Wat is je cupmaat?: c
Wat is je behamaat?: c
Wat is je leeftijd?: 16
Loop je wel eens zonder bh rond?: meestal
Hoe zien je borsten er uit?: mooi rond en grote tepels
Hoe rond zijn ze?: ze hangen wel its naar onder maar beetje ovaal
Voelen je borsten zacht aan?: ja
Laat je graag inkijk zien?: soms
Als je groote borsten hebt zit het in de familie of ben jij de enigste met groote borsten?: verschilt
Speel je wel eens met je borsten?: ja wel vaak
Ben jij de enigste in je vriendinnengroep met groote borsten of hebben wel meerdere in jouw groep groote borsten?: weet ik niet
Als je complimenten krijgt van jongens over je borsten vind je dat fijn?: ja
Zijn je borsten gevoelig als je borsten aanraakt?: nee
Bewegen je borsten heel erg als je rent?: als ik geen bh aan Heb wel
Heb je wel eens een jongen een massage gegeven door je borsten om zijn penis heen te doen en dan je borsten omlaag en omhoog te bewegen?: nde
Ben je tevreden met je borsten:? Ja
Als je kleine borsten hebt zal je dan ooit borstvergroting doen?: nee
Ken je deepthroat?: ner
Als je het kent wat vind je er van?:
Zal je ooit Deepthroat doen als je het kent?:
Als je ooit deepthroat heb gedaan hoe ging dat ?:
Als je ooit deepthroat zal doen zal je dan eerder een groote lange penis deepthroaten of een groote dikke penis?:
Heb je ooit sperma van een jongens penis door geslikt?:nee
-Deze vragenlijst is deels aangepast door De Kindertelefoon wegens overtreding forumregels-
Wat is je cupmaat?: a-b
Wat is je behamaat?: ik ben totaal niet breed ofzo maar mijn borsten zijn al volgroeid ik was een vroeg bloeier ( zo heet dat ) omdat mijn borsten al volgroeid zijn zijn ze dus ook behoorlijk breed enzo qua hoogte is het 3 cm vverschil met mijn buik
Wat is je leeftijd?: 13
Loop je wel eens zonder bh rond?: ik draag eigenlijk altijd sport topjes
Hoe zien je borsten er uit?: behoorlijk plat en breed
Hoe rond zijn ze?: ik denk 8-9 maar 3 cm hoog
Voelen je borsten zacht aan?: normaale huid alleen dan helemaal glad
Laat je graag inkijk zien?: die heb ik eigenlijk niet en veder vindnik het fijn om te benadrukken dat ik ze niet heb
Als je groote borsten hebt zit het in de familie of ben jij de enigste met groote borsten?: mijn zus en ik hebben het niet maar in mijn familie zitten er veel met borst verkleiningen
Speel je wel eens met je borsten?: nee
Ben jij de enigste in je vriendinnengroep met groote borsten of hebben wel meerdere in jouw groep groote borsten?: 1 ander meisje alleen draagt die altijd truien
Als je complimenten krijgt van jongens over je borsten vind je dat fijn?: als het mijn vriend is zou ik het niet erg vinden anders wel
Zijn je borsten gevoelig als je borsten aanraakt?: nee de tepel is wat gevoeliger
Bewegen je borsten heel erg als je rent?: omdat zze dus best breed zijn wel dat vind ik trouwens wel vervelend
Heb je wel eens een jongen een massage gegeven door je borsten om zijn penis heen te doen en dan je borsten omlaag en omhoog te bewegen?: nee
Ben je tevreden met je borsten:? nee ik zou graag willen dat je wat minder breed waren
Als je kleine borsten hebt zal je dan ooit borstvergroting doen?: nooit je kan kleine borsten groter laten lijken met push up maar grote borsten kan je niet kleiner maken met push down
Ken je deepthroat?: nu wel
Als je het kent wat vind je er van?: het lijkt me spanender dan gewoon pijpen omdat je hier je partner er mee moet vertouwen
Zal je ooit Deepthroat doen als je het kent?: als ik ouder ben wel
Als je ooit deepthroat heb gedaan hoe ging dat ?: nog niet wel heb ik niet een heel erg kokhals reflex
Als je ooit deepthroat zal doen zal je dan eerder een groote lange penis deepthroaten of een groote dikke penis?: een dikke dan zit je mond helemaal vol en niet heel ver in je keel
Heb je ooit sperma van een jongens penis door geslikt?: nee
kuzz
Wat is je cupmaat?: Ik heb 75b
Wat is je behamaat?:b
Loop je wel eens zonder bh ronb?: Ja! Eigenlijk heel vaak
Hoe zien je borsten er uit?: Rond, hangen ietsje naar beneden, grote tepels
Hoe rond zijn ze?: Zie hierboven
Voelen je borsten zacht aan?: Ja
Laat je graag inkijk zien?: mwahh, niet echt
Als je groote borsten hebt zit het in de familie of ben jij de enigste met groote borsten?: Ik heb vrij grote borsten, mijn moeder ook maar de rest van mn familie niet echt
Speel je wel eens met je borsten?: ja
Ben jij de enigste in je vriendinnengroep met groote borsten of hebben wel meerdere in jouw groep groote borsten?: Er zijn wel meer met grote borsten
Als je complimenten krijgt van jongens over je borsten vind je dat fijn?: Ja:) Als het priv’e is tenminste en niet door de klas oid
Zijn je borsten gevoelig als je borsten aanraakt?: ja
Bewegen je borsten heel erg als je rent?: zonder bh sws en ook wel met een topje
Heb je wel eens een jongen een massage gegeven door je borsten om zijn penis heen te doen en dan je borsten omlaag en omhoog te bewegen?: nope
Ben je tevreden met je borsten:? ja
Als je kleine borsten hebt zal je dan ooit borstvergroting doen?: nope
Ken je deepthroat?: ja
Als je het kent wat vind je er van?: Vies:)
Zal je ooit Deepthroat doen als je het kent?: Misschien als k getrouwd ben ofz, maar denk t nie so snel
Als je ooit deepthroat heb gedaan hoe ging dat ?: -
Als je ooit deepthroat zal doen zal je dan eerder een groote lange penis deepthroaten of een groote dikke penis?: zal t niet zo snel doen, maar toch liever dik dan lang
Heb je ooit sperma van een jongens penis door geslikt?: nope
Wat is je cupmaat?: 70 C
Wat is je behamaat?: 70 C
Loop je wel eens zonder bh rond?: Mwah soms in het weekend thuis
Hoe zien je borsten er uit?: Ehhh groot denk ik?
Hoe rond zijn ze?: Vrij rond
Laat je graag inkijk zien?: Ligt eraan
Als je groote borsten hebt zit het in de familie of ben jij de enigste met groote borsten?: Zit wel in de familie
Speel je wel eens met je borsten?: Nehh
Ben jij de enigste in je vriendinnengroep met groote borsten of hebben wel meerdere in jouw groep groote borsten?: Nog 2 andere vriendinnen
Als je complimenten krijgt van jongens over je borsten vind je dat fijn?: Ja denk het
Zijn je borsten gevoelig als je borsten aanraakt?: Nee
Bewegen je borsten heel erg als je rent?: Ja hahah
Heb je wel eens een jongen een massage gegeven door je borsten om zijn penis heen te doen en dan je borsten omlaag en omhoog te bewegen?: Nee
Ben je tevreden met je borsten:? Ja
Als je kleine borsten hebt zal je dan ooit borstvergroting doen?: Heb ik niet
Ken je deepthroat?: Ja
Als je het kent wat vind je er van?: Mwah
Zal je ooit Deepthroat doen als je het kent?: Nee denk t niet
Als je ooit deepthroat zal doen zal je dan eerder een groote lange penis deepthroaten of een groote dikke penis?: Geen
Heb je ooit sperma van een jongens penis door geslikt?: Nope
-Deze vragenlijst is deels aangepast door De Kindertelefoon wegens overtreding forumregels-
Wat is je cupmaat?: 85C
Wat is je behamaat?: 85C
Loop je wel eens zonder bh rond?: ja thuis s'avonds
Hoe zien je borsten er uit?: goudbruin glad rond en mooi
Hoe rond zijn ze?: heel rond lol
Laat je graag inkijk zien?: nee want ik heb een donkere vlek op mijn borst door verbranding toen ik klein was dus ik draag liever kleding die het bedekt maar als ik het niet had zou ik zoizo vaak inkijk dragen, nu draag ik het trouwens nog steed soms
Als je groote borsten hebt zit het in de familie of ben jij de enigste met groote borsten?: ja zit in de fam
Speel je wel eens met je borsten?: ja
Ben jij de enigste in je vriendinnengroep met groote borsten of hebben wel meerdere in jouw groep groote borsten?: ik ben de enige al mijn anderre friends zijn plat
Als je complimenten krijgt van jongens over je borsten vind je dat fijn?: nee is awkward
Zijn je borsten gevoelig als je borsten aanraakt?: nee
Bewegen je borsten heel erg als je rent?: ja
Heb je wel eens een jongen een massage gegeven door je borsten om zijn penis heen te doen en dan je borsten omlaag en omhoog te bewegen?:nee
Ben je tevreden met je borsten:? Heel erg
Als je kleine borsten hebt zal je dan ooit borstvergroting doen?: nope natural is beste anders ben je zo'n fake barbietype vind ik
Als je het kent wat vind je er van?: lijkt me leuk
Zal je ooit Deepthroat doen als je het kent?: ja
Als je ooit deepthroat zal doen zal je dan eerder een groote lange penis deepthroaten of een groote dikke penis?: grote lange
Wat is je cupmaat?: C
Wat is je behamaat?: idk
Loop je wel eens zonder bh rond?: Nope
Hoe zien je borsten er uit?: Normaal zoals elk gezond meisje
Hoe rond zijn ze?: Best rond
Laat je graag inkijk zien?: Ja vind ik wel geil
Als je groote borsten hebt zit het in de familie of ben jij de enigste met groote borsten?: ik denk dat ik de enige ben
Speel je wel eens met je borsten?: Ja
Ben jij de enigste in je vriendinnengroep met groote borsten of hebben wel meerdere in jouw groep groote borsten?: Meerdere
Als je complimenten krijgt van jongens over je borsten vind je dat fijn?: Ja
Bewegen je borsten heel erg als je rent?: Als ik een bh aan heb niet
Heb je wel eens een jongen een massage gegeven door je borsten om zijn penis heen te doen en dan je borsten omlaag en omhoog te bewegen?: Nope
Ben je tevreden met je borsten:? Yep!!
Als je kleine borsten hebt zal je dan ooit borstvergroting doen?: nope je bent hoe je bent!!
Ken je deepthroat?: nope
Als je ooit deepthroat zal doen zal je dan eerder een groote lange penis deepthroaten of een groote dikke penis?:
Heb je ooit sperma van een jongens penis door geslikt?: nope
Wat is je cupmaat?: c
Wat is je behamaat?: 70c
Wat is je leeftijd?: 14
Loop je wel eens zonder bh rond?: thuis meestal
Hoe zien je borsten er uit?: gemiddeld I guess alleen niet dicht op elkaar
Hoe rond zijn ze?: ze zijn rond maar niet dicht op elkaar
Laat je graag inkijk zien?: nee
Als je groote borsten hebt zit het in de familie of ben jij de enigste met groote borsten?: familie
Speel je wel eens met je borsten?: niet echt
Ben jij de enigste in je vriendinnengroep met groote borsten of hebben wel meerdere in jouw groep groote borsten?: meerdere
Als je complimenten krijgt van jongens over je borsten vind je dat fijn?: nee
Zijn je borsten gevoelig als je borsten aanraakt?: ja
Bewegen je borsten heel erg als je rent?: zonder bh aan welk natuurlijk met een beetje
Heb je wel eens een jongen een massage gegeven door je borsten om zijn penis heen te doen en dan je borsten omlaag en omhoog te bewegen?: nee
Ben je tevreden met je borsten:? Beetje
Als je kleine borsten hebt zal je dan ooit borstvergroting doen?: -
Als je het kent wat vind je er van?: niks voor mij
Zal je ooit Deepthroat doen als je het kent?: nee
Als je ooit deepthroat zal doen zal je dan eerder een groote lange penis deepthroaten of een groote dikke penis?: -
Heb je ooit sperma van een jongens penis door geslikt? Nee
Wat is je cupmaat?: -
Wat is je behamaat?: -
Wat is je leeftijd?: 12
Loop je wel eens zonder bh rond?: ja omdat ik nog geen bh heb
Hoe zien je borsten er uit?: klein
Hoe rond zijn ze?:nog niet, moet nog pubertijd krijgen
Laat je graag inkijk zien?: nee
Als je groote borsten hebt zit het in de familie of ben jij de enigste met groote borsten?: nee
Speel je wel eens met je borsten?: soms
Ben jij de enigste in je vriendinnengroep met groote borsten of hebben wel meerdere in jouw groep groote borsten?: iedereen heeft grotere
Als je complimenten krijgt van jongens over je borsten vind je dat fijn?: nee, nee
Zijn je borsten gevoelig als je borsten aanraakt?: ja heel erg
Bewegen je borsten heel erg als je rent?: nee
Ben je tevreden met je borsten:? nee
Als je kleine borsten hebt zal je dan ooit borstvergroting doen?: wat is dat..?
Ken je deepthroat?: vlgm wel
Als je het kent wat vind je er van?: raar
Zal je ooit Deepthroat doen als je het kent?:nee, je kan stikken toch
Als je ooit deepthroat zal doen zal je dan eerder een groote lange penis deepthroaten of een groote dikke penis?: een lange grote
Wat is je cupmaat?: 75D
Wat is je behamaat?: zie 1
Wat is je leeftijd?: 15
Loop je wel eens zonder bh rond?: Nee, nooit
Hoe zien je borsten er uit?: groot
Hoe rond zijn ze?: niet
Laat je graag inkijk zien?: Nee
Als je groote borsten hebt zit het in de familie of ben jij de enigste met groote borsten?: het zit in de fam
Speel je wel eens met je borsten?: Nee
Ben jij de enigste in je vriendinnengroep met groote borsten of hebben wel meerdere in jouw groep groote borsten?: Geen idee gemiddeld denk ik
Als je complimenten krijgt van jongens over je borsten vind je dat fijn?: Nee
Bewegen je borsten heel erg als je rent?: Ja
Heb je wel eens een jongen een massage gegeven door je borsten om zijn penis heen te doen en dan je borsten omlaag en omhoog te bewegen?: Nee
Ben je tevreden met je borsten:? Redelijk
Als je kleine borsten hebt zal je dan ooit borstvergroting doen?:
Ken je deepthroat?:
Heb je ooit sperma van een jongens penis door geslikt?: