Vragenlijst puberteit & seks (50 vragen)


Reputatie 4
Badge +5

Ha! Alweer een vragenlijstje sorry ik vind t gewoon leuk om te doen vragenlijstjes dit keer over puberteit & seks

1: Hoe oud ben je?

2: Geslacht?

3: (Jongens): Zou je ooit seks willen met een onbekende vrouw?

4: (Meisjes): Wanneer was je voor het eerst ongesteld?

5: Wanneer was je eerste x seks? Hoe oud was je toen?

6: Doe je aan masturberen? Zo ja? Hoe vaak per week?

7: (Jongens): Wanneer kreeg je je eerste zaadlozing? Hoe oud was je toen?

8: (Meisjes): Welke cupmaat heb je? Hoe groot zijn je tieten?

9: (Jongens): Hoe groot is je pik?

10: Heeft iemand je ooit afgetrokken of gepijpt? Zo ja? Wie was dat? En hoe voelde dat? Zo nee? Wil je dat wel?

11: Wanneer begon je met aftrekken?

12: (Meisjes): Wat vind je aantrekkelijk bij jongens?

13: (Jongens): Wat vind je aantrekkelijk bij meisjes?

14: Beschrijf het moment waarop je voor het eerst echt héél erg geil werd en je bijna klaarkwam

15: Ga je vaak uit met vrienden? Zo ja? Waar ga je heen dan en wat doen jullie dan? Zo nee? Waarom niet?

16: Hoe oud was je toen je voor het eerst verkering kreeg?

17: Hoe lang heb je nu al verkering?

18: Zou je ooit een keer jezelf in het openbaar willen aftrekken? (bijvoorbeeld: zwembad, park, etc.)

19: (Jongens): Op welke leeftijd kreeg je voor het eerst een stijve? En waarvan?

20: (Meisjes): Waar koop je je bh´s?

21: (Jongens): Wat voor soort ondergoed draag je? En waar koop je je ondergoed?

22: Wanneer kreeg je voor het eerst lichaamshaar? Hoe oud was je toen?

23: Scheer je je lichaamshaar? 

24: Ben je tevreden met je lichaam?

25: (Meisjes): Heb je jezelf ooit een keer gevingerd? Zo ja? Hoe oud was je toen en hoe voelde het?

26: Maak je weleens naaktfoto´s van jezelf (bijvoorbeeld stijve pik)?

27: Heb je ooit eens een van je vrienden/vriendinnen bloot gezien? Zo ja? Waar en wanneer was dat? En hoe voelde je je daarbij?

28: Hebben jouw vrienden/vriendinnen jou ooit een keer bloot gezien? Zo ja? Waar en wanneer was dat? En hoe voelde je je daarbij?

29: Als je moedervlekken hebt, verberg je die dan zo goed mogelijk?

30: (Jongens): Beschrijf je seksdroom

31: Ga je vaak zwemmen? Zo ja? Waar? En met wie? Zo nee? Waarom niet?

32: Zou je ooit een keer seks willen met Kim Kardashian?

33: Zou je een keertje anale seks willen?

34: Gebruik je deo?

35: Zo ja? Welk merk?

36: (Jongens): Hoe groot zijn je ballen?

37: Wat vind je van de hele situatie rondom corona?

38: Ben je al ontmaagd?

39: Zo nee? Waarom niet?

40: Zo ja? Hoe voelde dat?

41: Ben je weleens depressief of ben je ooit depressief geweest?

42: Zijn je ouders nog bij elkaar?

43: Zo nee? Waarom gingen ze uit elkaar? En heeft je moeder/vader al een ander?

44: Zo ja? Hoe lang al?

45: Als je één vrouw zou mogen kiezen waarmee je voor één keer seks mag hebben wie zou je kiezen?

46: Speel je op dit moment een instrument?

47: Zo ja? Welk instrument?

48: Zo nee? Wat heb je gespeeld?

49: (Jongens): Hoe groot is je pik in slappe stand en hoe groot is je pik in stijve stand?

50: Wat vond je ervan?


90 reacties

Reputatie 4
Badge +5

Ha! Alweer een vragenlijstje sorry ik vind t gewoon leuk om te doen vragenlijstjes dit keer over puberteit & seks

1: Hoe oud ben je? 17

2: Geslacht? jongen

3: (Jongens): Zou je ooit seks willen met een onbekende vrouw? ja

4: (Meisjes): Wanneer was je voor het eerst ongesteld? nvt

5: Wanneer was je eerste x seks? Hoe oud was je toen? nvt

6: Doe je aan masturberen? Zo ja? Hoe vaak per week? ja, 2 a 3 keer

7: (Jongens): Wanneer kreeg je je eerste zaadlozing? Hoe oud was je toen? 13, in me slaap

8: (Meisjes): Welke cupmaat heb je? Hoe groot zijn je tieten? nvt

9: (Jongens): Hoe groot is je pik? ​​​​​​ slap 17-19 stijf 18-20

10: Heeft iemand je ooit afgetrokken of gepijpt? Zo ja? Wie was dat? En hoe voelde dat? Zo nee? Wil je dat wel? nee, wil t wel

11: Wanneer begon je met aftrekken? rond me 12 de 

12: (Meisjes): Wat vind je aantrekkelijk bij jongens?

13: (Jongens): Wat vind je aantrekkelijk bij meisjes? tieten en kont

14: Beschrijf het moment waarop je voor het eerst echt héél erg geil werd en je bijna klaarkwam toen ik een keertje met me begeleidster ging zwemmen en ze zomaar ineens naakt stond. Toen kreeg ik echt een enorme stijve pik en kwam ik echt bijna klaar

15: Ga je vaak uit met vrienden? Zo ja? Waar ga je heen dan en wat doen jullie dan? Zo nee? Waarom niet? nee, want ik ben nog te jong

16: Hoe oud was je toen je voor het eerst verkering kreeg? denk 8 of 9

17: Hoe lang heb je nu al verkering? had 6 jaar verkering nu is t uit

18: Zou je ooit een keer jezelf in het openbaar willen aftrekken? (bijvoorbeeld: zwembad, park, etc.) ja

19: (Jongens): Op welke leeftijd kreeg je voor het eerst een stijve? En waarvan? toen ik 13 was en ik voor de 2 de keer met me begeleidster ging zwemmen

20: (Meisjes): Waar koop je je bh´s?

21: (Jongens): Wat voor soort ondergoed draag je? En waar koop je je ondergoed? boxers, WE Fashion

22: Wanneer kreeg je voor het eerst lichaamshaar? Hoe oud was je toen? toen ik 12 was

23: Scheer je je lichaamshaar?  nee, alleen me pik haartjes

24: Ben je tevreden met je lichaam? best wel

25: (Meisjes): Heb je jezelf ooit een keer gevingerd? Zo ja? Hoe oud was je toen en hoe voelde het?

26: Maak je weleens naaktfoto´s van jezelf (bijvoorbeeld stijve pik)? ja

27: Heb je ooit eens een van je vrienden/vriendinnen bloot gezien? Zo ja? Waar en wanneer was dat? En hoe voelde je je daarbij? ja, gewoon normaal

28: Hebben jouw vrienden/vriendinnen jou ooit een keer bloot gezien? Zo ja? Waar en wanneer was dat? En hoe voelde je je daarbij? ja, gewoon relaxed en oké best akward

29: Als je moedervlekken hebt, verberg je die dan zo goed mogelijk? ja k heb r 1 op me buik en die verberg ik altijd met me handdoek 

30: (Jongens): Beschrijf je seksdroom dat ik een keer mezelf aftrek terwijl ik in de auto zit :joy::joy:

31: Ga je vaak zwemmen? Zo ja? Waar? En met wie? Zo nee? Waarom niet? ja, met me moeder en met me opvang

32: Zou je ooit een keer seks willen met Kim Kardashian? jaa

33: Zou je een keertje anale seks willen? nee

34: Gebruik je deo? ja

35: Zo ja? Welk merk? Dove

36: (Jongens): Hoe groot zijn je ballen? klein

37: Wat vind je van de hele situatie rondom corona? kut (sorry voor me taalgebruik)

38: Ben je al ontmaagd? nee

39: Zo nee? Waarom niet? gwn niet

40: Zo ja? Hoe voelde dat? nvt

41: Ben je weleens depressief of ben je ooit depressief geweest? ja wel een keertje toen me ouders uit elkaar gingen was snel weer over

42: Zijn je ouders nog bij elkaar? nee

43: Zo nee? Waarom gingen ze uit elkaar? En heeft je moeder/vader al een ander? omdat me vader al een ander had en me vader heeft nu een vriendin en is in februari getrouwd

44: Zo ja? Hoe lang al? nvt

45: Als je één vrouw zou mogen kiezen waarmee je voor één keer seks mag hebben wie zou je kiezen? Vanessa Cage, zij heeft echt mega grote borsten en ik zou haar wel een keertje willen nemen hoor

46: Speel je op dit moment een instrument? ja

47: Zo ja? Welk instrument? keyboard

48: Zo nee? Wat heb je gespeeld? nvt

49: Hoe vaak per week heb je seks? 

50: Wat vond je ervan? leuk al zeg ik t zelf

Zelf ff ingevuld sorry nogmaals want ik vind dit soort vragenlijstjes heerlijk

Reputatie 3
Badge +3

Ha! Alweer een vragenlijstje sorry ik vind t gewoon leuk om te doen vragenlijstjes dit keer over puberteit & seks

1: Hoe oud ben je? 14

2: Geslacht? Meisje

3: (Jongens): Zou je ooit seks willen met een onbekende vrouw?

4: (Meisjes): Wanneer was je voor het eerst ongesteld? 14

5: Wanneer was je eerste x seks? Hoe oud was je toen? Nvt

6: Doe je aan masturberen? Zo ja? Hoe vaak per week? Ja bijna elke dag

7: (Jongens): Wanneer kreeg je je eerste zaadlozing? Hoe oud was je toen?

8: (Meisjes): Welke cupmaat heb je? Hoe groot zijn je tieten? B80, mwah prima

9: (Jongens): Hoe groot is je pik?

10: Heeft iemand je ooit afgetrokken of gepijpt?  Nope Zo ja? Wie was dat? En hoe voelde dat? Zo nee? Wil je dat wel? Jaaaaaaa

11: Wanneer begon je met aftrekken?-

12: (Meisjes): Wat vind je aantrekkelijk bij jongens? Humor en een beetje sportief

13: (Jongens): Wat vind je aantrekkelijk bij meisjes?

14: Beschrijf het moment waarop je voor het eerst echt héél erg geil werd en je bijna klaarkwam pfoe das lang geleden ik denk dat het was toen ik 11 was waarvan? No idea

15: Ga je vaak uit met vrienden? Zo ja? Waar ga je heen dan en wat doen jullie dan? Zo nee? Waarom niet? Ja naar se stad

16: Hoe oud was je toen je voor het eerst verkering kreeg? Nooit

17: Hoe lang heb je nu al verkering? Niet

18: Zou je ooit een keer jezelf in het openbaar willen aftrekken? (bijvoorbeeld: zwembad, park, etc.) Ja

19: (Jongens): Op welke leeftijd kreeg je voor het eerst een stijve? En waarvan?

20: (Meisjes): Waar koop je je bh´s? Hema, overal ijgelijk

21: (Jongens): Wat voor soort ondergoed draag je? En waar koop je je ondergoed?

22: Wanneer kreeg je voor het eerst lichaamshaar? Hoe oud was je toen? 12

23: Scheer je je lichaamshaar?  Nop

24: Ben je tevreden met je lichaam? Mwah

25: (Meisjes): Heb je jezelf ooit een keer gevingerd? Zo ja? Hoe oud was je toen en hoe voelde het? Ja evht niet normaal vaam 11 en nj nog steeds t is heerlijk

26: Maak je weleens naaktfoto´s van jezelf (bijvoorbeeld stijve pik)? Ja maar ik stiur ze niet

27: Heb je ooit eens een van je vrienden/vriendinnen bloot gezien? Zo ja? Waar en wanneer was dat? En hoe voelde je je daarbij?

Ja als we omkleden vind ik wel leller

28: Hebben jouw vrienden/vriendinnen jou ooit een keer bloot gezien? Zo ja? Waar en wanneer was dat? En hoe voelde je je daarbij? Ja gwoo  thuis met omklede 

29: Als je moedervlekken hebt, verberg je die dan zo goed mogelijk? Nee

30: (Jongens): Beschrijf je seksdroom

31: Ga je vaak zwemmen? Zo ja? Waar? En met wie? Zo nee? Waarom niet? Ja met vrie den

32: Zou je ooit een keer seks willen met Kim Kardashian? Nee

33: Zou je een keertje anale seks willen? Ja

34: Gebruik je deo? Ja

35: Zo ja? Welk merk? Dove, nivea, echt alles

36: (Jongens): Hoe groot zijn je ballen?

37: Wat vind je van de hele situatie rondom corona? Prima

38: Ben je al ontmaagd neeeee😣

39: Zo nee? Waarom niet? Niemand wil..

40: Zo ja? Hoe voelde dat?

41: Ben je weleens depressief of ben je ooit depressief geweest? Ja

42: Zijn je ouders nog bij elkaar? Ja

43: Zo nee? Waarom gingen ze uit elkaar? En heeft je moeder/vader al een ander?

44: Zo ja? Hoe lang al?25 jaad

45: Als je één vrouw zou mogen kiezen waarmee je voor één keer seks mag hebben wie zou je kiezen? No idea

46: Speel je op dit moment een instrument? Nee

47: Zo ja? Welk instrument?

48: Zo nee? Wat heb je gespeeld? Piano en zang

49: (Jongens): Hoe groot is je pik in slappe stand en hoe groot is je pik in stijve stand?

50: Wat vond je ervan? Leukk

 

Veel vragen haha, ik ga mijn best doen om alle vragen te beantwoorden:yum:

Ps: aangezien ik biseksueel ben beantwoord ik ook vragen die voor jongens zijn bedoeld maar ook voor mij van toepassing zijn:upside_down:

 

1: Hoe oud ben je? 14 jaar

2: Geslacht? Meisje

3: (Jongens): Zou je ooit seks willen met een onbekende vrouw? Nee ik denk het niet

4: (Meisjes): Wanneer was je voor het eerst ongesteld? Een maand voor mijn 13e, dus ik was nog twaalf

5: Wanneer was je eerste x seks? Hoe oud was je toen? Nvt

6: Doe je aan masturberen? Zo ja? Hoe vaak per week? Jaa, niet zo vaak soms heb ik in de 2 a 3 maanden een geile bui van een paar dagen,  dan bijna elke dag wel tenzij ik ongesteld ben.

7: (Jongens): Wanneer kreeg je je eerste zaadlozing? Hoe oud was je toen? Nvt

8: (Meisjes): Welke cupmaat heb je? 75C

9: (Jongens): Hoe groot is je pik? Nvt

10: Heeft iemand je ooit afgetrokken of gepijpt? Zo ja? Wie was dat? En hoe voelde dat? Zo nee? Wil je dat wel? Nvt (ik heb ook nog nooit iemand afgetrokken)

11: Wanneer begon je met aftrekken? Nvt

12: (Meisjes): Wat vind je aantrekkelijk bij jongens? Als ze heel zorgzaam, grappig en betrouwbaar zijn

13: (Jongens): Wat vind je aantrekkelijk bij meisjes? Als ze ook heel zorgzaam, grappig, zelfverzekerd en betrouwbaar zijn

14: Beschrijf het moment waarop je voor het eerst echt héél erg geil werd en je bijna klaarkwam Oehh dat kan ik me bijna niet meer herinneren. De echte eerste keer dat ik echt héél geil was in de eerste paar weken toen we thuis zaten door corona. Ik kreeg contact met een jongen via snap. 3 dagen lang hebben we elke avond met elkaar gesnapt op een hele geile manier. Tijdens dat gesprek ben ik gaan vingeren en kwam ik ook bijna klaar.

15: Ga je vaak uit met vrienden? Zo ja? Waar ga je heen dan en wat doen jullie dan? Zo nee? Waarom niet? Mijn ouders vinden het nog niet nodig dat ik uit ga, dus nee ik ga niet uit omdat ik nog niet mag

16: Hoe oud was je toen je voor het eerst verkering kreeg? Ik zat in groep 7 dus ik was 10 jaar

17: Hoe lang heb je nu al verkering? Dat heeft maar 3 maanden geduurd, op dit moment ben ik single

18: Zou je ooit een keer jezelf in het openbaar willen mastruberen? (bijvoorbeeld: zwembad, park, etc.) Nee, ik heb liever gewoon mn eigen bed en een handdoek. Thuis is het gewoon lekker warm en heb ik alles bij de hand wat ik nodig heb op dat moment. Ook hoef ik dan niet bang te zijn dat iemand me ziet of dat de politie me aanhoud omdat dit strafbaar is.

19: (Jongens): Op welke leeftijd kreeg je voor het eerst een stijve? En waarvan? Nvt

20: (Meisjes): Waar koop je je bh´s? Bij de Livera

21: (Jongens): Wat voor soort ondergoed draag je? En waar koop je je ondergoed? Nvt

22: Wanneer kreeg je voor het eerst lichaamshaar? Hoe oud was je toen? Ik denk dat ik 10 geweest moet zijn

23: Scheer je je lichaamshaar? Als ik er zin in heb, weet dat ik niet zo heel vaak hoef te fietsen of als ik weet dat ik bijna weer ongesteld ga worden of het ben of als er een kans is dat ik intiem ga zijn met iemand.

24: Ben je tevreden met je lichaam? Ja zekerr

25: (Meisjes): Heb je jezelf ooit een keer gevingerd? Zo ja? Hoe oud was je toen en hoe voelde het? Ik was 10 bijna 11. Het voelde wel lekker, ik wist alleen niet dat meer mensen het deden en dat het eigenlijk als een best groot ding wordt gezien.

26: Maak je weleens naaktfoto´s van jezelf (bijvoorbeeld stijve pik)? Ik heb wel eens filmpjes gestuurd maar doe dat alleen als het echt heel vertrouwd voelt en zonder hoofd natuurlijk

27: Heb je ooit eens een van je vrienden/vriendinnen bloot gezien? Zo ja? Waar en wanneer was dat? En hoe voelde je je daarbij? Ja tijdens weekendjes logeren met een vriendin  toen we samen in bad gingen. Ja gewoon normaal voelde dat, dat deden we elk jaar daar was niks geks aan

28: Hebben jouw vrienden/vriendinnen jou ooit een keer bloot gezien? Zo ja? Waar en wanneer was dat? En hoe voelde je je daarbij? Zie de vraag hierboven

29: Als je moedervlekken hebt, verberg je die dan zo goed mogelijk? Hahaha nee waarom zou ik het hoort bij mij

30: (Jongens): Beschrijf je seksdroom Nvt

31: Ga je vaak zwemmen? Zo ja? Waar? En met wie? Zo nee? Waarom niet? Nee, jaa idk we gaan niet zo vaak naar het zwembad of het strand

32: Zou je ooit een keer seks willen met Kim Kardashian? Iehwl nee dankje, lijkt me een beetje te oud en ik hou meer van meiden die gewoon zichzelf blijven en niet op een barbie lijken

33: Zou je een keertje anale seks willen? Ik zou het wel eens willen proberen

34: Gebruik je deo? Ja tuurlijk

35: Zo ja? Welk merk? Dove, Sanex en Rexona

36: (Jongens): Hoe groot zijn je ballen? Nvt

37: Wat vind je van de hele situatie rondom corona? Erg ingrijpend op je leven, ik merk dat ik me veel afzonder van de wereld en niet zo vaak buiten kom en daardoor minder van het lekkere weer geniet. Ook zie ik mijn vrienden al weken niet meer sinds dat de scholen dicht zijn. Ik maak me ook we zorgen over mijn toekomst en wat voor impact we hier van gaan meemaken over een paar jaar. Of we het financieel wel gaan redden en of mijn vrienden en familie het wel gaan redden en met werk, school en studie hoe dat allemaal gaat lopen. Maar ik hou het vertrouwen vast in de regering en de overheid dat zij de touwtjes in handen hebben en een basis gaan vormen voor hoe wij onze toekomst gaan meemaken.

38: Ben je al ontmaagd? Nee

39: Zo nee? Waarom niet? Omdat ik nog niet met een jongen of meisje intiem ben geweest

40: Zo ja? Hoe voelde dat? Nvt

41: Ben je weleens depressief of ben je ooit depressief geweest? Ja ben ik wel geweest, maar niet zo erg

42: Zijn je ouders nog bij elkaar? Jaa

43: Zo nee? Waarom gingen ze uit elkaar? En heeft je moeder/vader al een ander? Nvt

44: Zo ja? Hoe lang al? 20 jaar samen en 18 jaar getrouwd

45: Als je één vrouw zou mogen kiezen waarmee je voor één keer seks mag hebben wie zou je kiezen? Een leuk en lief meisje die het ook met mij wilt doen voor 1 keer

46: Speel je op dit moment een instrument? Ja

47: Zo ja? Welk instrument? Piano

48: Zo nee? Wat heb je gespeeld? Nvt

49: (Jongens): Hoe groot is je pik in slappe stand en hoe groot is je pik in stijve stand? Nvt

50: Wat vond je ervan? Leukk, ook veel verschillende vragen

 

Ha! Alweer een vragenlijstje sorry ik vind t gewoon leuk om te doen vragenlijstjes dit keer over puberteit & seks

1: Hoe oud ben je?15

2: Geslacht?jongen

3: (Jongens): Zou je ooit seks willen met een onbekende vrouw?denk het niet 

4: (Meisjes): Wanneer was je voor het eerst ongesteld?

5: Wanneer was je eerste x seks? Hoe oud was je toen?nvt

6: Doe je aan masturberen? Zo ja? Hoe vaak per week?ja 1x per week(ik weet het ja het is weinig)

7: (Jongens): Wanneer kreeg je je eerste zaadlozing? Hoe oud was je toen?toen ik 10 was ofzo.  In mijn slaap 

8: (Meisjes): Welke cupmaat heb je? Hoe groot zijn je tieten?

9: (Jongens): Hoe groot is je pik?slap 10.5 stijf 19cm 

10: Heeft iemand je ooit afgetrokken of gepijpt? Zo ja? Wie was dat? En hoe voelde dat? Zo nee? Wil je dat wel?nee, wil het wel

11: Wanneer begon je met aftrekken?10 jaar ofzo

12: (Meisjes): Wat vind je aantrekkelijk bij jongens?

13: (Jongens): Wat vind je aantrekkelijk bij meisjes?klinkt heel cliché maar karakter en of ze er verzorgd uitziet.

14: Beschrijf het moment waarop je voor het eerst echt héél erg geil werd en je bijna klaarkwamidk 

15: Ga je vaak uit met vrienden? Zo ja? Waar ga je heen dan en wat doen jullie dan? Zo nee? Waarom niet?nee , nu door corona kan het niet , maar daarvoor deed ik het ook al niet omdat ik veel werk.(sommige van vrienden gaan wel maar de leeftijd zit bij ons tussen de 15 en 22 jaar dus ja.)

16: Hoe oud was je toen je voor het eerst verkering kreeg?niet echt verkering dus nog niet gehad 

17: Hoe lang heb je nu al verkering?

18: Zou je ooit een keer jezelf in het openbaar willen aftrekken? (bijvoorbeeld: zwembad, park, etc.)nee

19: (Jongens): Op welke leeftijd kreeg je voor het eerst een stijve? En waarvan?10 weet ik niet meer

20: (Meisjes): Waar koop je je bh´s?

21: (Jongens): Wat voor soort ondergoed draag je? En waar koop je je ondergoed?boxers,  markt, winkel , webshop 

22: Wanneer kreeg je voor het eerst lichaamshaar? Hoe oud was je toen?10.5jaar 

23: Scheer je je lichaamshaar? ja ik scheer alles.(heb snelle haargroei)

24: Ben je tevreden met je lichaam?nee

25: (Meisjes): Heb je jezelf ooit een keer gevingerd? Zo ja? Hoe oud was je toen en hoe voelde het?

26: Maak je weleens naaktfoto´s van jezelf (bijvoorbeeld stijve pik)?nee

27: Heb je ooit eens een van je vrienden/vriendinnen bloot gezien? Zo ja? Waar en wanneer was dat? En hoe voelde je je daarbij?nee, niet echt vrienden het waren teamgenoten van voetbal. Voelde er niks bij

28: Hebben jouw vrienden/vriendinnen jou ooit een keer bloot gezien? Zo ja? Waar en wanneer was dat? En hoe voelde je je daarbij?nee.

29: Als je moedervlekken hebt, verberg je die dan zo goed mogelijk?heb er weinig maar verberg het niet

30: (Jongens): Beschrijf je seksdroomidk

31: Ga je vaak zwemmen? Zo ja? Waar? En met wie? Zo nee? Waarom niet?nee schaam me voor mijn lichaam en heb ook geen tijd

32: Zou je ooit een keer seks willen met Kim Kardashian?nee

33: Zou je een keertje anale seks willen?sta er wel voor open om te proberen.

34: Gebruik je deo?ja

35: Zo ja? Welk merk?nivea 

36: (Jongens): Hoe groot zijn je ballen?groot

37: Wat vind je van de hele situatie rondom corona?niet prettig .

38: Ben je al ontmaagd?nee

39: Zo nee? Waarom niet?nog niemand kunnen vinden

40: Zo ja? Hoe voelde dat?

41: Ben je weleens depressief of ben je ooit depressief geweest?ja ben ik wel geweest ja

42: Zijn je ouders nog bij elkaar?ja

43: Zo nee? Waarom gingen ze uit elkaar? En heeft je moeder/vader al een ander?

44: Zo ja? Hoe lang al?denk iets van 22 jaar en 18 jaar getrouwd 

45: Als je één vrouw zou mogen kiezen waarmee je voor één keer seks mag hebben wie zou je kiezen?idk.  Als ze maar lief en aardig is en waar bij ik kan zien wat zei fijn vind en zei bij mij

46: Speel je op dit moment een instrument?ja , 

47: Zo ja? Welk instrument?piano

48: Zo nee? Wat heb je gespeeld?

49: (Jongens): Hoe groot is je pik in slappe stand en hoe groot is je pik in stijve stand?slap 10.5 cm stijf 19cm

50: Wat vond je ervan?👍Leuk

 

1: Hoe oud ben je? 15

2: Geslacht? jongen

3: (Jongens): Zou je ooit seks willen met een onbekende vrouw? jawel

4: (Meisjes): Wanneer was je voor het eerst ongesteld? X

5: Wanneer was je eerste x seks? Hoe oud was je toen? not yet (hoop deze zomer)

6: Doe je aan masturberen? Zo ja? Hoe vaak per week? jahh 0 tot 2 keer per dag

7: (Jongens): Wanneer kreeg je je eerste zaadlozing? Hoe oud was je toen? ik was 13 bijna 14

8: (Meisjes): Welke cupmaat heb je? Hoe groot zijn je tieten? X

9: (Jongens): Hoe groot is je pik? 16 cm

10: Heeft iemand je ooit afgetrokken of gepijpt? Zo ja? Wie was dat? En hoe voelde dat? Zo nee? Wil je dat wel? ja ik en een vriend hebben samen afgetrokken en beetje onze lippen om elkaars eikel heen en weer gdn maar voor de rest niets bijzonder

11: Wanneer begon je met aftrekken? 11 fso miss 12

12: (Meisjes): Wat vind je aantrekkelijk bij jongens? mooie sixpack en dikke gemiddelde lul, niet te veel haar, geen hunk en geen tattoos

13: (Jongens): Wat vind je aantrekkelijk bij meisjes? Echt alles wel, als ze niet snuiven of spuiten vindt ik t goed lmao

14: Beschrijf het moment waarop je voor het eerst echt héél erg geil werd en je bijna klaarkwam was super raar, was in een verlaten school met die zelfde jongen

15: Ga je vaak uit met vrienden? Zo ja? Waar ga je heen dan en wat doen jullie dan? Zo nee? Waarom niet? mwua, wil aankomend jaar wel meer uitgaan, meestal in de keet zitten bier drinken, of naar de stad

16: Hoe oud was je toen je voor het eerst verkering kreeg? 8 fso lmao

17: Hoe lang heb je nu al verkering? heb nu niks

18: Zou je ooit een keer jezelf in het openbaar willen aftrekken? (bijvoorbeeld: zwembad, park, etc.) Have done, and will do again😂

19: (Jongens): Op welke leeftijd kreeg je voor het eerst een stijve? En waarvan? toen ik 9 of tien was van meisjes uit mn klas

20: (Meisjes): Waar koop je je bh´s? X

21: (Jongens): Wat voor soort ondergoed draag je? En waar koop je je ondergoed? ZIKKI bij de hema😂😂 niets speciaals komt later wel

22: Wanneer kreeg je voor het eerst lichaamshaar? Hoe oud was je toen? 12, k dacht echt wtf is dit😂

23: Scheer je je lichaamshaar? op mn ballen wel en rond de stam van mn lul, maar voor de rest nergens, ja soms mn anus

24: Ben je tevreden met je lichaam? Jaa, zou wel iets dikkere armen willen

25: (Meisjes): Heb je jezelf ooit een keer gevingerd? Zo ja? Hoe oud was je toen en hoe voelde het? als jongen heb ik mezelf ook wel is gevingert, eerste keer was ik 12, was eerst super raar maar super fijn

26: Maak je weleens naaktfoto´s van jezelf (bijvoorbeeld stijve pik)? jahh vaak

27: Heb je ooit eens een van je vrienden/vriendinnen bloot gezien? Zo ja? Waar en wanneer was dat? En hoe voelde je je daarbij? 1x een goede vriendin, was echt super geil op snap, en vaker vrienden in bijvoorbeeld de kleedkamer is ook best geil

28: Hebben jouw vrienden/vriendinnen jou ooit een keer bloot gezien? Zo ja? Waar en wanneer was dat? En hoe voelde je je daarbij? ja kleedkamer en die meid op snap

29: Als je moedervlekken hebt, verberg je die dan zo goed mogelijk? nee heb een super grote op mn enkel, echt 3.5 cm lang en 2 cm breed

30: (Jongens): Beschrijf je seksdroom ohh te lang om uit te typen, ik wil echt alles een keer doen behalve poep sex en sex met oudere boven de 50/60 fso

31: Ga je vaak zwemmen? Zo ja? Waar? En met wie? Zo nee? Waarom niet? nee niet echt, geen lekker weer voor en corona

32: Zou je ooit een keer seks willen met Kim Kardashian? nee Dankje, dan kan je net zo goed een fleshlight kopen want is toch een en al plastic

33: Zou je een keertje anale seks willen? jahh

34: Gebruik je deo? soms

35: Zo ja? Welk merk? axe

36: (Jongens): Hoe groot zijn je ballen? ik hoor vaak dat ik super grote ballen heb, en als ik ze vergelijk met andere zijn ze soms 1.5 tot 2x zo groot

37: Wat vind je van de hele situatie rondom corona? wel chill met sommige dingen 

38: Ben je al ontmaagd? nope

39: Zo nee? Waarom niet? nog niet juiste moment/Op mn pad gekomen

40: Zo ja? Hoe voelde dat? X

41: Ben je weleens depressief of ben je ooit depressief geweest? ik heb soms dat ik 2 3 dagen echt heel depressief ben, maar als ik dan leuke dingen opzoek en mn ouders sleuren me er door gaat t wel weer

42: Zijn je ouders nog bij elkaar? ja (zou  stiekem een stief moeder niet erg vinden, maar houd liever mn ouders bij elkaar)

43: Zo nee? Waarom gingen ze uit elkaar? En heeft je moeder/vader al een ander?  X

44: Zo ja? Hoe lang al? X

45: Als je één vrouw zou mogen kiezen waarmee je voor één keer seks mag hebben wie zou je kiezen? manou, kennen jullie wss nie, zat vroeger in kinderen voor kinderen, en was de vriendin van zon jongen in een Nederlands boy bandje

46: Speel je op dit moment een instrument? soms 

47: Zo ja? Welk instrument? beetje piano maar niet bepaald goed

48: Zo nee? Wat heb je gespeeld? X

49: (Jongens): Hoe groot is je pik in slappe stand en hoe groot is je pik in stijve stand? 11 in slappe 16 in stijve

50: Wat vond je ervan? super leuke en originele vragen!

Ha! Alweer een vragenlijstje sorry ik vind t gewoon leuk om te doen vragenlijstjes dit keer over puberteit & seks

1: Hoe oud ben je? 15

2: Geslacht? Jongen 

3: (Jongens): Zou je ooit seks willen met een onbekende vrouw?  Ja 

4: (Meisjes): Wanneer was je voor het eerst ongesteld? ——-

5: Wanneer was je eerste x seks? Hoe oud was je toen? 12

6: Doe je aan masturberen? Zo ja? Hoe vaak per week? 6x per dag 

7: (Jongens): Wanneer kreeg je je eerste zaadlozing? Hoe oud was je toen? 10 geweldig 

8: (Meisjes): Welke cupmaat heb je? Hoe groot zijn je tieten? ————

9: (Jongens): Hoe groot is je pik? Stijf 21,5

10: Heeft iemand je ooit afgetrokken of gepijpt? Zo ja? Wie was dat? En hoe voelde dat? Zo nee? Wil je dat wel? Ja allebei in een tent met me beste vriend 

11: Wanneer begon je met aftrekken? 10

12: (Meisjes): Wat vind je aantrekkelijk bij jongens?

13: (Jongens): Wat vind je aantrekkelijk bij meisjes? Ogen en innerlijk 

14: Beschrijf het moment waarop je voor het eerst echt héél erg geil werd en je bijna klaarkwam op school in groep 5 was er een meisje en die trok me mee de wc in en liet haar lichaam zien en dat deed ik ook en zij begon met pijpen en toen riep een juf van Anna waar blijf je en toen moesten we stoppen en zijn we na school verder gegaan 

15: Ga je vaak uit met vrienden? Zo ja? Waar ga je heen dan en wat doen jullie dan? Zo nee? Waarom niet?  Ja feesten Mac alles haast wel 

16: Hoe oud was je toen je voor het eerst verkering kreeg? 13

17: Hoe lang heb je nu al verkering? 2 jaar 

18: Zou je ooit een keer jezelf in het openbaar willen aftrekken? (bijvoorbeeld: zwembad, park, etc.) Ja doe ik zo i zo al dus ja 

19: (Jongens): Op welke leeftijd kreeg je voor het eerst een stijve? En waarvan? Van dat meisje en in groep 5 

20: (Meisjes): Waar koop je je bh´s?

21: (Jongens): Wat voor soort ondergoed draag je? En waar koop je je ondergoed? Ja van alles 

22: Wanneer kreeg je voor het eerst lichaamshaar? Hoe oud was je toen?  13

23: Scheer je je lichaamshaar? Ja

24: Ben je tevreden met je lichaam? Ja 

25: (Meisjes): Heb je jezelf ooit een keer gevingerd? Zo ja? Hoe oud was je toen en hoe voelde het?

26: Maak je weleens naaktfoto´s van jezelf (bijvoorbeeld stijve pik)? Ja zo vaak en dan gaat het naar me vriendin 

27: Heb je ooit eens een van je vrienden/vriendinnen bloot gezien? Zo ja? Waar en wanneer was dat? En hoe voelde je je daarbij? In een tent thuis eigenlijk overal zijn vaak naakt dus ja 

28: Hebben jouw vrienden/vriendinnen jou ooit een keer bloot gezien? Zo ja? Waar en wanneer was dat? En hoe voelde je je daarbij? Ja altijd 

29: Als je moedervlekken hebt, verberg je die dan zo goed mogelijk? Nee

30: (Jongens): Beschrijf je seksdroom ik en mijn vriendin hebben de zelfde seks droom en dat is om mijn hele klas een gang bang mee te doen 

31: Ga je vaak zwemmen? Zo ja? Waar? En met wie? Zo nee? Waarom niet? Eigen zwembad en vrienden 

32: Zou je ooit een keer seks willen met Kim Kardashian? Nee 

33: Zou je een keertje anale seks willen? Ja doe ik ook al 

34: Gebruik je deo? Ja 

35: Zo ja? Welk merk? Axe 

36: (Jongens): Hoe groot zijn je ballen? Best groot 

37: Wat vind je van de hele situatie rondom corona? Stom 

38: Ben je al ontmaagd? Ja 

39: Zo nee? Waarom niet? /

40: Zo ja? Hoe voelde dat? Geweldig 

41: Ben je weleens depressief of ben je ooit depressief geweest? Nee

42: Zijn je ouders nog bij elkaar? Ja 

43: Zo nee? Waarom gingen ze uit elkaar? En heeft je moeder/vader al een ander?

44: Zo ja? Hoe lang al? 

45: Als je één vrouw zou mogen kiezen waarmee je voor één keer seks mag hebben wie zou je kiezen? Me docent of me dokter of me nicht 

46: Speel je op dit moment een instrument? Ja drum en gitaar 

47: Zo ja? Welk instrument? Drum en gitaar 

48: Zo nee? Wat heb je gespeeld?

49: (Jongens): Hoe groot is je pik in slappe stand en hoe groot is je pik in stijve stand? Slap 17 en hard 21,5!

50: Wat vond je ervan? Wel leuk 

Ha! Alweer een vragenlijstje sorry ik vind t gewoon leuk om te doen vragenlijstjes dit keer over puberteit & seks

1: Hoe oud ben je? 15

2: Geslacht? Jongen

3: (Jongens): Zou je ooit seks willen met een onbekende vrouw? Liever niet

4: (Meisjes): Wanneer was je voor het eerst ongesteld? /

5: Wanneer was je eerste x seks? Hoe oud was je toen? /

6: Doe je aan masturberen? Zo ja? Hoe vaak per week? 3x per week, soms stel ik een week uit

7: (Jongens): Wanneer kreeg je je eerste zaadlozing? Hoe oud was je toen? 12e

8: (Meisjes): Welke cupmaat heb je? Hoe groot zijn je tieten? /

9: (Jongens): Hoe groot is je pik? slap 10cm en stijf 19cm

10: Heeft iemand je ooit afgetrokken of gepijpt? Zo ja? Wie was dat? En hoe voelde dat? Zo nee? Wil je dat wel? Nog niet

11: Wanneer begon je met aftrekken? 12e

12: (Meisjes): Wat vind je aantrekkelijk bij jongens? /

13: (Jongens): Wat vind je aantrekkelijk bij meisjes? Blond, niet te slank en niet te dik + kont en tieten natuurlijk

14: Beschrijf het moment waarop je voor het eerst echt héél erg geil werd en je bijna klaarkwam. ik was gewoon aan het rukken en ik spoot een paar stralen tot oer mijn borstkas

15: Ga je vaak uit met vrienden? Zo ja? Waar ga je heen dan en wat doen jullie dan? Zo nee? Waarom niet? Ik heb niet echt de vriendengroep die echt uitgaat

16: Hoe oud was je toen je voor het eerst verkering kreeg? 12e

17: Hoe lang heb je nu al verkering? /

18: Zou je ooit een keer jezelf in het openbaar willen aftrekken? (bijvoorbeeld: zwembad, park, etc.) Nee

19: (Jongens): Op welke leeftijd kreeg je voor het eerst een stijve? En waarvan? Idk

20: (Meisjes): Waar koop je je bh´s? /

21: (Jongens): Wat voor soort ondergoed draag je? En waar koop je je ondergoed? Jack&Jones boxershort

22: Wanneer kreeg je voor het eerst lichaamshaar? Hoe oud was je toen? 13e schaamhaar en okselhaar, eind 14e buiksnor en nu ook wat borsthaar

23: Scheer je je lichaamshaar? Af en toe zodat het niet wildgroei word

24: Ben je tevreden met je lichaam? Het mag wat gespierder en daarom ben ik aan het trainen

25: (Meisjes): Heb je jezelf ooit een keer gevingerd? Zo ja? Hoe oud was je toen en hoe voelde het? /

26: Maak je weleens naaktfoto´s van jezelf (bijvoorbeeld stijve pik)? Niet vaak

27: Heb je ooit eens een van je vrienden/vriendinnen bloot gezien? Zo ja? Waar en wanneer was dat? En hoe voelde je je daarbij? Op school na het zwemmen in de kleedkamer, het voelde niet echt speciaal

28: Hebben jouw vrienden/vriendinnen jou ooit een keer bloot gezien? Zo ja? Waar en wanneer was dat? En hoe voelde je je daarbij? Na het zwemmen in de kleedkamer met een vriend in een sportcentrum vorig jaar, heb zijne niet gezien

29: Als je moedervlekken hebt, verberg je die dan zo goed mogelijk? Heb geen abnormaal grote dus niks te verbergen

30: (Jongens): Beschrijf je seksdroom. Trio met 2 vrouwen

31: Ga je vaak zwemmen? Zo ja? Waar? En met wie? Zo nee? Waarom niet? Heb ingebouwd zwembad in mijn tuin

32: Zou je ooit een keer seks willen met Kim Kardashian? Ik wil geen seks hebben met plastic :wink:

33: Zou je een keertje anale seks willen? Ja

34: Gebruik je deo? Ja na het sporten op school of na thuis training

35: Zo ja? Welk merk? Axe

36: (Jongens): Hoe groot zijn je ballen? pingpongbal grootte denk ik

37: Wat vind je van de hele situatie rondom corona? Geen school, dat is fijn maar jammer van al die doden enzo.

38: Ben je al ontmaagd? Nee

39: Zo nee? Waarom niet? Geen vriendin

40: Zo ja? Hoe voelde dat? /

41: Ben je weleens depressief of ben je ooit depressief geweest? Nog niet

42: Zijn je ouders nog bij elkaar? Ja

43: Zo nee? Waarom gingen ze uit elkaar? En heeft je moeder/vader al een ander? /

44: Zo ja? Hoe lang al? 25 jaar samen en 13 jaar getrouwd

45: Als je één vrouw zou mogen kiezen waarmee je voor één keer seks mag hebben wie zou je kiezen? Een meisje uit ene andere klas op school

46: Speel je op dit moment een instrument? Nee

47: Zo ja? Welk instrument? /

48: Zo nee? Wat heb je gespeeld? Drum

49: (Jongens): Hoe groot is je pik in slappe stand en hoe groot is je pik in stijve stand?  Slap is 10cm en stijf is 19cm

50: Wat vond je ervan? Volgende keer 100 vragen of meer :wink::smiley:

 

Reputatie 4
Badge +5

Ha! Alweer een vragenlijstje sorry ik vind t gewoon leuk om te doen vragenlijstjes dit keer over puberteit & seks

1: Hoe oud ben je? 17

2: Geslacht? man

3: (Jongens): Zou je ooit seks willen met een onbekende vrouw? ja

4: (Meisjes): Wanneer was je voor het eerst ongesteld? /

5: Wanneer was je eerste x seks? Hoe oud was je toen? /

6: Doe je aan masturberen? Zo ja? Hoe vaak per week? ja 2 a 3 keer

7: (Jongens): Wanneer kreeg je je eerste zaadlozing? Hoe oud was je toen? volgens mij toen ik 11 of 12 was

8: (Meisjes): Welke cupmaat heb je? Hoe groot zijn je tieten? /

9: (Jongens): Hoe groot is je pik? slap 15-17 stijf 16-18

10: Heeft iemand je ooit afgetrokken of gepijpt? Zo ja? Wie was dat? En hoe voelde dat? Zo nee? Wil je dat wel? nee, mag wel alleen bekenden graag

11: Wanneer begon je met aftrekken? toen ik 11 of 12 was

12: (Meisjes): Wat vind je aantrekkelijk bij jongens? /

13: (Jongens): Wat vind je aantrekkelijk bij meisjes? goeie ronde billen, mooie ogen, mooi haar, etc.

14: Beschrijf het moment waarop je voor het eerst echt héél erg geil werd en je bijna klaarkwam Toen ik een keertje met mijn moeder ging zwemmen en ze een hele sexy bikini aan had.

15: Ga je vaak uit met vrienden? Zo ja? Waar ga je heen dan en wat doen jullie dan? Zo nee? Waarom niet? nee, ik ben te jong en t wordt voor mij te laat

16: Hoe oud was je toen je voor het eerst verkering kreeg? vgm 9 of 10

17: Hoe lang heb je nu al verkering? ik had 6 jaar verkering maar toen is het uitgegaan

18: Zou je ooit een keer jezelf in het openbaar willen aftrekken? (bijvoorbeeld: zwembad, park, etc.) nope

19: (Jongens): Op welke leeftijd kreeg je voor het eerst een stijve? En waarvan? vgm 12. Dat was toen ik met een jongen van mijn leeftijd ging zwemmen en er ineens twee mooie chicks achter ons aankwamen die steeds I love you zeiden

20: (Meisjes): Waar koop je je bh´s? /

21: (Jongens): Wat voor soort ondergoed draag je? En waar koop je je ondergoed? boxers, bij WE en HEMA alleen HEMA pas ik niet meer

22: Wanneer kreeg je voor het eerst lichaamshaar? Hoe oud was je toen? 11 of 12

23: Scheer je je lichaamshaar?  ja

24: Ben je tevreden met je lichaam? best wel

25: (Meisjes): Heb je jezelf ooit een keer gevingerd? Zo ja? Hoe oud was je toen en hoe voelde het? /

26: Maak je weleens naaktfoto´s van jezelf (bijvoorbeeld stijve pik)? ja

27: Heb je ooit eens een van je vrienden/vriendinnen bloot gezien? Zo ja? Waar en wanneer was dat? En hoe voelde je je daarbij? nee

28: Hebben jouw vrienden/vriendinnen jou ooit een keer bloot gezien? Zo ja? Waar en wanneer was dat? En hoe voelde je je daarbij? ja, bij zwemmen. Ze mogen het gwn zien

29: Als je moedervlekken hebt, verberg je die dan zo goed mogelijk? ja

30: (Jongens): Beschrijf je seksdroom dat ik een keer aan het aftrekken ben en mijn vriendin naakt binnenkomt en mij begint te pijpen en dat we dan keiharde seks hebben

31: Ga je vaak zwemmen? Zo ja? Waar? En met wie? Zo nee? Waarom niet? ja, met mijn moeder in de buurt

32: Zou je ooit een keer seks willen met Kim Kardashian? ja hoor

33: Zou je een keertje anale seks willen? nee bah

34: Gebruik je deo? ja

35: Zo ja? Welk merk? Dove of Nivea

36: (Jongens): Hoe groot zijn je ballen? best klein

37: Wat vind je van de hele situatie rondom corona? rot, maar nu wel beter want we mogen weer

38: Ben je al ontmaagd? nee

39: Zo nee? Waarom niet? ben er nog niet aan toe

40: Zo ja? Hoe voelde dat? /

41: Ben je weleens depressief of ben je ooit depressief geweest? ja

42: Zijn je ouders nog bij elkaar?  nee

43: Zo nee? Waarom gingen ze uit elkaar? En heeft je moeder/vader al een ander? omdat mijn vader al eerder iemand had ontmoet. Mijn vader is in februari hertrouwd en mijn moeder heeft nog niemand

44: Zo ja? Hoe lang al? /

45: Als je één vrouw zou mogen kiezen waarmee je voor één keer seks mag hebben wie zou je kiezen? Sylvie Meis

46: Speel je op dit moment een instrument? ja

47: Zo ja? Welk instrument? keyboard

48: Zo nee? Wat heb je gespeeld? /

49: (Jongens): Hoe groot is je pik in slappe stand en hoe groot is je pik in stijve stand? slap 15-17 stijf 16-18

50: Wat vond je ervan? leuk

2e keer

1: Hoe oud ben je? 14

2: Geslacht? Meisje

3: (Jongens): Zou je ooit seks willen met een onbekende vrouw? Nvt

4: (Meisjes): Wanneer was je voor het eerst ongesteld? Toen ik 11 was

5: Wanneer was je eerste x seks? Hoe oud was je toen? 5 maanden geleden, 14 jaar

6: Doe je aan masturberen? Zo ja? Hoe vaak per week? Ja, 4-7 keer per week

7: (Jongens): Wanneer kreeg je je eerste zaadlozing? Hoe oud was je toen? Nvt

8: (Meisjes): Welke cupmaat heb je? Hoe groot zijn je tieten? 85 B 

9: (Jongens): Hoe groot is je pik? Nvt

10: Heeft iemand je ooit afgetrokken of gepijpt? Zo ja? Wie was dat? En hoe voelde dat? Zo nee? Wil je dat wel? Nvt

11: Wanneer begon je met aftrekken? Nvt

12: (Meisjes): Wat vind je aantrekkelijk bij jongens? Een gespierd lichaam en een grote pik 

13: (Jongens): Wat vind je aantrekkelijk bij meisjes?

14: Beschrijf het moment waarop je voor het eerst echt héél erg geil werd en je bijna klaarkwam. Toen ik voor het porno keek

15: Ga je vaak uit met vrienden? Zo ja? Waar ga je heen dan en wat doen jullie dan? Zo nee? Waarom niet? Nee omdat je dan niet genoeg hebt geslapen voor de volgende schooldag

16: Hoe oud was je toen je voor het eerst verkering kreeg? 12

17: Hoe lang heb je nu al verkering? 2 jaar

18: Zou je ooit een keer jezelf in het openbaar willen aftrekken? (bijvoorbeeld: zwembad, park, etc.)  nvt

19: (Jongens): Op welke leeftijd kreeg je voor het eerst een stijve? En waarvan? Nvt

20: (Meisjes): Waar koop je je bh´s? Livera

21: (Jongens): Wat voor soort ondergoed draag je? En waar koop je je ondergoed? Nvt

22: Wanneer kreeg je voor het eerst lichaamshaar? Hoe oud was je toen? 10

23: Scheer je je lichaamshaar? Ja

24: Ben je tevreden met je lichaam? Beetje, niet heel erg

25: (Meisjes): Heb je jezelf ooit een keer gevingerd? Zo ja? Hoe oud was je toen en hoe voelde het? Ja, 12, super

26: Maak je weleens naaktfoto´s van jezelf? Ja

27: Heb je ooit eens een van je vrienden/vriendinnen bloot gezien? Zo ja? Waar en wanneer was dat? En hoe voelde je je daarbij? Nvt

28: Hebben jouw vrienden/vriendinnen jou ooit een keer bloot gezien? Zo ja? Waar en wanneer was dat? En hoe voelde je je daarbij? Nvt

29: Als je moedervlekken hebt, verberg je die dan zo goed mogelijk? Nee waarom zou ik

30: (Jongens): Beschrijf je seksdroom Nvt

31: Ga je vaak zwemmen? Zo ja? Waar? En met wie? Zo nee? Waarom niet? Ja, strand nulde of zwembad de octopus 🐙 

32: Zou je ooit een keer seks willen met Kim Kardashian? Nee

33: Zou je een keertje anale seks willen? Ja

34: Gebruik je deo? Ja

35: Zo ja? Welk merk? Nivea

36: (Jongens): Hoe groot zijn je ballen? Nvt

37: Wat vind je van de hele situatie rondom corona? Irritant

38: Ben je al ontmaagd? Ja

39: Zo nee? Waarom niet? Nvt

40: Zo ja? Hoe voelde dat? Super

41: Ben je weleens depressief of ben je ooit depressief geweest? Nvt

42: Zijn je ouders nog bij elkaar? Nee

43: Zo nee? Waarom gingen ze uit elkaar? En heeft je moeder/vader al een ander? Wil ik niet zeggen, mijn vader heeft een nieuwe vriendin

44: Zo ja? Hoe lang al? Nvt

45: Als je één vrouw zou mogen kiezen waarmee je voor één keer seks mag hebben wie zou je kiezen? Nvt

46: Speel je op dit moment een instrument? Nee

47: Zo ja? Welk instrument? Nvt

48: Zo nee? Wat heb je gespeeld? Piano

49: (Jongens): Hoe groot is je pik in slappe stand en hoe groot is je pik in stijve stand? Nvt

50: Wat vond je ervan? Geen mening

Badge

Ha! Alweer een vragenlijstje sorry ik vind t gewoon leuk om te doen vragenlijstjes dit keer over puberteit & seks

1: Hoe oud ben je? 14

2: Geslacht? jongen 

3: (Jongens): Zou je ooit seks willen met een onbekende vrouw? nee

4: (Meisjes): Wanneer was je voor het eerst ongesteld?

5: Wanneer was je eerste x seks? Hoe oud was je toen? na een avond uit toen k denk 13,5 jaar was

6: Doe je aan masturberen? Zo ja? Hoe vaak per week? ja verschillend ligt eraan hoe ik me voel en of k uberhaupt tijd heb.

7: (Jongens): Wanneer kreeg je je eerste zaadlozing? Hoe oud was je toen? 10e

8: (Meisjes): Welke cupmaat heb je? Hoe groot zijn je tieten?

9: (Jongens): Hoe groot is je pik? 18cm in erectie

10: Heeft iemand je ooit afgetrokken of gepijpt? Zo ja? Wie was dat? En hoe voelde dat? Zo nee? Wil je dat wel? ja, het deed wel pijn het was namelijk met tanden :|

11: Wanneer begon je met aftrekken? 10,5

12: (Meisjes): Wat vind je aantrekkelijk bij jongens?

13: (Jongens): Wat vind je aantrekkelijk bij meisjes? body

14: Beschrijf het moment waarop je voor het eerst echt héél erg geil werd en je bijna klaarkwam: uhm idk mr

15: Ga je vaak uit met vrienden? Zo ja? Waar ga je heen dan en wat doen jullie dan? Zo nee? Waarom niet? ja discotheken en feesten en gewoon afspreken. en soms gebeurd er wel iets ahaha.

16: Hoe oud was je toen je voor het eerst verkering kreeg? mn 1e echte nu haha.

17: Hoe lang heb je nu al verkering? 2 jaar

18: Zou je ooit een keer jezelf in het openbaar willen aftrekken? (bijvoorbeeld: zwembad, park, etc.) jawel.

19: (Jongens): Op welke leeftijd kreeg je voor het eerst een stijve? En waarvan? uhm idk meer haha k was wel jong.

20: (Meisjes): Waar koop je je bh´s?

21: (Jongens): Wat voor soort ondergoed draag je? En waar koop je je ondergoed? calvin klein.

22: Wanneer kreeg je voor het eerst lichaamshaar? Hoe oud was je toen? 13

23: Scheer je je lichaamshaar?  ja

24: Ben je tevreden met je lichaam? jawel

25: (Meisjes): Heb je jezelf ooit een keer gevingerd? Zo ja? Hoe oud was je toen en hoe voelde het?

26: Maak je weleens naaktfoto´s van jezelf (bijvoorbeeld stijve pik)? soms haha

27: Heb je ooit eens een van je vrienden/vriendinnen bloot gezien? Zo ja? Waar en wanneer was dat? En hoe voelde je je daarbij? zo vaak bijna wekelijks naast sport enz. was wel geil ahah

28: Hebben jouw vrienden/vriendinnen jou ooit een keer bloot gezien? Zo ja? Waar en wanneer was dat? En hoe voelde je je daarbij? jap en akward 

29: Als je moedervlekken hebt, verberg je die dan zo goed mogelijk? nee

30: (Jongens): Beschrijf je seksdroom veel boys en girls mee op vakantie ofz 1 huis feesten en ondertussen beetje thuis plezier maken :P

31: Ga je vaak zwemmen? Zo ja? Waar? En met wie? Zo nee? Waarom niet? nee, ik heb daar vaak geen tijd voor haha.

32: Zou je ooit een keer seks willen met Kim Kardashian? nee

33: Zou je een keertje anale seks willen? uhm idk

34: Gebruik je deo? ja

35: Zo ja? Welk merk? verschillend

36: (Jongens): Hoe groot zijn je ballen? groot/medium

37: Wat vind je van de hele situatie rondom corona? mhoa druk haha heb geen rust dus miss wel beter anders had k ook hele tijd school.

38: Ben je al ontmaagd? ja, maar als ik nu denk zou k dat op latere leeftijd miss willen doen haha

39: Zo nee? Waarom niet?

40: Zo ja? Hoe voelde dat? wel oke maar vond mezelf wel te jong haha

41: Ben je weleens depressief of ben je ooit depressief geweest? nee door mijn nog al heftige verleden raakt me niet zoveel.

42: Zijn je ouders nog bij elkaar? nee

43: Zo nee? Waarom gingen ze uit elkaar? En heeft je moeder/vader al een ander? omdat mn vader te vaak dronken was destijds en mn moeder dat niet aankon mr ze hebben allebij een ander maar we komen gewoon met zn allen op visite en gaan ook gewoon dagjes weg enz.

44: Zo ja? Hoe lang al? sinds dat ik 5 was?

45: Als je één vrouw zou mogen kiezen waarmee je voor één keer seks mag hebben wie zou je kiezen? idk

46: Speel je op dit moment een instrument? niet echt full

47: Zo ja? Welk instrument? 

48: Zo nee? Wat heb je gespeeld? piano,gitaar

49: (Jongens): Hoe groot is je pik in slappe stand en hoe groot is je pik in stijve stand? slap cm en stijf 18cm

50: Wat vond je ervan? wel oke

 

Reputatie 4
Badge +5

Ha! Alweer een vragenlijstje sorry ik vind t gewoon leuk om te doen vragenlijstjes dit keer over puberteit & seks

1: Hoe oud ben je? 17

2: Geslacht? jongen

3: (Jongens): Zou je ooit seks willen met een onbekende vrouw? ja alleen als zij t ook wil

4: (Meisjes): Wanneer was je voor het eerst ongesteld? /

5: Wanneer was je eerste x seks? Hoe oud was je toen? /

6: Doe je aan masturberen? Zo ja? Hoe vaak per week? ja 1 a 2 of zelfs 3 keer 

7: (Jongens): Wanneer kreeg je je eerste zaadlozing? Hoe oud was je toen? 11 ofzo

8: (Meisjes): Welke cupmaat heb je? Hoe groot zijn je tieten? /

9: (Jongens): Hoe groot is je pik? slap 13-15 stijf 16-18

10: Heeft iemand je ooit afgetrokken of gepijpt? Zo ja? Wie was dat? En hoe voelde dat? Zo nee? Wil je dat wel? nee, zou t wel willen alleen wel met toestemming van mij

11: Wanneer begon je met aftrekken?  11 ofzo

12: (Meisjes): Wat vind je aantrekkelijk bij jongens? /

13: (Jongens): Wat vind je aantrekkelijk bij meisjes? middelgrote borsten, middelgrote kont, mooie ogen, 

14: Beschrijf het moment waarop je voor het eerst echt héél erg geil werd en je bijna klaarkwam Toen ik mijn stiefmoeder naakt zag in de badkamer. Toen kwam ik bijna klaar want ze was erg geil ze heeft namelijk een best grote kont en best grote borsten

15: Ga je vaak uit met vrienden? Zo ja? Waar ga je heen dan en wat doen jullie dan? Zo nee? Waarom niet? nee, ik ben daar nog niet aan toe

16: Hoe oud was je toen je voor het eerst verkering kreeg? 9

17: Hoe lang heb je nu al verkering? 6 jaar. Het is uitgegaan omdat mijn vriendin vreemdging met een ander en dat kun je bij mij écht niet maken hoor

18: Zou je ooit een keer jezelf in het openbaar willen aftrekken? (bijvoorbeeld: zwembad, park, etc.) nee

19: (Jongens): Op welke leeftijd kreeg je voor het eerst een stijve? En waarvan? 12. Van mijn begeleidster in bikini

20: (Meisjes): Waar koop je je bh´s? /

21: (Jongens): Wat voor soort ondergoed draag je? En waar koop je je ondergoed? boxers, want daar komt me pik goed in voor en ik koop ze bij WE

22: Wanneer kreeg je voor het eerst lichaamshaar? Hoe oud was je toen? 11

23: Scheer je je lichaamshaar?  ja soms

24: Ben je tevreden met je lichaam? beetje

25: (Meisjes): Heb je jezelf ooit een keer gevingerd? Zo ja? Hoe oud was je toen en hoe voelde het? /

26: Maak je weleens naaktfoto´s van jezelf (bijvoorbeeld stijve pik)? ja die stuur ik altijd aan me beste vriend

27: Heb je ooit eens een van je vrienden/vriendinnen bloot gezien? Zo ja? Waar en wanneer was dat? En hoe voelde je je daarbij? ja, bij het zwembad, voelde gewoon normaal

28: Hebben jouw vrienden/vriendinnen jou ooit een keer bloot gezien? Zo ja? Waar en wanneer was dat? En hoe voelde je je daarbij? ja, ook bij het zwembad, voelde gewoon ok

29: Als je moedervlekken hebt, verberg je die dan zo goed mogelijk? ja meestal

30: (Jongens): Beschrijf je seksdroom Dat mijn moeder naakt de kamer in komt en mij begint af te trekken en dat we samen seks hebben

31: Ga je vaak zwemmen? Zo ja? Waar? En met wie? Zo nee? Waarom niet? ja, met mijn moeder in een zwembad in de buurt

32: Zou je ooit een keer seks willen met Kim Kardashian? nope

33: Zou je een keertje anale seks willen? ja

34: Gebruik je deo? nee

35: Zo ja? Welk merk? /

36: (Jongens): Hoe groot zijn je ballen? 9 cm

37: Wat vind je van de hele situatie rondom corona? stom

38: Ben je al ontmaagd? nee

39: Zo nee? Waarom niet? ben er niet aan toe

40: Zo ja? Hoe voelde dat? /

41: Ben je weleens depressief of ben je ooit depressief geweest? ja een tijdje nadat me ouders uit elkaar gingen

42: Zijn je ouders nog bij elkaar? nee

43: Zo nee? Waarom gingen ze uit elkaar? En heeft je moeder/vader al een ander? omdat mijn vader al eerder iemand ontmoette van zijn middelbare school. Mijn vader is hertrouwd met zijn nieuwe vriendin en mijn moeder heeft nog niemand

44: Zo ja? Hoe lang al? /

45: Als je één vrouw zou mogen kiezen waarmee je voor één keer seks mag hebben wie zou je kiezen? ik denk dan toch Sylvie Meis

46: Speel je op dit moment een instrument? ja

47: Zo ja? Welk instrument? keyboard

48: Zo nee? Wat heb je gespeeld? gitaar

49: (Jongens): Hoe groot is je pik in slappe stand en hoe groot is je pik in stijve stand? slap 13-15 stijf 16-18

50: Wat vond je ervan? leuk

 

1: Hoe oud ben je? 15

2: Geslacht? Jongen

3: (Jongens): Zou je ooit seks willen met een onbekende vrouw? Niet perse

5: Wanneer was je eerste x seks? Hoe oud was je toen? Toen ik 14 was

6: Doe je aan masturberen? Zo ja? Hoe vaak per week? Ja, tussen de 5 en 10 keer per week

7: (Jongens): Wanneer kreeg je je eerste zaadlozing? Hoe oud was je toen? Weet ik niet meer

9: (Jongens): Hoe groot is je pik? Hard, 15 cm

10: Heeft iemand je ooit afgetrokken of gepijpt? Zo ja? Wie was dat? En hoe voelde dat? Zo nee? Wil je dat wel? Allebij al gehad is niet heel bijzonder voelt gewoon lekker

11: Wanneer begon je met aftrekken? Rond de 9/10 jaar al proberen vanaf mn 11de ongeveer ging het pas echt goed

13: (Jongens): Wat vind je aantrekkelijk bij meisjes? Mooie borsten maar ik val eerst op het innerlijk en als de rest ook mooi is is dat moli meegenomen 

14: Beschrijf het moment waarop je voor het eerst echt héél erg geil werd en je bijna klaarkwam misschien paar jaar terug dat ik porno had gevonden

15: Ga je vaak uit met vrienden? Zo ja? Waar ga je heen dan en wat doen jullie dan? Zo nee? Waarom niet? Afentoe

16: Hoe oud was je toen je voor het eerst verkering kreeg? 14

17: Hoe lang heb je nu al verkering? Bijna een half jaar

18: Zou je ooit een keer jezelf in het openbaar willen aftrekken? (bijvoorbeeld: zwembad, park, etc.) al gedaan, in een bos. 

19: (Jongens): Op welke leeftijd kreeg je voor het eerst een stijve? En waarvan? Vroeger een keer toen ging ik met meisje in bad en toen had ik het en wist ik niet wat het was dus verbergde het altijd. 

21: (Jongens): Wat voor soort ondergoed draag je? En waar koop je je ondergoed? Gwn boxershorts

22: Wanneer kreeg je voor het eerst lichaamshaar? Hoe oud was je toen? Denk rond mn 13/14

23: Scheer je je lichaamshaar? Ja altijd kaal

24: Ben je tevreden met je lichaam? Jahoor

26: Maak je weleens naaktfoto´s van jezelf (bijvoorbeeld stijve pik)? Nee

27: Heb je ooit eens een van je vrienden/vriendinnen bloot gezien? Zo ja? Waar en wanneer was dat? En hoe voelde je je daarbij?Ja een keer op de basisschool heb ik mn hele klas naakt gezien, voelde er niet veel bij was nog jong. 

28: Hebben jouw vrienden/vriendinnen jou ooit een keer bloot gezien? Zo ja? Waar en wanneer was dat? En hoe voelde je je daarbij? Denk bet niet

29: Als je moedervlekken hebt, verberg je die dan zo goed mogelijk? Nee 

30: (Jongens): Beschrijf je seksdroom heb ik niet echt

31: Ga je vaak zwemmen? Zo ja? Waar? En met wie? Zo nee? Waarom niet? Vroege wat meer dan eerst

32: Zou je ooit een keer seks willen met Kim Kardashian? Nee veel ste nep

33: Zou je een keertje anale seks willen? Al gehad, niet bij mij wil ik ook niet ben hetero

34: Gebruik je deo? Tuurlijk 

35: Zo ja? Welk merk? Gwn wat dr is

36: (Jongens): Hoe groot zijn je ballen? Weet ni, zal wel grote van een een walboot zijn ongeveer

37: Wat vind je van de hele situatie rondom corona? Wel prima, mensen maken zich veel ste druk. 

38: Ben je al ontmaagd? Ja

40: Zo ja? Hoe voelde dat? In het begin niet heel bijzonder, hoe vaker je t doet hoe fijner het word je ontdekt dan meer dingen. 

41: Ben je weleens depressief of ben je ooit depressief geweest? Depressie wil ik het niet noemen maar wel ongelukkig

42: Zijn je ouders nog bij elkaar? Ja

45: Als je één vrouw zou mogen kiezen waarmee je voor één keer seks mag hebben wie zou je kiezen? Mn vriendin, als die niet mag iemand uit mn klas misschien. 

46: Speel je op dit moment een instrument? Ja

47: Zo ja? Welk instrument? Gitaar 

49: (Jongens): Hoe groot is je pik in slappe stand en hoe groot is je pik in stijve stand? Slap weet ni denk 8/10 cm stijf 15 cm

50: Wat vond je ervan? Wel geinig om te doen

Badge +1

Ha! Alweer een vragenlijstje sorry ik vind t gewoon leuk om te doen vragenlijstjes dit keer over puberteit & seks

1: Hoe oud ben je? 17

2: Geslacht? Man

3: (Jongens): Zou je ooit seks willen met een onbekende vrouw? Ja

4: (Meisjes): Wanneer was je voor het eerst ongesteld?

5: Wanneer was je eerste x seks? Hoe oud was je toen? 15

6: Doe je aan masturberen? Zo ja? Hoe vaak per week? Ja 2-3 keer

7: (Jongens): Wanneer kreeg je je eerste zaadlozing? Hoe oud was je toen?ik was 12

8: (Meisjes): Welke cupmaat heb je? Hoe groot zijn je tieten?

9: (Jongens): Hoe groot is je pik? 20 cm stijf

10: Heeft iemand je ooit afgetrokken of gepijpt? Zo ja? Wie was dat? En hoe voelde dat? Zo nee? Wil je dat wel? Ja al veel meisjes

11: Wanneer begon je met aftrekken? 12e

12: (Meisjes): Wat vind je aantrekkelijk bij jongens?

13: (Jongens): Wat vind je aantrekkelijk bij meisjes? Mooie kont

14: Beschrijf het moment waarop je voor het eerst echt héél erg geil werd en je bijna klaarkwam toen ik voor het eerst porno keek

15: Ga je vaak uit met vrienden? Zo ja? Waar ga je heen dan en wat doen jullie dan? Zo nee? Waarom niet? Ja naar Groningen 

16: Hoe oud was je toen je voor het eerst verkering kreeg? 6

17: Hoe lang heb je nu al verkering? Ben op dit moment single

18: Zou je ooit een keer jezelf in het openbaar willen aftrekken? (bijvoorbeeld: zwembad, park, etc.) ja

19: (Jongens): Op welke leeftijd kreeg je voor het eerst een stijve? En waarvan? 11e lekker wijf

20: (Meisjes): Waar koop je je bh´s?

21: (Jongens): Wat voor soort ondergoed draag je? En waar koop je je ondergoed? Boxer van calvin klein. In de stad of bij zalando

22: Wanneer kreeg je voor het eerst lichaamshaar? Hoe oud was je toen? 13

23: Scheer je je lichaamshaar?  Ja

24: Ben je tevreden met je lichaam? Ja

25: (Meisjes): Heb je jezelf ooit een keer gevingerd? Zo ja? Hoe oud was je toen en hoe voelde het?

26: Maak je weleens naaktfoto´s van jezelf (bijvoorbeeld stijve pik)? Ja

27: Heb je ooit eens een van je vrienden/vriendinnen bloot gezien? Zo ja? Waar en wanneer was dat? En hoe voelde je je daarbij? Ja tijdens trio en douchen

28: Hebben jouw vrienden/vriendinnen jou ooit een keer bloot gezien? Zo ja? Waar en wanneer was dat? En hoe voelde je je daarbij? Ja zelfde 

29: Als je moedervlekken hebt, verberg je die dan zo goed mogelijk? Nee

30: (Jongens): Beschrijf je seksdroom seks op het strand 

31: Ga je vaak zwemmen? Zo ja? Waar? En met wie? Zo nee? Waarom niet? Ja vrienden

32: Zou je ooit een keer seks willen met Kim Kardashian? Nee

33: Zou je een keertje anale seks willen? Al gehad

34: Gebruik je deo? Ja

35: Zo ja? Welk merk? Axe

36: (Jongens): Hoe groot zijn je ballen? Normaal

37: Wat vind je van de hele situatie rondom corona? Kut

38: Ben je al ontmaagd? Ja

39: Zo nee? Waarom niet?

40: Zo ja? Hoe voelde dat? Echt heerlijk!

41: Ben je weleens depressief of ben je ooit depressief geweest? Nee

42: Zijn je ouders nog bij elkaar? Ja

43: Zo nee? Waarom gingen ze uit elkaar? En heeft je moeder/vader al een ander?

44: Zo ja? Hoe lang al?20 jaar

45: Als je één vrouw zou mogen kiezen waarmee je voor één keer seks mag hebben wie zou je kiezen? Juultje

46: Speel je op dit moment een instrument? Nee

47: Zo ja? Welk instrument?

48: Zo nee? Wat heb je gespeeld? Niks

49: (Jongens): Hoe groot is je pik in slappe stand en hoe groot is je pik in stijve stand? Slap 16 cm stijf 20 cm

50: Wat vond je ervan? Geil

 

1: Hoe oud ben je?     16

2: Geslacht?  MAN

3: (Jongens): Zou je ooit seks willen met een onbekende vrouw?  DENK HET NIET

4: (Meisjes): Wanneer was je voor het eerst ongesteld?

5: Wanneer was je eerste x seks? Hoe oud was je toen? /

6: Doe je aan masturberen? Zo ja? Hoe vaak per week?  JA ONGEVEER 3TOT7X PER WEEK

7: (Jongens): Wanneer kreeg je je eerste zaadlozing? Hoe oud was je toen? 12

8: (Meisjes): Welke cupmaat heb je? Hoe groot zijn je tieten?

9: (Jongens): Hoe groot is je pik? SLAP 10CM - STIJF  17CM

10: Heeft iemand je ooit afgetrokken of gepijpt? Zo ja? Wie was dat? En hoe voelde dat? Zo nee? Wil je dat wel? NEE

11: Wanneer bEgon je met aftrekken?   TOEN IK 12 WAS

12: (Meisjes): Wat vind je aantrekkelijk bij jongens?

13: (Jongens): Wat vind je aantrekkelijk bij meisjes? HET INNERLIJK

14: Beschrijf het moment waarop je voor het eerst echt héél erg geil werd en je bijna klaarkwam  /

15: Ga je vaak uit met vrienden? Zo ja? Waar ga je heen dan en wat doen jullie dan? Zo nee? Waarom niet?  GA NOOIT UIT

16: Hoe oud was je toen je voor het eerst verkering kreeg?   12

17: Hoe lang heb je nu al verkering? HEB GEEN VERKERING MEER

18: Zou je ooit een keer jezelf in het openbaar willen aftrekken? (bijvoorbeeld: zwembad, park, etc.) MISSCHIEN

19: (Jongens): Op welke leeftijd kreeg je voor het eerst een stijve? En waarvan?     TOEN IK AL KLEIN WAS. WIST TOEN NIET WAARVAN

20: (Meisjes): Waar koop je je bh´s?

21: (Jongens): Wat voor soort ondergoed draag je? En waar koop je je ondergoed?  /

22: Wanneer kreeg je voor het eerst lichaamshaar? Hoe oud was je toen? ZOU NIET WETEN TOEN HET BEGON  

23: Scheer je je lichaamshaar?   SOMS

24: Ben je tevreden met je lichaam?  REDELIJK

25: (Meisjes): Heb je jezelf ooit een keer gevingerd? Zo ja? Hoe oud was je toen en hoe voelde het?

26: Maak je weleens naaktfoto´s van jezelf (bijvoorbeeld stijve pik)? NEE

27: Heb je ooit eens een van je vrienden/vriendinnen bloot gezien? Zo ja? Waar en wanneer was dat? En hoe voelde je je daarbij?  NEE

28: Hebben jouw vrienden/vriendinnen jou ooit een keer bloot gezien? Zo ja? Waar en wanneer was dat? En hoe voelde je je daarbij?   NEE

29: Als je moedervlekken hebt, verberg je die dan zo goed mogelijk?  NEE

30: (Jongens): Beschrijf je seksdroom  /

31: Ga je vaak zwemmen? Zo ja? Waar? En met wie? Zo nee? Waarom niet?  SOMS GA IK ZWEMMEN

32: Zou je ooit een keer seks willen met Kim Kardashian? NEE

33: Zou je een keertje anale seks willen? JA HOOR

34: Gebruik je deo? JA

35: Zo ja? Welk merk?  AXE

36: (Jongens): Hoe groot zijn je ballen?  WEET IK VEEL

37: Wat vind je van de hele situatie rondom corona?  VERVELEND

38: Ben je al ontmaagd?     NEE

39: Zo nee? Waarom niet?   IK WIL ALLEEN MET EEN ECHTE VRIENDIN SEX HEBBEN

40: Zo ja? Hoe voelde dat?  /

41: Ben je weleens depressief of ben je ooit depressief geweest?  TOT WEET IK NIET

42: Zijn je ouders nog bij elkaar? JA

43: Zo nee? Waarom gingen ze uit elkaar? En heeft je moeder/vader al een ander?

44: Zo ja? Hoe lang al?

45: Als je één vrouw zou mogen kiezen waarmee je voor één keer seks mag hebben wie zou je kiezen? IK ZOU NIET WETEN MET WIE IK NU SEX WIL HEBBEN

46: Speel je op dit moment een instrument?  NEE

47: Zo ja? Welk instrument?

48: Zo nee? Wat heb je gespeeld?

49: (Jongens): Hoe groot is je pik in slappe stand en hoe groot is je pik in stijve stand?

50: Wat vond je ervan?

Badge

1: Hoe oud ben je? 14

2: Geslacht? Jongen 

3: (Jongens): Zou je ooit seks willen met een onbekende vrouw? Ja

4: (Meisjes): Wanneer was je voor het eerst ongesteld?

5: Wanneer was je eerste x seks? Hoe oud was je toen?

6: Doe je aan masturberen? Zo ja? Hoe vaak per week?  Ja 3x per week

7: (Jongens): Wanneer kreeg je je eerste zaadlozing? Hoe oud was je toen? Idk

8: (Meisjes): Welke cupmaat heb je? Hoe groot zijn je tieten?

9: (Jongens): Hoe groot is je pik?  Slap 8 stijf 13

10: Heeft iemand je ooit afgetrokken of gepijpt? Zo ja? Wie was dat? En hoe voelde dat? Zo nee? Wil je dat wel? Nee maar wil het wel

11: Wanneer begon je met aftrekken? 1 jaar geleden vgm

12: (Meisjes): Wat vind je aantrekkelijk bij jongens?

13: (Jongens): Wat vind je aantrekkelijk bij meisjes? Alles

14: Beschrijf het moment waarop je voor het eerst echt héél erg geil werd en je bijna klaarkwam geen idee

15: Ga je vaak uit met vrienden? Zo ja? Waar ga je heen dan en wat doen jullie dan? Zo nee? Waarom niet? Nee niet echt 

16: Hoe oud was je toen je voor het eerst verkering kreeg? 5 vgm 

17: Hoe lang heb je nu al verkering? Niet

18: Zou je ooit een keer jezelf in het openbaar willen aftrekken? (bijvoorbeeld: zwembad, park, etc.) ja in een kleedhokje 

19: (Jongens): Op welke leeftijd kreeg je voor het eerst een stijve? En waarvan? Idk

20: (Meisjes): Waar koop je je bh´s?

21: (Jongens): Wat voor soort ondergoed draag je? En waar koop je je ondergoed? Wat is dit voor vraag

22: Wanneer kreeg je voor het eerst lichaamshaar? Hoe oud was je toen? 13

23: Scheer je je lichaamshaar?  Ja

24: Ben je tevreden met je lichaam? Ja

25: (Meisjes): Heb je jezelf ooit een keer gevingerd? Zo ja? Hoe oud was je toen en hoe voelde het?

26: Maak je weleens naaktfoto´s van jezelf (bijvoorbeeld stijve pik)? Nee

27: Heb je ooit eens een van je vrienden/vriendinnen bloot gezien? Zo ja? Waar en wanneer was dat? En hoe voelde je je daarbij? Nee

28: Hebben jouw vrienden/vriendinnen jou ooit een keer bloot gezien? Zo ja? Waar en wanneer was dat? En hoe voelde je je daarbij? Nee

29: Als je moedervlekken hebt, verberg je die dan zo goed mogelijk? Ik verberg het niet

30: (Jongens): Beschrijf je seksdroom Seks met veel vrouwen

31: Ga je vaak zwemmen? Zo ja? Waar? En met wie? Zo nee? Waarom niet? Ja wel vaak

32: Zou je ooit een keer seks willen met Kim Kardashian? Ja

33: Zou je een keertje anale seks willen? Ja

34: Gebruik je deo? Ja

35: Zo ja? Welk merk? Axe

36: (Jongens): Hoe groot zijn je ballen? Geen idee

37: Wat vind je van de hele situatie rondom corona? Kut

38: Ben je al ontmaagd? Nope

39: Zo nee? Waarom niet? 

40: Zo ja? Hoe voelde dat?

41: Ben je weleens depressief of ben je ooit depressief geweest? Nee

42: Zijn je ouders nog bij elkaar? Ja

43: Zo nee? Waarom gingen ze uit elkaar? En heeft je moeder/vader al een ander?

44: Zo ja? Hoe lang al?

45: Als je één vrouw zou mogen kiezen waarmee je voor één keer seks mag hebben wie zou je kiezen? Ariana grande

46: Speel je op dit moment een instrument? Nee

47: Zo ja? Welk instrument?

48: Zo nee? Wat heb je gespeeld?

49: (Jongens): Hoe groot is je pik in slappe stand en hoe groot is je pik in stijve stand? Slap 8 stijf 13

50: Wat vond je ervan? Leuk

1: Hoe oud ben je?

14

2: Geslacht?

Vrouw

3: (Jongens): Zou je ooit seks willen met een onbekende vrouw?

-

4: (Meisjes): Wanneer was je voor het eerst ongesteld?

Ik ben nog  niet ongesteld

5: Wanneer was je eerste x seks? Hoe oud was je toen?

Ben nog maagd

6: Doe je aan masturberen? Zo ja? Hoe vaak per week?
Ja. Verschild per week.

7: (Jongens): Wanneer kreeg je je eerste zaadlozing? Hoe oud was je toen?

-

8: (Meisjes): Welke cupmaat heb je? Hoe groot zijn je tieten?

Ik heb cup B.

9: (Jongens): Hoe groot is je pik?

-

10: Heeft iemand je ooit afgetrokken of gepijpt? Zo ja? Wie was dat? En hoe voelde dat? Zo nee? Wil je dat wel?

Nog nooit heeft iemand me gevingerd.

11: Wanneer begon je met aftrekken?

Ik begon met mastruberen toen ik 11 was.

12: (Meisjes): Wat vind je aantrekkelijk bij jongens?

Hun ogen

13: (Jongens): Wat vind je aantrekkelijk bij meisjes?

-

15: Ga je vaak uit met vrienden? Zo ja? Waar ga je heen dan en wat doen jullie dan? Zo nee? Waarom niet?

Af en toe

16: Hoe oud was je toen je voor het eerst verkering kreeg?

Ik was 13

17: Hoe lang heb je nu al verkering?

Ik heb nu geen verkering

18: Zou je ooit een keer jezelf in het openbaar willen aftrekken? (bijvoorbeeld: zwembad, park, etc.)

Nee, mastruberen*

19: (Jongens): Op welke leeftijd kreeg je voor het eerst een stijve? En waarvan?

-

20: (Meisjes): Waar koop je je bh´s?

In de winkel

21: Wat voor soort ondergoed draag je? En waar koop je je ondergoed?

Strings, boxers en daartussenin. In de winkel

22: Wanneer kreeg je voor het eerst lichaamshaar? Hoe oud was je toen?

10 ofzo

23: Scheer je je lichaamshaar? 

Ja

24: Ben je tevreden met je lichaam?
Nee

25: (Meisjes): Heb je jezelf ooit een keer gevingerd? Zo ja? Hoe oud was je toen en hoe voelde het?

Ja, meerdere keren. 11

26: Maak je weleens naaktfoto´s van jezelf (bijvoorbeeld stijve pik)?

Niet meer.

27: Heb je ooit eens een van je vrienden/vriendinnen bloot gezien? Zo ja? Waar en wanneer was dat? En hoe voelde je je daarbij?
Ja. Maar dat was heel kort en dat beoide me niks.

28: Hebben jouw vrienden/vriendinnen jou ooit een keer bloot gezien? Zo ja? Waar en wanneer was dat? En hoe voelde je je daarbij?

Ja, hetzelfde als de vorigge

29: Als je moedervlekken hebt, verberg je die dan zo goed mogelijk?

Nee

30: (Jongens): Beschrijf je seksdroom

-

31: Ga je vaak zwemmen? Zo ja? Waar? En met wie? Zo nee? Waarom niet?
Af en toe

32: Zou je ooit een keer seks willen met Kim Kardashian?

Nee

33: Zou je een keertje anale seks willen?
Weet ik niet

34: Gebruik je deo?
Ja

35: Zo ja? Welk merk?

Dove

36: (Jongens): Hoe groot zijn je ballen?

-

37: Wat vind je van de hele situatie rondom corona?

Kut

38: Ben je al ontmaagd?

Nee

39: Zo nee? Waarom niet?

Nog niet van gekomen

40: Zo ja? Hoe voelde dat?

-

41: Ben je weleens depressief of ben je ooit depressief geweest?
Ik ben depresief

42: Zijn je ouders nog bij elkaar?

Ja

43: Zo nee? Waarom gingen ze uit elkaar? En heeft je moeder/vader al een ander?

-

44: Zo ja? Hoe lang al?

Al 15 jaar denk ik

45: Als je één vrouw zou mogen kiezen waarmee je voor één keer seks mag hebben wie zou je kiezen?

Geen een

46: Speel je op dit moment een instrument?

Nee

47: Zo ja? Welk instrument?

-

48: Zo nee? Wat heb je gespeeld?

Niks

49: (Jongens): Hoe groot is je pik in slappe stand en hoe groot is je pik in stijve stand?

-

50: Wat vond je ervan?

Leuk

 

1: Hoe oud ben je? 16

2: Geslacht? Meisje

3: (Jongens): Zou je ooit seks willen met een onbekende vrouw?

4: (Meisjes): Wanneer was je voor het eerst ongesteld? Op me 14e 

5: Wanneer was je eerste x seks? Hoe oud was je toen? Heb nog niet gehad

6: Doe je aan masturberen? Zo ja? Hoe vaak per week? Ja 3 of 4 keer

7: (Jongens): Wanneer kreeg je je eerste zaadlozing? Hoe oud was je toen?

8: (Meisjes): Welke cupmaat heb je? Hoe groot zijn je tieten? 75C

9: (Jongens): Hoe groot is je pik?

10: Heeft iemand je ooit afgetrokken of gepijpt? Zo ja? Wie was dat? En hoe voelde dat? Zo nee? Wil je dat wel?

11: Wanneer begon je met aftrekken?

12: (Meisjes): Wat vind je aantrekkelijk bij jongens? Ik vind spontane humor heel leukkk 

13: (Jongens): Wat vind je aantrekkelijk bij meisjes?

14: Beschrijf het moment waarop je voor het eerst echt héél erg geil werd en je bijna klaarkwam Weet ik niet meer

15: Ga je vaak uit met vrienden? Zo ja? Waar ga je heen dan en wat doen jullie dan? Zo nee? Waarom niet? Ja bij vrienden en dan gaan we zuipen haha

16: Hoe oud was je toen je voor het eerst verkering kreeg? Ik was 14

17: Hoe lang heb je nu al verkering? Niet

18: Zou je ooit een keer jezelf in het openbaar willen aftrekken? (bijvoorbeeld: zwembad, park, etc.)

19: (Jongens): Op welke leeftijd kreeg je voor het eerst een stijve? En waarvan?

20: (Meisjes): Waar koop je je bh´s? Overal

21: (Jongens): Wat voor soort ondergoed draag je? En waar koop je je ondergoed?

22: Wanneer kreeg je voor het eerst lichaamshaar? Hoe oud was je toen? Ik denk toen ik 11 of 12 was

23: Scheer je je lichaamshaar?  Ja 

24: Ben je tevreden met je lichaam? Soms

25: (Meisjes): Heb je jezelf ooit een keer gevingerd? Zo ja? Hoe oud was je toen en hoe voelde het? Ja en weet ik niet

26: Maak je weleens naaktfoto´s van jezelf (bijvoorbeeld stijve pik)? Nee

27: Heb je ooit eens een van je vrienden/vriendinnen bloot gezien? Zo ja? Waar en wanneer was dat? En hoe voelde je je daarbij? Ja en ik vind het gwn normaal

28: Hebben jouw vrienden/vriendinnen jou ooit een keer bloot gezien? Zo ja? Waar en wanneer was dat? En hoe voelde je je daarbij? Ja ik voelde me wel onzeker omdat ik mezelf altijd vergelijk met anderen

29: Als je moedervlekken hebt, verberg je die dan zo goed mogelijk? Nee

30: (Jongens): Beschrijf je seksdroom

31: Ga je vaak zwemmen? Zo ja? Waar? En met wie? Zo nee? Waarom niet? Ja met me vriendinnen

32: Zou je ooit een keer seks willen met Kim Kardashian? Nee dankje

33: Zou je een keertje anale seks willen? Ja

34: Gebruik je deo? Ja

35: Zo ja? Welk merk? FA

36: (Jongens): Hoe groot zijn je ballen?

37: Wat vind je van de hele situatie rondom corona? KUT

38: Ben je al ontmaagd? Nee

39: Zo nee? Waarom niet? Ik wil wel maar ik heb geen vriend haha

40: Zo ja? Hoe voelde dat?

41: Ben je weleens depressief of ben je ooit depressief geweest? Ja

42: Zijn je ouders nog bij elkaar? Ja

43: Zo nee? Waarom gingen ze uit elkaar? En heeft je moeder/vader al een ander?

44: Zo ja? Hoe lang al? Idk

45: Als je één vrouw zou mogen kiezen waarmee je voor één keer seks mag hebben wie zou je kiezen?

46: Speel je op dit moment een instrument? Nee maar zou graag gitaar willen spelen 

47: Zo ja? Welk instrument?

48: Zo nee? Wat heb je gespeeld?

49: (Jongens): Hoe groot is je pik in slappe stand en hoe groot is je pik in stijve stand?

50: Wat vond je ervan? Vet Koel

1: Hoe oud ben je? 17

2: Geslacht? jongen

3: (Jongens): Zou je ooit seks willen met een onbekende vrouw? nee tenzij ze geil is

4: (Meisjes): Wanneer was je voor het eerst ongesteld? x

5: Wanneer was je eerste x seks? Hoe oud was je toen? x

6: Doe je aan masturberen? Zo ja? Hoe vaak per week? ja 2 a 3 keer

7: (Jongens): Wanneer kreeg je je eerste zaadlozing? Hoe oud was je toen? 12

8: (Meisjes): Welke cupmaat heb je? Hoe groot zijn je tieten? x

9: (Jongens): Hoe groot is je pik? slap 9-11 stijf 12-14 cm

10: Heeft iemand je ooit afgetrokken of gepijpt? Zo ja? Wie was dat? En hoe voelde dat? Zo nee? Wil je dat wel? nee, wil t wel

11: Wanneer begon je met aftrekken? 13

12: (Meisjes): Wat vind je aantrekkelijk bij jongens? x

13: (Jongens): Wat vind je aantrekkelijk bij meisjes? goeie kont/borsten

14: Beschrijf het moment waarop je voor het eerst echt héél erg geil werd en je bijna klaarkwam toen ik me begeleidster naakt zag

15: Ga je vaak uit met vrienden? Zo ja? Waar ga je heen dan en wat doen jullie dan? Zo nee? Waarom niet? nee, misschien later

16: Hoe oud was je toen je voor het eerst verkering kreeg? 9

17: Hoe lang heb je nu al verkering? x

18: Zou je ooit een keer jezelf in het openbaar willen aftrekken? (bijvoorbeeld: zwembad, park, etc.) nee

19: (Jongens): Op welke leeftijd kreeg je voor het eerst een stijve? En waarvan? 12, me begeleidster in bikini

20: (Meisjes): Waar koop je je bh´s? x

21: (Jongens): Wat voor soort ondergoed draag je? En waar koop je je ondergoed? boxers, HEMA en WE

22: Wanneer kreeg je voor het eerst lichaamshaar? Hoe oud was je toen? 12

23: Scheer je je lichaamshaar?  soms

24: Ben je tevreden met je lichaam? ja

25: (Meisjes): Heb je jezelf ooit een keer gevingerd? Zo ja? Hoe oud was je toen en hoe voelde het? x

26: Maak je weleens naaktfoto´s van jezelf (bijvoorbeeld stijve pik)? ja

27: Heb je ooit eens een van je vrienden/vriendinnen bloot gezien? Zo ja? Waar en wanneer was dat? En hoe voelde je je daarbij? ja, zwembad, normaal

28: Hebben jouw vrienden/vriendinnen jou ooit een keer bloot gezien? Zo ja? Waar en wanneer was dat? En hoe voelde je je daarbij? ja, zwembad, normaal

29: Als je moedervlekken hebt, verberg je die dan zo goed mogelijk? ja

30: (Jongens): Beschrijf je seksdroom  seks met me moeder

31: Ga je vaak zwemmen? Zo ja? Waar? En met wie? Zo nee? Waarom niet? ja, in de buurt, me moeder en met mijn opvang

32: Zou je ooit een keer seks willen met Kim Kardashian? nee

33: Zou je een keertje anale seks willen? nee

34: Gebruik je deo? ja

35: Zo ja? Welk merk? axe

36: (Jongens): Hoe groot zijn je ballen? 9 cm

37: Wat vind je van de hele situatie rondom corona? stom

38: Ben je al ontmaagd? nee

39: Zo nee? Waarom niet? nog niet gebeurd

40: Zo ja? Hoe voelde dat? x

41: Ben je weleens depressief of ben je ooit depressief geweest? ja

42: Zijn je ouders nog bij elkaar? nee

43: Zo nee? Waarom gingen ze uit elkaar? En heeft je moeder/vader al een ander? gwn, ja

44: Zo ja? Hoe lang al? x

45: Als je één vrouw zou mogen kiezen waarmee je voor één keer seks mag hebben wie zou je kiezen? Sylvie

46: Speel je op dit moment een instrument? ja

47: Zo ja? Welk instrument? keyboard

48: Zo nee? Wat heb je gespeeld? x

49: (Jongens): Hoe groot is je pik in slappe stand en hoe groot is je pik in stijve stand? x

50: Wat vond je ervan? leuk

Badge

1: Hoe oud ben je? 13

2: Geslacht? Jongen

3: (Jongens): Zou je ooit seks willen met een onbekende vrouw? nee

4: (Meisjes): Wanneer was je voor het eerst ongesteld? NVT

5: Wanneer was je eerste x seks? Hoe oud was je toen? NVT

6: Doe je aan masturberen? Zo ja? Hoe vaak per week? Ja, 4 keer per dag

7: (Jongens): Wanneer kreeg je je eerste zaadlozing? Hoe oud was je toen? 10

8: (Meisjes): Welke cupmaat heb je? Hoe groot zijn je tieten? Nvt

9: (Jongens): Hoe groot is je pik? slap 10cm stijf 17cm

10: Heeft iemand je ooit afgetrokken of gepijpt? Zo ja? Wie was dat? En hoe voelde dat? Zo nee? Wil je dat wel? nee, ik zou wel gepijpt willen worden

11: Wanneer begon je met aftrekken? 10

12: (Meisjes): Wat vind je aantrekkelijk bij jongens? NVT

13: (Jongens): Wat vind je aantrekkelijk bij meisjes? Mooi gezicht en Tieten/Kont

14: Beschrijf het moment waarop je voor het eerst echt héél erg geil werd en je bijna klaarkwam: ik ging zwemmen met mijn crush (nu mijn vriendin) en zij ging heel sexy richting mij doen en ik werd zo fk geil dat ik bijna klaarkwam

15: Ga je vaak uit met vrienden? Zo ja? Waar ga je heen dan en wat doen jullie dan? Zo nee? Waarom niet? ja soms wel

16: Hoe oud was je toen je voor het eerst verkering kreeg? 13

17: Hoe lang heb je nu al verkering? 1 jaar

18: Zou je ooit een keer jezelf in het openbaar willen aftrekken? (bijvoorbeeld: zwembad, park, etc.) ja

19: (Jongens): Op welke leeftijd kreeg je voor het eerst een stijve? En waarvan? idk

20: (Meisjes): Waar koop je je bh´s?

21: (Jongens): Wat voor soort ondergoed draag je? En waar koop je je ondergoed? boxers, H&M

22: Wanneer kreeg je voor het eerst lichaamshaar? Hoe oud was je toen? 12

23: Scheer je je lichaamshaar? ja

24: Ben je tevreden met je lichaam? jawel

25: (Meisjes): Heb je jezelf ooit een keer gevingerd? Zo ja? Hoe oud was je toen en hoe voelde het?

26: Maak je weleens naaktfoto´s van jezelf (bijvoorbeeld stijve pik)? nee

27: Heb je ooit eens een van je vrienden/vriendinnen bloot gezien? Zo ja? Waar en wanneer was dat? En hoe voelde je je daarbij? Ja bij voetbal kleedkamer en mijn vriendin

28: Hebben jouw vrienden/vriendinnen jou ooit een keer bloot gezien? Zo ja? Waar en wanneer was dat? En hoe voelde je je daarbij? ja bij voetbal en mijn vriendin

29: Als je moedervlekken hebt, verberg je die dan zo goed mogelijk? niet perse

30: (Jongens): Beschrijf je seksdroom: een trio met 2 meisjes

31: Ga je vaak zwemmen? Zo ja? Waar? En met wie? Zo nee? Waarom niet? Ja, met mijn vrienden

32: Zou je ooit een keer seks willen met Kim Kardashian? ja

33: Zou je een keertje anale seks willen? Ja

34: Gebruik je deo? ja

35: Zo ja? Welk merk? Axe

36: (Jongens): Hoe groot zijn je ballen? redelijk groot

37: Wat vind je van de hele situatie rondom corona? helemaal kut

38: Ben je al ontmaagd? nope, maar mijn vriendin en ik willen binnenkort wel gaan doen

39: Zo nee? Waarom niet? idk

40: Zo ja? Hoe voelde dat?

41: Ben je weleens depressief of ben je ooit depressief geweest? nope

42: Zijn je ouders nog bij elkaar? ja

43: Zo nee? Waarom gingen ze uit elkaar? En heeft je moeder/vader al een ander? NVT

44: Zo ja? Hoe lang al? NVT

45: Als je één vrouw zou mogen kiezen waarmee je voor één keer seks mag hebben wie zou je kiezen? Coconut kitty (zoek maar op insta)

46: Speel je op dit moment een instrument? Nope

47: Zo ja? Welk instrument? NVT

48: Zo nee? Wat heb je gespeeld? Niks

49: (Jongens): Hoe groot is je pik in slappe stand en hoe groot is je pik in stijve stand?  slap 10cm stijf 17cm

50: Wat vond je ervan? leuk

Badge

Ha! Alweer een vragenlijstje sorry ik vind t gewoon leuk om te doen vragenlijstjes dit keer over puberteit & seks

1: Hoe oud ben je? 15

2: Geslacht? Cis Meisje

3: (Jongens): Zou je ooit seks willen met een onbekende vrouw?

4: (Meisjes): Wanneer was je voor het eerst ongesteld? Uhmm 12 of 13

5: Wanneer was je eerste x seks? Hoe oud was je toen? Virgin lmao

6: Doe je aan masturberen? Zo ja? Hoe vaak per week? Yep, 5x per week ofzo

7: (Jongens): Wanneer kreeg je je eerste zaadlozing? Hoe oud was je toen?

8: (Meisjes): Welke cupmaat heb je? Hoe groot zijn je tieten? A ofzo lmao

9: (Jongens): Hoe groot is je pik?

10: Heeft iemand je ooit afgetrokken of gepijpt? Zo ja? Wie was dat? En hoe voelde dat? Zo nee? Wil je dat wel?

11: Wanneer begon je met aftrekken?

12: (Meisjes): Wat vind je aantrekkelijk bij jongens? Ik ben lesbisch… maar wat ik aantrekkelijk vind aan meiden, uhmm… ik val vooral op butch lesbians en gewoon meiden die hun shit bij elkaar hebben, die mentaal gewoon vrij sterk zijn enzo. Ik val gewoon op gay meiden haahhah

13: (Jongens): Wat vind je aantrekkelijk bij meisjes?

14: Beschrijf het moment waarop je voor het eerst echt héél erg geil werd en je bijna klaarkwam Uhmm idk tbh

15: Ga je vaak uit met vrienden? Zo ja? Waar ga je heen dan en wat doen jullie dan? Zo nee? Waarom niet? Niet echt, ik spreek soms wel af met een vriendin

16: Hoe oud was je toen je voor het eerst verkering kreeg? 13

17: Hoe lang heb je nu al verkering? Die relatie duurde 1 jaar en 3 maanden

18: Zou je ooit een keer jezelf in het openbaar willen aftrekken? (bijvoorbeeld: zwembad, park, etc.)  Nope

19: (Jongens): Op welke leeftijd kreeg je voor het eerst een stijve? En waarvan?

20: (Meisjes): Waar koop je je bh´s? Heb nog maar 1x gekocht ahhaha, ben de naam van de winkel vergeten lmao

21: (Jongens): Wat voor soort ondergoed draag je? En waar koop je je ondergoed?

22: Wanneer kreeg je voor het eerst lichaamshaar? Hoe oud was je toen? Oh god dat weet ik nog, toen ik 9-10 was ofzo, damn, ik schaamde me dood

23: Scheer je je lichaamshaar?  Nope, ik mag niet meer in de buurt komen van scheermesjes hahahah

24: Ben je tevreden met je lichaam? Yep!

25: (Meisjes): Heb je jezelf ooit een keer gevingerd? Zo ja? Hoe oud was je toen en hoe voelde het? Yep, toen ik 1 was en het voelde echt goed lmao

26: Maak je weleens naaktfoto´s van jezelf (bijvoorbeeld stijve pik)? Nooit naaktfoto's, soms wel ondergoed

27: Heb je ooit eens een van je vrienden/vriendinnen bloot gezien? Zo ja? Waar en wanneer was dat? En hoe voelde je je daarbij? Ja, op de sport, vind het altijd zo awkward omdat ik lesbisch ben hahahah, like… wat moet ik doen… gay panic

28: Hebben jouw vrienden/vriendinnen jou ooit een keer bloot gezien? Zo ja? Waar en wanneer was dat? En hoe voelde je je daarbij? Ja, op dat moment was ik nog erg onzeker dus vond ik het erg naar

29: Als je moedervlekken hebt, verberg je die dan zo goed mogelijk? Ik heb ze en verberg ze niet!

30: (Jongens): Beschrijf je seksdroom

31: Ga je vaak zwemmen? Zo ja? Waar? En met wie? Zo nee? Waarom niet? Uhmm, lang niet gedaan, ik was lang verslaafd aan snijden (niet meer) dus kon ik het lang niet doen

32: Zou je ooit een keer seks willen met Kim Kardashian? Nope

33: Zou je een keertje anale seks willen?  Uhmm, idk tbh

34: Gebruik je deo?  Yep

35: Zo ja? Welk merk?  Idk, ligt aan welke mijn moeder koopt

36: (Jongens): Hoe groot zijn je ballen?

37: Wat vind je van de hele situatie rondom corona? Soms best lastig

38: Ben je al ontmaagd? Nope

39: Zo nee? Waarom niet? Heb nog geen leuke meid ontmoet

40: Zo ja? Hoe voelde dat?

41: Ben je weleens depressief of ben je ooit depressief geweest? Yep, heb van me 12 tot 14 met een depressie gezeten

42: Zijn je ouders nog bij elkaar?  Nee

43: Zo nee? Waarom gingen ze uit elkaar? En heeft je moeder/vader al een ander? Mijn moeder kreeg de keus of weggaan bij me vader met de kinderen of ze worden uit huis geplaatst. Mijn moeder koos ervoor om weg te vluchten. Mijn vader heeft al een ander maar ik heb geen contact met hem

44: Zo ja? Hoe lang al? Paar maandjes, sinds 02/12/2019 zijn ze uit elkaar

45: Als je één vrouw zou mogen kiezen waarmee je voor één keer seks mag hebben wie zou je kiezen? Girl in red-

46: Speel je op dit moment een instrument? Speelde klarinet

47: Zo ja? Welk instrument?

48: Zo nee? Wat heb je gespeeld?

49: (Jongens): Hoe groot is je pik in slappe stand en hoe groot is je pik in stijve stand?

50: Wat vond je ervan? Nice lmao

Reputatie 1
Badge +3

1: Hoe oud ben je? 15

 

2: Geslacht? Jongen

 

3: (Jongens): Zou je ooit seks willen met een onbekende vrouw? Ja

 

4: (Meisjes): Wanneer was je voor het eerst ongesteld?

 

5: Wanneer was je eerste x seks? Hoe oud was je toen? 14

 

6: Doe je aan masturberen? Zo ja? Hoe vaak per week? Ja

 

7: (Jongens): Wanneer kreeg je je eerste zaadlozing? Hoe oud was je toen? 12

 

8: (Meisjes): Welke cupmaat heb je? Hoe groot zijn je tieten?

 

9: (Jongens): Hoe groot is je pik? 6-15

 

10: Heeft iemand je ooit afgetrokken of gepijpt? Zo ja? Wie was dat? En hoe voelde dat? Zo nee? Wil je dat wel? Ja beide was geil

 

11: Wanneer begon je met aftrekken? 12

 

12: (Meisjes): Wat vind je aantrekkelijk bij jongens?

 

13: (Jongens): Wat vind je aantrekkelijk bij meisjes? Mooi gezicht

 

14: Beschrijf het moment waarop je voor het eerst echt héél erg geil werd en je bijna klaarkwam aftrekken met een goeie vriend

 

15: Ga je vaak uit met vrienden? Zo ja? Waar ga je heen dan en wat doen jullie dan? Zo nee? Waarom niet? Nee ben daar niet zo van

 

16: Hoe oud was je toen je voor het eerst verkering kreeg? 10

 

17: Hoe lang heb je nu al verkering? Niet

 

18: Zou je ooit een keer jezelf in het openbaar willen aftrekken? (bijvoorbeeld: zwembad, park, etc.) Nee

 

19: (Jongens): Op welke leeftijd kreeg je voor het eerst een stijve? En waarvan? 12

 

20: (Meisjes): Waar koop je je bh´s?

 

21: (Jongens): Wat voor soort ondergoed draag je? En waar koop je je ondergoed? Australian terstal

 

22: Wanneer kreeg je voor het eerst lichaamshaar? Hoe oud was je toen? 13

 

23: Scheer je je lichaamshaar?  Ja

 

24: Ben je tevreden met je lichaam? Nee

 

25: (Meisjes): Heb je jezelf ooit een keer gevingerd? Zo ja? Hoe oud was je toen en hoe voelde het?

 

26: Maak je weleens naaktfoto´s van jezelf (bijvoorbeeld stijve pik)? Nee

 

27: Heb je ooit eens een van je vrienden/vriendinnen bloot gezien? Zo ja? Waar en wanneer was dat? En hoe voelde je je daarbij? Ja in kleedkamers van het zwembad

 

28: Hebben jouw vrienden/vriendinnen jou ooit een keer bloot gezien? Zo ja? Waar en wanneer was dat? En hoe voelde je je daarbij? Ja kleedkamers zwembad boeide me niet veel

 

29: Als je moedervlekken hebt, verberg je die dan zo goed mogelijk? Nee

 

30: (Jongens): Beschrijf je seksdroom een orgy

 

31: Ga je vaak zwemmen? Zo ja? Waar? En met wie? Zo nee? Waarom niet? Soms

 

32: Zou je ooit een keer seks willen met Kim Kardashian? Nee

 

33: Zou je een keertje anale seks willen? Ja

 

34: Gebruik je deo? Ja

 

35: Zo ja? Welk merk? Axe

 

36: (Jongens): Hoe groot zijn je ballen? Middelgroot

 

37: Wat vind je van de hele situatie rondom corona? Duurt te lang

 

38: Ben je al ontmaagd? Nee

 

39: Zo nee? Waarom niet? Idk

 

40: Zo ja? Hoe voelde dat? -

 

41: Ben je weleens depressief of ben je ooit depressief geweest? Nee

 

42: Zijn je ouders nog bij elkaar? Nee

 

43: Zo nee? Waarom gingen ze uit elkaar? En heeft je moeder/vader al een ander? Gewoon gebeurde gewoon

 

44: Zo ja? Hoe lang al? 5 of 6 jaar

 

45: Als je één vrouw zou mogen kiezen waarmee je voor één keer seks mag hebben wie zou je kiezen? Margot robbie

 

46: Speel je op dit moment een instrument? Nee

 

47: Zo ja? Welk instrument? -

 

48: Zo nee? Wat heb je gespeeld? Niks

 

49: (Jongens): Hoe groot is je pik in slappe stand en hoe groot is je pik in stijve stand? 6-15

 

50: Wat vond je ervan? Leuk

Ha! Alweer een vragenlijstje sorry ik vind t gewoon leuk om te doen vragenlijstjes dit keer over puberteit & seks

1: Hoe oud ben je?

15

2: Geslacht?

Jongen

3: (Jongens): Zou je ooit seks willen met een onbekende vrouw?

Nee

4: (Meisjes): Wanneer was je voor het eerst ongesteld?

...

5: Wanneer was je eerste x seks? Hoe oud was je toen?

...

6: Doe je aan masturberen? Zo ja? Hoe vaak per week?

8 à 9 keer per week

7: (Jongens): Wanneer kreeg je je eerste zaadlozing? Hoe oud was je toen?

Kdenk 11/12

8: (Meisjes): Welke cupmaat heb je? Hoe groot zijn je tieten?

...

9: (Jongens): Hoe groot is je pik?

Slap 7 cm

Stiif 16,5 cm

10: Heeft iemand je ooit afgetrokken of gepijpt? Zo ja? Wie was dat? En hoe voelde dat? Zo nee? Wil je dat wel?

Ja, vandaag nog☺ voor het eerst. Iemand die ik online heb leren kennen. Het was vooral gwn heeeel geil dat iemand m'n lul zuigt en lebbert. Maar het was nat, en voelde wel lekker, maar toch vooral meer geil dan per se lekker.

11: Wanneer begon je met aftrekken?

10/11e denk ik, not sure

12: (Meisjes): Wat vind je aantrekkelijk bij jongens?

...

13: (Jongens): Wat vind je aantrekkelijk bij meisjes?

Kont, hoeft niet eens heel rond te zijn ofzo. En de kaaklijn.

14: Beschrijf het moment waarop je voor het eerst echt héél erg geil werd en je bijna klaarkwam

1e keer had ik nog geen sperma of iets. Dus het was vooral heel lekker. Ik weet wel dat toen ik voor de 1e keer sperma spoot, dat ik wel ff schrok😆

15: Ga je vaak uit met vrienden? Zo ja? Waar ga je heen dan en wat doen jullie dan? Zo nee? Waarom niet?

Nee, kzit beetje ver op school (ik kan natuurlijk niet zeggen waar)dus we wonen best wel verspreid. +coronaaaa

16: Hoe oud was je toen je voor het eerst verkering kreeg?

15

17: Hoe lang heb je nu al verkering?

20 uur haha

18: Zou je ooit een keer jezelf in het openbaar willen aftrekken? (bijvoorbeeld: zwembad, park, etc.)

Ja, al gedaan

19: (Jongens): Op welke leeftijd kreeg je voor het eerst een stijve? En waarvan?

Vlgns mij krijgen jongens al op jonge leeftijd stijve pikken. Bovendien kan een stijve ook zomaar komen, of als je heel nodig naar de wc moet.

20: (Meisjes): Waar koop je je bh´s?

...

21: (Jongens): Wat voor soort ondergoed draag je? En waar koop je je ondergoed?

Boxershorts. Verschild, niet specifieke winkel

22: Wanneer kreeg je voor het eerst lichaamshaar? Hoe oud was je toen? Ik denk 11? Ik weet het moment nog wel, maar ik weet niet hoe oud ik toen was.

23: Scheer je je lichaamshaar? 

Ik doe wel eens truth or dare op snapchat. Als ze het dan vragen, doe ik het. En vandaag want degene met wir ik ging pijpen vond dat leuker

24: Ben je tevreden met je lichaam?

Ja

25: (Meisjes): Heb je jezelf ooit een keer gevingerd? Zo ja? Hoe oud was je toen en hoe voelde het?

...

26: Maak je weleens naaktfoto´s van jezelf (bijvoorbeeld stijve pik)?

Ja, ook fullbody's rn niet perse naakt foto's maar ook gwn hele geile.

27: Heb je ooit eens een van je vrienden/vriendinnen bloot gezien? Zo ja? Waar en wanneer was dat? En hoe voelde je je daarbij?

Dat is een verhaal voor zaterdag

28: Hebben jouw vrienden/vriendinnen jou ooit een keer bloot gezien? Zo ja? Waar en wanneer was dat? En hoe voelde je je daarbij?

Niet vrienden of vriendinnen. Wel die gast die me ging pijpen.

29: Als je moedervlekken hebt, verberg je die dan zo goed mogelijk?

Nee, behalve die ene oopmn lul. Maardat lijkt me logisch😅

30: (Jongens): Beschrijf je seksdroom

Vastgebonden op een bed. Naakt. En dat er allemaal dingen bik me gedaan worden zoals pijpen neuken anaal, en dat er op mr gepoept word.

31: Ga je vaak zwemmen? Zo ja? Waar? En met wie? Zo nee? Waarom niet?

Zonder corona denk ik 1 keer in de 2 maanden ongeveer. Met familie, soms vrienden. Ik verborg vroeger mn okselhaar. Kzat toen opeen leeftijd dat niet iedereen het heeft. Nu wel dus nu verbeeg ik het niet meer.

32: Zou je ooit een keer seks willen met Kim Kardashian?

Nee

33: Zou je een keertje anale seks willen?

Jaa

34: Gebruik je deo?

Soms🙈

35: Zo ja? Welk merk?

Vershild heel erg, maar vlgns mij ht meeste nivea men

36: (Jongens): Hoe groot zijn je ballen?

Net opgemeten vpor ht eerst vlgns mij best groot. 6 cm ongeveer.

37: Wat vind je van de hele situatie rondom corona?

Saai, maar kben christelijk en dit is voorspeld in de bijbel 2000 jaar geleden. Dus ik weet dat ik niet bang hoef te zijn.

38: Ben je al ontmaagd?

Nee

39: Zo nee? Waarom niet?

Ik wil niet ivm geloof

40: Zo ja? Hoe voelde dat?

...

41: Ben je weleens depressief of ben je ooit depressief geweest?

...

42: Zijn je ouders nog bij elkaar?

Ja

43: Zo nee? Waarom gingen ze uit elkaar? En heeft je moeder/vader al een ander?

...

44: Zo ja? Hoe lang al?

...

45: Als je één vrouw zou mogen kiezen waarmee je voor één keer seks mag hebben wie zou je kiezen?

@lindseypelas op instgram

46: Speel je op dit moment een instrument?

Nee

47: Zo ja? Welk instrument?

...

48: Zo nee? Wat heb je gespeeld?

Viool

49: (Jongens): Hoe groot is je pik in slappe stand en hoe groot is je pik in stijve stand?

Slap 6 cm, echt heel klein maar stijf 16,5 cm

50: Wat vond je ervan?

Geinig en vooral heel orgineel!!

leuke lijst! Groetjes!

 

Ha! Alweer een vragenlijstje sorry ik vind t gewoon leuk om te doen vragenlijstjes dit keer over puberteit & seks

1: Hoe oud ben je? 17

2: Geslacht? jongen

3: (Jongens): Zou je ooit seks willen met een onbekende vrouw? ja

4: (Meisjes): Wanneer was je voor het eerst ongesteld? x

5: Wanneer was je eerste x seks? Hoe oud was je toen? x

6: Doe je aan masturberen? Zo ja? Hoe vaak per week? ja 2 a 3 keer

7: (Jongens): Wanneer kreeg je je eerste zaadlozing? Hoe oud was je toen? 12

8: (Meisjes): Welke cupmaat heb je? Hoe groot zijn je tieten? x

9: (Jongens): Hoe groot is je pik? slap 9-11 stijf 12-14

10: Heeft iemand je ooit afgetrokken of gepijpt? Zo ja? Wie was dat? En hoe voelde dat? Zo nee? Wil je dat wel? nee, wil t wel

11: Wanneer begon je met aftrekken? 13

12: (Meisjes): Wat vind je aantrekkelijk bij jongens? x

13: (Jongens): Wat vind je aantrekkelijk bij meisjes? goeie kont/tieten

14: Beschrijf het moment waarop je voor het eerst echt héél erg geil werd en je bijna klaarkwam dat was toen ik 13 was. Ik ging met me begeleidster (ik noem dr ff Roos) in de meivakantie zwemmen in een zwembad. We stonden samen ons om te kleden in een kleedhokje en na een tijdje keek ik naast me en jawel hoor: daar stond me begeleidster hélemaal naakt.

15: Ga je vaak uit met vrienden? Zo ja? Waar ga je heen dan en wat doen jullie dan? Zo nee? Waarom niet? nee ik doe daar niet aan

16: Hoe oud was je toen je voor het eerst verkering kreeg? vrij jong, 9 pas

17: Hoe lang heb je nu al verkering? had 6 jaar

18: Zou je ooit een keer jezelf in het openbaar willen aftrekken? (bijvoorbeeld: zwembad, park, etc.) nee

19: (Jongens): Op welke leeftijd kreeg je voor het eerst een stijve? En waarvan? 13, me begeleidster naakt

20: (Meisjes): Waar koop je je bh´s? x

21: (Jongens): Wat voor soort ondergoed draag je? En waar koop je je ondergoed? boxers, WE

22: Wanneer kreeg je voor het eerst lichaamshaar? Hoe oud was je toen? 12

23: Scheer je je lichaamshaar?  soms

24: Ben je tevreden met je lichaam? ja

25: (Meisjes): Heb je jezelf ooit een keer gevingerd? Zo ja? Hoe oud was je toen en hoe voelde het? x

26: Maak je weleens naaktfoto´s van jezelf (bijvoorbeeld stijve pik)? ja

27: Heb je ooit eens een van je vrienden/vriendinnen bloot gezien? Zo ja? Waar en wanneer was dat? En hoe voelde je je daarbij? ja, bij t zwembad, normaal

28: Hebben jouw vrienden/vriendinnen jou ooit een keer bloot gezien? Zo ja? Waar en wanneer was dat? En hoe voelde je je daarbij? ja, zwembad, normaal

29: Als je moedervlekken hebt, verberg je die dan zo goed mogelijk? ja

30: (Jongens): Beschrijf je seksdroom seks met me moeder

31: Ga je vaak zwemmen? Zo ja? Waar? En met wie? Zo nee? Waarom niet? ja, in de buurt, me moeder/opvang

32: Zou je ooit een keer seks willen met Kim Kardashian? ja

33: Zou je een keertje anale seks willen? nee

34: Gebruik je deo? ja

35: Zo ja? Welk merk? Dove

36: (Jongens): Hoe groot zijn je ballen? 8 cm

37: Wat vind je van de hele situatie rondom corona? rot

38: Ben je al ontmaagd? nee

39: Zo nee? Waarom niet? nog geen vriendin

40: Zo ja? Hoe voelde dat? x

41: Ben je weleens depressief of ben je ooit depressief geweest? nee

42: Zijn je ouders nog bij elkaar? nee

43: Zo nee? Waarom gingen ze uit elkaar? En heeft je moeder/vader al een ander? omdat me vader vermoedelijk al een ander had gevonden, nu heeft me vader al 1 jaar een relatie

44: Zo ja? Hoe lang al? x

45: Als je één vrouw zou mogen kiezen waarmee je voor één keer seks mag hebben wie zou je kiezen? Sylvie

46: Speel je op dit moment een instrument? ja

47: Zo ja? Welk instrument? keyboard

48: Zo nee? Wat heb je gespeeld? gitaar

49: (Jongens): Hoe groot is je pik in slappe stand en hoe groot is je pik in stijve stand? al beantwoord

50: Wat vond je ervan? leuk

 

Badge

1: Hoe oud ben je? 12

2: Geslacht? meisje

3: (Jongens): Zou je ooit seks willen met een onbekende vrouw? /

4: (Meisjes): Wanneer was je voor het eerst ongesteld? 31 oktober

5: Wanneer was je eerste x seks? Hoe oud was je toen? /

6: Doe je aan masturberen? Zo ja? Hoe vaak per week? /

7: (Jongens): Wanneer kreeg je je eerste zaadlozing? Hoe oud was je toen? /

8: (Meisjes): Welke cupmaat heb je? Hoe groot zijn je tieten? A

9: (Jongens): Hoe groot is je pik? /

10: Heeft iemand je ooit afgetrokken of gepijpt? Zo ja? Wie was dat? En hoe voelde dat? Zo nee? Wil je dat wel? /

11: Wanneer begon je met aftrekken? /

12: (Meisjes): Wat vind je aantrekkelijk bij jongens? haren, ogen 6pack

13: (Jongens): Wat vind je aantrekkelijk bij meisjes? / 

14: Beschrijf het moment waarop je voor het eerst echt héél erg geil werd en je bijna klaarkwam /

15: Ga je vaak uit met vrienden? Zo ja? Waar ga je heen dan en wat doen jullie dan? Zo nee? Waarom niet?

k was 11/12 toen ging k veel naar toverland (pretpark) met vrienden en naar dorp en stad enz

16: Hoe oud was je toen je voor het eerst verkering kreeg? 11

17: Hoe lang heb je nu al verkering? ben weer single

18: Zou je ooit een keer jezelf in het openbaar willen aftrekken? (bijvoorbeeld: zwembad, park, etc.) / 

19: (Jongens): Op welke leeftijd kreeg je voor het eerst een stijve? En waarvan?/

20: (Meisjes): Waar koop je je bh´s? livera, hema

21: (Jongens): Wat voor soort ondergoed draag je? En waar koop je je ondergoed? /

22: Wanneer kreeg je voor het eerst lichaamshaar? Hoe oud was je toen? 10

23: Scheer je je lichaamshaar? ja

24: Ben je tevreden met je lichaam? beetje ben bezig met afvallen

25: (Meisjes): Heb je jezelf ooit een keer gevingerd? Zo ja? Hoe oud was je toen en hoe voelde het? /

26: Maak je weleens naaktfoto´s van jezelf (bijvoorbeeld stijve pik)? /

27: Heb je ooit eens een van je vrienden/vriendinnen bloot gezien? Zo ja? Waar en wanneer was dat? En hoe voelde je je daarbij? voor t eerst was met mn team met douchen was 7/8 met meiden en jongens en was akward

28: Hebben jouw vrienden/vriendinnen jou ooit een keer bloot gezien? Zo ja? Waar en wanneer was dat? En hoe voelde je je daarbij? ja mn bestie gwn normaal hahaha

29: Als je moedervlekken hebt, verberg je die dan zo goed mogelijk? nee is mooi

30: (Jongens): Beschrijf je seksdroom / 

31: Ga je vaak zwemmen? Zo ja? Waar? En met wie? Zo nee? Waarom niet? nee ben dik

32: Zou je ooit een keer seks willen met Kim Kardashian? /

33: Zou je een keertje anale seks willen? / 

34: Gebruik je deo? ja

35: Zo ja? Welk merk? dove

36: (Jongens): Hoe groot zijn je ballen? /

37: Wat vind je van de hele situatie rondom corona? vervelend

38: Ben je al ontmaagd? nee

39: Zo nee? Waarom niet? idk

40: Zo ja? Hoe voelde dat? /

41: Ben je weleens depressief of ben je ooit depressief geweest? k denk dat k t licht ben

42: Zijn je ouders nog bij elkaar? ja

43: Zo nee? Waarom gingen ze uit elkaar? En heeft je moeder/vader al een ander? /

44: Zo ja? Hoe lang al? 18 jaar ofz

45: Als je één vrouw zou mogen kiezen waarmee je voor één keer seks mag hebben wie zou je kiezen? /

46: Speel je op dit moment een instrument? nee binnenkort

47: Zo ja? Welk instrument? mengpaneel (is voor DJ)

48: Zo nee? Wat heb je gespeeld? /

49: (Jongens): Hoe groot is je pik in slappe stand en hoe groot is je pik in stijve stand? /

50: Wat vond je ervan? gwn

1: Hoe oud ben je? 16

2: Geslacht?  Meisje

3: (Jongens): Zou je ooit seks willen met een onbekende vrouw? /

4: (Meisjes): Wanneer was je voor het eerst ongesteld? 12

5: Wanneer was je eerste x seks? Hoe oud was je toen? 15

6: Doe je aan masturberen? Zo ja? Hoe vaak per week? ja, elke dag

7: (Jongens): Wanneer kreeg je je eerste zaadlozing? Hoe oud was je toen? /

8: (Meisjes): Welke cupmaat heb je? Hoe groot zijn je tieten? 75 A

9: (Jongens): Hoe groot is je pik? /

10: Heeft iemand je ooit afgetrokken of gepijpt? Zo ja? Wie was dat? En hoe voelde dat? Zo nee? Wil je dat wel? /

11: Wanneer begon je met aftrekken? /

12: (Meisjes): Wat vind je aantrekkelijk bij jongens? Ogen, spieren gezicht

13: (Jongens): Wat vind je aantrekkelijk bij meisjes? Ben bi sus beantwoord deze ook lol. Ogen, Borsten, gezicht, billen

14: Beschrijf het moment waarop je voor het eerst echt héél erg geil werd en je bijna klaarkwam Toen ik voor het eerst porno keek i guess

15: Ga je vaak uit met vrienden? Zo ja? Waar ga je heen dan en wat doen jullie dan? Zo nee? Waarom niet? Nee ben liever thuis

16: Hoe oud was je toen je voor het eerst verkering kreeg? 15

17: Hoe lang heb je nu al verkering? het is uit

18: Zou je ooit een keer jezelf in het openbaar willen aftrekken? (bijvoorbeeld: zwembad, park, etc.) ja kan wel leuk zijn

19: (Jongens): Op welke leeftijd kreeg je voor het eerst een stijve? En waarvan? /

20: (Meisjes): Waar koop je je bh´s? primark, hema etc.

21: (Jongens): Wat voor soort ondergoed draag je? En waar koop je je ondergoed? /

22: Wanneer kreeg je voor het eerst lichaamshaar? Hoe oud was je toen? 13

23: Scheer je je lichaamshaar?  soms maar meestal heb ik geen zin lol

24: Ben je tevreden met je lichaam? bosten mogen groter lol

25: (Meisjes): Heb je jezelf ooit een keer gevingerd? Zo ja? Hoe oud was je toen en hoe voelde het? Ja elke dag

26: Maak je weleens naaktfoto´s van jezelf (bijvoorbeeld stijve pik)? nee

27: Heb je ooit eens een van je vrienden/vriendinnen bloot gezien? Zo ja? Waar en wanneer was dat? En hoe voelde je je daarbij? ja zo vaak bij logeren en bij zwemmen etc. is heel normaal

28: Hebben jouw vrienden/vriendinnen jou ooit een keer bloot gezien? Zo ja? Waar en wanneer was dat? En hoe voelde je je daarbij?  ja zo vaak bij logeren en bij zwemmen etc. is heel normaal

29: Als je moedervlekken hebt, verberg je die dan zo goed mogelijk? nee boeit me geen reet

30: (Jongens): Beschrijf je seksdroom /

31: Ga je vaak zwemmen? Zo ja? Waar? En met wie? Zo nee? Waarom niet? ja 2 keer per week trainen en zaterdags wedstrijd zwemmen

32: Zou je ooit een keer seks willen met Kim Kardashian? nee

33: Zou je een keertje anale seks willen? valt te proberen

34: Gebruik je deo? ja

35: Zo ja? Welk merk? heb zo’n beetje elk merk gehad lol

36: (Jongens): Hoe groot zijn je ballen? /

37: Wat vind je van de hele situatie rondom corona? kut

38: Ben je al ontmaagd? ja

39: Zo nee? Waarom niet? /

40: Zo ja? Hoe voelde dat? lekker i guess

41: Ben je weleens depressief of ben je ooit depressief geweest? nee

42: Zijn je ouders nog bij elkaar? ja

43: Zo nee? Waarom gingen ze uit elkaar? En heeft je moeder/vader al een ander? /

44: Zo ja? Hoe lang al? /

45: Als je één vrouw zou mogen kiezen waarmee je voor één keer seks mag hebben wie zou je kiezen?  idk

46: Speel je op dit moment een instrument? nee

47: Zo ja? Welk instrument? /

48: Zo nee? Wat heb je gespeeld? /

49: (Jongens): Hoe groot is je pik in slappe stand en hoe groot is je pik in stijve stand? /

50: Wat vond je ervan? wel lache

Reageer