Hier een vragenlijst over plassen en masturberen, ben zelf een jongen en 14 jaar oud.
1.geslacht? ik ben een jongen
2.leeftijd? net 16 geworden
3.geaardheid? gewoon homo
plassen
4.vind je plassen geil? niet zoals ik het meegemaakt heb
5.plas je in je onderbroek? neh, die tijd heb ik gedacht, alhoewel na de kieteldood is het wel eens misgegaan
6.plas je in je broek? nee, normaal gesproken niet, geeft zo'n gedoe
7.gekste plek waar je hebt geplast? in de draaimolen, op het hobbelpaard en het luchtte wel op, denk ik, ik heb het ook maar gehoord van mama en elk jaar word ik er weer aan herinnerd, leuk (NOT) dat iedereen het nu ongeveer weet, ik zit elk jaar te wachten of er niet toch nog een filmpje van opduikt
8.waar wil je nog een keer plassen?
9.ooit met iemand geplast en zo ja wel geslacht? ja, met mijn broers, omdat dat leuk was voor de foto, alleen viel het niet mee dat iedereen tegelijk plaste op het moment dat mama op het knopje drukte, het moest een paar keer over, ik heb nooit zoveel limonade achter elkaar mogen drinken en verder wel gwn met andere jongens, gelukkig zijn daar geen foto's van
10.zo nee zou je dat nog willen? ik doe het nog wel eens gwn met andere jongens
11.ooit op iemand geplast? ja, op een andere jongen omdat hij dat zo leuk vond
12.plas je op jezelf? soms als ik onder de douche sta en nodig moet plassen
Vragen verwijderd door de Kindertelefoon ivm forumregel 6
19.plas je onder de douche? niet vaak
20.plas je in bad? nee, ik kan wel betere plekken bedenken
21.plas je in het zwembad? heb ik wel eens gedaan in een groot zwembad, net als die jongen naast mij, niet echt een plek om te gaan duiken dus
22.plas je in een kleedhokje? nee, is vies om te doen, gaat stinken en zo
23.gekste verhaal wat je hebt meegemaakt in een zwembad? het leukste wat een groepje jongens kon bedenken was om mijn zwembroek uit te trekken en daar mee te gaan overgooien terwijl ik midden in de kring stond
masturberen
24.masturbeer je? ja, duh, ben 16
25.vanaf welke leeftijd ging je masturberen? ik was al op m'n 8e begonnen en ik vond het volgens mij wel lekker, maar thuis vonden ze het een beter plan om nog een paar jaartjes te wachten
26.waar masturbeer je normaal? op m'n kamer, toen ik die nog had, maar thuis zijn we aan het verbouwen en slaap ik al maanden bij mijn broertje, dus dat is niet echt handig. Ik krijg slaaptekort door hem, want nu moet ik wachten tot hij slaapt...
27.ooit met iemand gemasturbeert en welk geslacht? ik doe het alleen met jongens, maar sommige jongen denken dat zij daar bij horen
28.zo nee zou je dat willen en met welk geslacht? als ik ze zelf mag uitkiezen en zij willen ook is het wel leuk, maar als ik ze niet leuk vind dan moest ik toch
29.wat is de gekste plek waar je gemasturbeert hebt? in de bioscoop, tijdens de film, alleen was het niet mijn eigen hand die in mijn broek zat en die was ook zeker niet van een goede vriend van mij, mijn hand zat in zijn broek niet mijn idee van een leuke middag
30.welke plekken wil je dat nog doen? idk, zolang het maar is met iemand ik en wie mij leuk vindt en we het allebei willen maakt het mij niet echt uit waar, zolang het een 'normale’ plek is natuurlijk
31.kontvinger je? ik ben geen fan, niet na de ervaringen die ik er mee heb
- Vraag verwijderd door de Kindertelefoon ivm forumregel 6
33.met hoeveel vingers vinger je(meisjes)? nvt
34.Vraag verwijderd door de Kindertelefoon ivm forumregel 6
35.ooit seks gehad? niet echt geneukt nog, gelukkig zou ik zeggen, misschien met mijn vriendje, maar daar zijn we nog niet aan toe
36.zou je dat nog willen? met mijn vriendje wel, denk ik, als hij met mij wil
37.ooit iemand gebeft? nee, ik val op jongens, niet op alle jongens, maar dat begrepen ze niet allemaal
38.ben je ooit gebeft(meisjes)? nvt
39.ooit iemand gepijpt? ja, meer jongens dan ik wilde
40.ben je ooit gepijpt(jongens)? ja, door meer jongens dan ik wilde
41.zou je nog iemand willen beffen of pijpen? sommige jongens zijn wel leuk en als we allebei willen dan wil ik die wel pijpen
42.wat vond je van deze vragenlijst? wel oké en voor wie het nog niet begrepen heeft uit mijn antwoorden: ik ben dus misbruikt door verschillende jongens
43.nog vragen aan mij?