Vraag

Vragenlijst sok fetish

  • 18 February 2024
  • 1 reactie
  • 67 Bekeken

Badge
  1. hoe oud ben je
  2. wat is je schoenmaat
  3. draag je sokken in je schoenen of blote voeten
  4. wat voor schoenen heb je? hoge, lage, witte, zwarte, gekleurd
  5. sinds welke leeftijd trek je af?
  6. wat voor sokken loop je? wit, zwart, grijs, anders, hoog, enkelsokken, welk merk?
  7. trek je af in sokken?
  8. hoelang doe je over aftrekken?

1 reactie

Badge
  1. hoe oud ben je oud genoeg
  2. wat is je schoenmaat 39/40/41
  3. draag je sokken in je schoenen of blote voeten sokken
  4. wat voor schoenen heb je? hoge, lage, witte, zwarte, gekleurd. Hoge nike beige, fila disruptor wit, fila disruptor zwart
  5. sinds welke leeftijd trek je af? 9 jaar
  6. wat voor sokken loop je? wit, zwart, grijs, anders, hoog, enkelsokken, welk merk? hoog wit en zwarte enkelsokken
  7. trek je af in sokken? nee een echte jongen laat zijn sperm over zijn vinger en buik lopen :p ik heb wel al eens 2 a 3x op mijn zwate Fila gekomen omdat ik een foto van mijn sperm wou nemen en het zo beter zichtbaar was. ik zou wel eens een cumsok willen kopen van iemand gewoon om het eens te proberen maar ik blijf er bij sperm doe je op je vinger/buik xd
  8. hoelang doe je over aftrekken? standaard als ik weinig tijd heb 30min. maar ik stel graag uit, meestal doe ik het toch wel 4/6/8 uur aan een stuk xd mijn record is trouwens 22uur aan een stuk, begonnen op een zaterdag 15.00 en ik vond het ene lekkere filmpje na het andere en die dag wou ook iedereen webcam doen dat ik van geen ophouden wist en bleef gaan, de nacht door… tot zondag middag 13.00 ik bijna in slaap viel met de pik in de hand toen heb ik de eindsprint ingezet xd

Reageer