Skip to main content
Vraag

Vragenlijst seksualiteit: DEZE IS ANDERS😀

• February 4, 2026
  • 19 reacties
  • 1336 Bekeken

Yusa
Forum|alt.badge.img+15

Ik dacht, ga eens weg met de "hoe lang is je lul?" "Wat is je cupmaat?" Ik zie er zo en zo bla bla bla uit, wat vind je van me?" "Heb je een grote kont?" "Mijn lul is 20 cm, is dat klein?" En alles in de trant van dat soort😒 Maar nu doorbreek ik dat met een andere vragenlijst over seksualiteit. 😀 Het is nog best moeilijk originele vragen te bedenken 😉

1. Op welke leeftijd "ontdekte" je hoe je lichaam enzo werkt?
2. Waar geloofde je als klein kind dat baby's vandaan kwamen?
3. Het is toch wel algemeen bekend dat naaktfoto's versturen niet slim en handig is, snap je mensen die het wel doen?
4. Hoeveel tieners zijn er denk je bewust van dat openbaar masturberen of seksuele handelingen uitvoeren strafbaar is?
5. Hoe open zijn jullie thuis over seksualiteit? En Nee ik bedoel niet dat jullie seks met familieleden hebben 😈 maar hoeveel of hoe jullie over het onderwerp praten thuis.
6. Wat denk jij dat de link met seks en douchen/plassen is? 🤔
7. Heb je als kleiner kind weleens iets gedaan wat je nu echt beschamend of ongepast zou vinden?
8. Wat? 😉
9. Wat is volgens jou een normale leeftijd om met seks bezig te zijn?
10. Als je alleen thuis zou zijn, zou je dan echt serieus met seks bezig zijn of zou je je ouders verrassen met een taart of geboende ramen oid? 🎂 

En wat vonden jullie ervan? 🙃

liefs Yusa 😘

19 reacties

PietPirat
Forum|alt.badge.img+4
  • Praat goed mee
  • February 4, 2026

1. Op welke leeftijd "ontdekte" je hoe je lichaam enzo werkt? Als in, mastuurbeerde ik enzo? Toen ik twaalf jaar was.
2. Waar geloofde je als klein kind dat baby's vandaan kwamen? Volgens mij heb ik altijd wel een soort van van seks geweten.
3. Het is toch wel algemeen bekend dat naaktfoto's versturen niet slim en handig is, snap je mensen die het wel doen? Een beetje, maar ik vind het echt niet slim.
4. Hoeveel tieners zijn er denk je bewust van dat openbaar masturberen of seksuele handelingen uitvoeren strafbaar is? Ehhh… Ik niet in elk geval...😶
5. Hoe open zijn jullie thuis over seksualiteit? En Nee ik bedoel niet dat jullie seks met familieleden hebben 😈 maar hoeveel of hoe jullie over het onderwerp praten thuis. We zijn er best wel open over.
6. Wat denk jij dat de link met seks en douchen/plassen is? 🤔 Plassen gaat vanuit hetzelfde gebied als waarmee je seks hebt, en douchen zorgt ervoor dat je hele lichaam lekker rozig en warm wordt, wat seksueel triggerend kan zijn.
7. Heb je als kleiner kind weleens iets gedaan wat je nu echt beschamend of ongepast zou vinden? Vast wel, maar ik kan het me niet herinneren.
8. Wat? 😉 -
9. Wat is volgens jou een normale leeftijd om met seks bezig te zijn? Dat verschilt natuurlijk heel erg per persoon, maar vanaf twaalf vind ik het wel normaal, daarvoor zou ik me een beetje zorgen maken.
10. Als je alleen thuis zou zijn, zou je dan echt serieus met seks bezig zijn of zou je je ouders verrassen met een taart of geboende ramen oid? 🎂 Hoe bedoel je dit exact? Ik probeer altijd te masturberen als mijn ouders niet thuis zijn, dus op die manier ja.

En wat vonden jullie ervan? 🙃 Ik vond hem wel goed!

Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • February 4, 2026

k dacht, ga eens weg met de "hoe lang is je lul?" "Wat is je cupmaat?" Ik zie er zo en zo bla bla bla uit, wat vind je van me?" "Heb je een grote kont?" "Mijn lul is 20 cm, is dat klein?" En alles in de trant van dat soort😒 Maar nu doorbreek ik dat met een andere vragenlijst over seksualiteit. 😀 Het is nog best moeilijk originele vragen te bedenken 😉

1. Op welke leeftijd "ontdekte" je hoe je lichaam enzo werkt? ik denk 10
2. Waar geloofde je als klein kind dat baby's vandaan kwamen? gewoon de buik
3. Het is toch wel algemeen bekend dat naaktfoto's versturen niet slim en handig is, snap je mensen die het wel doen? niet echt
4. Hoeveel tieners zijn er denk je bewust van dat openbaar masturberen of seksuele handelingen uitvoeren strafbaar is? Ik denk wel veel?
5. Hoe open zijn jullie thuis over seksualiteit? En Nee ik bedoel niet dat jullie seks met familieleden hebben 😈 maar hoeveel of hoe jullie over het onderwerp praten thuis. Niet veel maar je mag wel vragen stellen.
6. Wat denk jij dat de link met seks en douchen/plassen is? 🤔nee
7. Heb je als kleiner kind weleens iets gedaan wat je nu echt beschamend of ongepast zou vinden? niet heel erg
8. Wat? 😉 naakt met 
10. Als je alleen thuis zou zijn, zou je dan echt serieus met seks bezig zijn of zou je je ouders verrassen met een taart of geboende ramen oid? 🎂 

liefs Yusa 😘

banaan met chocoladesaus
Forum|alt.badge.img+3

Ik dacht, ga eens weg met de "hoe lang is je lul?" "Wat is je cupmaat?" Ik zie er zo en zo bla bla bla uit, wat vind je van me?" "Heb je een grote kont?" "Mijn lul is 20 cm, is dat klein?" En alles in de trant van dat soort😒 Maar nu doorbreek ik dat met een andere vragenlijst over seksualiteit. 😀 Het is nog best moeilijk originele vragen te bedenken 😉

1. Op welke leeftijd "ontdekte" je hoe je lichaam enzo werkt?  12
2. Waar geloofde je als klein kind dat baby's vandaan kwamen? van de ooievaar
3. Het is toch wel algemeen bekend dat naaktfoto's versturen niet slim en handig is, snap je mensen die het wel doen? ik doe het zelf niet aangezien ik dat niet wil maar ik weet het wel
4. Hoeveel tieners zijn er denk je bewust van dat openbaar masturberen of seksuele handelingen uitvoeren strafbaar is? wat is dat?
5. Hoe open zijn jullie thuis over seksualiteit? En Nee ik bedoel niet dat jullie seks met familieleden hebben 😈 maar hoeveel of hoe jullie over het onderwerp praten thuis. wanneer het nodig is
6. Wat denk jij dat de link met seks en douchen/plassen is? 🤔 dat het de zelfde plek is
7. Heb je als kleiner kind weleens iets gedaan wat je nu echt beschamend of ongepast zou vinden? ik denk het wel
8. Wat? 😉 teveel om op te noemen...😅
9. Wat is volgens jou een normale leeftijd om met seks bezig te zijn? 16
10. Als je alleen thuis zou zijn, zou je dan echt serieus met seks bezig zijn of zou je je ouders verrassen met een taart of geboende ramen oid? 🎂  ik zou dan tv kijken 

En wat vonden jullie ervan? 🙃 goede en leuke vragenlijst! anders dan alle anderen

liefs Yusa 😘 
groetjes, banaan met chocoladesaus

(wat is ramen oid?)

ghast
Forum|alt.badge.img+9
  • Topper
  • February 4, 2026

1. Op welke leeftijd "ontdekte" je hoe je lichaam enzo werkt? 12.
2. Waar geloofde je als klein kind dat baby's vandaan kwamen? Uit de buik.
3. Het is toch wel algemeen bekend dat naaktfoto's versturen niet slim en handig is, snap je mensen die het wel doen? Aan de ene kant wel en de andere kant niet.
4. Hoeveel tieners zijn er denk je bewust van dat openbaar masturberen of seksuele handelingen uitvoeren strafbaar is? Veel maar er zitten vast een paar tussen die dat niets scheelt.
5. Hoe open zijn jullie thuis over seksualiteit? En Nee ik bedoel niet dat jullie seks met familieleden hebben maar hoeveel of hoe jullie over het onderwerp praten thuis. Ik praat er niet over.
6. Wat denk jij dat de link met seks en douchen/plassen is? 🤔-
7. Heb je als kleiner kind weleens iets gedaan wat je nu echt beschamend of ongepast zou vinden? Nee.
8. Wat? 😉
9. Wat is volgens jou een normale leeftijd om met seks bezig te zijn? Als je er klaar voor bent en grenzen respecteert van anderen.
10. Als je alleen thuis zou zijn, zou je dan echt serieus met seks bezig zijn of zou je je ouders verrassen met een taart of geboende ramen oid? 🎂 Huiswerk is ook een ding. :)

En wat vonden jullie ervan? 🙃Super.

liefs Yusa 😘

liefs terug

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • February 4, 2026

1. Op welke leeftijd "ontdekte" je hoe je lichaam enzo werkt?  ik denk rond mijn tiende toen ik ik datsoort dingen opzoeken
2. Waar geloofde je als klein kind dat baby's vandaan kwamen?  gewoon uit de buik
3. Het is toch wel algemeen bekend dat naaktfoto's versturen niet slim en handig is, snap je mensen die het wel doen? nee het is heel erg persoonlijk
4. Hoeveel tieners zijn er denk je bewust van dat openbaar masturberen of seksuele handelingen uitvoeren strafbaar is? niet veel of tieners kunnen het zich niet schelen
5. Hoe open zijn jullie thuis over seksualiteit? En Nee ik bedoel niet dat jullie seks met familieleden hebben 😈 maar hoeveel of hoe jullie over het onderwerp praten thuis. Erg openbaar omdat op toen ik op vakantie was met mijn tante neefjes en nichtjes heeft mijn tante alles over masturberen uitgelegd en zei dat het niet raar is 
6. Wat denk jij dat de link met seks en douchen/plassen is? 🤔geen idee
7. Heb je als kleiner kind weleens iets gedaan wat je nu echt beschamend of ongepast zou vinden?
8. Wat? 😉ja 
9. Wat is volgens jou een normale leeftijd om met seks bezig te zijn? 17 18
10. Als je alleen thuis zou zijn, zou je dan echt serieus met seks bezig zijn of zou je je ouders verrassen met een taart of geboende ramen oid? 🎂 ik zou bezig zijn met seks😁

• February 4, 2026

1. Op welke leeftijd "ontdekte" je hoe je lichaam enzo werkt? Ik denk in groep 8 (11/12 jaar oud) toen kreeg ik seksuele voorlichting
2. Waar geloofde je als klein kind dat baby's vandaan kwamen?  Van die ene ooievaar haha🫣🤭
3. Het is toch wel algemeen bekend dat naaktfoto's versturen niet slim en handig is, snap je mensen die het wel doen? Versturen kan ik nog begrijpen, je bent niet altijd slim en mensen maken fouten, als je het onherkenbaar doet is het ook geen probleem denk ik. Doorsturen vind k wel echt heel asociaal..
4. Hoeveel tieners zijn er denk je bewust van dat openbaarmasturberen of seksuele handelingen uitvoeren strafbaar is? Uuhhh heel weinig ik wist t zelf ook niet, niet dat k het doe of zo
5. Hoe open zijn jullie thuis over seksualiteit? En Nee ik bedoel niet dat jullie seks met familieleden hebben 😈 maar hoeveel of hoe jullie over het onderwerp praten thuis. Niet heel veel ja het is een beetje complicated thuis
6. Wat denk jij dat de link met seks en douchen/plassen is? 🤔 geen idee
7. Heb je als kleiner kind weleens iets gedaan wat je nu echt beschamend of ongepast zou vinden? Naakt zwemmen haha, maar dat is dan wel echt toen ik 3 of zo was
8. Wat? 😉 zie zeven
9. Wat is volgens jou een normale leeftijd om met seks bezig te zijn? Verschilt per persoon, waar je je goed bij voelt en als je je er goed bij voelt
10. Als je alleen thuis zou zijn, zou je dan echt serieus met seks bezig zijn of zou je je ouders verrassen met een taart of geboende ramen oid? 🎂 ik zou gewoon chillen op de bank niets raars haha

Linax
Forum|alt.badge.img+1
  • Praat goed mee
  • February 4, 2026

Ik denk in groep 7, toen we er een voorlichting over kregen!
Ik dacht er eigenlijk niet echt over na hahah, ik dacht dat vrouwen gewoon plotseling een baby kregen.
3. Het is toch wel algemeen bekend dat naaktfoto's versturen niet slim en handig is, snap je mensen die het wel doen?
Nee, eigenlijk niet, we zijn natuurlijk wel mens, maar ik vind het wel heel sneu als het gebeurd, in onze klas is er een maand geleden ook heel veel gedoe geweest over een (bijna) naaktfoto. Ze was er echt helemaal kapot van.
4. Hoeveel tieners zijn er denk je bewust van dat openbaar masturberen of seksuele handelingen uitvoeren strafbaar is? 
Oei, ik denk niet veel eigenlijk! Ik wist het ook niet.
5. Hoe open zijn jullie thuis over seksualiteit? En Nee ik bedoel niet dat jullie seks met familieleden hebben 😈 maar hoeveel of hoe jullie over het onderwerp praten thuis.

Nee eig zijn we er niet heel open over.
6. Wat denk jij dat de link met seks en douchen/plassen is? 🤔 Uhh misschien dat het allebei zeg maar op dezelfde plek zit? 
7. Heb je als kleiner kind weleens iets gedaan wat je nu echt beschamend of ongepast zou vinden? Haha vast well, maar ik weet het niet meer
8. Wat? 😉 x
9. Wat is volgens jou een normale leeftijd om met seks bezig te zijn? Ik denk dat het heel erg verschilt per persoon.

Neee ik ben er niet echt mee bezig dus jaaa (en red flag, ik maak dan ook niet schoon voor mijn ouders hehe)

Super leuk!

liefs Yusa 😘

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • February 4, 2026

1. Op welke leeftijd "ontdekte" je hoe je lichaam enzo werkt? Toen ik 13 was
2. Waar geloofde je als klein kind dat baby's vandaan kwamen? mn ouders vertelde altijd een verhaal over een kabouter en een zaadje ofzo weet niet meer hoe het ging
3. Het is toch wel algemeen bekend dat naaktfoto's versturen niet slim en handig is, snap je mensen die het wel doen? tuurlijk misschien is het opwindend 
4. Hoeveel tieners zijn er denk je bewust van dat openbaar masturberen of seksuele handelingen uitvoeren strafbaar is? niet veel 
5. Hoe open zijn jullie thuis over seksualiteit? En Nee ik bedoel niet dat jullie seks met familieleden hebben 😈 maar hoeveel of hoe jullie over het onderwerp praten thuis. ​​​ We maken gewoon grappen erover en dat is het
6. Wat denk jij dat de link met seks en douchen/plassen is? 🤔 met douchen dat je naakt bent ofzo en plassen geen idee
7. Heb je als kleiner kind weleens iets gedaan wat je nu echt beschamend of ongepast zou vinden? ​​​​Ja
8. Wat? 😉 toen ik klein was ging ik altijd buitenspelen en ik moest eens heel nodig plassen dus ging ik plassen in een steegje tegen een schutting en toen werd ik betrapt door een vrouw die daar woonde
9. Wat is volgens jou een normale leeftijd om met seks bezig te zijn? ligt eraan als je echt iemand zou willen doen dan 16-17 of eraan denken dan 15-16 ofzo
10. Als je alleen thuis zou zijn, zou je dan echt serieus met seks bezig zijn of zou je je ouders verrassen met een taart of geboende ramen oid? 🎂 ik zou eerst mn ouders verrassen met iets en dan bezig zijn met seks ik blij hun blij

En wat vonden jullie ervan? 🙃 ​​Leuke vragenlijst eens een keer wat anders

liefs Yusa 😘

Diana
Forum|alt.badge.img+13
  • Vaste gast
  • February 5, 2026

1. Op welke leeftijd "ontdekte" je hoe je lichaam enzo werkt? Zo lang als ik me kan herinneren ben ik toch bezig met mijn lichaam en met wat fijn voelt en zo.
2. Waar geloofde je als klein kind dat baby's vandaan kwamen? Uit de buik van hun moeder.
3. Het is toch wel algemeen bekend dat naaktfoto's versturen niet slim en handig is, snap je mensen die het wel doen? Ik snap het maar doe het zelf niet.
4. Hoeveel tieners zijn er denk je bewust van dat openbaar masturberen of seksuele handelingen uitvoeren strafbaar is? De meesten wel.  Of ze er zich iets van aantrekken, is natuurlijk een andere zaak.  Maar ik denk niet dat er echt veel zijn die het doen.
5. Hoe open zijn jullie thuis over seksualiteit? En Nee ik bedoel niet dat jullie seks met familieleden hebben 😈 maar hoeveel of hoe jullie over het onderwerp praten thuis. Heel open. Mijn vader té open, volgens mijn moeder: die zou alles in geuren en kleuren vertellen. Mijn moeder is meer van de technische uitleg.  Ik vertel wel het een en ander maar natuurlijk niet alle details.
6. Wat denk jij dat de link met seks en douchen/plassen is? 🤔Geen, wat mij betreft.
7. Heb je als kleiner kind weleens iets gedaan wat je nu echt beschamend of ongepast zou vinden? Zeker.
8. Wat? 😉de hele tijd bloot lopen in het openbaar
9. Wat is volgens jou een normale leeftijd om met seks bezig te zijn? Jaar of 12

liefs Yusa 😘

Tover01
Forum|alt.badge.img+20
  • Ster
  • February 5, 2026

Goed plan! Leuk idee! 

1. Op welke leeftijd "ontdekte" je hoe je lichaam enzo werkt?  11 en het ging vanzelf 😉
2. Waar geloofde je als klein kind dat baby's vandaan kwamen?  Buik van mama 
3. Het is toch wel algemeen bekend dat naaktfoto's versturen niet slim en handig is, snap je mensen die het wel doen? Nee maar het gaat soms heel slim en gemeen en dan snap ik wel dat kinderen er in trappen of niet anders kunnen (chantage). 
4. Hoeveel tieners zijn er denk je bewust van dat openbaar masturberen of seksuele handelingen uitvoeren strafbaar is? Ik hoop allemaal 
5. Hoe open zijn jullie thuis over seksualiteit? En Nee ik bedoel niet dat jullie seks met familieleden hebben 😈 maar hoeveel of hoe jullie over het onderwerp praten thuis. Vragen staat vrij 
6. Wat denk jij dat de link met seks en douchen/plassen is? 🤔 Met plassen niet maar samen douchen is wel leuk dus denk dat sommigen dan ook verder gaan
7. Heb je als kleiner kind weleens iets gedaan wat je nu echt beschamend of ongepast zou vinden? Op dit gebied niet xd
8. Wat? 😉  
9. Wat is volgens jou een normale leeftijd om met seks bezig te zijn?  Echt seks met elkaar denk ik hangt af van hoe ver je bent, verschillend.zou niet te vroeg willen.
10. Als je alleen thuis zou zijn, zou je dan echt serieus met seks bezig zijn of zou je je ouders verrassen met een taart of geboende ramen oid? 🎂  Haha, nou zo lang duurt het niet dus die taart of het klusje kan zeker 😉

En wat vonden jullie ervan? 🙃 Heel leuk! 

liefs Yusa 😘

Liefs, Tover xxx

Yusa
Forum|alt.badge.img+15
  • Topic-opener
  • Vaste gast
  • February 5, 2026

Ik ga hem ook doen🙂

1. Op welke leeftijd "ontdekte" je hoe je lichaam enzo werkt? Net 12. 
2. Waar geloofde je als klein kind dat baby's vandaan kwamen? ​​​​Gewoon uit de buik, dat ze die opensnijden 😅

3. Het is toch wel algemeen bekend dat naaktfoto's versturen niet slim en handig is, snap je mensen die het wel doen? Ik snap het echt niet. 
4. Hoeveel tieners zijn er denk je bewust van dat openbaar masturberen of seksuele handelingen uitvoeren strafbaar is? ​​Ik denk weinig, want meestal zijn ze niet echt bezig met de wet op die leeftijd. Ik weet het wel iig 😎

5. Hoe open zijn jullie thuis over seksualiteit? En Nee ik bedoel niet dat jullie seks met familieleden hebben 😈 maar hoeveel of hoe jullie over het onderwerp praten thuis. We praten er niet over eig. 
6. Wat denk jij dat de link met seks en douchen/plassen is? 🤔 ​​​​Geen flauw idee. Ik zie plassen als lichamelijk iets en douchen om schoon te worden. 

7. Heb je als kleiner kind weleens iets gedaan wat je nu echt beschamend of ongepast zou vinden? Ja. 
8. Wat? 😉 ​​​(Half) naakt rondlopen en met mijn zus in bad. 
9. Wat is volgens jou een normale leeftijd om met seks bezig te zijn? 16? 
10. Als je alleen thuis zou zijn, zou je dan echt serieus met seks bezig zijn of zou je je ouders verrassen met een taart of geboende ramen oid? 🎂 Ik zou opruimen en mss ook wat schoonmaken, geen seks iig. 🙂

@banaan met chocoladesaus ramen boenen en oid. Oid staat voor of iets dergelijks, dus iets zoals dat. 

Liefs Yusa 😘

Ander
Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • February 5, 2026

Dat is eindelijk eens een normale vragen lijst ​@Yusa 

Dus ik ga m eerlijk invullen 

1. Op welke leeftijd "ontdekte" je hoe je lichaam enzo werkt? 12 jaar denk ik en ging op zoek naar antwoorden    
2. Waar geloofde je als klein kind dat baby's vandaan kwamen? nooit echt over nagedacht eig
3. Het is toch wel algemeen bekend dat naaktfoto's versturen niet slim en handig is, snap je mensen die het wel doen? nee dat begrijp ik niet, omdat ze de gevolgen niet beseffen en denken dat ze er geen problemen mee gaan hebben 
4. Hoeveel tieners zijn er denk je bewust van dat openbaar masturberen of seksuele handelingen uitvoeren strafbaar is? zo te zien doen er een aantal op de KT dat wel en denken dat ze zolang ze nie betrapt worden het allemaal geen probleem is. Als je ergens in de bossen woont ja, maar in een park een steeg of een maisveld ergens is het riziko super groot, en bovendien niet goed voor je reputatie als je gepakt/gefilmd word
5. Hoe open zijn jullie thuis over seksualiteit? En Nee ik bedoel niet dat jullie seks met familieleden hebben 😈 maar hoeveel of hoe jullie over het onderwerp praten thuis. Hmm het hang er van af over wat het precies gaat, er zijn makelijke gesprekken maar ook dingen die vermeden of verzwegen worden of taboe zijn
6. Wat denk jij dat de link met seks en douchen/plassen is? 🤔 geen idee, het zal wel een rare fetisj zijn, of fantazie
7. Heb je als kleiner kind weleens iets gedaan wat je nu echt beschamend of ongepast zou vinden? ik heb wel eens in de bloempotten van mijn oma geplast maar dat is héél lang geleden  😁     
8. Wat? 😉 zie nummer 7
9. Wat is volgens jou een normale leeftijd om met seks bezig te zijn? om erover te denken? Ik denk 13-14 ( maar om het écht te doen , zou ik zeggen minstens 15-18 )
10. Als je alleen thuis zou zijn, zou je dan echt serieus met seks bezig zijn of zou je je ouders verrassen met een taart of geboende ramen oid? 🎂 ik ben al genoeg met seksachtige gedachten bezig en als ik lang alleen thuis ben nodig ik gwn mijn bff uit, of ik ga naar haar, maar ik zorg dan wel meestal voor een verrassing voor mijn ma (een 4/4 cake ofzo die meestal wel lukt - - recept op aanvraag!) 
En wat vonden jullie ervan? 🙃 top, eindelek eens een vragenlijst zonder penislengtes of grote konten!

💓🍒🌹

Arclight22
Forum|alt.badge.img+5
  • Vaak actief
  • February 7, 2026

1. Op welke leeftijd "ontdekte" je hoe je lichaam enzo werkt? 13 
2. Waar geloofde je als klein kind dat baby's vandaan kwamen? Nooit over nagedacht thb 
3. Het is toch wel algemeen bekend dat naaktfoto's versturen niet slim en handig is, snap je mensen die het wel doen? Nee oprecht niet ik vind dat zo dom als je dat doet 
4. Hoeveel tieners zijn er denk je bewust van dat openbaar masturberen of seksuele handelingen uitvoeren strafbaar is? Heel weinig ik hoor vaak verhalen erover dat ze het in bussen/struiken enz veel doen 
5. Hoe open zijn jullie thuis over seksualiteit? En Nee ik bedoel niet dat jullie seks met familieleden hebben 😈 maar hoeveel of hoe jullie over het onderwerp praten thuis. Kunnen zeker erover praten en zijn ook wel open daarin alleen we hebben het er verder bijna nooit over 
6. Wat denk jij dat de link met seks en douchen/plassen is? 🤔 misschien voelt het heel anders ofzo maar ja ieder hun eigen fetish toch 
7. Heb je als kleiner kind weleens iets gedaan wat je nu echt beschamend of ongepast zou vinden? Niet in een seksuele manier 
8. Wat? 😉 nvt 
9. Wat is volgens jou een normale leeftijd om met seks bezig te zijn? 15 a 16 jaar maar dan moet je er echt serieus ook over zijn en niet puur omdat je geil bent 
10. Als je alleen thuis zou zijn, zou je dan echt serieus met seks bezig zijn of zou je je ouders verrassen met een taart of geboende ramen oid? 🎂 ja als je alleen thuis bent is het wel wat makkelijker om iets te doen dan dat je “betrapt” wordt 

En wat vonden jullie ervan? 🙃 leuk! Weer eens wat anders 

liefs Yusa 😘

Anoniempje030
Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • February 7, 2026

1. Op welke leeftijd "ontdekte" je hoe je lichaam enzo werkt? 12 
2. Waar geloofde je als klein kind dat baby's vandaan kwamen? Ik denk gwn sex
3. Het is toch wel algemeen bekend dat naaktfoto's versturen niet slim en handig is, snap je mensen die het wel doen?  Nee zeker niet
4. Hoeveel tieners zijn er denk je bewust van dat openbaarmasturberen of seksuele handelingen uitvoeren strafbaar is? Niet heel veel
5. Hoe open zijn jullie thuis over seksualiteit? En Nee ik bedoel niet dat jullie seks met familieleden hebben 😈 maar hoeveel of hoe jullie over het onderwerp praten thuis.  Open
6. Wat denk jij dat de link met seks en douchen/plassen is? 🤔 geen idee
7. Heb je als kleiner kind weleens iets gedaan wat je nu echt beschamend of ongepast zou vinden?  Ja
8. Wat? 😉 aan een vrouws pa toe gezeten
9. Wat is volgens jou een normale leeftijd om met seks bezig te zijn? Ik denk 15/16

201anoniem
Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • February 7, 2026

13

Ik dacht eigen lijk dat ze gewoon ergens verschenen en dan dat je zo opeens een baby had

Nou kijk ik zeg niet dat het slim. Als je bedreigt woord met iets dat snap ik het ergens wel.

Ik denk niet heel veel

We praten er best wel open over het is natuurlijk wel altijd een beetje ongemakkelijk 

6. Wat denk jij dat de link met seks en douchen/plassen is?

Idk

Ja

8. Wat? 😉Met een jurk aan hebben en dan niet netjes zitten zodat iedereen je onderbroek ziet😬

Bezig zijn 13 of 12. Echt seks zelf 16  of misschien 15

Seks

En wat vonden jullie ervan? 🙃 Super orgineel en leuk

Lupus
Forum|alt.badge.img+21
  • Ster
  • February 8, 2026

Eindelijk 

10🫣 heel misschien nog net 9

Ik wist altijd wel uit de buik, maar heel vroeger dat ik door God en niet seks haha vanwege school 

Ja, omdat het toch spannend is

Ik hoop iedereen en anders zijn het slechte ouders

We praten er bijna nooit over. Wel een keer gebeurd maar daarna nooit meer. Ik heb het ook op de basisschool gekregen en ik ga het volgend schooljaar ook krijgen

6. Wat denk jij dat de link met seks en douchen/plassen is? 🤔

Misschien omdat mensen plassen onder de douche? Ik niet hoor ;)

Geen idee

8. Wat? 😉 /

10-11. Vooral als je er klaar mee bent. Andere misschien later

Slapen vooral, ik ben al 3 dagen ziek

Een keer wat anders, dankje

liefs Yusa 😘

Groetjes Lupus 

Bit10
Forum|alt.badge.img+2
  • Weet de weg
  • February 8, 2026

1.  denk 10?
2.  Ik dacht dat opensnijden normaal was
3. Het is gwn niet gepast en ik vind het slecht
4. weinig (waar is de digitale footprint, zijn we die vergeten?)
5. niet
6. huh??
7.  dit was best recent maar, smutposten en nsfw tekenen en posten (allemaal verwijderd)

8.?
9. boven de 20
10.  VLGM ALLEEN MAAR GOONEN? EN DAARNA HUIS SCHOONMAKEN

Haii ik doe ook nog even mee hahaha

1. Op welke leeftijd "ontdekte" je hoe je lichaam enzo werkt? geen idee, nooit echt over nagedacht
2. Waar geloofde je als klein kind dat baby's vandaan kwamen? ja sex, maar niet echt heel bewust
3. Het is toch wel algemeen bekend dat naaktfoto's versturen niet slim en handig is, snap je mensen die het wel doen?  Mmm, beetje, maar vind het nogsteeds een beetje dom
4. Hoeveel tieners zijn er denk je bewust van dat openbaarmasturberen of seksuele handelingen uitvoeren strafbaar is? Niet veel nee
5. Hoe open zijn jullie thuis over seksualiteit? En Nee ik bedoel niet dat jullie seks met familieleden hebben 😈 maar hoeveel of hoe jullie over het onderwerp praten thuis.  Niet, het is anders best ongemakkelijk.
6. Wat denk jij dat de link met seks en douchen/plassen is? 🤔 bijna helemaal niks
7. Heb je als kleiner kind weleens iets gedaan wat je nu echt beschamend of ongepast zou vinden?  Niet dat ik weet
8. Wat? 😉 -
9. Wat is volgens jou een normale leeftijd om met seks bezig te zijn?  Ik denk 15 à 16
10. Als je alleen thuis zou zijn, zou je dan echt serieus met seks bezig zijn of zou je je ouders verrassen met een taart of geboende ramen oid?  Met een taart of het huis schoonmaken hahaha

ik_kan_geen_nickname_bedenken
Forum|alt.badge.img+3

1. Op welke leeftijd "ontdekte" je hoe je lichaam enzo werkt? 11
2. Waar geloofde je als klein kind dat baby's vandaan kwamen? mijn ouders zeiden altijd dat als je dichtbijelkaar was dat dan het sperma in de eitjes van de vrouwen zo komen dus ik dacht dat het gwn magisch zou zweven ofzo zonder dat je het kon zien dus ik durfte nooit te dicht bij meiden te zitten
3. Het is toch wel algemeen bekend dat naaktfoto's versturen niet slim en handig is, snap je mensen die het wel doen?  ja ik snap dat t geil is maar tis gwn niet handig
4. Hoeveel tieners zijn er denk je bewust van dat openbaar masturberen of seksuele handelingen uitvoeren strafbaar is? Ik denk dat ze er wel van bewust zijn maar het gwn zo geil vinden dat ze het nogsteeds doen. Ook om die spanning op te jagen.
5. Hoe open zijn jullie thuis over seksualiteit? En Nee ik bedoel niet dat jullie seks met familieleden hebben 😈 maar hoeveel of hoe jullie over het onderwerp praten thuis. Ja we hebben t er nooit over maar ik zou alles kunnen vragen
6. Wat denk jij dat de link met seks en douchen/plassen is? 🤔 het feit dat t uit t zelfde ding komt
7. Heb je als kleiner kind weleens iets gedaan wat je nu echt beschamend of ongepast zou vinden?  Niet echt
8. Wat? 😉
9. Wat is volgens jou een normale leeftijd om met seks bezig te zijn?  Aftrekken enzo vanaf 12 en seks tja ik vind 16 wel een mooi getal maar 15 kan ook wel. Ik vind 14 wel echt te vroeg
10. Als je alleen thuis zou zijn, zou je dan echt serieus met seks bezig zijn of zou je je ouders verrassen met een taart of geboende ramen oid? 🎂 ik denk dat ik gwn zou doomscrollen

liefs Yusa 😘