn (heb ik nog niet helemaal zelf meegemaakt, was meer voor de grap dat ze zo dingen zeiden).
  7. ben je wel eens klaargekomen met vrienden/samen aftrekken?: Nope, vind ik redelijk goor.
  8. hoevaak masturbeer je?: Bijna elke dag.
  9. Kijk je vaak naar meisjes op school (borsten, kont, benen)?: Alleen als ik geil ben, wat echt niet vaak is.
  10. hoe moet een meisje zich gedragen als ze geil is (waar jij dan ook geil van word)?: ​​​​​Ze moet openlijk zijn en spreken over dingen over haard​​​​​​.​​​​
  11. heb je nog een vragen aan mij?: Zijn meisjes echt zo vaak geil zoals je op het forum ziet? Meeste meiden die ik in het echt ken zie ik niet echt vaak geil doen.

 

Nou, dat hangt ervan af, als een jongen aan het flirten is, denk ik dat meisjes gwn wel meegaan en miss ook geil worden, maar ik denk dat sommigen een beetje meer falen om aandacht te krijgen ofzo. Idk

Reageer