Vraag

Vragenlijst veel vragen 30 + algemeen politiek racisme seks


  • Anonymous
  • 0 reacties

Hey ik heb een vragenlijst voor jullie als je zin hebt: vul m in.

Algemene algemene vragen

1 Geslacht

2 seksualiteit

3 leeftijd

 

vragen over jezelf

1 Ben je gelukkig met je lichaam?

2, wat zou je veranderen aan jezelf?

3 Wat vind je het mooiste bij jezelf?

4 Ben je bang voor insecten?

5 Ben je soms verdrietig/voel je je heel slecht omdat je niet wil opgroeien (of de oude tijden mist) 

6 Ben je soms bang om langs een grote groep jongeren (van dezelfde leeftijd, jonger of ouder) te lopen?

7 Zo ja, waarom? 

8 Heb je ambities (profvoetballer worden, zanger etc)? 

9 Heb je wel eens een kind in je klas gehad die geen vrienden had?

9b Heb je diegene vervolgens in je vriendengroep betrokken? hoe reageerde hij/zij?

10 Heb je wel eens iemand gepest, en waarom

10b was dat online?

10c Heb je wel eens een nep account aangemaakt om online te pesten?

10d Heb je spijt van pesten?

11 Denk je soms dat je leven beter zou zijn als je iemand anders was (bijvoorbeeld een beroemdheid zoals Will Smith, Noah schnapp, Billie Eilish)?

12 Welke wet vind je dat er een nieuwe moet komen/ een weg moet in Nederland (bijvoorbeeld bank beroven is legaal vanaf nu) en waarom?
Over je familie

1 Heb je broers/ zussen

2 Zo nee, zou je een broer/zus willen?

3 Zo ja, ben je close? of zou je close willen zijn?

4 Geef ze een cijfer

5 Wat haat je het meest aan je ouders?

6 Wat haat je het meest aan je broers/zussen?

 

Over jouw mening, geef aub ook uitleg bij de vragen, ik wil graag je motieven weten 

respecteer elkaars mening aub ik wil geen discussies starten BLIJF RESPECTVOL MET JE MENING

1 Denk je dat white privilige bestaat?

2 Hoeveel genders zijn er volgens jou?

3 Wat vind je van dat de meeste bosbranden in de amazone aangestoken worden door de Braziliaanse bevolking zodat ze akkers etc kunnen bouwen?

4 Zou je je op je gemak voelen als er een transgender in je kleedkamer zit?

5 Zou je een transgender daten?

6 Wat vind je van Trump als president?

7 Welke complottheorie geloof jij/ heb je geloofd? (area 51, corona door 5g etc etc)

8 Geloof je in '’reversed racism?'’ (racisme tegen witte mensen) 

9 Vind je dat witte mensen op mogen komen voor zwarte mensen op het gebied van racisme? En wat vind je van het n-woord? gebruik je het zelf? 

 

Over je ervaring/gebeurtenissen in je leven

1 Heb je wel eens wat gedaan met hetzelfde geslacht (zoenen, aftrekken, vingeren, seks etc) zo ja wat?

2 Ben je wel eens buitengesloten door je eigen vrienden?

3  Ben je gepest? waarmee? 

4 Heb je wel eens een depressieve vriend/vriendin gehad? Hoe ging je er mee om?

5 vertel je alles aan je ouders? Waarom wel/niet?

6 Word er iemand in je omgeving gepest? neem je het voor diegene op?

7 Ben je ooit onzeker geworden over iets omdat iemand er een opmerking over maakte( bijvoorbeeld, je was nooit onzeker over je neus, totdat iemand zei dat je neus echt vet groot was)

 

Seks vragen/ naakt vragen (sla deze over als je er geen zin in hebt)

  1 Waar word je geil van?

2 Ben je tevreden met je piemel/vagina/borsten?

3 Heb je je wel eens gemasturbeerd bij dit forum op een verhaal of ben je er geil van geworden?

4 Wat klinkt beter '’geil'’ of '’horny'’ (Engelse variant voor geil)

5 Zou je ooit buiten (in een bos of op het strand ofzo) seks willen hebben? waarom wel/niet?\

6 Heb je ooit '’doktertje'’ gespeeld toen je klein was(geslachtsdelen van vriendjes/vriendinnetjes broertjes/zusjes bekijken tijdens het spelen). Welk geslacht had diegene, en wat vond je van het spel( werd je gedwongen of niet)

6b Hoe vaak heb je het gespeeld? En schaam je je voor het feit dat je het speelde? weten je ouders het? (ze zullen een vermoeden hebben veel kinderen hebben dit ooit gedaan)

7 ben je wel eens naakt thuis? zien je ouders/broer/zus dat?

8 Heeft iemand op school wel eens je broek naar beneden getrokken? (dat was een trend op onze school vroeger lol)

Wil je nog iets anders kwijt?

 

Moet ik dit vaker doen trouwens?

Joejoe 

 

 

 

 


46 reacties

Algemene algemene vragen

1 Geslacht Jongen

2 seksualiteit Gwn hetero.

3 leeftijd 14

 

vragen over jezelf

1 Ben je gelukkig met je lichaam? Ja

2, wat zou je veranderen aan jezelf?: Niks

3 Wat vind je het mooiste bij jezelf?  Mijn middelvinger.

4 Ben je bang voor insecten? Alleen voor wespen.

5 Ben je soms verdrietig/voel je je heel slecht omdat je niet wil opgroeien (of de oude tijden mist) Nee

6 Ben je soms bang om langs een grote groep jongeren (van dezelfde leeftijd, jonger of ouder) te lopen? Nee

7 Zo ja, waarom?  NVT

8 Heb je ambities (profvoetballer worden, zanger etc)?  Net zo geweldig zijn als Ph1lzA, de meest legendarische streamer ooit.

9 Heb je wel eens een kind in je klas gehad die geen vrienden had? Ja

9b Heb je diegene vervolgens in je vriendengroep betrokken? hoe reageerde hij/zij? Nee.

10 Heb je wel eens iemand gepest, en waarom  Ja, want diegene was een aansteller (Ik was toen 12 en een kutkind online), nu zou ik het niet meer doen.

10b was dat online? Ja

10c Heb je wel eens een nep account aangemaakt om online te pesten? Ja, 17 accounts op insta toen.

10d Heb je spijt van pesten? Ach ja,  valt mee, het was opgelost en toch 2 jaar geleden.

11 Denk je soms dat je leven beter zou zijn als je iemand anders was (bijvoorbeeld een beroemdheid zoals Will Smith, Noah schnapp, Billie Eilish)? Ja, meer geld.

12 Welke wet vind je dat er een nieuwe moet komen/ een weg moet in Nederland (bijvoorbeeld bank beroven is legaal vanaf nu) en waarom? -De tekst is verwijderd omdat deze in strijd was met 9-
Over je familie

1 Heb je broers/ zussen Ja

2 Zo nee, zou je een broer/zus willen? nvt

3 Zo ja, ben je close? of zou je close willen zijn? Valt mee aangezien hij al 34 is en me moeder heeft niet zoveel contact meer.

4 Geef ze een cijfer 7

5 Wat haat je het meest aan je ouders?  Altijd als ik lekker zit te gamen gaat me moeder tegen me zeiken of een heel gesprek aanknopen over iets wat onzin is.

6 Wat haat je het meest aan je broers/zussen? Niks eigenlijk.

 

Over jouw mening, geef aub ook uitleg bij de vragen, ik wil graag je motieven weten 

respecteer elkaars mening aub ik wil geen discussies starten BLIJF RESPECTVOL MET JE MENING

1 Denk je dat white privilige bestaat? Nee, iedereen is gelijk. Mensen kiezen tenslotte niet voor hun huidskleur.

2 Hoeveel genders zijn er volgens jou? Infinite, er zullen altijd nieuwe genders bijkomen.

3 Wat vind je van dat de meeste bosbranden in de amazone aangestoken worden door de Braziliaanse bevolking zodat ze akkers etc kunnen bouwen? Ik vindt het egoistisch aangezien er ook wilde dieren leven en die hebben nu geen plaats meer om ergens te wonen doordat er aangestoken bosbranden zijn.

4 Zou je je op je gemak voelen als er een transgender in je kleedkamer zit? Ja, waarom niet?

5 Zou je een transgender daten? Moeilijk, als ik verliefd was op diegene denk ik wel maar ik zou niet zomaar een transgender daten.

6 Wat vind je van Trump als president? Ik vindt hem een eikel, met die muur en omdat hij in eerste instantie corona niet serieus nam.

7 Welke complottheorie geloof jij/ heb je geloofd? (area 51, corona door 5g etc etc) Het kan zomaar mogelijk zijn dat SARS-CoV-2 is ontstaan in een lab in Wuhan. Ik geloof er niet persè in maar het is een mogelijkheid aangezien de chinese autoriteiten verschillende dingen verborgen houdt. Ze kwamen pas in januari met het nieuws dat toen nog 2019-nCoV was aangetroffen en pas eind januar dat het mens op mens overdraagbaar is. Ook zijn niet alle patienten van het SARS-CoV-2 virus naar de vismarkt waar allerlei levende dieren worden verkocht geweest. Dat terwijl het virus vooral overeenkomt met pangolins en die eigenlijk bijna alleen verkrijgbaar zijn op de Huabei Seemarkt in Wuhan. Dus dat zijn een paar suggesties richting het ontstaan van het virus in het lab. Ook zou het virus kunnen zijn ontstaan uit vleermuizen en bleken een aantal mensen besmet waardoor wetenschappers in het lab het virus hebben geisoleerd maar ging er iets fout waardoor het virus besmettelijker werd. Dat is ook een theorie.

8 Geloof je in '’reversed racism?'’ (racisme tegen witte mensen)  Ja, iedereen kan slachtoffer worden van racisme.

9 Vind je dat witte mensen op mogen komen voor zwarte mensen op het gebied van racisme? En wat vind je van het n-woord? gebruik je het zelf?  Ja, natuurlijk. Ik gebruik het n-woord niet.

 

Over je ervaring/gebeurtenissen in je leven

1 Heb je wel eens wat gedaan met hetzelfde geslacht (zoenen, aftrekken, vingeren, seks etc) zo ja wat? Ik ga geen seksvragen beantwoorden :)

2 Ben je wel eens buitengesloten door je eigen vrienden? Nee

3  Ben je gepest? waarmee?  Nee

4 Heb je wel eens een depressieve vriend/vriendin gehad? Hoe ging je er mee om? Nee

5 vertel je alles aan je ouders? Waarom wel/niet? Nee, ze hoeven niet alles te weten.

6 Word er iemand in je omgeving gepest? neem je het voor diegene op? Nee

7 Ben je ooit onzeker geworden over iets omdat iemand er een opmerking over maakte( bijvoorbeeld, je was nooit onzeker over je neus, totdat iemand zei dat je neus echt vet groot was) Nee

Algemene algemene vragen

1 Geslacht jongen

2 seksualiteit geen idee denk hetro (ben er nog niet achter gekomen twijfel nog of ik bi ben ofzo)

3 leeftijd15

 

vragen over jezelf

1 Ben je gelukkig met je lichaam?nee

2, wat zou je veranderen aan jezelf?alles

3 Wat vind je het mooiste bij jezelf?helemaal niks

4 Ben je bang voor insecten?licht er aan welke. Dus ja 

5 Ben je soms verdrietig/voel je je heel slecht omdat je niet wil opgroeien (of de oude tijden mist) nee, heb niet echt gevoel (soms wel is verdrietig geweest)

6 Ben je soms bang om langs een grote groep jongeren (van dezelfde leeftijd, jonger of ouder) te lopen?nee , waarom zou ik bang zijn? 

7 Zo ja, waarom? zie vorige vraag 

8 Heb je ambities (profvoetballer worden, zanger etc)? architect te worden of CEO van een groot bedrijf. 

9 Heb je wel eens een kind in je klas gehad die geen vrienden had?ja

9b Heb je diegene vervolgens in je vriendengroep betrokken? hoe reageerde hij/zij?heb het geprobeerd.  Hij wou het niet .

10 Heb je wel eens iemand gepest, en waarom. Nee, nooit

10b was dat online?zie vorige vraag.

10c Heb je wel eens een nep account aangemaakt om online te pesten?nee

10d Heb je spijt van pesten?ik heb nooit gepest. 

11 Denk je soms dat je leven beter zou zijn als je iemand anders was (bijvoorbeeld een beroemdheid zoals Will Smith, Noah schnapp, Billie Eilish)?nee,(vroeger wel)

12 Welke wet vind je dat er een nieuwe moet komen/ een weg moet in Nederland (bijvoorbeeld bank beroven is legaal vanaf nu) en waarom?geen. Ik kan er niet echt zo 1,2,3 een bedenken.
Over je familie

1 Heb je broers/ zussennee 

2 Zo nee, zou je een broer/zus willen?soms wel maar ik ben nu ook tevreden

3 Zo ja, ben je close? of zou je close willen zijn?x

4 Geef ze een cijferx

5 Wat haat je het meest aan je ouders?ik haat niet echt iets aan hun , ik vind het soms jammer dat we weinig contact hebben.(ze werken heel veel vaak is het zo dat we elkaar een week gewoon niet zien of contact hebben. Ik vind dat soms wel jammer maar haten is het niet en daarbij ik werk zelf ook heel veel.

6 Wat haat je het meest aan je broers/zussen?x

 

Over jouw mening, geef aub ook uitleg bij de vragen, ik wil graag je motieven weten 

respecteer elkaars mening aub ik wil geen discussies starten BLIJF RESPECTVOL MET JE MENING

1 Denk je dat white privilige bestaat?nee , ik vind iedereen gelijk ongeacht de kleur.

Denk wel dat mensen dat wel vinden.

2 Hoeveel genders zijn er volgens jou?denk dat er heel veel zijn bijvoorbeeld 300 ofzo. Iedereen is anders dus ja .

3 Wat vind je van dat de meeste bosbranden in de amazone aangestoken worden door de Braziliaanse bevolking zodat ze akkers etc kunnen bouwen?jammer, ze snappen denk ik niet wat ze verwoesten en de gevolgen voor dat kleine beetje extra akker.

4 Zou je je op je gemak voelen als er een transgender in je kleedkamer zit?ja hoor , mij maakt dat echt niet uit.

5 Zou je een transgender daten?licht eraan, als ik bijvoorbeeld niet aangetrokken voel denk ik niet.

6 Wat vind je van Trump als president?leuk, ja , hij lost zijn problemen op op zijn manier en dat vind ik soms wel goed.

7 Welke complottheorie geloof jij/ heb je geloofd? (area 51, corona door 5g etc etc)ik geloof er niet in, dat is mijn reden.

8 Geloof je in '’reversed racism?'’ (racisme tegen witte mensen)  nee , denk dat iedereen gelijk is.

Ook al denken sommige van wel. 

9 Vind je dat witte mensen op mogen komen voor zwarte mensen op het gebied van racisme? En wat vind je van het n-woord? gebruik je het zelf? ik vind dat we gewoon allemaal voor elkaar op moeten komen. Het n woord ja het is een woord meer niet. Of ik het zelf gebruik.  Ik heb het is gezegd maar niet tegen iemand met die huidskleur ofzo , en ik gebruik het niet dus nee niet echt 

 

Over je ervaring/gebeurtenissen in je leven

1 Heb je wel eens wat gedaan met hetzelfde geslacht (zoenen, aftrekken, vingeren, seks etc) zo ja wat?nee

2 Ben je wel eens buitengesloten door je eigen vrienden?wel is geweest . 

3  Ben je gepest? waarmee? Ja, met van alles ,je kan het niet gek genoeg bedenken maar de meeste over mijn lichaam dik dus dat het meeste en verder met nog andere dingen. 

4 Heb je wel eens een depressieve vriend/vriendin gehad? Hoe ging je er mee om?heb wel is een depressieve vriend gehad ja, ik ging gewoon met hem praten en zijn er samen goed uit gekomen. 

5 vertel je alles aan je ouders? Waarom wel/niet?nee, de grootste reden is dat ze bijna niet thuis zijn en dus nooit zie.

6 Word er iemand in je omgeving gepest? neem je het voor diegene op?niet meer, vroeger wel , ik heb er toen vaak iets van gezegd dat ze een keer moesten kappen ermee. Hoe het afliep is dat diegene nu het niet meer doet en mij en de rest met rust laat.

7 Ben je ooit onzeker geworden over iets omdat iemand er een opmerking over maakte( bijvoorbeeld, je was nooit onzeker over je neus, totdat iemand zei dat je neus echt vet groot was)ja, van alles mijn gezicht voeten handen en nog meer.

 

Seks vragen/ naakt vragen (sla deze over als je er geen zin in hebt)

  1 Waar word je geil van?x

2 Ben je tevreden met je piemel/vagina/borsten?x

3 Heb je je wel eens gemasturbeerd bij dit forum op een verhaal of ben je er geil van geworden?x

4 Wat klinkt beter '’geil'’ of '’horny'’ (Engelse variant voor geil)x

5 Zou je ooit buiten (in een bos of op het strand ofzo) seks willen hebben? waarom wel/niet?\x

6 Heb je ooit '’doktertje'’ gespeeld toen je klein was(geslachtsdelen van vriendjes/vriendinnetjes broertjes/zusjes bekijken tijdens het spelen). Welk geslacht had diegene, en wat vond je van het spel( werd je gedwongen of niet)x

6b Hoe vaak heb je het gespeeld? En schaam je je voor het feit dat je het speelde? weten je ouders het? (ze zullen een vermoeden hebben veel kinderen hebben dit ooit gedaan)x

7 ben je wel eens naakt thuis? zien je ouders/broer/zus dat?naakt niet echt alleen als ik ga douchen ofzo . Heb geen broers of zussen dus nee.

8 Heeft iemand op school wel eens je broek naar beneden getrokken? (dat was een trend op onze school vroeger lol)x

Wil je nog iets anders kwijt? nee niet echt,  maak er misschien meer ofzo.

 

Moet ik dit vaker doen trouwens?ik vind het prima 

Joejoe

 

groetjes gebruiker c 

Algemene algemene vragen

1 Geslacht Meisje

2 seksualiteit Hetero

3 leeftijd 14

 

vragen over jezelf

1 Ben je gelukkig met je lichaam? Nee

2, wat zou je veranderen aan jezelf? Mijn gezicht, spieromvang, voeten, handen, minder acne

3 Wat vind je het mooiste bij jezelf? NVT

4 Ben je bang voor insecten? Nee

5 Ben je soms verdrietig/voel je je heel slecht omdat je niet wil opgroeien (of de oude tijden mist) Nee

6 Ben je soms bang om langs een grote groep jongeren (van dezelfde leeftijd, jonger of ouder) te lopen?Ja

7 Zo ja, waarom? Ik ben bang dat ze me uitlachen

8 Heb je ambities (profvoetballer worden, zanger etc)? Ik wil graag biomedisch technoloog (Biomedical engineer) worden en ik wil de wereld rondreizen

9 Heb je wel eens een kind in je klas gehad die geen vrienden had?Ik ben er zelf een

9b Heb je diegene vervolgens in je vriendengroep betrokken? hoe reageerde hij/zij?NVT

10 Heb je wel eens iemand gepest, en waaromNVT

10b was dat online?NVT

10c Heb je wel eens een nep account aangemaakt om online te pesten?NVT

10d Heb je spijt van pesten?NVT

11 Denk je soms dat je leven beter zou zijn als je iemand anders was (bijvoorbeeld een beroemdheid zoals Will Smith, Noah schnapp, Billie Eilish)?Ja, de hele tijd

12 Welke wet vind je dat er een nieuwe moet komen/ een weg moet in Nederland (bijvoorbeeld bank beroven is legaal vanaf nu) en waarom?Ik heb geen idee
Over je familie

1 Heb je broers/ zussenJa, een zusje

2 Zo nee, zou je een broer/zus willen?NVT

3 Zo ja, ben je close? of zou je close willen zijn?Niet heel erg, ze is best wel arrogant en scheldt mij uit.

4 Geef ze een cijfer6

5 Wat haat je het meest aan je ouders?Dat ze niet doorvragen over hoe ik me echt voel, en dat ze genoegen nemen met "ik voel me prima".

6 Wat haat je het meest aan je broers/zussen?Zie vraag 3

 

Over jouw mening, geef aub ook uitleg bij de vragen, ik wil graag je motieven weten 

respecteer elkaars mening aub ik wil geen discussies starten BLIJF RESPECTVOL MET JE MENING

1 Denk je dat white privilige bestaat?Nee, iedereen is gelijk

2 Hoeveel genders zijn er volgens jou?Er zijn twee "hoofdgenders" waaronder vele "subgenders" zitten.

3 Wat vind je van dat de meeste bosbranden in de amazone aangestoken worden door de Braziliaanse bevolking zodat ze akkers etc kunnen bouwen?Het is vooral de president Bolsonaro die dit toejuicht en de branden niet wil blussen, de bevolking wat minder. Het is vreselijk dat dit gebeurt, de amazone wordt niet voor niet de longen van de aarde genoemd.

4 Zou je je op je gemak voelen als er een transgender in je kleedkamer zit?Ja

5 Zou je een transgender daten?Geen idee

6 Wat vind je van Trump als president?Hij heeft een groot gedeelte van het werkt van de vorige presidenten ongedaan gemaakt, hij juicht politiegeweld en racisme toe, hij geeft China de schuld van COVID-19, hij zoekt ruzie op met andere landen, hij wil een muur tussen de VS en Mexico, hij verbied sommige landen de VS in te komen, etc. Ik denk dat je hieraan wel kunt zien dat ik hem niet echt een goed president vind.

7 Welke complottheorie geloof jij/ heb je geloofd? (area 51, corona door 5g etc etc) Geen

8 Geloof je in '’reversed racism?'’ (racisme tegen witte mensen) Dat mag ook niet gebeuren, iedereen moet gelijk zijn.

9 Vind je dat witte mensen op mogen komen voor zwarte mensen op het gebied van racisme? En wat vind je van het n-woord? gebruik je het zelf? Ik vind het goed dat witte mensen opkomen voor zwarte mensen. Het n-woord zou eigenlijk ook niet gebruikt moeten worden, het is een scheldwoord, ik heb het n-woord dan ook zelf niet gebruikt.

 

Over je ervaring/gebeurtenissen in je leven

1 Heb je wel eens wat gedaan met hetzelfde geslacht (zoenen, aftrekken, vingeren, seks etc) zo ja wat?Nee

2 Ben je wel eens buitengesloten door je eigen vrienden?Ja

3  Ben je gepest? waarmee?Ik ben gepest tijdens mijn hele basisschooltijd. Mijn ogen (ik keek scheel), mijn bril, mijn verlegenheid, mijn kleding, mijn schoolspullen waren allemaal dingen waarvoor ik werd gepest en ik werd ook door een aantal kinderen tegen de rest van de klas opgezet. Ik werd onder schooltijden in elkaar getrapt en geslagen, aan mijn haren getrokken, mijn spullen werden gestolen of mee gegooid, ik werd geduwd, uitgescholden, buitengesloten.

4 Heb je wel eens een depressieve vriend/vriendin gehad? Hoe ging je er mee om?Ik ben er zelf een. Ik sluit mezelf af van anderen en vertel niet hoe het met me gaat. Ik uit mijn emoties op een andere manier, namelijk door in mijn arm te snijden.

5 vertel je alles aan je ouders? Waarom wel/niet?Ik vertel niet alles aan mijn ouders. Ik vertel niet hoe ik me daadwerkelijk voel, omdat ik bang ben dat ze me niet geloven of (Als ze me wel geloven) ik hen niet wil belasten.

6 Word er iemand in je omgeving gepest? neem je het voor diegene op?Nee, of ik moet mezelf meetellen. Dan Ja

7 Ben je ooit onzeker geworden over iets omdat iemand er een opmerking over maakte( bijvoorbeeld, je was nooit onzeker over je neus, totdat iemand zei dat je neus echt vet groot was)Ja

 

Seks vragen/ naakt vragen (sla deze over als je er geen zin in hebt)

  1 Waar word je geil van?

2 Ben je tevreden met je piemel/vagina/borsten?

3 Heb je je wel eens gemasturbeerd bij dit forum op een verhaal of ben je er geil van geworden?

4 Wat klinkt beter '’geil'’ of '’horny'’ (Engelse variant voor geil)

5 Zou je ooit buiten (in een bos of op het strand ofzo) seks willen hebben? waarom wel/niet?\

6 Heb je ooit '’doktertje'’ gespeeld toen je klein was(geslachtsdelen van vriendjes/vriendinnetjes broertjes/zusjes bekijken tijdens het spelen). Welk geslacht had diegene, en wat vond je van het spel( werd je gedwongen of niet)

6b Hoe vaak heb je het gespeeld? En schaam je je voor het feit dat je het speelde? weten je ouders het? (ze zullen een vermoeden hebben veel kinderen hebben dit ooit gedaan)

7 ben je wel eens naakt thuis? zien je ouders/broer/zus dat?

8 Heeft iemand op school wel eens je broek naar beneden getrokken? (dat was een trend op onze school vroeger lol)

Wil je nog iets anders kwijt?

Goed gedaan met die combinatie van verschillende topics en dat je invult wat je zelf wil.

Moet ik dit vaker doen trouwens?

Ja

Hey ik heb een vragenlijst voor jullie als je zin hebt: vul m in.

Algemene algemene vragen

1 Geslacht JONGEN

2 seksualiteit HETERO

3 leeftijd14

 

vragen over jezelf

1 Ben je gelukkig met je lichaam? BWA

2, wat zou je veranderen aan jezelf? MOOIER KOPPIE

3 Wat vind je het mooiste bij jezelf? ALS IK ECHT MOET KIEZEN, OGEN

4 Ben je bang voor insecten? NIET ECHT MAAR HOU ER OOK NIET VAN

5 Ben je soms verdrietig/voel je je heel slecht omdat je niet wil opgroeien (of de oude tijden mist) ZEKER

6 Ben je soms bang om langs een grote groep jongeren (van dezelfde leeftijd, jonger of ouder) te lopen? NIET ECHT

7 Zo ja, waarom? NVT

8 Heb je ambities (profvoetballer worden, zanger etc)?  NOPE

9 Heb je wel eens een kind in je klas gehad die geen vrienden had? JA

9b Heb je diegene vervolgens in je vriendengroep betrokken? hoe reageerde hij/zij? GEPROBEERD JA

10 Heb je wel eens iemand gepest, en waarom NEE

10b was dat online? NVT

10c Heb je wel eens een nep account aangemaakt om online te pesten?NEE

10d Heb je spijt van pesten? NVT

11 Denk je soms dat je leven beter zou zijn als je iemand anders was (bijvoorbeeld een beroemdheid zoals Will Smith, Noah schnapp, Billie Eilish)? NIET ECHT

12 Welke wet vind je dat er een nieuwe moet komen/ een weg moet in Nederland (bijvoorbeeld bank beroven is legaal vanaf nu) en waarom? VIND DE WETGEVING HIER IN BELGIË WEL PRIMA (KEN DIE IN NEDERLAND NIET)


Over je familie

1 Heb je broers/ zussen JA, 2 ZUSSEN

2 Zo nee, zou je een broer/zus willen? WIL WEL GRAAG EEN BROERTJE EIGENLIJK

3 Zo ja, ben je close? of zou je close willen zijn? HOEFT NIET

4 Geef ze een cijfer 7

5 Wat haat je het meest aan je ouders? ZE ZIJN RELATIEF OUDERWETS

6 Wat haat je het meest aan je broers/zussen? OPMERKINGEN DIE ZE MAKEN

 

Over jouw mening, geef aub ook uitleg bij de vragen, ik wil graag je motieven weten 

respecteer elkaars mening aub ik wil geen discussies starten BLIJF RESPECTVOL MET JE MENING

1 Denk je dat white privilige bestaat? HET BESTAAT, JAMMER GENOEG

2 Hoeveel genders zijn er volgens jou? 2

3 Wat vind je van dat de meeste bosbranden in de amazone aangestoken worden door de Braziliaanse bevolking zodat ze akkers etc kunnen bouwen? JAMMER MAAR JA WAT DOE JE ERAAN?

4 Zou je je op je gemak voelen als er een transgender in je kleedkamer zit? DENK HET WEL

5 Zou je een transgender daten? ALS IK HAAR ECHT LEUK VIND JA HOOR

6 Wat vind je van Trump als president? VRESELIJK(SPIJT ME HEEL ERG ALS IK GROF BEN NU)

7 Welke complottheorie geloof jij/ heb je geloofd? (area 51, corona door 5g etc etc) GELOOF NIET ECHT IN DINGEN ZONDER BEWIJS

8 Geloof je in '’reversed racism?'’ (racisme tegen witte mensen) BESTAAT MISSCHIEN WEL, WEET HET EIGENLIJK NIET

9 Vind je dat witte mensen op mogen komen voor zwarte mensen op het gebied van racisme? En wat vind je van het n-woord? gebruik je het zelf? TUURLIJK, GEBRUIK HET ZELF NIET. VIND HET BEST GROF  KLINKEN

 

Over je ervaring/gebeurtenissen in je leven

1 Heb je wel eens wat gedaan met hetzelfde geslacht (zoenen, aftrekken, vingeren, seks etc) zo ja wat?NEE

2 Ben je wel eens buitengesloten door je eigen vrienden? NIET  ECHT

3  Ben je gepest? waarmee?  NEE

4 Heb je wel eens een depressieve vriend/vriendin gehad? Hoe ging je er mee om? NEE

5 vertel je alles aan je ouders? Waarom wel/niet? NEE HOOR, MEER DINGEN VERTEL IK NIET DAN DAT IK WEL VERTEL(VERTEL HEN PRAKTISCH NIKS ), OMDAT WE GEEN ENORM OPEN GEZIN ZIJN

6 Word er iemand in je omgeving gepest? neem je het voor diegene op? NIET DAT IK WEET

7 Ben je ooit onzeker geworden over iets omdat iemand er een opmerking over maakte( bijvoorbeeld, je was nooit onzeker over je neus, totdat iemand zei dat je neus echt vet groot was)JA, TOEN MENSEN ZEIDEN DAT IK ME GEDROEG ALS EEN HOMO BEN IK WEL FF GAAN DENKEN JA

 

Seks vragen/ naakt vragen (sla deze over als je er geen zin in hebt)

  1 Waar word je geil van? PORNO

2 Ben je tevreden met je piemel/vagina/borsten? RELATIEF TEVREDEN

3 Heb je je wel eens gemasturbeerd bij dit forum op een verhaal of ben je er geil van geworden? NEE

4 Wat klinkt beter '’geil'’ of '’horny'’ (Engelse variant voor geil) HORNY

5 Zou je ooit buiten (in een bos of op het strand ofzo) seks willen hebben? waarom wel/niet? DENK DAT HET WEL SPANNEND IS

6 Heb je ooit '’doktertje'’ gespeeld toen je klein was(geslachtsdelen van vriendjes/vriendinnetjes broertjes/zusjes bekijken tijdens het spelen). Welk geslacht had diegene, en wat vond je van het spel( werd je gedwongen of niet) NIET DAT IK WEET

6b Hoe vaak heb je het gespeeld? En schaam je je voor het feit dat je het speelde? weten je ouders het? (ze zullen een vermoeden hebben veel kinderen hebben dit ooit gedaan)NVT

7 ben je wel eens naakt thuis? zien je ouders/broer/zus dat? SLAAP NAAKT, NIEMAND HIER THUIS WEET DAT

8 Heeft iemand op school wel eens je broek naar beneden getrokken? (dat was een trend op onze school vroeger lol) IN LO GEBEURD WEL EENS MAAR NIET BIJ MIJ

Wil je nog iets anders kwijt? JA, EET VEEL KAAS (NIET ALS JE LACTOSE INTOLERANT BENT)

 

Moet ik dit vaker doen trouwens? JA

Joejoe 

 

 

 

 

 

Heyo,

Algemene algemene vragen

1 Geslacht Jongen.

2 seksualiteit Hetero. Misschien bi idk.

3 leeftijd 16 jaar.

 

vragen over jezelf

1 Ben je gelukkig met je lichaam? Ja best wel.

2, wat zou je veranderen aan jezelf? lengte.

3 Wat vind je het mooiste bij jezelf? ogen.

4 Ben je bang voor insecten? Nee. Alleen voor spinnen

5 Ben je soms verdrietig/voel je je heel slecht omdat je niet wil opgroeien (of de oude tijden mist) Ik ben wel is verdrietig ja. maar dat is meer voor de huidige situaties.

6 Ben je soms bang om langs een grote groep jongeren (van dezelfde leeftijd, jonger of ouder) te lopen? Niet persé bang, maar ik voel me wel vaak onzeker met leeftijdsgenoten in reallife.

7 Zo ja, waarom? Ik denk dat het te maken heeft met wat er is gebeurd in de afgelopen paar jaren.

8 Heb je ambities (profvoetballer worden, zanger etc)?  Een grote Twitch Streamer worden lijkt me wel cool. Of een eigen winkel overnemen of openen.

9 Heb je wel eens een kind in je klas gehad die geen vrienden had? Ja meerdere zelfs

9b Heb je diegene vervolgens in je vriendengroep betrokken? hoe reageerde hij/zij? Nee. Hij was gewoon echt apart. Als een meisje wat tegen hem zei dat volgde hij haar echt de hele dag. Heel vreemd.

10 Heb je wel eens iemand gepest, en waarom Ja per ongeluk. We hadden het zelf niet door. Omdat we tegen elkaar een naam noemde als grap, diegen had dat blijkbaar opgevat alsof we het tegen diegene hadden.

10b was dat online? Nee nooit.

10c Heb je wel eens een nep account aangemaakt om online te pesten? Nee.

10d Heb je spijt van pesten? Ja. Zoals ik al zei we hadden het niet door dat diegene zich aangesproken voelde. Het was nooit onze bedoeling geweest,  en we hebben het ook nooit tege  diegene gehad.

11 Denk je soms dat je leven beter zou zijn als je iemand anders was (bijvoorbeeld een beroemdheid zoals Will Smith, Noah schnapp, Billie Eilish)? Ja. Zanger ofzo lijkt me altijd wel heel leuk, of een survivalist. 

12 Welke wet vind je dat er een nieuwe moet komen/ een weg moet in Nederland (bijvoorbeeld bank beroven is legaal vanaf nu) en waarom? Strengere straffen, doodstraf in sommige gevallen zou ik een goede wet vinden. 


Over je familie

1 Heb je broers/ zussen  Helaas wel.

2 Zo nee, zou je een broer/zus willen? Ik had er liever geen gehad.

3 Zo ja, ben je close? of zou je close willen zijn? Nee absoluut niet

4 Geef ze een cijfer Broer 1: 1,3. Broer 2: 4,5. Zus: 5,5

5 Wat haat je het meest aan je ouders? Geen idee, misschien dat ze eigenwijs zijn.

6 Wat haat je het meest aan je broers/zussen? Broer 1 is een arrogante kwal die zichzelf zo goed vind en vind dat hij later het beste leeft. Broer 2 is iemand die alleen maar jankt bij pa en ma. Je tikt hem op zijn schouder en gaat al huilen naar mama rennen. Me zus zie ik nooit en spreek ik ook nooit meer. Dus idk.

 

Over jouw mening, geef aub ook uitleg bij de vragen, ik wil graag je motieven weten 

respecteer elkaars mening aub ik wil geen discussies starten BLIJF RESPECTVOL MET JE MENING

1 Denk je dat white privilige bestaat? Het bestaat ja, ben er niet mee eens.

2 Hoeveel genders zijn er volgens jou? 5 of 6 volgens mij.

3 Wat vind je van dat de meeste bosbranden in de amazone aangestoken worden door de Braziliaanse bevolking zodat ze akkers etc kunnen bouwen? Schandalig. Mensen beseffen niet dat de bomen de longen zijn van de aarde.

4 Zou je je op je gemak voelen als er een transgender in je kleedkamer zit? In mijn kleedkamer? Laat ik zo zeggen ik zou het niet erg vinden als er een transgender hier in huis is. Tenzij ik er zelf niks van afweet haha.

5 Zou je een transgender daten? Idk. Maybe ligt aan de karakter van diegene. Wie weet.

6 Wat vind je van Trump als president? Het is een bijzonder iemand. 

7 Welke complottheorie geloof jij/ heb je geloofd? (area 51, corona door 5g etc etc) Ik volg dit niet. Area 51 ik geloof wel dat ze daar dingen achterhouden misschien wel buitenaards. 

8 Geloof je in '’reversed racism?'’ (racisme tegen witte mensen)  Nou niet echt. Al lijkt tegenwoordig wel alles wat witte mensen doen, elk cultuur van hun racistisch te zijn. Als je dat bedoeld in ieder geval.

9 Vind je dat witte mensen op mogen komen voor zwarte mensen op het gebied van racisme? En wat vind je van het n-woord? gebruik je het zelf?  Zeker. Ik vind dat iedereen mag opkomen op het gebied van racisme Witte mensen mogen dat en dat viceversa.

 

Over je ervaring/gebeurtenissen in je leven

1 Heb je wel eens wat gedaan met hetzelfde geslacht (zoenen, aftrekken, vingeren, seks etc) zo ja wat? Ja ik heb wel is geëxperimenteerd met een jongen. Dit was van alles aftrekken, elkaar aanraken, etc.

2 Ben je wel eens buitengesloten door je eigen vrienden? Nee eigenlijk niet.

3  Ben je gepest? waarmee?  Ik ben gepest de afgelopen paar jaar. Met me depressie. Buitengesloten, geslagen, getrapt, van de trap geduwd. Ja dat is normaal blijkbaar.

4 Heb je wel eens een depressieve vriend/vriendin gehad? Hoe ging je er mee om? Ja, me beste vriend had depressie. We hebben samen een forum gehad die werd uiteindelijk negatief, mensen pleegde zelfmoord en steunde dat ook. Het leek over te zijn tot dat me vriend ook zelfmoord pleegde.

5 vertel je alles aan je ouders? Waarom wel/niet? Ik vertel niks aan me ouders. Aan me opa ook niet heel veel. Met oma kon ik altijd wel redelijk goed praten. Ook niet met alles hoor. Sommige dingen kun je beter voor je zelf houden.

6 Word er iemand in je omgeving gepest? neem je het voor diegene op? niet dat ik het weet, anders zou ik hem wel steunen.

7 Ben je ooit onzeker geworden over iets omdat iemand er een opmerking over maakte( bijvoorbeeld, je was nooit onzeker over je neus, totdat iemand zei dat je neus echt vet groot was) In het begin van me stream carrière.  Toen had ik een paar honderd volgers en toen kwam er een grotere streamer die had toen iets van 1.4k volgers die zei dat me stream crap was, en dat ik beter nu kan stoppen omdat iedereen zich kapot schaamt voor mij. Dat heeft me wel even doen aarzelen. Ben gelukkig verder gegaan. Heb nu dus +5000 volgers en hij heeft nu 1,8 haha.

 

Seks vragen/ naakt vragen (sla deze over als je er geen zin in hebt)

  1 Waar word je geil van? Van *** 🤫😊 lol.

2 Ben je tevreden met je piemel/vagina/borsten? Ik ben zeer tevreden.

3 Heb je je wel eens gemasturbeerd bij dit forum op een verhaal of ben je er geil van geworden? Nee ik lees haast nooit de seks topics.

4 Wat klinkt beter '’geil'’ of '’horny'’ (Engelse variant voor geil) Ligt eraan. Ik zou het woord horny alleen noemen als de rest van je zin ook in het Engels is. 

5 Zou je ooit buiten (in een bos of op het strand ofzo) seks willen hebben? waarom wel/niet?\ Lijkt me wel spannend ja. Ik heb nu een groot bos achter me huis waar nooit iemand komt lol.

6 Heb je ooit '’doktertje'’ gespeeld toen je klein was(geslachtsdelen van vriendjes/vriendinnetjes broertjes/zusjes bekijken tijdens het spelen). Welk geslacht had diegene, en wat vond je van het spel( werd je gedwongen of niet) Ja, ik deed dat toen die tijd met een vriend. Was wel spannend.

6b Hoe vaak heb je het gespeeld? En schaam je je voor het feit dat je het speelde? weten je ouders het? (ze zullen een vermoeden hebben veel kinderen hebben dit ooit gedaan) Denk het niet. Zijn ouders werkte beiden in een slagerij. Dus hadden we met ze tweeën alle ruimte. Bij me opa en oma deden we dit nooit. Ik heb geen idee hoevaak we het hebben gedaan best wel veel. En nee ik schaam me er niet voor dit hoort bij het experimenteren. 

7 ben je wel eens naakt thuis? zien je ouders/broer/zus dat? Ja wel is. Alleen op me slaapkamer of badkamer, anders trek ik toch liever kleren aan.

8 Heeft iemand op school wel eens je broek naar beneden getrokken? (dat was een trend op onze school vroeger lol) Nee. Op de middelbare school was dat ook een trend bij ons, maar niemand had het lef om zoiets te doen bij onze vriendengroep.

Wil je nog iets anders kwijt?

Behalve dat morgen een nieuwe vragenlijst komt van jou?😉😊

Moet ik dit vaker doen trouwens?

Ja van mij mag het. Laten we het hele forum onderdompelen in de vragenlijsten haha.

See ya!

Spookyzx. 

Hey ik heb een vragenlijst voor jullie als je zin hebt: vul m in.

Algemene algemene vragen

1 Geslacht Jongen

2 seksualiteit hetero 

3 leeftijd 15

 

vragen over jezelf

1 Ben je gelukkig met je lichaam?cja hoor 

2, wat zou je veranderen aan jezelf? Misschien mijn lengte 

3 Wat vind je het mooiste bij jezelf? ogen denk ik 

4 Ben je bang voor insecten? niet perse bang maar ik heb een gepassioneerde haat aan mieren muggen wespen en dazen

5 Ben je soms verdrietig/voel je je heel slecht omdat je niet wil opgroeien (of de oude tijden mist)  Ja ik mis de veiligheid van de basischool wel een beetje, dat je gewoon iedere middag met vrienden af sprak en geen zorgen had

6 Ben je soms bang om langs een grote groep jongeren (van dezelfde leeftijd, jonger of ouder) te lopen? nee nooit

7 Zo ja, waarom?  nvt

8 Heb je ambities (profvoetballer worden, zanger etc)?  nee niet echt

9 Heb je wel eens een kind in je klas gehad die geen vrienden had? ja meerdere

9b Heb je diegene vervolgens in je vriendengroep betrokken? hoe reageerde hij/zij? ik heb pogingen gedaan bij een jongen, maar hij wilde kennelijk geen vrienden, (jk denk dat die iets van autisme heeft ofzo maar ik heb geen zin om hem elke pauze opnieuw uit te moeten nodigen)

10 Heb je wel eens iemand gepest, en waarom ja diegene deed in mijn ogen vervelend en stoer meerdere keren met meerdere mensen, nu pest ik niet meer hoor

10b was dat online? een paar keer wel

10c Heb je wel eens een nep account aangemaakt om online te pesten? ja dat maakte het leuker ik had bijvoorbeeld een account gemaakt waar ik hele rare filmpjes op zette  van tiktok van kinderen in groep 8, zelf zat ik toen in de 2e klas wat natuurlijk heel laag van me was om hun te pesten...

10d Heb je spijt van pesten? niet perse spijt, het was meer plagen en ik heb nooit lang geplaagd, ik ben altijd gestopt wanneer ik te ver ging

11 Denk je soms dat je leven beter zou zijn als je iemand anders was (bijvoorbeeld een beroemdheid zoals Will Smith, Noah schnapp, Billie Eilish)? soms denk ik wel dat mijn leven beter zou zijn als ik bijvoorbeeld mijn broer zou zijn ofzo maar ik ben tevreden met mezelf

12 Welke wet vind je dat er een nieuwe moet komen/ een weg moet in Nederland (bijvoorbeeld bank beroven is legaal vanaf nu) en waarom? Dat vrouwen (en mannen) die liegen over verkrachting ook een (taak)straf krijgen of een boete ofzo. 
Over je familie

1 Heb je broers/ zussen ja 3 broers 1 zus

2 Zo nee, zou je een broer/zus willen? nvt 

3 Zo ja, ben je close? of zou je close willen zijn? Met mijn tweelingbroer niet heel close, maar wel een beetje we hebben dezelfde humor en kunnen het goed vinden maar zijn niet meer zo close als vroeger, met mijn andere veel minder close maar ik houd wel van ze

4 Geef ze een cijfer   broer 1: 4, broer 2: 7 broer 3: 8,5 zus 7

5 Wat haat je het meest aan je ouders? dat ze onbegrijpend en toxic kunnen zijn en veel grappen niet snappen en dan boos worden

6 Wat haat je het meest aan je broers/zussen?  gewoon  wat broers en zussen doen, bijvoorbeeld een kamer inlopen en de deur open laten ,maar ook dat we veel ruzie maken

 

Over jouw mening, geef aub ook uitleg bij de vragen, ik wil graag je motieven weten 

respecteer elkaars mening aub ik wil geen discussies starten BLIJF RESPECTVOL MET JE MENING

1 Denk je dat white privilige bestaat? ja helaas wel, ik vind dat iedereen gelijk is ongeacht de huidskleur. Jammer dat witte mensen in de samenleving al met een voorsprong worden geboren

2 Hoeveel genders zijn er volgens jou? 2, man en vrouw. Het maakt me alleen niet uit als je zegt dat je uets anders bent, als je gelukkig bent is het helemaal prima ik respecteer iedereen.

3 Wat vind je van dat de meeste bosbranden in de amazone aangestoken worden door de Braziliaanse bevolking zodat ze akkers etc kunnen bouwen? Ja heel egoistisch aangezien het amazoneregenwoud essentieel is voor de hele wereld, maar ook triest voor alle dieren die hun leefgebied kwijtraken, of levend verbranden

4 Zou je je op je gemak voelen als er een transgender in je kleedkamer zit? ja waarom niet?

5 Zou je een transgender daten? als ik op haar val wel liefde houd je niet tegen, maar ik zou het toch vreemd vinden aan het begin.

6 Wat vind je van Trump als president?   Tja hij is racistisch homofobisch en transfobisch, hij gelooft niet in klimaatverandering. Hij verpsreid daar over heel veel fake news dat mensen ook geloven. Hij is een slechte man en een slechte president. Al heeft hij wel ook goede dingen voor Amerika gedaan (werkeloosheid)

7 Welke complottheorie geloof jij/ heb je geloofd? (area 51, corona door 5g etc etc)geloof niet in complottheorien ik wil bewijs zien

8 Geloof je in '’reversed racism?'’ (racisme tegen witte mensen) Ja racisme kan alle kanten op. Iedereen is gelijk en racisme is nooit oke

9 Vind je dat witte mensen op mogen komen voor zwarte mensen op het gebied van racisme? En wat vind je van het n-woord? gebruik je het zelf? Ja iedereen mag voor elkaar opkomen. Zelf gebruik ik het n-woord niet aangezien het een scheldwoord is. Ik vind eigenlijk dat zwarte mensen het ook niet zouden moeten gebruiken, maar ik snap waarom ze het wel doen. Ik vind het alleen wel jammer dat wanneer een witte man het in zijn lied gebruikt, en iemand playbacked erop dat hij dan gelijk als racist word bestempeld.

 

Over je ervaring/gebeurtenissen in je leven

1 Heb je wel eens wat gedaan met hetzelfde geslacht (zoenen, aftrekken, vingeren, seks etc) zo ja wat? nee 

2 Ben je wel eens buitengesloten door je eigen vrienden? nee gelukkig niet

3  Ben je gepest? waarmee?  nee niet gepest gewoon een beetje plagen onderling wel natuurlijk

4 Heb je wel eens een depressieve vriend/vriendin gehad? Hoe ging je er mee om? ja het was heel moeilijk voor mij, omdat hij dingen vertelde die ik niet alleen aankon (te grote geheimen zoals ik ga morgen zelfmoord plegen) en hij deed ook suïcidale dingen in mijn bijzijn, het was heel zwaar voor hem, maar ook voor mij. 

5 vertel je alles aan je ouders? Waarom wel/niet? Nee op een gegeven moment hoeven ze niet alles meer te weten het hoort bij opgroeien en loslaten

6 Word er iemand in je omgeving gepest? neem je het voor diegene op? nvt

7 Ben je ooit onzeker geworden over iets omdat iemand er een opmerking over maakte( bijvoorbeeld, je was nooit onzeker over je neus, totdat iemand zei dat je neus echt vet groot was) nee 

 

Seks vragen/ naakt vragen (sla deze over als je er geen zin in hebt)

  1 Waar word je geil van?   tja p*rn

2 Ben je tevreden met je piemel/vagina/borsten? ja hoor

3 Heb je je wel eens gemasturbeerd bij dit forum op een verhaal of ben je er geil van geworden? nee

4 Wat klinkt beter '’geil'’ of '’horny'’ (Engelse variant voor geil) horny klinkt beter ik vind geil een beetje vies klinken

5 Zou je ooit buiten (in een bos of op het strand ofzo) seks willen hebben? waarom wel/niet?\ ja lijkt me wel spannend

6 Heb je ooit '’doktertje'’ gespeeld toen je klein was(geslachtsdelen van vriendjes/vriendinnetjes broertjes/zusjes bekijken tijdens het spelen). Welk geslacht had diegene, en wat vond je van het spel( werd je gedwongen of niet) ja met een vriend en vriendin en met mijn broer , ik vond het wel spannend en het was gewoon vrijwillig

6b Hoe vaak heb je het gespeeld? En schaam je je voor het feit dat je het speelde? weten je ouders het? (ze zullen een vermoeden hebben veel kinderen hebben dit ooit gedaan) wel een aantal keer, en mijn ouders weten natuurlijk dat ieder kind door zon fase gaat

7 ben je wel eens naakt thuis? zien je ouders/broer/zus dat? alleen in de badkamer verder niet echt

8 Heeft iemand op school wel eens je broek naar beneden getrokken? (dat was een trend op onze school vroeger lol) nee niet bij mij gelukkig 

ik besloot hem zelf ook ff in te vullen

joejoe

 

 

 

 

 

Algemene algemene vragen

1 Geslacht Meisje

2 seksualiteit Hetero

3 leeftijd 14

 

hey ik heb je antwoorden gelezen en ik vond het best wel heftig. Ik snap dat je het moeilijk hebt en dat je iemand wil om er over te praten. Heb je er een topic over? ik kan je wel helpen met een paar dingen ik heb zelf ook problemen gehad een tijd terug en een vriend van mij ook, dus als je wil moet je even een topic aan maken dan zullen ik en waarschijnlijk andere mensen je helpen :hearts:  Het hoeft natuurlijk niet als je er nog niet klaar voor bent (ik zal effe kijken nu of je niet al een topic hebt)

veel sterkte 

joejoe

 

 

 

Reputatie 4
Badge +5

Hey ik heb een vragenlijst voor jullie als je zin hebt: vul m in.

Algemene algemene vragen

1 Geslacht jongen

2 seksualiteit hetero

3 leeftijd 17

 

vragen over jezelf

1 Ben je gelukkig met je lichaam? ja

2, wat zou je veranderen aan jezelf? niks

 ​​​​​3 Wat vind je het mooiste bij jezelf? me pik

4 Ben je bang voor insecten? ja

5 Ben je soms verdrietig/voel je je heel slecht omdat je niet wil opgroeien (of de oude tijden mist)  nee

6 Ben je soms bang om langs een grote groep jongeren (van dezelfde leeftijd, jonger of ouder) te lopen? nee

7 Zo ja, waarom? 

8 Heb je ambities (profvoetballer worden, zanger etc)?  vlogger worden

9 Heb je wel eens een kind in je klas gehad die geen vrienden had? ja

9b Heb je diegene vervolgens in je vriendengroep betrokken? hoe reageerde hij/zij? ja, relaxed

10 Heb je wel eens iemand gepest, en waarom nee

10b was dat online?

10c Heb je wel eens een nep account aangemaakt om online te pesten?

10d Heb je spijt van pesten?

11 Denk je soms dat je leven beter zou zijn als je iemand anders was (bijvoorbeeld een beroemdheid zoals Will Smith, Noah schnapp, Billie Eilish)? nee

12 Welke wet vind je dat er een nieuwe moet komen/ een weg moet in Nederland (bijvoorbeeld bank beroven is legaal vanaf nu) en waarom? Geen alcohol en drugs op feestjes
Over je familie 

1 Heb je broers/ zussen ja

2 Zo nee, zou je een broer/zus willen?

3 Zo ja, ben je close? of zou je close willen zijn?

4 Geef ze een cijfer 7,0

5 Wat haat je het meest aan je ouders? bezorgdheid

6 Wat haat je het meest aan je broers/zussen? irritant zijn

 

Over jouw mening, geef aub ook uitleg bij de vragen, ik wil graag je motieven weten 

respecteer elkaars mening aub ik wil geen discussies starten BLIJF RESPECTVOL MET JE MENING

1 Denk je dat white privilige bestaat? nee

2 Hoeveel genders zijn er volgens jou? veel

3 Wat vind je van dat de meeste bosbranden in de amazone aangestoken worden door de Braziliaanse bevolking zodat ze akkers etc kunnen bouwen? ja

4 Zou je je op je gemak voelen als er een transgender in je kleedkamer zit? ja

5 Zou je een transgender daten? nee liever niet

6 Wat vind je van Trump als president? Een gekke, gestoorde man. Hij doet zijn best maar zegt rare dingen

7 Welke complottheorie geloof jij/ heb je geloofd? (area 51, corona door 5g etc etc) geen van beiden

8 Geloof je in '’reversed racism?'’ (racisme tegen witte mensen)  nee

9 Vind je dat witte mensen op mogen komen voor zwarte mensen op het gebied van racisme? En wat vind je van het n-woord? gebruik je het zelf?  ja, n-woord moet worden verbannen

 

Over je ervaring/gebeurtenissen in je leven

1 Heb je wel eens wat gedaan met hetzelfde geslacht (zoenen, aftrekken, vingeren, seks etc) zo ja wat? nee

2 Ben je wel eens buitengesloten door je eigen vrienden? nee

3  Ben je gepest? waarmee?  ja, met hoe ik ben

4 Heb je wel eens een depressieve vriend/vriendin gehad? Hoe ging je er mee om? ja. Ik heb hem zo goed mogelijk geholpen

5 vertel je alles aan je ouders? Waarom wel/niet? ja, maar soms ook niet

6 Word er iemand in je omgeving gepest? neem je het voor diegene op? ja

7 Ben je ooit onzeker geworden over iets omdat iemand er een opmerking over maakte( bijvoorbeeld, je was nooit onzeker over je neus, totdat iemand zei dat je neus echt vet groot was) nee

 

Seks vragen/ naakt vragen (sla deze over als je er geen zin in hebt)

  1 Waar word je geil van? mijn moeders grote borsten

2 Ben je tevreden met je piemel/vagina/borsten? ja

3 Heb je je wel eens gemasturbeerd bij dit forum op een verhaal of ben je er geil van geworden? ja

4 Wat klinkt beter '’geil'’ of '’horny'’ (Engelse variant voor geil) geil

5 Zou je ooit buiten (in een bos of op het strand ofzo) seks willen hebben? waarom wel/niet?\ ​​​​ nee, is een beetje akward

6 Heb je ooit '’doktertje'’ gespeeld toen je klein was(geslachtsdelen van vriendjes/vriendinnetjes broertjes/zusjes bekijken tijdens het spelen). Welk geslacht had diegene, en wat vond je van het spel( werd je gedwongen of niet) heb t niet gespeeld

6b Hoe vaak heb je het gespeeld? En schaam je je voor het feit dat je het speelde? weten je ouders het? (ze zullen een vermoeden hebben veel kinderen hebben dit ooit gedaan)

7 ben je wel eens naakt thuis? zien je ouders/broer/zus dat? nee

8 Heeft iemand op school wel eens je broek naar beneden getrokken? (dat was een trend op onze school vroeger lol) nee

Wil je nog iets anders kwijt? nee 

 

Moet ik dit vaker doen trouwens? ja. maar dan wel een seks vragenlijst met masturberen, neuken, aftrekken, vingeren, etc.

Joejoe 

 

 

 

 

 

Hallo Spookyzx :)

Verrassend dat je het seksgedeelte hebt ingevuld, dat had ik nooit verwacht van jou! 

-TheMightySlayer <3

Hey ik heb een vragenlijst voor jullie als je zin hebt: vul m in.

Algemene algemene vragen

1 Geslacht Jongen

2 seksualiteit hetero

3 leeftijd 14

 

vragen over jezelf

1 Ben je gelukkig met je lichaam? Ja

2, wat zou je veranderen aan jezelf? Niks

3 Wat vind je het mooiste bij jezelf? Blauwe ogen 

4 Ben je bang voor insecten? Ligt eraan welke

5 Ben je soms verdrietig/voel je je heel slecht omdat je niet wil opgroeien (of de oude tijden mist) nee

6 Ben je soms bang om langs een grote groep jongeren (van dezelfde leeftijd, jonger of ouder) te lopen? Nee

7 Zo ja, waarom? Nvt

8 Heb je ambities (profvoetballer worden, zanger etc)? Ik zou politicus willen zijn

9 Heb je wel eens een kind in je klas gehad die geen vrienden had? Ja

9b Heb je diegene vervolgens in je vriendengroep betrokken? hoe reageerde hij/zij? Ik had hem als beste vriend

10 Heb je wel eens iemand gepest, en waarom ? Nee werd eerder zelf gepest.

10b was dat online? Nvt

10c Heb je wel eens een nep account aangemaakt om online te pesten? Nvt

10d Heb je spijt van pesten?

11 Denk je soms dat je leven beter zou zijn als je iemand anders was (bijvoorbeeld een beroemdheid zoals Will Smith, Noah schnapp, Billie Eilish)? Hangt er vanaf 

12 Welke wet vind je dat er een nieuwe moet komen/ een weg moet in Nederland (bijvoorbeeld bank beroven is legaal vanaf nu) en waarom?  Ik vind dat er een betere wet moet komen over internetprivacy, de overheid wilt alles van je weten tegenwoordig.
Over je familie

1 Heb je broers/ zussen 1 broertje

2 Zo nee, zou je een broer/zus willen? Nvt

3 Zo ja, ben je close? of zou je close willen zijn? Nee, we zijn allebei anders

4 Geef ze een cijfer 7

5 Wat haat je het meest aan je ouders? Niks, ben blij met mijn ouders hoe ze zijn

6 Wat haat je het meest aan je broers/zussen? Arrogantie

 

Over jouw mening, geef aub ook uitleg bij de vragen, ik wil graag je motieven weten 

respecteer elkaars mening aub ik wil geen discussies starten BLIJF RESPECTVOL MET JE MENING

1 Denk je dat white privilige bestaat? Nee

2 Hoeveel genders zijn er volgens jou? 2

3 Wat vind je van dat de meeste bosbranden in de amazone aangestoken worden door de Braziliaanse bevolking zodat ze akkers etc kunnen bouwen? Moeten zij weten toch? Ik bemoei mij daar niet mee.

4 Zou je je op je gemak voelen als er een transgender in je kleedkamer zit? Ja, wat is er mis mee?

5 Zou je een transgender daten? Nee 

6 Wat vind je van Trump als president? Hij neemt goede beslissingen, ik ben wel blij met hem als president 

7 Welke complottheorie geloof jij/ heb je geloofd? (area 51, corona door 5g etc etc) area51 niet, maar ik denk dat die geheimen op een andere nog onbekende locatie zijn.

8 Geloof je in '’reversed racism?'’ (racisme tegen witte mensen)  dat bestaat ook, word er soms mee geconfronteerd 

9 Vind je dat witte mensen op mogen komen voor zwarte mensen op het gebied van racisme? En wat vind je van het n-woord? gebruik je het zelf?  Nee, ik vind dat mensen allemaal gelijk zijn, ongeacht afkomst of huidskleur. Ik vind dat blanke mensen, de mensen met een donkere huidskleur met rust moeten laten.  Want wat zij doen beschouw ik als discriminatie; ze zetten de gekleurde bevolking zelf weg als zielig en/of minder

 

Over je ervaring/gebeurtenissen in je leven

1 Heb je wel eens wat gedaan met hetzelfde geslacht (zoenen, aftrekken, vingeren, seks etc) zo ja wat? Nee

2 Ben je wel eens buitengesloten door je eigen vrienden? Nee

3  Ben je gepest? waarmee? Soms, over mijn muzieksmaak (ik luister oude rock N roll👍)

4 Heb je wel eens een depressieve vriend/vriendin gehad? Hoe ging je er mee om? Nee

5 vertel je alles aan je ouders? Waarom wel/niet? Niet alles, maar wel erg veel

6 Word er iemand in je omgeving gepest? neem je het voor diegene op? Nu niet meer, ik nam het altijd voor hem op en mijn vriendengroep ook.

7 Ben je ooit onzeker geworden over iets omdat iemand er een opmerking over maakte( bijvoorbeeld, je was nooit onzeker over je neus, totdat iemand zei dat je neus echt vet groot was) nee, ik ben wie ik ben, kan er weinig aan veranderen 

 

Seks vragen/ naakt vragen (sla deze over als je er geen zin in hebt)

  1 Waar word je geil van? Porno kijken

2 Ben je tevreden met je piemel/vagina/borsten? Ja

3 Heb je je wel eens gemasturbeerd bij dit forum op een verhaal of ben je er geil van geworden? Nee

4 Wat klinkt beter '’geil'’ of '’horny'’ (Engelse variant voor geil) geil

5 Zou je ooit buiten (in een bos of op het strand ofzo) seks willen hebben? waarom wel/niet?\ nee, ik vind dat niet normaal. Seks hoort niet in het openbaar.

6 Heb je ooit '’doktertje'’ gespeeld toen je klein was(geslachtsdelen van vriendjes/vriendinnetjes broertjes/zusjes bekijken tijdens het spelen). Welk geslacht had diegene, en wat vond je van het spel( werd je gedwongen of niet) Nee

6b Hoe vaak heb je het gespeeld? En schaam je je voor het feit dat je het speelde? weten je ouders het? (ze zullen een vermoeden hebben veel kinderen hebben dit ooit gedaan) nvt

7 ben je wel eens naakt thuis? zien je ouders/broer/zus dat? Ja, alleen op mijn slaapkamer 

8 Heeft iemand op school wel eens je broek naar beneden getrokken? (dat was een trend op onze school vroeger lol) nee

Wil je nog iets anders kwijt? Nee

 

Moet ik dit vaker doen trouwens? Ja

Joejoe 

 

Algemene algemene vragen

1 Geslacht jongen

2 seksualiteit bi/hetero

3 leeftijd 15

 

vragen over jezelf

1 Ben je gelukkig met je lichaam? ja

2, wat zou je veranderen aan jezelf? niets

3 Wat vind je het mooiste bij jezelf? sixpack en grote ballen

4 Ben je bang voor insecten? nee

5 Ben je soms verdrietig/voel je je heel slecht omdat je niet wil opgroeien (of de oude tijden mist) nee?

6 Ben je soms bang om langs een grote groep jongeren (van dezelfde leeftijd, jonger of ouder) te lopen? nee?

7 Zo ja, waarom? idd waarom zou je daar bang voor zijn

8 Heb je ambities (profvoetballer worden, zanger etc)?  ben wel gescout dus ja, en school

9 Heb je wel eens een kind in je klas gehad die geen vrienden had? ja

9b Heb je diegene vervolgens in je vriendengroep betrokken? hoe reageerde hij/zij? geprobeerd, stoote ons af

10 Heb je wel eens iemand gepest, en waarom neeeejjjj

10b was dat online? X

10c Heb je wel eens een nep account aangemaakt om online te pesten? X

10d Heb je spijt van pesten? X

11 Denk je soms dat je leven beter zou zijn als je iemand anders was (bijvoorbeeld een beroemdheid zoals Will Smith, Noah schnapp, Billie Eilish)? wrm zou je daar over na denken, dan denk je alleen over negatieve dingen

12 Welke wet vind je dat er een nieuwe moet komen/ een weg moet in Nederland (bijvoorbeeld bank beroven is legaal vanaf nu) en waarom? auto rijbewijs naar 16, in Amerika gaat dat ook goed
Over je familie

1 Heb je broers/ zussen ja

2 Zo nee, zou je een broer/zus willen? X

3 Zo ja, ben je close? of zou je close willen zijn? niet close mooi zo

4 Geef ze een cijfer 3.5

5 Wat haat je het meest aan je ouders? dat ze denken dat ze van onze tijd zijn

6 Wat haat je het meest aan je broers/zussen? zo'n beetje alles

Over jouw mening, geef aub ook uitleg bij de vragen, ik wil graag je motieven weten 

respecteer elkaars mening aub ik wil geen discussies starten BLIJF RESPECTVOL MET JE MENING

1 Denk je dat white privilige bestaat? nee dat is onzin 

2 Hoeveel genders zijn er volgens jou? 2

3 Wat vind je van dat de meeste bosbranden in de amazone aangestoken worden door de Braziliaanse bevolking zodat ze akkers etc kunnen bouwen? dat is hun eigen land, wat ze gekocht hebben. Als jij een stuk bos in Nederland koopt, en je brand dat stuk plat, en niets anders, dan mag dat 

4 Zou je je op je gemak voelen als er een transgender in je kleedkamer zit? jawel...

5 Zou je een transgender daten? jawel

6 Wat vind je van Trump als president? super goed

7 Welke complottheorie geloof jij/ heb je geloofd? (area 51, corona door 5g etc etc) nee, white privilege is een complottheorie

8 Geloof je in '’reversed racism?'’ (racisme tegen witte mensen)  ja, het is beide kanten, zo goed als even veel, maar dat verschilt per land, je kan als blanm persoon amper in Afrikaanse/zuid Amerikaanse dorpen komen

9 Vind je dat witte mensen op mogen komen voor zwarte mensen op het gebied van racisme? En wat vind je van het n-woord? gebruik je het zelf? dat moeten ze zelf weten, atk noem je dan

Over je ervaring/gebeurtenissen in je leven

1 Heb je wel eens wat gedaan met hetzelfde geslacht (zoenen, aftrekken, vingeren, seks etc) zo ja wat? ja samen rukken

2 Ben je wel eens buitengesloten door je eigen vrienden? nee

3  Ben je gepest? waarmee?  1x over mn haren

4 Heb je wel eens een depressieve vriend/vriendin gehad? Hoe ging je er mee om? niet dat ik weet

5 vertel je alles aan je ouders? Waarom wel/niet? nee niet alles is hun zaakje

6 Word er iemand in je omgeving gepest? neem je het voor diegene op? niet dat ik weet

7 Ben je ooit onzeker geworden over iets omdat iemand er een opmerking over maakte (bijvoorbeeld, je was nooit onzeker over je neus, totdat iemand zei dat je neus echt vet groot was)

nee

Seks vragen/ naakt vragen (sla deze over als je er geen zin in hebt)

  1 Waar word je geil van? veel dingen

2 Ben je tevreden met je piemel/vagina/borsten? ja

3 Heb je je wel eens gemasturbeerd bij dit forum op een verhaal of ben je er geil van geworden? jahhh

4 Wat klinkt beter '’geil'’ of '’horny'’ (Engelse variant voor geil) geil

5 Zou je ooit buiten (in een bos of op het strand ofzo) seks willen hebben? waarom wel/niet?\ ja, en heb ook al is buiten gerukt

6 Heb je ooit '’doktertje'’ gespeeld toen je klein was(geslachtsdelen van vriendjes/vriendinnetjes broertjes/zusjes bekijken tijdens het spelen). Welk geslacht had diegene, en wat vond je van het spel( werd je gedwongen of niet) weet ik niet, vast wel, niet gedwongen

6b Hoe vaak heb je het gespeeld? En schaam je je voor het feit dat je het speelde? weten je ouders het? (ze zullen een vermoeden hebben veel kinderen hebben dit ooit gedaan) X

7 ben je wel eens naakt thuis? zien je ouders/broer/zus dat? heel vroeger, nu gelukkig niet meer

8 Heeft iemand op school wel eens je broek naar beneden getrokken? (dat was een trend op onze school vroeger lol) nee

Wil je nog iets anders kwijt? sommige vragen lijkt het alsof je een depressie mee maakt

 

Moet ik dit vaker doen trouwens? jaa

Reputatie 4
Badge +5

Hey ik heb een vragenlijst voor jullie als je zin hebt: vul m in.

Algemene algemene vragen

1 Geslacht jongen

2 seksualiteit hetero

3 leeftijd 17

 

vragen over jezelf

1 Ben je gelukkig met je lichaam? ja

2, wat zou je veranderen aan jezelf? niks

3 Wat vind je het mooiste bij jezelf? me pik:joy:

4 Ben je bang voor insecten? ja

5 Ben je soms verdrietig/voel je je heel slecht omdat je niet wil opgroeien (of de oude tijden mist)  nee

6 Ben je soms bang om langs een grote groep jongeren (van dezelfde leeftijd, jonger of ouder) te lopen? nee joh

7 Zo ja, waarom?  /

8 Heb je ambities (profvoetballer worden, zanger etc)?  ja

9 Heb je wel eens een kind in je klas gehad die geen vrienden had? ja

9b Heb je diegene vervolgens in je vriendengroep betrokken? hoe reageerde hij/zij? ja, heel blij

10 Heb je wel eens iemand gepest, en waarom nee

10b was dat online? 

10c Heb je wel eens een nep account aangemaakt om online te pesten?

10d Heb je spijt van pesten?

11 Denk je soms dat je leven beter zou zijn als je iemand anders was (bijvoorbeeld een beroemdheid zoals Will Smith, Noah schnapp, Billie Eilish)? nee

12 Welke wet vind je dat er een nieuwe moet komen/ een weg moet in Nederland (bijvoorbeeld bank beroven is legaal vanaf nu) en waarom? Er moet een wet komen om kinderporno te verbieden en te handhaven.
Over je familie

1 Heb je broers/ zussen ja

2 Zo nee, zou je een broer/zus willen?

3 Zo ja, ben je close? of zou je close willen zijn? weet niet

4 Geef ze een cijfer 5,5

5 Wat haat je het meest aan je ouders? beetje te bezorgd

6 Wat haat je het meest aan je broers/zussen? beetje te irritant

 

Over jouw mening, geef aub ook uitleg bij de vragen, ik wil graag je motieven weten 

respecteer elkaars mening aub ik wil geen discussies starten BLIJF RESPECTVOL MET JE MENING

1 Denk je dat white privilige bestaat? nee

2 Hoeveel genders zijn er volgens jou? veel

3 Wat vind je van dat de meeste bosbranden in de amazone aangestoken worden door de Braziliaanse bevolking zodat ze akkers etc kunnen bouwen? onacceptabel

4 Zou je je op je gemak voelen als er een transgender in je kleedkamer zit? ja

5 Zou je een transgender daten? nee liever niet

6 Wat vind je van Trump als president? een hele rare gast

7 Welke complottheorie geloof jij/ heb je geloofd? (area 51, corona door 5g etc etc) leven op Mars

8 Geloof je in '’reversed racism?'’ (racisme tegen witte mensen)  nee

9 Vind je dat witte mensen op mogen komen voor zwarte mensen op het gebied van racisme? En wat vind je van het n-woord? gebruik je het zelf?  ja

 

Over je ervaring/gebeurtenissen in je leven

1 Heb je wel eens wat gedaan met hetzelfde geslacht (zoenen, aftrekken, vingeren, seks etc) zo ja wat? nee

2 Ben je wel eens buitengesloten door je eigen vrienden? /

3  Ben je gepest? waarmee?  ja, omdat ik er anders uitzag dan anderen

4 Heb je wel eens een depressieve vriend/vriendin gehad? Hoe ging je er mee om? ja, ik heb hem zo goed mogelijk geholpen

5 vertel je alles aan je ouders? Waarom wel/niet? ja, alleen seks en puber dingen houd ik privé

6 Word er iemand in je omgeving gepest? neem je het voor diegene op? nee, als het zo zou zijn ja

7 Ben je ooit onzeker geworden over iets omdat iemand er een opmerking over maakte( bijvoorbeeld, je was nooit onzeker over je neus, totdat iemand zei dat je neus echt vet groot was) nee

 

Seks vragen/ naakt vragen (sla deze over als je er geen zin in hebt)

  1 Waar word je geil van? plaatjes van vrouwen met grote borsten

2 Ben je tevreden met je piemel/vagina/borsten? ja

3 Heb je je wel eens gemasturbeerd bij dit forum op een verhaal of ben je er geil van geworden? ja

4 Wat klinkt beter '’geil'’ of '’horny'’ (Engelse variant voor geil) horny

5 Zou je ooit buiten (in een bos of op het strand ofzo) seks willen hebben? waarom wel/niet?\ nee, is een beetje genant

6 Heb je ooit '’doktertje'’ gespeeld toen je klein was(geslachtsdelen van vriendjes/vriendinnetjes broertjes/zusjes bekijken tijdens het spelen). Welk geslacht had diegene, en wat vond je van het spel( werd je gedwongen of niet) ik deed dat niet

6b Hoe vaak heb je het gespeeld? En schaam je je voor het feit dat je het speelde? weten je ouders het? (ze zullen een vermoeden hebben veel kinderen hebben dit ooit gedaan)

7 ben je wel eens naakt thuis? zien je ouders/broer/zus dat? nee

8 Heeft iemand op school wel eens je broek naar beneden getrokken? (dat was een trend op onze school vroeger lol) nee

Wil je nog iets anders kwijt?

 

Moet ik dit vaker doen trouwens?

Joejoe 

 

 

 

 

 

Geslacht jongen 

2 seksualiteit Hetero

3 leeftijd 16

 

vragen over jezelf

1 Ben je gelukkig met je lichaam? Ja

2, wat zou je veranderen aan jezelf? Niks

3 Wat vind je het mooiste bij jezelf? Pik

4 Ben je bang voor insecten? Nee

5 Ben je soms verdrietig/voel je je heel slecht omdat je niet wil opgroeien (of de oude tijden mist) nee 

6 Ben je soms bang om langs een grote groep jongeren (van dezelfde leeftijd, jonger of ouder) te lopen? Nee

7 Zo ja, waarom? NVT

8 Heb je ambities (profvoetballer worden, zanger etc)?  niet meer

9 Heb je wel eens een kind in je klas gehad die geen vrienden had? Dat was ik

9b Heb je diegene vervolgens in je vriendengroep betrokken? hoe reageerde hij/zij?  Geen idee wat je bedoeld

10 Heb je wel eens iemand gepest, en waarom nee

10b was dat online? Nee

10c Heb je wel eens een nep account aangemaakt om online te pesten? Nee

10d Heb je spijt van pesten? Nog nooit gedaan

11 Denk je soms dat je leven beter zou zijn als je iemand anders was (bijvoorbeeld een beroemdheid zoals Will Smith, Noah schnapp, Billie Eilish)? Nog nooit over na gedacht 

12 Welke wet vind je dat er een nieuwe moet komen/ een weg moet in Nederland (bijvoorbeeld bank beroven is legaal vanaf nu) en waarom?
Over je familie  Sneller alcohol drinken

1 Heb je broers/ zussen 1 zus

2 Zo nee, zou je een broer/zus willen? 

3 Zo ja, ben je close? of zou je close willen zijn?

4 Geef ze een cijfer 7

5 Wat haat je het meest aan je ouders? Te snel boos

6 Wat haat je het meest aan je broers/zussen? Minder snel iets te serieus nemen

 

Over jouw mening, geef aub ook uitleg bij de vragen, ik wil graag je motieven weten 

respecteer elkaars mening aub ik wil geen discussies starten BLIJF RESPECTVOL MET JE MENING

1 Denk je dat white privilige bestaat? ?

2 Hoeveel genders zijn er volgens jou? 4

3 Wat vind je van dat de meeste bosbranden in de amazone aangestoken worden door de Braziliaanse bevolking zodat ze akkers etc kunnen bouwen? Ik word er boos van

4 Zou je je op je gemak voelen als er een transgender in je kleedkamer zit? Geen probleem

5 Zou je een transgender daten? Ja

6 Wat vind je van Trump als president? Niks

7 Welke complottheorie geloof jij/ heb je geloofd? (area 51, corona door 5g etc etc) geen geloven

8 Geloof je in '’reversed racism?'’ (racisme tegen witte mensen)  ja

9 Vind je dat witte mensen op mogen komen voor zwarte mensen op het gebied van racisme? En wat vind je van het n-woord? gebruik je het zelf?  Ja

 

Over je ervaring/gebeurtenissen in je leven

1 Heb je wel eens wat gedaan met hetzelfde geslacht (zoenen, aftrekken, vingeren, seks etc) zo ja wat? Nee

2 Ben je wel eens buitengesloten door je eigen vrienden? Nee

3  Ben je gepest? waarmee?  Ja geen vrienden 

4 Heb je wel eens een depressieve vriend/vriendin gehad? Hoe ging je er mee om? Ja anders

5 vertel je alles aan je ouders? Waarom wel/niet? Niet alles maar wel veel

6 Word er iemand in je omgeving gepest? neem je het voor diegene op? Ja 

7 Ben je ooit onzeker geworden over iets omdat iemand er een opmerking over maakte( bijvoorbeeld, je was nooit onzeker over je neus, totdat iemand zei dat je neus echt vet groot was)nee

 

Seks vragen/ naakt vragen (sla deze over als je er geen zin in hebt)

  1 Waar word je geil van? Bikini

2 Ben je tevreden met je piemel/vagina/borsten? Ja

3 Heb je je wel eens gemasturbeerd bij dit forum op een verhaal of ben je er geil van geworden? Ben er wel geil van geworden

4 Wat klinkt beter '’geil'’ of '’horny'’ (Engelse variant voor geil) geen voorkeur

5 Zou je ooit buiten (in een bos of op het strand ofzo) seks willen hebben? waarom wel/niet?\  ja graag zelfs

6 Heb je ooit '’doktertje'’ gespeeld toen je klein was(geslachtsdelen van vriendjes/vriendinnetjes broertjes/zusjes bekijken tijdens het spelen). Welk geslacht had diegene, en wat vond je van het spel( werd je gedwongen of niet)  nee

6b Hoe vaak heb je het gespeeld? En schaam je je voor het feit dat je het speelde? weten je ouders het? (ze zullen een vermoeden hebben veel kinderen hebben dit ooit gedaan) NVT

7 ben je wel eens naakt thuis? zien je ouders/broer/zus dat? Waneer mijn ouders niet thuis zijn ga ik graag naakt

8 Heeft iemand op school wel eens je broek naar beneden getrokken? (dat was een trend op onze school vroeger lol) nee

Badge

Algemene algemene vragen

1 Geslacht meisje

2 seksualiteit hertro (mogelijkheid staat altijd open voor bi)

3 leeftijd 13

 

vragen over jezelf

1 Ben je gelukkig met je lichaam? Ja

2, wat zou je veranderen aan jezelf? Borsten (maar die kommen nog wel denk ik)

3 Wat vind je het mooiste bij jezelf? Alles

4 Ben je bang voor insecten? Ja omdat ik alegies voor ben

5 Ben je soms verdrietig/voel je je heel slecht omdat je niet wil opgroeien (of de oude tijden mist)  nee

6 Ben je soms bang om langs een grote groep jongeren (van dezelfde leeftijd, jonger of ouder) te lopen? Niet echt. Alleen soms in de avond als het donker is en er staan een groep jongens/meide ergens dan ben ik wel beetje bang 

7 Zo ja, waarom? -

8 Heb je ambities (profvoetballer worden, zanger etc)? Niet echy

9 Heb je wel eens een kind in je klas gehad die geen vrienden had? Ja

9b Heb je diegene vervolgens in je vriendengroep betrokken? hoe reageerde hij/zij? Nee ik mocjt haar niet 

10 Heb je wel eens iemand gepest, en waarom nope(wel gwn kindere in mijn vrienden groep geplaagt maar dat doen wij allemaal bij elkaar en als iemand het te ver vind gaan hebben we het er over

10b was dat online? -

10c Heb je wel eens een nep account aangemaakt om online te pesten?-

10d Heb je spijt van pesten?-

11 Denk je soms dat je leven beter zou zijn als je iemand anders was (bijvoorbeeld een beroemdheid zoals Will Smith, Noah schnapp, Billie Eilish)? Ja als ik een jongen zou geweest zijn denk ik

12 Welke wet vind je dat er een nieuwe moet komen/ een weg moet in Nederland (bijvoorbeeld bank beroven is legaal vanaf nu) en waarom? Idk ik ken de meeste weten niet
Over je familie

1 Heb je broers/ zussen ja 3

2 Zo nee, zou je een broer/zus willen?-

3 Zo ja, ben je close? of zou je close willen zijn? Nope 

4 Geef ze een cijfer 6

5 Wat haat je het meest aan je ouders? Als ik presies het zelfde doe als mijn broers dat ik dan wel straf krijg en hun niet

6 Wat haat je het meest aan je broers/zussen? Zelfde als hieboven

 

Over jouw mening, geef aub ook uitleg bij de vragen, ik wil graag je motieven weten 

respecteer elkaars mening aub ik wil geen discussies starten BLIJF RESPECTVOL MET JE MENING

1 Denk je dat white privilige bestaat? Ik weet niet wat dat is 

2 Hoeveel genders zijn er volgens jou?5 (jongen,meisje,transmeisje,transjonge en als je niet kan kieze (ik weet niet hoe ze dat noeme)

3 Wat vind je van dat de meeste bosbranden in de amazone aangestoken worden door de Braziliaanse bevolking zodat ze akkers etc kunnen bouwen? Niet normaal

4 Zou je je op je gemak voelen als er een transgender in je kleedkamer zit? Ja (zolang die niet naar je kijkt als je naakt zit maar dit heb ik ook bij andere meiden dus dat maakt niet uit)

5 Zou je een transgender daten? Idk als ik van die persoon hou why noy

6 Wat vind je van Trump als president? Boelschit 

7 Welke complottheorie geloof jij/ heb je geloofd? (area 51, corona door 5g etc etc) niet ecjt

8 Geloof je in '’reversed racism?'’ (racisme tegen witte mensen)  geen iddee

9 Vind je dat witte mensen op mogen komen voor zwarte mensen op het gebied van racisme? En wat vind je van het n-woord? gebruik je het zelf? Ik vind het allemaal beetje krom want wij mogen niet iemand buitensluiten maar vervolgens mogen blanke mensen het N word niet gebruiken dat vind ik dan ook weer niet kunnen 

 

Over je ervaring/gebeurtenissen in je leven

1 Heb je wel eens wat gedaan met hetzelfde geslacht (zoenen, aftrekken, vingeren, seks etc) zo ja wat? Nope

2 Ben je wel eens buitengesloten door je eigen vrienden? Jap

3  Ben je gepest? waarmee?  Niet ecjt gepest maar meer buiten geslote 

4 Heb je wel eens een depressieve vriend/vriendin gehad? Hoe ging je er mee om? Nope

5 vertel je alles aan je ouders? Waarom wel/niet? Nee doe ik niet niet supper goeie band kwa da betreft

6 Word er iemand in je omgeving gepest? neem je het voor diegene op? Zover ik weet niet 

7 Ben je ooit onzeker geworden over iets omdat iemand er een opmerking over maakte( bijvoorbeeld, je was nooit onzeker over je neus, totdat iemand zei dat je neus echt vet groot was) nee fack naar alle haters

Seks vragen/ naakt vragen (sla deze over als je er geen zin in hebt)

  1 Waar word je geil van? Vanalles 

2 Ben je tevreden met je piemel/vagina/borsten? Vagina wel maar borsten nog niet ecjt want ben nog plat want ze groeie gwn nog niet maar denk wel da ik daar tevrede mee ga zijn

3 Heb je je wel eens gemasturbeerd bij dit forum op een verhaal of ben je er geil van geworden? Ja

4 Wat klinkt beter '’geil'’ of '’horny'’ (Engelse variant voor geil) geil

5 Zou je ooit buiten (in een bos of op het strand ofzo) seks willen hebben? waarom wel/niet?\ ja lijkt me geil

6 Heb je ooit '’doktertje'’ gespeeld toen je klein was(geslachtsdelen van vriendjes/vriendinnetjes broertjes/zusjes bekijken tijdens het spelen). Welk geslacht had diegene, en wat vond je van het spel( werd je gedwongen of niet) ja zo vaak was niet erg toen (nu zal ik het niet meer doen) nope nooit gedwongen 

6b Hoe vaak heb je het gespeeld? En schaam je je voor het feit dat je het speelde? weten je ouders het? (ze zullen een vermoeden hebben veel kinderen hebben dit ooit gedaan)  heel vaak schaam me niet voor ik denk dat iedereen dit wel doet idk of mijn ouders het weten

7 ben je wel eens naakt thuis? zien je ouders/broer/zus dat? Ja bij het doche/in bad wij mogrn de badkamer deur niet opslot doen dus iederene kan het zien

8 Heeft iemand op school wel eens je broek naar beneden getrokken? (dat was een trend op onze school vroeger lol) nope

Wil je nog iets anders kwijt? Hoi hoi 

1 Geslacht Meisje

2 seksualiteit Hetero

3 leeftijd 16

 

vragen over jezelf

1 Ben je gelukkig met je lichaam? Ja

2, wat zou je veranderen aan jezelf? Gemakkelijker bruin worden:joy:

3 Wat vind je het mooiste bij jezelf? Ogen

4 Ben je bang voor insecten? Neuh

5 Ben je soms verdrietig/voel je je heel slecht omdat je niet wil opgroeien (of de oude tijden mist) Nee, gewoon goede herinneringen 

6 Ben je soms bang om langs een grote groep jongeren (van dezelfde leeftijd, jonger of ouder) te lopen? Hangt van de situatie af. Donker steegje, bosje, toch niet zo prettig. Gewoon overdag in het openbaar geen probleem.

7 Zo ja, waarom? Op een donkere, afgelegen plek, kan er vanalles gebeuren

8 Heb je ambities (profvoetballer worden, zanger etc)? Pilote:airplane:

9 Heb je wel eens een kind in je klas gehad die geen vrienden had? Ja. Heb wel geprobeerd contact te leggen, maar sommigen zijn gewoon te introvert.

9b Heb je diegene vervolgens in je vriendengroep betrokken? hoe reageerde hij/zij? Geprobeerd, maar als ze zelf niet ‘willen’ wordt het heeel lastig.

10 Heb je wel eens iemand gepest, en waarom? Nee, plagen wel, maar dat is heeel wat anders. Dat doe je ook alleen bij mensen (alleen vrienden) van wie je weet dat ze het kunnen hebben. Altijd een beetje wederzijds.

10b was dat online? Neuh, gewoon op school ofzo.

10c Heb je wel eens een nep account aangemaakt om online te pesten? Nee

10d Heb je spijt van pesten? Nooit gedaan

11 Denk je soms dat je leven beter zou zijn als je iemand anders was (bijvoorbeeld een beroemdheid zoals Will Smith, Noah schnapp, Billie Eilish)? Tuurlijk

12 Welke wet vind je dat er een nieuwe moet komen/ een weg moet in Nederland (bijvoorbeeld bank beroven is legaal vanaf nu) en waarom? Afschaffen van literatuur op scholen. (literatuurexamen is de grootste bullshit ooit)
Over je familie

1 Heb je broers/ zussen Yup, een oudere broer en zus

2 Zo nee, zou je een broer/zus willen?

3 Zo ja, ben je close? of zou je close willen zijn? Jawel

4 Geef ze een cijfer 9

5 Wat haat je het meest aan je ouders? Soms tè bezorgd

6 Wat haat je het meest aan je broers/zussen? Geen idee eigenlijk

 

Over jouw mening, geef aub ook uitleg bij de vragen, ik wil graag je motieven weten 

respecteer elkaars mening aub ik wil geen discussies starten BLIJF RESPECTVOL MET JE MENING

1 Denk je dat white privilige bestaat? Vast wel, er zullen gerust mensen zijn die bijvoorbeeld liever een baan geven aan een wit persoon dan een donkere. Dàt moet echt harder aangepakt worden. Dat is de harde racistische kern.

2 Hoeveel genders zijn er volgens jou? Misschien heel conventioneel, 2. Volgens mij wordt je gewoon geboren met een penis of vagina. Het maakt me echt niet uit hoor. Noem jezelf hoe je je voelt, maar volgens mij zijn er gewoon maar 2 geslachten. 

3 Wat vind je van dat de meeste bosbranden in de amazone aangestoken worden door de Braziliaanse bevolking zodat ze akkers etc kunnen bouwen? Begrijpelijk, verplaats je maar eens in die arme boeren die in het nauw worden gedreven door de regering.

Maar het is natuurlijk niet ok. Moet aangepakt worden.

4 Zou je je op je gemak voelen als er een transgender in je kleedkamer zit? Hangt er natuurlijk helemaal vanaf. Als hij (die zich dan een meisje voelt   (zij??)) naar ons gaat zitten te kijken, zou dat heel vreemd zijn.  Heeft dan misschien wel meer met geaardheid te maken dan gender.

Had iets soortgelijks in de tweede. Toen zat er een lesbisch meisje in onze klas. Maar in de kleedkamer zat ze dus de hele tijd naar ons te kijken. Dat is zeer ongemakkelijk natuurlijk.

5 Zou je een transgender daten? Ik weet dat het raar klinkt (wederom heel confessioneel) maar ik zou me dan lesbisch voelen. Niet dat dat erg is, maar ik weet van mezelf dat ik niet op meiden val. Dat is voor mij toch een beetje vreemd.

Maar ik denk dat als je van iemand houdt, het niet eens zo veel zou uitmaken.

6 Wat vind je van Trump als president? Van wat mij van de media meekrijgen is echt een gekkie. Ook nu met de corona is hij het flink aan opfokken. Maar misschien is hij voor de Amerikanen juist wel heel goed. Hangt er dus vanaf uit welk standpunt je naar ‘m kijkt.

7 Welke complottheorie geloof jij/ heb je geloofd? (area 51, corona door 5g etc etc) JFK-complottheorieën, 9/11 was an inside job. Niet dat ik het meteen geloof maar er zijn toch best wel wat aannemelijke complottheorietjes die het een en ander zouden verklaren.

8 Geloof je in '’reversed racism?'’ (racisme tegen witte mensen) Ja, je wordt al heel snel racist genoemd. 

Als je mensen gelijk behandelt (dus ongeacht huidskleur) en je zegt dus een keer als witte iets onaardigs over een donkere ben je eigenlijk al een racist. Ookal zou je dit ook hebben gezegd tegen een witte. 

Als ik bijvoorbeeld nu op social media zou zeggen dat Akwasi zich vreselijk heeft misdragen op de Dam en bij Beau (talkshow), zou ik worden weggezet als racist. Ik heb niks tegen mensen met een donkere huidskleur maar omdat ik iets ‘onaardigs’ zeg over een donkere, ben ik wel meteen een racist.

9 Vind je dat witte mensen op mogen komen voor zwarte mensen op het gebied van racisme? En wat vind je van het n-woord? gebruik je het zelf?  Prima dat ze meehelpen om dit probleem aan te pakken. Denk alleen niet dat de echte racistische kern zich hier wat van aantrekt.

Het woord ‘neger’ vind ik eigenlijk wel kunnen. Blanken en negers. Iedereen is gelijk, dus ik zie hier niet echt een haatdragende betekenis in. Niger/nigga vind ik wel echt scheldwoorden.

Maar goed, ik weet dat het voor donkere mensen kwetsend is dus ik gebruik het niet. Als zij dat zo voelen is het prima, dan houden wij daar rekening mee.

 

Over je ervaring/gebeurtenissen in je leven

1 Heb je wel eens wat gedaan met hetzelfde geslacht (zoenen, aftrekken, vingeren, seks etc) zo ja wat? Nee

2 Ben je wel eens buitengesloten door je eigen vrienden? Neuh

3  Ben je gepest? waarmee? Nee, ook niet echt

4 Heb je wel eens een depressieve vriend/vriendin gehad? Hoe ging je er mee om? Soort van (iedereen noemt zichzelf altijd zo snel depressief, ze had af en toe gewoon last van een dipje). Gewoon helpen en praten waar mogen.

5 vertel je alles aan je ouders? Waarom wel/niet? Nee, sommige dingen zijn gewoon privé. Ik ga het niet met hun erover hebben hoe de seks was bijvoorbeeld.:sweat_smile:

6 Word er iemand in je omgeving gepest? neem je het voor diegene op? Niet dat ik weet

7 Ben je ooit onzeker geworden over iets omdat iemand er een opmerking over maakte( bijvoorbeeld, je was nooit onzeker over je neus, totdat iemand zei dat je neus echt vet groot was)? Nee, vind mezelf prima.

 

Seks vragen/ naakt vragen (sla deze over als je er geen zin in hebt)

  1 Waar word je geil van? M'n vriend, porno, fantaseren

2 Ben je tevreden met je piemel/vagina/borsten?  Ja hoor

3 Heb je je wel eens gemasturbeerd bij dit forum op een verhaal of ben je er geil van geworden? Nee

4 Wat klinkt beter '’geil'’ of '’horny'’ (Engelse variant voor geil) Geil denk ik. Horny klinkt een beetje sletterig:joy:

5 Zou je ooit buiten (in een bos of op het strand ofzo) seks willen hebben? waarom wel/niet? Neuh

6 Heb je ooit '’doktertje'’ gespeeld toen je klein was(geslachtsdelen van vriendjes/vriendinnetjes broertjes/zusjes bekijken tijdens het spelen). Welk geslacht had diegene, en wat vond je van het spel( werd je gedwongen of niet) Ja, met m'n beste vriendinnetje destijds. Vonden we beide best spannend, maar niet gedwongen ofzo.

6b Hoe vaak heb je het gespeeld? En schaam je je voor het feit dat je het speelde? weten je ouders het? (ze zullen een vermoeden hebben veel kinderen hebben dit ooit gedaan) Paar keer ofzo. Nu schaam ik me daar wel voor ja. Maar is eigenlijk heel normaal op die leeftijd.

7 ben je wel eens naakt thuis? zien je ouders/broer/zus dat? Alleen als ik alleen thuis ben. Maar dan ook niet beneden ofzo. Dan ziet iedereen van buiten het weer.

8 Heeft iemand op school wel eens je broek naar beneden getrokken? (dat was een trend op onze school vroeger lol) Nee, gelukkig niet:laughing:

Wil je nog iets anders kwijt?

Hey ik heb een vragenlijst voor jullie als je zin hebt: vul m in.

Algemene algemene vragen

1 Geslacht Man

2 seksualiteit Geen Label

3 leeftijd 18

 

vragen over jezelf

1 Ben je gelukkig met je lichaam? Opzich wel

2, wat zou je veranderen aan jezelf? Lengte

3 Wat vind je het mooiste bij jezelf? Ogen

4 Ben je bang voor insecten? Niet bang, wel schijthekel aan

5 Ben je soms verdrietig/voel je je heel slecht omdat je niet wil opgroeien (of de oude tijden mist) Niet meer, je kan het eenmaal niet tegenhouden

6 Ben je soms bang om langs een grote groep jongeren (van dezelfde leeftijd, jonger of ouder) te lopen? Niet echt

7 Zo ja, waarom? 

8 Heb je ambities (profvoetballer worden, zanger etc)?  Ben niet zo ambitieus, zou het wel fijn vinden als ik wat kan betekenen voor veel mensen tho

9 Heb je wel eens een kind in je klas gehad die geen vrienden had? Ja

9b Heb je diegene vervolgens in je vriendengroep betrokken? hoe reageerde hij/zij? Niet echt, ik ben op persoonlijke basis vriendelijk tegen mensen, je hoeft ze niet meteen te betrekken in een vriendengroep, waar ze ook niet in passen

10 Heb je wel eens iemand gepest, en waarom niet zover ik weet

10b was dat online?

10c Heb je wel eens een nep account aangemaakt om online te pesten? Hell no

10d Heb je spijt van pesten?

11 Denk je soms dat je leven beter zou zijn als je iemand anders was (bijvoorbeeld een beroemdheid zoals Will Smith, Noah schnapp, Billie Eilish)? Het leven van een beroemdheid geeft je meer privileges en kansen, maar of het beter is? Denk het niet. 

12 Welke wet vind je dat er een nieuwe moet komen/ een weg moet in Nederland (bijvoorbeeld bank beroven is legaal vanaf nu) en waarom? Legaliseren van soft-drugs
Over je familie

1 Heb je broers/ zussen nope

2 Zo nee, zou je een broer/zus willen? Idk

3 Zo ja, ben je close? of zou je close willen zijn?

4 Geef ze een cijfer

5 Wat haat je het meest aan je ouders? Verwachtingen

6 Wat haat je het meest aan je broers/zussen?

 

Over jouw mening, geef aub ook uitleg bij de vragen, ik wil graag je motieven weten 

respecteer elkaars mening aub ik wil geen discussies starten BLIJF RESPECTVOL MET JE MENING

1 Denk je dat white privilige bestaat?  Het bestaat, feitelijk. 

2 Hoeveel genders zijn er volgens jou? 2 biologische, eindeloos persoonlijk-psychologische

3 Wat vind je van dat de meeste bosbranden in de amazone aangestoken worden door de Braziliaanse bevolking zodat ze akkers etc kunnen bouwen? Logisch, in Brazilië is weinig goed betaald werk zoals we in Nederland kennen. Er zijn gewoon nog veel boeren. Zonder grond. Dus dan krijg je dat ze eigen grond gaan creëren. Het is niet de schuld van de mensen, meer het falen van de overheid van Brazilië. 

4 Zou je je op je gemak voelen als er een transgender in je kleedkamer zit? Jahoor

5 Zou je een transgender daten? Jahoor

6 Wat vind je van Trump als president? Lachwekkend

7 Welke complottheorie geloof jij/ heb je geloofd? (area 51, corona door 5g etc etc) de maanlanding van Amerika is opgenomen in een studio. De complottheorieën van Tegenwoordig zijn vooral bullshit zonder argumenten. Wel vermakelijk tho. 

8 Geloof je in '’reversed racism?'’ (racisme tegen witte mensen) Ja en nee. Racisme tegen witte mensen bestaat (zie Zuid-Afrika), maar het is niet vergelijkbaar met de racisme die Latino's, Aziatische en Donkere mensen dagelijks meemaken. 

9 Vind je dat witte mensen op mogen komen voor zwarte mensen op het gebied van racisme? En wat vind je van het n-woord? gebruik je het zelf? Racisme kan alleen overwonnen worden door het samen te bestrijden. Witte mensen, zoals ik, jij, wij moeten allemaal opkomen hiervoor. Het Amerikaanse n-woord, of in het Nederlands gewoon Neger, is een scheldwoord, die donkere mensen heel knap hebben omgedraaid om zelf te kunnen gebruiken en witte mensen niet. Eerst was het andersom. In een wereld zonder racisme moet iedereen of niemand dat woord kunnen gebruiken tho. 

 

Over je ervaring/gebeurtenissen in je leven

1 Heb je wel eens wat gedaan met hetzelfde geslacht (zoenen, aftrekken, vingeren, seks etc) zo ja wat? Ja

2 Ben je wel eens buitengesloten door je eigen vrienden? Ja

3  Ben je gepest? waarmee? Ja, uiterlijk en openheid

4 Heb je wel eens een depressieve vriend/vriendin gehad? Hoe ging je er mee om? Volgens mij niet echt

5 vertel je alles aan je ouders? Waarom wel/niet? Soms, niet alles is voor hun interessant. Iedereen heeft ook wel geheimen. 

6 Word er iemand in je omgeving gepest? neem je het voor diegene op? Zodra je ouder wordt is pesten niet meer echt een ding. Het is nu meer gewoon elkaar verbaal afslachten. 

7 Ben je ooit onzeker geworden over iets omdat iemand er een opmerking over maakte( bijvoorbeeld, je was nooit onzeker over je neus, totdat iemand zei dat je neus echt vet groot was) te dik, te dun, te klein. Boeit nu niet meer zo. 

 

Seks vragen/ naakt vragen (sla deze over als je er geen zin in hebt)

  1 Waar word je geil van? Waarvan niet is een betere vraag

2 Ben je tevreden met je piemel/vagina/borsten? Je kan het niet veranderen dus jajoh

3 Heb je je wel eens gemasturbeerd bij dit forum op een verhaal of ben je er geil van geworden? Nou nee

4 Wat klinkt beter '’geil'’ of '’horny'’ (Engelse variant voor geil) beiden zijn top

5 Zou je ooit buiten (in een bos of op het strand ofzo) seks willen hebben? waarom wel/niet?\ dat een mier me reet in kruipt? Nee bedankt. 

6 Heb je ooit '’doktertje'’ gespeeld toen je klein was(geslachtsdelen van vriendjes/vriendinnetjes broertjes/zusjes bekijken tijdens het spelen). Welk geslacht had diegene, en wat vond je van het spel( werd je gedwongen of niet) soortvan, was wel leuk

6b Hoe vaak heb je het gespeeld? En schaam je je voor het feit dat je het speelde? weten je ouders het? (ze zullen een vermoeden hebben veel kinderen hebben dit ooit gedaan) zwijgrecht

7 ben je wel eens naakt thuis? zien je ouders/broer/zus dat? Alleen in de douche

8 Heeft iemand op school wel eens je broek naar beneden getrokken? (dat was een trend op onze school vroeger lol) paar keer in groep 8 ofzo lmao

Wil je nog iets anders kwijt?

 

Moet ik dit vaker doen trouwens?

Joejoe 

 

 

 

 

 

Hey ik heb een vragenlijst voor jullie als je zin hebt: vul m in.

Algemene algemene vragen

1 Geslacht man

2 seksualiteit hetro

3 leeftijd 16

 

vragen over jezelf

1 Ben je gelukkig met je lichaam? ja

2, wat zou je veranderen aan jezelf? mooier gezicht

3 Wat vind je het mooiste bij jezelf? zelfvertrouwen

4 Ben je bang voor insecten? nee

5 Ben je soms verdrietig/voel je je heel slecht omdat je niet wil opgroeien (of de oude tijden mist)  denk ik alleen aan als ik al verdrietig ben

6 Ben je soms bang om langs een grote groep jongeren (van dezelfde leeftijd, jonger of ouder) te lopen? nee je voelt je minder bang met een zakmes bij

7 Zo ja, waarom? 

8 Heb je ambities (profvoetballer worden, zanger etc)? nee

9 Heb je wel eens een kind in je klas gehad die geen vrienden had? ja

9b Heb je diegene vervolgens in je vriendengroep betrokken? hoe reageerde hij/zij? nee

10 Heb je wel eens iemand gepest, en waarom ja hij was over het algemeen gewoon niet aardig

10b was dat online? nee

10c Heb je wel eens een nep account aangemaakt om online te pesten? nee

10d Heb je spijt van pesten? nee

11 Denk je soms dat je leven beter zou zijn als je iemand anders was (bijvoorbeeld een beroemdheid zoals Will Smith, Noah schnapp, Billie Eilish)? ja dan hoef ik nooit te denken aan geld noot

12 Welke wet vind je dat er een nieuwe moet komen/ een weg moet in Nederland (bijvoorbeeld bank beroven is legaal vanaf nu) en waarom? de sleepwet. ik vind het niet normaal dat als er iemand een misdaad pleegd dan een grood gebied iedereens data opgeslagen mag worden.
Over je familie

1 Heb je broers/ zussen een broer

2 Zo nee, zou je een broer/zus willen? 

3 Zo ja, ben je close? of zou je close willen zijn? ja

4 Geef ze een cijfer 8/12

5 Wat haat je het meest aan je ouders? dat ze altijd mijn kamer in komen tijdens het masturberen

6 Wat haat je het meest aan je broers/zussen? ^

 

Over jouw mening, geef aub ook uitleg bij de vragen, ik wil graag je motieven weten 

respecteer elkaars mening aub ik wil geen discussies starten BLIJF RESPECTVOL MET JE MENING

1 Denk je dat white privilige bestaat? soort van, ja witte mensen krijgen makkelijker een baan aangeboden maar het percentage dat misbruik maak van deze kans om te stelen is ook kleiner.

2 Hoeveel genders zijn er volgens jou? Ik vind het concept van genders nuteloos ik zie niet in hou het uitmaakt hoe jij je voelt.

3 Wat vind je van dat de meeste bosbranden in de amazone aangestoken worden door de Braziliaanse bevolking zodat ze akkers etc kunnen bouwen? het is waarschijnlijk de overheid om meer geld te verdienen

4 Zou je je op je gemak voelen als er een transgender in je kleedkamer zit? ja 

5 Zou je een transgender daten? mischien

6 Wat vind je van Trump als president? er is nog geen oorlog dus hij doet het oke

7 Welke complottheorie geloof jij/ heb je geloofd? (area 51, corona door 5g etc etc) dat de maan niet bestaat

8 Geloof je in '’reversed racism?'’ (racisme tegen witte mensen)  nee racisme tegen witte mensen is gewoon racisme

9 Vind je dat witte mensen op mogen komen voor zwarte mensen op het gebied van racisme? En wat vind je van het n-woord? gebruik je het zelf? ik vind dat je mag op komen voor alles wat je wil. het n-woord is een woord en ik gebruik het zelf ook. 

 

Over je ervaring/gebeurtenissen in je leven

1 Heb je wel eens wat gedaan met hetzelfde geslacht (zoenen, aftrekken, vingeren, seks etc) zo ja wat? ja in groep 2 gezoend

2 Ben je wel eens buitengesloten door je eigen vrienden? ja maar na een minuut deet hij de deur weer open

3  Ben je gepest? waarmee? ja, geen idee meer

4 Heb je wel eens een depressieve vriend/vriendin gehad? Hoe ging je er mee om? ja niet echt iets mee gedaan

5 vertel je alles aan je ouders? Waarom wel/niet? nee dan ben ik teveel bezig met praten en teweinig met doen

6 Word er iemand in je omgeving gepest? neem je het voor diegene op? nee niet zover ik weet

7 Ben je ooit onzeker geworden over iets omdat iemand er een opmerking over maakte( bijvoorbeeld, je was nooit onzeker over je neus, totdat iemand zei dat je neus echt vet groot was) nee

 

Seks vragen/ naakt vragen (sla deze over als je er geen zin in hebt)

  1 Waar word je geil van? borsten en vaginas

2 Ben je tevreden met je piemel/vagina/borsten? ja

3 Heb je je wel eens gemasturbeerd bij dit forum op een verhaal of ben je er geil van geworden? nee

4 Wat klinkt beter '’geil'’ of '’horny'’ (Engelse variant voor geil) licht er aan hoeveel engelse woorden er al in de zin gebruikt worden

5 Zou je ooit buiten (in een bos of op het strand ofzo) seks willen hebben? waarom wel/niet?\ ja lijkt me spanend

6 Heb je ooit '’doktertje'’ gespeeld toen je klein was(geslachtsdelen van vriendjes/vriendinnetjes broertjes/zusjes bekijken tijdens het spelen). Welk geslacht had diegene, en wat vond je van het spel( werd je gedwongen of niet) ja een andere jongen niet gedwongen

6b Hoe vaak heb je het gespeeld? En schaam je je voor het feit dat je het speelde? weten je ouders het? (ze zullen een vermoeden hebben veel kinderen hebben dit ooit gedaan) een keer mijn moeder werd boos toen ze de kamer in kwam

7 ben je wel eens naakt thuis? zien je ouders/broer/zus dat? nee

8 Heeft iemand op school wel eens je broek naar beneden getrokken? (dat was een trend op onze school vroeger lol) nee

Wil je nog iets anders kwijt?

 

Moet ik dit vaker doen trouwens?

Joejoe 

 

 

 

 

 

Algemene algemene vragen

1 Geslacht Jongen

2 seksualiteit Hetero

3 leeftijd 17

 

vragen over jezelf

1 Ben je gelukkig met je lichaam? - voor 75% wel

2, wat zou je veranderen aan jezelf? Mijn lengte

3 Wat vind je het mooiste bij jezelf? Wenkbrauwen

4 Ben je bang voor insecten? Nee

5 Ben je soms verdrietig/voel je je heel slecht omdat je niet wil opgroeien (of de oude tijden mist)  Vroeger erg vaak, nu veel minder

6 Ben je soms bang om langs een grote groep jongeren (van dezelfde leeftijd, jonger of ouder) te lopen? Nee hoor zeker niet

7 Zo ja, waarom? 

8 Heb je ambities (profvoetballer worden, zanger etc)?  Niet meer, heb mijn droombaan al

9 Heb je wel eens een kind in je klas gehad die geen vrienden had? Ja

9b Heb je diegene vervolgens in je vriendengroep betrokken? hoe reageerde hij/zij? Nee

10 Heb je wel eens iemand gepest, en waarom Nee, nooit

10b was dat online?

10c Heb je wel eens een nep account aangemaakt om online te pesten? Niet om te pesten

10d Heb je spijt van pesten?

11 Denk je soms dat je leven beter zou zijn als je iemand anders was (bijvoorbeeld een beroemdheid zoals Will Smith, Noah schnapp, Billie Eilish)? Ja, maar ik weet dat het ook nadelen kent 

12 Welke wet vind je dat er een nieuwe moet komen/ een weg moet in Nederland (bijvoorbeeld bank beroven is legaal vanaf nu) en waarom? Wet voor het behoudt van tradities, zwarte piet vuurwerk etc
Over je familie

1 Heb je broers/ zussen - Broer en zusje

2 Zo nee, zou je een broer/zus willen?

3 Zo ja, ben je close? of zou je close willen zijn? Ben ik wel

4 Geef ze een cijfer 6,8

5 Wat haat je het meest aan je ouders? Weinig alleen soms niet de goede opvoedingsmanieren/ te lief

6 Wat haat je het meest aan je broers/zussen? Dat mn zusje problemen heeft met d'r gedrag

 

Over jouw mening, geef aub ook uitleg bij de vragen, ik wil graag je motieven weten 

respecteer elkaars mening aub ik wil geen discussies starten BLIJF RESPECTVOL MET JE MENING

1 Denk je dat white privilige bestaat? Dat maken mensen met een donkere huidskleur er soms van ja.

2 Hoeveel genders zijn er volgens jou? Gewoon 2 natuurlijk

3 Wat vind je van dat de meeste bosbranden in de amazone aangestoken worden door de Braziliaanse bevolking zodat ze akkers etc kunnen bouwen? Zonde van de natuur, maar door de overbevolking is er nou eenmaal behoefte aan landbouw voor voedsel

4 Zou je je op je gemak voelen als er een transgender in je kleedkamer zit? Nee

5 Zou je een transgender daten? Nee ook niet

6 Wat vind je van Trump als president? Hij is een ideaal boegbeeld voor de bevolking van Amerika, gek.

7 Welke complottheorie geloof jij/ heb je geloofd? (area 51, corona door 5g etc etc) Nee allemaal onzin

8 Geloof je in '’reversed racism?'’ (racisme tegen witte mensen) Jazeker

9 Vind je dat witte mensen op mogen komen voor zwarte mensen op het gebied van racisme? En wat vind je van het n-woord? gebruik je het zelf?  zeg gewoon neger. maar on-topic: Ja waarom zouden ze niet op mogen komen? En ik vind het onzin dat neger alleen door “negers” gebruikt mag worden maar wij ondertussen wel  “wit” zijn

 

Over je ervaring/gebeurtenissen in je leven

1 Heb je wel eens wat gedaan met hetzelfde geslacht (zoenen, aftrekken, vingeren, seks etc) zo ja wat?  Nee dat niet

2 Ben je wel eens buitengesloten door je eigen vrienden? Ja

3  Ben je gepest? waarmee? - Nee

4 Heb je wel eens een depressieve vriend/vriendin gehad? Hoe ging je er mee om? Ja, ik ging helpen

5 vertel je alles aan je ouders? Waarom wel/niet? Nee, ze hoeven niet alles te weten vind ik

6 Word er iemand in je omgeving gepest? neem je het voor diegene op? Nee

7 Ben je ooit onzeker geworden over iets omdat iemand er een opmerking over maakte( bijvoorbeeld, je was nooit onzeker over je neus, totdat iemand zei dat je neus echt vet groot was) Ja, maar daar kan ik nu wel tegen

 

Seks vragen/ naakt vragen (sla deze over als je er geen zin in hebt)

-

Reputatie 3
Badge +3

Hey ik heb een vragenlijst voor jullie als je zin hebt: vul m in.

Algemene algemene vragen

1 Geslacht. Man

2 seksualiteit. Hetro

3 leeftijd. 13

 

vragen over jezelf

1 Ben je gelukkig met je lichaam? Ja hoor

2, wat zou je veranderen aan jezelf? Mijn motivatie om dingen te doen

3 Wat vind je het mooiste bij jezelf? Mijn persoonlijkheid 

4 Ben je bang voor insecten? Helemaal niet

5 Ben je soms verdrietig/voel je je heel slecht omdat je niet wil opgroeien (of de oude tijden mist). Nee

6 Ben je soms bang om langs een grote groep jongeren (van dezelfde leeftijd, jonger of ouder) te lopen?. Nope

7 Zo ja, waarom? -

8 Heb je ambities (profvoetballer worden, zanger etc)?  Nee

9 Heb je wel eens een kind in je klas gehad die geen vrienden had? Nee

9b Heb je diegene vervolgens in je vriendengroep betrokken? hoe reageerde hij/zij? -

10 Heb je wel eens iemand gepest, en waarom? Nee

10b was dat online? -

10c Heb je wel eens een nep account aangemaakt om online te pesten? Nee

10d Heb je spijt van pesten? -

11 Denk je soms dat je leven beter zou zijn als je iemand anders was (bijvoorbeeld een beroemdheid zoals Will Smith, Noah schnapp, Billie Eilish)? Niet echt

12 Welke wet vind je dat er een nieuwe moet komen/ een weg moet in Nederland (bijvoorbeeld bank beroven is legaal vanaf nu) en waarom? Ik vind dat zwarte piet weg moet, omdat het gewoon racistisch is. Mensen kunnen wel gaan zeggen dat het een kinderfeest is, maar kinderen boeien het echt geen reet als zwarte piet weg gaat. En het feit dat als er een buitenlander over praat en ze denken dat het heel racistisch is, bewijst ook al dat het er nog steeds is puur omdat wij te stom zijn om een traditie weg te doen


Over je familie

1 Heb je broers/ zussen? Ja, 1 broer en 1 zus

2 Zo nee, zou je een broer/zus willen? -

3 Zo ja, ben je close? of zou je close willen zijn? Valt wel mee

4 Geef ze een cijfer. Broer: 6 en zus: 8

5 Wat haat je het meest aan je ouders? Niks

6 Wat haat je het meest aan je broers/zussen? Mijn broer kan heel hypocriet zijn

 

Over jouw mening, geef aub ook uitleg bij de vragen, ik wil graag je motieven weten 

respecteer elkaars mening aub ik wil geen discussies starten BLIJF RESPECTVOL MET JE MENING

1 Denk je dat white privilige bestaat? Zeker aangezien mensen met een tint veel moeilijker aan een baan komen dan witte mensen en nog veel meer

2 Hoeveel genders zijn er volgens jou? Zoveel mensen bedenken

3 Wat vind je van dat de meeste bosbranden in de amazone aangestoken worden door de Braziliaanse bevolking zodat ze akkers etc kunnen bouwen? Ik vind het echt heel oud aan gezien ik uit Brazilië kom. Het is niet alleen heel erg fucking zielig voor de dieren omdat ze gewoon verhongeren en bevriezen omdat ze geen eten of huis meer hebben, maar het is ook nog is heeeeeeeel slecht voor de natuur aangezien boven CO2 uit de lucht halen, maar als we die allemaal gaan omkappen, dan komt er de opwarming van de aarde dat er nu ook al is. Door de opwarming van de aarde komen er ook veel meer en grotere overstromingen, orkanen, opwarming en tekort aan eten waardoor heel veel mensen en dieren dood gaan.

4 Zou je je op je gemak voelen als er een transgender in je kleedkamer zit? Ja hoor

5 Zou je een transgender daten? Weet ik niet, nooit de kans gekregen

6 Wat vind je van Trump als president? Ik vind dat hij een hele slechte president is aangezien hij allemaal leugens verspreid, fucking racistisch en seksistisch is en hij zegt dat alles wat de pers zegt fake news is waardoor de mensen niemand meer kunnen vertouwen

7 Welke complottheorie geloof jij/ heb je geloofd? (area 51, corona door 5g etc etc)? De mensen die complot teoriën bedenken zijn nooit echt slimme mensen. Ze kunnen niet logisch nadenken waardoor ze alles heel makkelijk geloven. Zoals de mensen die niet in de maanlanding geloven. Ze hadden in die tijd nog niet de technologie om op die manier het zo te editen dat het echt lijkt. Ik zelf geloof dus niet in complottheorieën

8 Geloof je in '’reversed racism?'’ (racisme tegen witte mensen)? Ja, maar het feit dat witte mensen jaren lang zo slecht waren tegen zwarte mensen, heeft voor de zwarte mensen een heel slecht beeld gemaakt. Dus van hun kant snap ik het wel, ook al is van van hun kant ook kut

9 Vind je dat witte mensen op mogen komen voor zwarte mensen op het gebied van racisme? En wat vind je van het n-woord? gebruik je het zelf? Ik vind dat het heel goed is dat er ook mensen opkomen van de andere kant. Het is het zelfde dat als er iemand gepest word niemand durft te helpen. Maar als er 1 iemand helpt, dan durven andere mensen ook op te komen. Ik hoop dat je het snapt

 

Over je ervaring/gebeurtenissen in je leven

1 Heb je wel eens wat gedaan met hetzelfde geslacht (zoenen, aftrekken, vingeren, seks etc) zo ja wat? Nee

2 Ben je wel eens buitengesloten door je eigen vrienden? Vast wel, maar meestal voelt het gewoon zo 

3  Ben je gepest? waarmee? Nee

4 Heb je wel eens een depressieve vriend/vriendin gehad? Hoe ging je er mee om? Ja, ik probeerde hun gewoon zo goed als ik kon te steunen

5 vertel je alles aan je ouders? Waarom wel/niet? Nee, omdat er meer dan genoeg dingen zijn die ze niet willen weten

6 Word er iemand in je omgeving gepest? neem je het voor diegene op? Niemand word gepest 

7 Ben je ooit onzeker geworden over iets omdat iemand er een opmerking over maakte( bijvoorbeeld, je was nooit onzeker over je neus, totdat iemand zei dat je neus echt vet groot was)? Nee

 

Seks vragen/ naakt vragen (sla deze over als je er geen zin in hebt)

  1 Waar word je geil van? Tieten 

2 Ben je tevreden met je piemel/vagina/borsten? Zeker

3 Heb je je wel eens gemasturbeerd bij dit forum op een verhaal of ben je er geil van geworden? Ja

4 Wat klinkt beter '’geil'’ of '’horny'’ (Engelse variant voor geil)? Als je Nederlands praat, dan geil, maar als je Engels praat, dan horny

5 Zou je ooit buiten (in een bos of op het strand ofzo) seks willen hebben? waarom wel/niet? Ja, lijkt me gewoon spannend 

6 Heb je ooit '’doktertje'’ gespeeld toen je klein was(geslachtsdelen van vriendjes/vriendinnetjes broertjes/zusjes bekijken tijdens het spelen). Welk geslacht had diegene, en wat vond je van het spel( werd je gedwongen of niet) ja, ik was te jong om het me nog goed te herinneren

6b Hoe vaak heb je het gespeeld? En schaam je je voor het feit dat je het speelde? weten je ouders het? (ze zullen een vermoeden hebben veel kinderen hebben dit ooit gedaan) ik schaamde me niet

7 ben je wel eens naakt thuis? zien je ouders/broer/zus dat? Ik ben soms wel naakt thuis als ik alleen ben

8 Heeft iemand op school wel eens je broek naar beneden getrokken? (dat was een trend op onze school vroeger lol) nope

Wil je nog iets anders kwijt? Denk het niet

 

Moet ik dit vaker doen trouwens? Als jij het wilt

Joejoe 

 

 

 

 

 

Hey ik heb een vragenlijst voor jullie als je zin hebt: vul m in.

Algemene algemene vragen

1 Geslacht Man

2 seksualiteit Hetero

3 leeftijd 18

 

vragen over jezelf

1 Ben je gelukkig met je lichaam? Ja

2, wat zou je veranderen aan jezelf? niks

3 Wat vind je het mooiste bij jezelf? mn fysique

4 Ben je bang voor insecten? nee

5 Ben je soms verdrietig/voel je je heel slecht omdat je niet wil opgroeien (of de oude tijden mist) nee

6 Ben je soms bang om langs een grote groep jongeren (van dezelfde leeftijd, jonger of ouder) te lopen? nee

7 Zo ja, waarom? 

8 Heb je ambities (profvoetballer worden, zanger etc)? ja, maar die vertel ik niet ivm privacy

9 Heb je wel eens een kind in je klas gehad die geen vrienden had? nee

9b Heb je diegene vervolgens in je vriendengroep betrokken? hoe reageerde hij/zij?

10 Heb je wel eens iemand gepest, en waarom nee

10b was dat online?

10c Heb je wel eens een nep account aangemaakt om online te pesten?

10d Heb je spijt van pesten?

11 Denk je soms dat je leven beter zou zijn als je iemand anders was (bijvoorbeeld een beroemdheid zoals Will Smith, Noah schnapp, Billie Eilish)? nee

12 Welke wet vind je dat er een nieuwe moet komen/ een weg moet in Nederland (bijvoorbeeld bank beroven is legaal vanaf nu) en waarom?
Over je familie er moet een wet komen die polariserende gedachtes beboet

1 Heb je broers/ zussen ja

2 Zo nee, zou je een broer/zus willen?

3 Zo ja, ben je close? of zou je close willen zijn? redelijk

4 Geef ze een cijfer 10/10 zou geen ander willen

5 Wat haat je het meest aan je ouders? niks

6 Wat haat je het meest aan je broers/zussen? niks

 

Over jouw mening, geef aub ook uitleg bij de vragen, ik wil graag je motieven weten 

respecteer elkaars mening aub ik wil geen discussies starten BLIJF RESPECTVOL MET JE MENING

1 Denk je dat white privilige bestaat? Nee

2 Hoeveel genders zijn er volgens jou? 

3 Wat vind je van dat de meeste bosbranden in de amazone aangestoken worden door de Braziliaanse bevolking zodat ze akkers etc kunnen bouwen? het is slecht voor de hele aarde, maar nederland deed precies hetzelfde in de gouden eeuw dus waarom zouden zij het nu niet mogen?

4 Zou je je op je gemak voelen als er een transgender in je kleedkamer zit? Ligt eraan

5 Zou je een transgender daten? Nee

6 Wat vind je van Trump als president? Elect a clown expect a circus

7 Welke complottheorie geloof jij/ heb je geloofd? (area 51, corona door 5g etc etc) Bush did 9/11 jk ik geloof in geen

8 Geloof je in '’reversed racism?'’ (racisme tegen witte mensen) Ja, de term reversed racism vind ik nergens op slaan, alsof alleen blanke mensen racist zijn, iedere ras is racistisch naar iedereen

9 Vind je dat witte mensen op mogen komen voor zwarte mensen op het gebied van racisme? En wat vind je van het n-woord? gebruik je het zelf? Ik vind dat het mag maar ik snap het niet helemaal

 

Over je ervaring/gebeurtenissen in je leven

1 Heb je wel eens wat gedaan met hetzelfde geslacht (zoenen, aftrekken, vingeren, seks etc) zo ja wat? nee

2 Ben je wel eens buitengesloten door je eigen vrienden? nee anders zijn het geen vrienden he

3  Ben je gepest? waarmee? nee

4 Heb je wel eens een depressieve vriend/vriendin gehad? Hoe ging je er mee om? idk niet dat ik weet

5 vertel je alles aan je ouders? Waarom wel/niet? 

6 Word er iemand in je omgeving gepest? neem je het voor diegene op? nee

7 Ben je ooit onzeker geworden over iets omdat iemand er een opmerking over maakte( bijvoorbeeld, je was nooit onzeker over je neus, totdat iemand zei dat je neus echt vet groot was) nee

 

Seks vragen/ naakt vragen (sla deze over als je er geen zin in hebt)

  1 Waar word je geil van?

2 Ben je tevreden met je piemel/vagina/borsten?

3 Heb je je wel eens gemasturbeerd bij dit forum op een verhaal of ben je er geil van geworden?

4 Wat klinkt beter '’geil'’ of '’horny'’ (Engelse variant voor geil)

5 Zou je ooit buiten (in een bos of op het strand ofzo) seks willen hebben? waarom wel/niet?\

6 Heb je ooit '’doktertje'’ gespeeld toen je klein was(geslachtsdelen van vriendjes/vriendinnetjes broertjes/zusjes bekijken tijdens het spelen). Welk geslacht had diegene, en wat vond je van het spel( werd je gedwongen of niet)

6b Hoe vaak heb je het gespeeld? En schaam je je voor het feit dat je het speelde? weten je ouders het? (ze zullen een vermoeden hebben veel kinderen hebben dit ooit gedaan)

7 ben je wel eens naakt thuis? zien je ouders/broer/zus dat?

8 Heeft iemand op school wel eens je broek naar beneden getrokken? (dat was een trend op onze school vroeger lol)

Wil je nog iets anders kwijt?

 

Moet ik dit vaker doen trouwens?

Joejoe 

 

 

 

 

 

Algemene algemene vragen

1 Geslacht meisje

2 seksualiteit ben er nog niet helemaal uit, ik val in ieder geval wel op meiden

3 leeftijd 15

 

vragen over jezelf

1 Ben je gelukkig met je lichaam? het boeit me eigenlijk niet zo erg, maar tegelijkertijd voel ik me wel ongemakkelijk in een bikini

2, wat zou je veranderen aan jezelf? mijn perfectionisme en onzekerheid

3 Wat vind je het mooiste bij jezelf? mijn lengte, vingers, wimpers en haar

4 Ben je bang voor insecten? ja

5 Ben je soms verdrietig/voel je je heel slecht omdat je niet wil opgroeien (of de oude tijden mist) ja

6 Ben je soms bang om langs een grote groep jongeren (van dezelfde leeftijd, jonger of ouder) te lopen? ja

7 Zo ja, waarom? ik ben bang dat ze over me gaan oordelen of roddelen (ik heb wel vaker gehad dat mensen zich afvroegen of ik nou een meisje of een jongen was)

8 Heb je ambities (profvoetballer worden, zanger etc)? scenarioschrijver en filmregisseur worden

9 Heb je wel eens een kind in je klas gehad die geen vrienden had? dat weet ik niet

9b Heb je diegene vervolgens in je vriendengroep betrokken? hoe reageerde hij/zij? /

10 Heb je wel eens iemand gepest, en waarom nee, ik heb denk ik wel soms een opmerking gemaakt of iets gedaan wat ik beter niet had kunnen doen, maar ik heb nooit gepest

10b was dat online? /

10c Heb je wel eens een nep account aangemaakt om online te pesten? nee

10d Heb je spijt van pesten? /

11 Denk je soms dat je leven beter zou zijn als je iemand anders was (bijvoorbeeld een beroemdheid zoals Will Smith, Noah schnapp, Billie Eilish)? ja

12 Welke wet vind je dat er een nieuwe moet komen/ een weg moet in Nederland (bijvoorbeeld bank beroven is legaal vanaf nu) en waarom? een limiet aan schoolwerk
Over je familie

1 Heb je broers/ zussen ja

2 Zo nee, zou je een broer/zus willen? /

3 Zo ja, ben je close? of zou je close willen zijn? ik denk wel dat ik redelijk close ben, ja

4 Geef ze een cijfer nee

5 Wat haat je het meest aan je ouders? dat ze iedere keer dat ze bij elkaar zijn ruziemaken en daarbij nooit rekening houden met ons

6 Wat haat je het meest aan je broers/zussen? dat mijn broertjes gameverslaafd zijn en dat mijn zus in alle opzichten beter is dan ik

 

Over jouw mening, geef aub ook uitleg bij de vragen, ik wil graag je motieven weten 

respecteer elkaars mening aub ik wil geen discussies starten BLIJF RESPECTVOL MET JE MENING

1 Denk je dat white privilige bestaat? ik denk dat het een feit is dat dat bestaat en dat we daar vanaf moeten komen

2 Hoeveel genders zijn er volgens jou? ik denk niet dat ik ze allemaal ken

3 Wat vind je van dat de meeste bosbranden in de amazone aangestoken worden door de Braziliaanse bevolking zodat ze akkers etc kunnen bouwen? zonde van de natuur, slecht voor de aarde en voor de dieren

4 Zou je je op je gemak voelen als er een transgender in je kleedkamer zit? nee

5 Zou je een transgender daten? idk

6 Wat vind je van Trump als president? belachelijk, afschuwelijk, verschrikkelijk, verwerpelijk, oranje, en ja hij is wel lang genoeg president geweest naar mijn mening

7 Welke complottheorie geloof jij/ heb je geloofd? (area 51, corona door 5g etc etc) ik houd me niet echt bezig met complottheorieën 

8 Geloof je in '’reversed racism?'’ (racisme tegen witte mensen) ja, heb het zelf meegemaakt. Ik ben een mix, dus in Nederland zien ze me als allochtoon, en in landen als Burkina Faso krijg ik ook regelmatig de vinger.

9 Vind je dat witte mensen op mogen komen voor zwarte mensen op het gebied van racisme? En wat vind je van het n-woord? gebruik je het zelf? Ik vind eigenlijk dat witte mensen op MOETEN komen voor zwarte mensen. Het is hetzelfde met feminisme: als alleen vrouwen gaan zeggen dat vrouwen gelijkwaardig zijn aan mannen, dan denken de mannen; zal wel, maar dacht het even niet. Als alleen zwarte mensen gaan strijden voor de rechten van zwarte mensen, dan doet dat (natuurlijk niet alle, maar veel) witte mensen helemaal niks. Ik gebruik zelf het n-woord niet en als iemand het bij mij gebruikt voelt het in ieder geval niet als een compliment of überhaupt als een positieve opmerking. 

 

Over je ervaring/gebeurtenissen in je leven

1 Heb je wel eens wat gedaan met hetzelfde geslacht (zoenen, aftrekken, vingeren, seks etc) zo ja wat? ja, zoenen

2 Ben je wel eens buitengesloten door je eigen vrienden? ja 

3  Ben je gepest? waarmee? nee

4 Heb je wel eens een depressieve vriend/vriendin gehad? Hoe ging je er mee om? ja, ik probeerde tips te geven uit mijn eigen ervaring en ging vooral luisteren naar diegene

5 vertel je alles aan je ouders? Waarom wel/niet? nee, mijn moeder luistert nooit en mijn vader is ongemakkelijk

6 Word er iemand in je omgeving gepest? neem je het voor diegene op? niet dat ik weet

7 Ben je ooit onzeker geworden over iets omdat iemand er een opmerking over maakte( bijvoorbeeld, je was nooit onzeker over je neus, totdat iemand zei dat je neus echt vet groot was) mijn stem en mijn uiterlijk. Er werd ooit tegen me gezegd dat ik een jongensstem heb. Ook is over mijn uiterlijk gezegd dat ik een brede/grote neus heb en er zijn mensen geweest die zich afvroegen of ik een meisje of een jongen was.

 

Seks vragen/ naakt vragen (sla deze over als je er geen zin in hebt)

  1 Waar word je geil van? borsten en heupen

2 Ben je tevreden met je piemel/vagina/borsten? nee

3 Heb je je wel eens gemasturbeerd bij dit forum op een verhaal of ben je er geil van geworden? nee

4 Wat klinkt beter '’geil'’ of '’horny'’ (Engelse variant voor geil) ik vind geil gewoon grappiger klinken ofzo, klinkt harder of ja ik weet niet hoe ik het moet uitleggen

5 Zou je ooit buiten (in een bos of op het strand ofzo) seks willen hebben? waarom wel/niet?\ nee, ik ben een enorme stresskip en ik ga me dan alleen maar zorgen maken over of er mensen aankomen

6 Heb je ooit '’doktertje'’ gespeeld toen je klein was(geslachtsdelen van vriendjes/vriendinnetjes broertjes/zusjes bekijken tijdens het spelen). Welk geslacht had diegene, en wat vond je van het spel( werd je gedwongen of niet) niet doktertje, ik heb wel ooit met een meisje op de camping een soort van "flash” spel gedaan waarbij we dan telkens voor een paar secondes onze broekjes naar beneden deden of onze (nog niet bestaande) "borsten” lieten zien. 

6b Hoe vaak heb je het gespeeld? En schaam je je voor het feit dat je het speelde? weten je ouders het? (ze zullen een vermoeden hebben veel kinderen hebben dit ooit gedaan) ik schaam me niet, maar ik vind ook niet dat mijn ouders het hoeven te weten. het was één keer, denk ik. misschien twee

7 ben je wel eens naakt thuis? zien je ouders/broer/zus dat? nee

8 Heeft iemand op school wel eens je broek naar beneden getrokken? (dat was een trend op onze school vroeger lol) nee, gelukkig niet

Wil je nog iets anders kwijt? ik heb mezelf al een jaar lang niet meer gesneden

 

Moet ik dit vaker doen trouwens? ja, ik vond het een leuke vragenlijst

Badge

Algemene algemene vragen

1 Geslacht

jongen

2 seksualiteit

hetero of panseksueel ben er nog niet uit

3 leeftijd

13

 

vragen over jezelf

1 Ben je gelukkig met je lichaam?

nee

2, wat zou je veranderen aan jezelf?

ik zou mijn borsten laten verwijderen (ben niet geboren als jongen)

3 Wat vind je het mooiste bij jezelf?

mijn haar

4 Ben je bang voor insecten?

nee behalve voor grote spinnen maar idk of dat uberhaupt insecten zijn

5 Ben je soms verdrietig/voel je je heel slecht omdat je niet wil opgroeien (of de oude tijden mist) 

ja soort van maar meer omdat ik vroeger gelukkiger was

6 Ben je soms bang om langs een grote groep jongeren (van dezelfde leeftijd, jonger of ouder) te lopen?

ja

7 Zo ja, waarom? 

omdat ze misschien vinden dat ik vreemd ben ofzo

8 Heb je ambities (profvoetballer worden, zanger etc)? 

niet echt

9 Heb je wel eens een kind in je klas gehad die geen vrienden had?

ja

9b Heb je diegene vervolgens in je vriendengroep betrokken? hoe reageerde hij/zij?

nee

10 Heb je wel eens iemand gepest, en waarom

ja maar het was maar 1 keer dus ik weet niet of dat telt

10b was dat online?

ja

10c Heb je wel eens een nep account aangemaakt om online te pesten?

nee

10d Heb je spijt van pesten?

ja

11 Denk je soms dat je leven beter zou zijn als je iemand anders was (bijvoorbeeld een beroemdheid zoals Will Smith, Noah schnapp, Billie Eilish)?

nee

12 Welke wet vind je dat er een nieuwe moet komen/ een weg moet in Nederland (bijvoorbeeld bank beroven is legaal vanaf nu) en waarom?

ik ben het wel eens met de wetten ik vind alleen dat het moet worden aangepast dat ook als het slachtoffer niks zegt bij verkrachting dat het nog steeds verkrachting is en geen seksueel misbruik
Over je familie

1 Heb je broers/ zussen

ja

2 Zo nee, zou je een broer/zus willen?

-

3 Zo ja, ben je close? of zou je close willen zijn?

nee en idk

4 Geef ze een cijfer

mijn broertje een 4,5 mijn zusje een 7,5

5 Wat haat je het meest aan je ouders?

dat ze me soms niet geloven ook al vertel ik de waarheid

6 Wat haat je het meest aan je broers/zussen?

dat mijn broertje soms racistische dingen zegt

 

Over jouw mening, geef aub ook uitleg bij de vragen, ik wil graag je motieven weten 

respecteer elkaars mening aub ik wil geen discussies starten BLIJF RESPECTVOL MET JE MENING

1 Denk je dat white privilige bestaat?

ja

2 Hoeveel genders zijn er volgens jou?

ik vind gender een spectrum is met aan de ene kant man en aan de andere kan vrouw en non binair ligt daarbuiten

3 Wat vind je van dat de meeste bosbranden in de amazone aangestoken worden door de Braziliaanse bevolking zodat ze akkers etc kunnen bouwen?

ik begrijp het maar het moet stoppen

4 Zou je je op je gemak voelen als er een transgender in je kleedkamer zit?

ja

5 Zou je een transgender daten?

weet ik niet hangt er vanaf of die persoon mijn type is

6 Wat vind je van Trump als president?

een slecht idee ik hoop dat hij snel vervangen wordt

7 Welke complottheorie geloof jij/ heb je geloofd? (area 51, corona door 5g etc etc)

geen enkele

8 Geloof je in '’reversed racism?'’ (racisme tegen witte mensen) 

het zou kunnen bestaan maar ik heb het nog nooit meegemaakt en als het bestaat is het een stuk minder groot

9 Vind je dat witte mensen op mogen komen voor zwarte mensen op het gebied van racisme? En wat vind je van het n-woord? gebruik je het zelf? 

ja, een naar woord, nee

 

Over je ervaring/gebeurtenissen in je leven

1 Heb je wel eens wat gedaan met hetzelfde geslacht (zoenen, aftrekken, vingeren, seks etc) zo ja wat?

nee

2 Ben je wel eens buitengesloten door je eigen vrienden?

nee

3  Ben je gepest? waarmee? 

volgens mijn wel maar ik heb het zelf nooit doorgehad maar dat kan zijn omdat ik waarschijnlijk autisme heb (krijg de uitslag overmorgen)

4 Heb je wel eens een depressieve vriend/vriendin gehad? Hoe ging je er mee om?

ja, ik deed niet zoveel ze had wel al hulp maar als ik terug in de tijd zou kunnen gaan zou ik toch hulp hebben aangeboden

5 vertel je alles aan je ouders? Waarom wel/niet?

nee, mijn moeder hoeft niet alles te weten over mij en ik hou niet van over mijn gevoelens praten

6 Word er iemand in je omgeving gepest? neem je het voor diegene op?

niet dat ik weet

7 Ben je ooit onzeker geworden over iets omdat iemand er een opmerking over maakte( bijvoorbeeld, je was nooit onzeker over je neus, totdat iemand zei dat je neus echt vet groot was)

ik was al onzeker over mijn stem nu ben ik onzekerder erover

 

Hey ik heb een vragenlijst voor jullie als je zin hebt: vul m in.

Algemene algemene vragen

1 Geslacht joch

2 seksualiteit hetero

3 leeftijd 16

 

vragen over jezelf

1 Ben je gelukkig met je lichaam? kan beter

2, wat zou je veranderen aan jezelf? sixpack zou wel lit zijn

3 Wat vind je het mooiste bij jezelf? mijn haar

4 Ben je bang voor insecten? nee

5 Ben je soms verdrietig/voel je je heel slecht omdat je niet wil opgroeien (of de oude tijden mist)  ja

6 Ben je soms bang om langs een grote groep jongeren (van dezelfde leeftijd, jonger of ouder) te lopen? nee

7 Zo ja, waarom?  nvt

8 Heb je ambities (profvoetballer worden, zanger etc)?  ja ik wil groot vastgoed investeerder worden

9 Heb je wel eens een kind in je klas gehad die geen vrienden had? ja

9b Heb je diegene vervolgens in je vriendengroep betrokken? hoe reageerde hij/zij? nee

10 Heb je wel eens iemand gepest, en waarom nee omdat pesten debiel is

10b was dat online? nee

10c Heb je wel eens een nep account aangemaakt om online te pesten? nee

10d Heb je spijt van pesten? nvt

11 Denk je soms dat je leven beter zou zijn als je iemand anders was (bijvoorbeeld een beroemdheid zoals Will Smith, Noah schnapp, Billie Eilish)? ja geld is wel chill

12 Welke wet vind je dat er een nieuwe moet komen/ een weg moet in Nederland (bijvoorbeeld bank beroven is legaal vanaf nu) en waarom?  Besluitgevende referenda weer terugbrengen omdat het volk beter over sommige dingen kan beslissen dan den haag
Over je familie

1 Heb je broers/ zussen ja

2 Zo nee, zou je een broer/zus willen? nvt

3 Zo ja, ben je close? of zou je close willen zijn? nee en nee

4 Geef ze een cijfer 7

5 Wat haat je het meest aan je ouders? ik haat niks er aan

6 Wat haat je het meest aan je broers/zussen? ik haat er niks aan

 

Over jouw mening, geef aub ook uitleg bij de vragen, ik wil graag je motieven weten 

respecteer elkaars mening aub ik wil geen discussies starten BLIJF RESPECTVOL MET JE MENING

1 Denk je dat white privilige bestaat? In Nederland niet iedereen om mij heen van welke kleur dan ook word gerespecteerd en gelijk behandeld. In andere plekken van de wereld is wel white privelige tho.

2 Hoeveel genders zijn er volgens jou?  2 man en vrouw

3 Wat vind je van dat de meeste bosbranden in de amazone aangestoken worden door de Braziliaanse bevolking zodat ze akkers etc kunnen bouwen?

vervelend bos is altijd goed maar ik kan het wel begrijpen ze moeten daar ook hun boterham verdienen.

4 Zou je je op je gemak voelen als er een transgender in je kleedkamer zit?

Ja hoor leef en laat leven

5 Zou je een transgender daten?

nee dat lijkt me zelf niet fris.

6 Wat vind je van Trump als president?

Redelijk zijn beleid naar china toe is alleen verschrikkelijk dom

7 Welke complottheorie geloof jij/ heb je geloofd? (area 51, corona door 5g etc etc)

niet

8 Geloof je in '’reversed racism?'’ (racisme tegen witte mensen) 

Er zijn bedrijven die kleurquotas gebruiken dat vind ik racistisch je moet mensen altijd op kwaliteit selecteren , verder niet.

9 Vind je dat witte mensen op mogen komen voor zwarte mensen op het gebied van racisme? En wat vind je van het n-woord? gebruik je het zelf? 

overbodig maar als mensen dat graag willen doen vind ik prima, zit teveel lading op het is gewoon een benaming voor een donker iemand dat is niet perse racistisch.

Over je ervaring/gebeurtenissen in je leven

1 Heb je wel eens wat gedaan met hetzelfde geslacht (zoenen, aftrekken, vingeren, seks etc) zo ja wat? nee

2 Ben je wel eens buitengesloten door je eigen vrienden? nee

3  Ben je gepest? waarmee?  nee

4 Heb je wel eens een depressieve vriend/vriendin gehad? Hoe ging je er mee om? ja, proberen het positieve in diegene los te krijgen.

5 vertel je alles aan je ouders? Waarom wel/niet? nee ze begrijpen niet zoveel.

6 Word er iemand in je omgeving gepest? neem je het voor diegene op? nee

7 Ben je ooit onzeker geworden over iets omdat iemand er een opmerking over maakte( bijvoorbeeld, je was nooit onzeker over je neus, totdat iemand zei dat je neus echt vet groot was) onzeker niet helemaal wel dat het mij motiveerde om dat aan mezelf te beteren

 

Seks vragen/ naakt vragen (sla deze over als je er geen zin in hebt)

  1 Waar word je geil van? knappe schaars of niet geklede meiden

2 Ben je tevreden met je piemel/vagina/borsten? jawel

3 Heb je je wel eens gemasturbeerd bij dit forum op een verhaal of ben je er geil van geworden? nee

4 Wat klinkt beter '’geil'’ of '’horny'’ (Engelse variant voor geil) beide cringe

5 Zou je ooit buiten (in een bos of op het strand ofzo) seks willen hebben? waarom wel/niet?\ niet perse ik zou er voor open staan

6 Heb je ooit '’doktertje'’ gespeeld toen je klein was(geslachtsdelen van vriendjes/vriendinnetjes broertjes/zusjes bekijken tijdens het spelen). Welk geslacht had diegene, en wat vond je van het spel( werd je gedwongen of niet) nee

6b Hoe vaak heb je het gespeeld? En schaam je je voor het feit dat je het speelde? weten je ouders het? (ze zullen een vermoeden hebben veel kinderen hebben dit ooit gedaan) nvt

7 ben je wel eens naakt thuis? zien je ouders/broer/zus dat? als ik van de douche naar mn kamer loop meer niet / nee

8 Heeft iemand op school wel eens je broek naar beneden getrokken? (dat was een trend op onze school vroeger lol) nee

Wil je nog iets anders kwijt?

fvd is echt een top partij

Moet ik dit vaker doen trouwens?

Joejoe 

 

 

 

 

 

Reputatie 4
Badge +3

Hey ik heb een vragenlijst voor jullie als je zin hebt: vul m in.

Algemene algemene vragen

1 Geslacht Ik ben een jongen.

2 seksualiteit Weet ik nog niet, ik twijfel tussen hetero of biseksueel en heel misschien gay.

3 leeftijd Ik ben 12 jaar oud.

 

vragen over jezelf

1 Ben je gelukkig met je lichaam? Ja.

2, wat zou je veranderen aan jezelf? Niks.

3 Wat vind je het mooiste bij jezelf? Mijn gespierdheid, haar, ogen en lul.

4 Ben je bang voor insecten? Alleen als ze groot of eng zijn.

5 Ben je soms verdrietig/voel je je heel slecht omdat je niet wil opgroeien (of de oude tijden mist) Nee, maar ik mis die oude tijd soms wel. 

6 Ben je soms bang om langs een grote groep jongeren (van dezelfde leeftijd, jonger of ouder) te lopen? Alleen van die oudere hangjongeren.

7 Zo ja, waarom? Ik heb een vrienden naar wie ze gingen fluiten en roepen.

8 Heb je ambities (profvoetballer worden, zanger etc.)? Nee, ik ben sportief, maar wil er niks mee doen. Beter gewoon studeren.

9 Heb je wel eens een kind in je klas gehad die geen vrienden had? Ja, die ken ik wel.

9b Heb je diegene vervolgens in je vriendengroep betrokken? hoe reageerde hij/zij? Eerst wel, want ik en mijn vriendengroep vonden hem zielig, maar hij deed raar en wilde er niet bij horen, dus hij mocht er niet meer bij.

10 Heb je wel eens iemand gepest, en waarom Nee, alleen geplaagd.

10b was dat online? Nee.

10c Heb je wel eens een nep account aangemaakt om online te pesten? Nee.

10d Heb je spijt van pesten? Nee.

11 Denk je soms dat je leven beter zou zijn als je iemand anders was (bijvoorbeeld een beroemdheid zoals Will Smith, Noah schnapp, Billie Eilish)? Nee.

12 Welke wet vind je dat er een nieuwe moet komen/ een weg moet in Nederland (bijvoorbeeld bank beroven is legaal vanaf nu) en waarom? Dat het volk weer meer te zeggen heeft.
Over je familie

1 Heb je broers/ zussen Ja, een tweeling broer en een jonger broertje.

2 Zo nee, zou je een broer/zus willen? NVB.

3 Zo ja, ben je close? of zou je close willen zijn? We zijn heel close.

4 Geef ze een cijfer Een 10+.

5 Wat haat je het meest aan je ouders? Niks, ze zijn echt heel chill.

6 Wat haat je het meest aan je broers/zussen? Mijn broertje die soms irritant is.

 

Over jouw mening, geef aub ook uitleg bij de vragen, ik wil graag je motieven weten 

respecteer elkaars mening aub ik wil geen discussies starten BLIJF RESPECTVOL MET JE MENING

1 Denk je dat white privilige bestaat? Ik weet niet wat dat is.

2 Hoeveel genders zijn er volgens jou? Gewoon 2, non-binaire is niet echt een gender, maar ik respecteer het wel.

3 Wat vind je van dat de meeste bosbranden in de amazone aangestoken worden door de Braziliaanse bevolking zodat ze akkers etc. kunnen bouwen? Vreselijk.

4 Zou je je op je gemak voelen als er een transgender in je kleedkamer zit? Ja, maakt mij niks uit.

5 Zou je een transgender daten? Nee.

6 Wat vind je van Trump als president? Een idioot.

7 Welke complottheorie geloof jij/ heb je geloofd? (area 51, corona door 5g etc. etc.) Niks.

8 Geloof je in '’reversed racism?'’ (racisme tegen witte mensen) Nee, racisme tegen donkere mensen is toch wel echt erger.

9 Vind je dat witte mensen op mogen komen voor zwarte mensen op het gebied van racisme? En wat vind je van het n-woord? gebruik je het zelf? Ja, zeker. Ik zou het beter niet gebruiken, tenzij het mag als je donkere vrienden of vriendinnen hebt.

 

Over je ervaring/gebeurtenissen in je leven

1 Heb je wel eens wat gedaan met hetzelfde geslacht (zoenen, aftrekken, vingeren, seks etc) zo ja wat? Aftrekken en neuken etc...

2 Ben je wel eens buitengesloten door je eigen vrienden? Nee.

3  Ben je gepest? waarmee? Nee.

4 Heb je wel eens een depressieve vriend/vriendin gehad? Hoe ging je er mee om? Heb ik niet gehad.

5 vertel je alles aan je ouders? Waarom wel/niet? Altijd alles, want zij kunnen je echt helpen.

6 Word er iemand in je omgeving gepest? neem je het voor diegene op? Nee, maar als er iemand wordt gepest neem ik het gelijk op, tenzij hij/zij mij ooit heeft gepest.

7 Ben je ooit onzeker geworden over iets omdat iemand er een opmerking over maakte( bijvoorbeeld, je was nooit onzeker over je neus, totdat iemand zei dat je neus echt vet groot was) Nee, ik krijg juist vaak complimenten.

 

Seks vragen/ naakt vragen (sla deze over als je er geen zin in hebt)

  1 Waar word je geil van? Knappe mensen.

2 Ben je tevreden met je piemel/vagina/borsten? Heel erg met mijn lul.

3 Heb je je wel eens gemasturbeerd bij dit forum op een verhaal of ben je er geil van geworden? Nee, maar ben soms wel geil geworden,

4 Wat klinkt beter '’geil'’ of '’horny'’ (Engelse variant voor geil) Geil.

5 Zou je ooit buiten (in een bos of op het strand ofzo) seks willen hebben? waarom wel/niet?\ Ja, vooral als het mooi weer is, omdat het gewoon buiten is.

6 Heb je ooit '’doktertje'’ gespeeld toen je klein was(geslachtsdelen van vriendjes/vriendinnetjes broertjes/zusjes bekijken tijdens het spelen). Welk geslacht had diegene, en wat vond je van het spel( werd je gedwongen of niet) Ja, bij jongens en meisjes. Ik werd niet gedwongen, maar deed het toch.

6b Hoe vaak heb je het gespeeld? En schaam je je voor het feit dat je het speelde? weten je ouders het? (ze zullen een vermoeden hebben veel kinderen hebben dit ooit gedaan) Geen idee, ik schaam mij er niet voor en mij ouders weten het.

7 ben je wel eens naakt thuis? zien je ouders/broer/zus dat? Ja, ik ben nudist en mijn gezin ook dus ja.

8 Heeft iemand op school wel eens je broek naar beneden getrokken? (dat was een trend op onze school vroeger lol) OMG, ik dacht dat mijn school de enige was. Ja dat deden wij echt vaak, maar niet meer in groep 8, vanwege kinderen die zich schaamden vanwege hun schaamhaar en zo.

Wil je nog iets anders kwijt? Behalve dat dit een super leuke vragenlijst is, nee.

 

Moet ik dit vaker doen trouwens? Zeker weten.

Joe joe 

 

 

 

 

 

Reputatie 1
Badge +1

1 Geslacht: trans demiboy

2 seksualiteit: bi of pan

3 leeftijd: 13

 

vragen over jezelf

1 Ben je gelukkig met je lichaam? Nee

2, wat zou je veranderen aan jezelf? Platte borstkas

3 Wat vind je het mooiste bij jezelf? Mn haar en iemand zei dat ik een redelijk jongens gezicht heb

4 Ben je bang voor insecten? niet perse maar ik vind ze niet fijn

5 Ben je soms verdrietig/voel je je heel slecht omdat je niet wil opgroeien (of de oude tijden mist) Nee

6 Ben je soms bang om langs een grote groep jongeren (van dezelfde leeftijd, jonger of ouder) te lopen? Ja

7 Zo ja, waarom? Doordat ik er erg anders uit zie en niet hetero/cis

8 Heb je ambities (profvoetballer worden, zanger etc)? niet echt

9 Heb je wel eens een kind in je klas gehad die geen vrienden had? ja

9b Heb je diegene vervolgens in je vriendengroep betrokken? hoe reageerde hij/zij? Ik heb nooit zelf het zelfvertrouwen gehad om vrienden te maken, dus als ik vrienden had dan hadden zij contact met mij gemaakt, dus nee.

10 Heb je wel eens iemand gepest, en waarom? Nee

10b was dat online? 

10c Heb je wel eens een nep account aangemaakt om online te pesten? Nee

10d Heb je spijt van pesten? 

11 Denk je soms dat je leven beter zou zijn als je iemand anders was (bijvoorbeeld een beroemdheid zoals Will Smith, Noah schnapp, Billie Eilish)? Geen beroemdheid maar wel iemand anders, maakt niet uit wie.

12 Welke wet vind je dat er een nieuwe moet komen/ een weg moet in Nederland (bijvoorbeeld bank beroven is legaal vanaf nu) en waarom? De wet dat vrouwen geen niqab op mogen in openbaar vervoer, want dan verbied je ze om te dragen wat ze willen.
Over je familie

1 Heb je broers/ zussen? Ja

2 Zo nee, zou je een broer/zus willen?

3 Zo ja, ben je close? of zou je close willen zijn? Niet perse

4 Geef ze een cijfer: mn kleinere een 6 en mn oudere een 9

5 Wat haat je het meest aan je ouders? ze willen altijd alles weten en overal over praten

6 Wat haat je het meest aan je broers/zussen? mn broertje en zusje van 7 bestaan om mij te irriteren

 

Over jouw mening, geef aub ook uitleg bij de vragen, ik wil graag je motieven weten 

respecteer elkaars mening aub ik wil geen discussies starten BLIJF RESPECTVOL MET JE MENING

1 Denk je dat white privilige bestaat? ja, duidelijk.

2 Hoeveel genders zijn er volgens jou? extreem veel, ik weet ze niet allemaal

3 Wat vind je van dat de meeste bosbranden in de amazone aangestoken worden door de Braziliaanse bevolking zodat ze akkers etc kunnen bouwen? De bosbranden zijn natuurlijk niet goed

4 Zou je je op je gemak voelen als er een transgender in je kleedkamer zit? Ja, ik ben het zelf,

5 Zou je een transgender daten? tuurlijk, ik heb totaal geen reden om het niet te doen.

6 Wat vind je van Trump als president? kut

7 Welke complottheorie geloof jij/ heb je geloofd? (area 51, corona door 5g etc etc) Geen ig

8 Geloof je in '’reversed racism?'’ (racisme tegen witte mensen)  Het bestaat maar is niet erg, want er gaan geen handelingen mee gepaard, bijvoorbeeld witte mensen krijgen nog steeds makkelijker een baan dan zwarte mensen.

9 Vind je dat witte mensen op mogen komen voor zwarte mensen op het gebied van racisme? En wat vind je van het n-woord? gebruik je het zelf?  Natuurlijk mogen witte mensen ervoor opkomen, zwarte mensen hebben misschien wel witte mensen nodig voordat er eindelijk iets veranderd.

 

Over je ervaring/gebeurtenissen in je leven

1 Heb je wel eens wat gedaan met hetzelfde geslacht (zoenen, aftrekken, vingeren, seks etc) zo ja wat? nee

2 Ben je wel eens buitengesloten door je eigen vrienden? vast toen ik klein was

3  Ben je gepest? waarmee? nee

4 Heb je wel eens een depressieve vriend/vriendin gehad? Hoe ging je er mee om? ik heb er nooit een gehad, maar ik heb er zelf wel last van

5 vertel je alles aan je ouders? Waarom wel/niet? Nee, want het is niet fijn om alles te delen

6 Word er iemand in je omgeving gepest? neem je het voor diegene op? Er word niet echt iemand gepest

7 Ben je ooit onzeker geworden over iets omdat iemand er een opmerking over maakte( bijvoorbeeld, je was nooit onzeker over je neus, totdat iemand zei dat je neus echt vet groot was) ooit vroeg mn moeder of ik zwanger was:(

 

Seks vragen/ naakt vragen (sla deze over als je er geen zin in hebt)

  1 Waar word je geil van?

2 Ben je tevreden met je piemel/vagina/borsten? Nope, ik wil geen borsten en gwn geen geslachtsdeel (niet dat dat mogelijk is)

3 Heb je je wel eens gemasturbeerd bij dit forum op een verhaal of ben je er geil van geworden? nee

4 Wat klinkt beter '’geil'’ of '’horny'’ (Engelse variant voor geil) horny

5 Zou je ooit buiten (in een bos of op het strand ofzo) seks willen hebben? waarom wel/niet? Ligt eraan waar en of er mensen omheen zijn

6 Heb je ooit '’doktertje'’ gespeeld toen je klein was(geslachtsdelen van vriendjes/vriendinnetjes broertjes/zusjes bekijken tijdens het spelen). Welk geslacht had diegene, en wat vond je van het spel( werd je gedwongen of niet) Nee zeker niet

6b Hoe vaak heb je het gespeeld? En schaam je je voor het feit dat je het speelde? weten je ouders het? (ze zullen een vermoeden hebben veel kinderen hebben dit ooit gedaan) 

7 ben je wel eens naakt thuis? zien je ouders/broer/zus dat? Nee ik ben echt te privé

8 Heeft iemand op school wel eens je broek naar beneden getrokken? (dat was een trend op onze school vroeger lol) Nee gelukkig niet, ik heb medelijden

Reageer