Skip to main content
Vraag

vragenlijst plassen bij een urinoir!

• March 9, 2025
  • 13 reacties
  • 1713 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Hallo allemaal,

Ik was gisteren in een pretpark en probeerde bij een urinoir te plassen maar er kwam geen pis uit mijn lul.

Ik heb een paar vragen bedacht om er achter te komen of jullie dat ook hebben:

1. Plas je bij een urinoir 

2. Hoe oud ben je

3. Voel je je bekeken als je bij een urinoir plast

4. Krijg je een stijve als je bij een urinoir plast

5. Hoe Lang is je piemel slap en stijf

6. Ga je naar een urinoir als alle hokjes bezet zijn

7. Ga je tussen twee mensen in gaan staan bij een urinoir 

8. Haal je je hele piemel + ballen  er uit als je bij den urinoir plast

9. Heb je ooit een ervaring gehad dat iemand naar je keek toen je aan het plassen was

10. Kijk jij naar andere piemels als je bij een urinoir plast

11. Als al je vrienden bij een urinoir plassen ga je dan in een hokje of niet

12. Plas je bij een urinoir zonder tussenschot

13. Douche je bij een sport naakt

Dankjewel voor het antwoorden!

Doeiii

13 reacties

• Net nieuw
  • March 9, 2025

1. Plas je bij een urinoir? Vaak

2. Hoe oud ben je? 15

3. Voel je je bekeken als je bij een urinoir plast? Altijd wel toch maar dat is ook zo 

4. Krijg je een stijve als je bij een urinoir plast? Hoezo zou je 

5. Hoe Lang is je piemel slap en stijf? 16-17cm stijf slap nooit gemeten 

6. Ga je naar een urinoir als alle hokjes bezet zijn? Tuurlijk

7. Ga je tussen twee mensen in gaan staan bij een urinoir? Hoezo niet 

8. Haal je je hele piemel + ballen er uit als je bij een urinoir plast? Yep, is makkelijker 

9. Heb je ooit een ervaring gehad dat iemand naar je keek toen je aan het plassen was? Wie niet 

10. Kijk jij naar andere piemels als je bij een urinoir plast? Soms zie je er wel 1tje ja 

11. Als al je vrienden bij een urinoir plassen ga je dan in een hokje of niet? - 

12. Plas je bij een urinoir zonder tussenschot? Bestaan die? 

13. Douche je bij een sport naakt? - 

Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • March 9, 2025

1. Plas je bij een urinoir ja vindt ik veel vijner anders moet je zitten

2. Hoe oud ben je 16

3. Voel je je bekeken als je bij een urinoir plast nee 

4. Krijg je een stijve als je bij een urinoir plast nee  1 keer gehad

5. Hoe Lang is je piemel slap en stijf kan er ook een vragen lijst zijn zonder deze vraag maar oke slap 7 14/15 lang en omtrek 13 

6. Ga je naar een urinoir als alle hokjes bezet zijn ik ga sowieso naar het uninroir altijd als het er is

7. Ga je tussen twee mensen in gaan staan bij een urinoir licht er aan als het mensen zijn die ik heel goed ken wel anders wacht ik even of ik moet ze helemaal niet kennen dus bij de snelweg wc

8. Haal je je hele piemel + ballen er uit als je bij den urinoir plast alleen mijn piemel 

9. Heb je ooit een ervaring gehad dat iemand naar je keek toen je aan het plassen was ja wel een paar keer gahad

10. Kijk jij naar andere piemels als je bij een urinoir plast nee maar heel soms gaat het automatisch maar dan kijk ik ook heeeeel kort

11. Als al je vrienden bij een urinoir plassen ga je dan in een hokje of niet niet 

12. Plas je bij een urinoir zonder tussenschot alleen als ik met vrienden ben of waar niemand die ik herken is

13. Douche je bij een sport naakt ja

Doeiii

• March 10, 2025

Hallo allemaal,

Ik was gisteren in een pretpark en probeerde bij een urinoir te plassen maar er kwam geen pis uit mijn lul.

1. Plas je bij een urinoir ja

2. Hoe oud ben je 15

3. Voel je je bekeken als je bij een urinoir plast nie echt

4. Krijg je een stijve als je bij een urinoir plast heeeel soms

5. Hoe Lang is je piemel slap en stijf 11 en 18

6. Ga je naar een urinoir als alle hokjes bezet zijn ja

7. Ga je tussen twee mensen in gaan staan bij een urinoir soms voor de lol als het vrienden zijn

8. Haal je je hele piemel + ballen  er uit als je bij den urinoir plast soms

9. Heb je ooit een ervaring gehad dat iemand naar je keek toen je aan het plassen was ja

10. Kijk jij naar andere piemels als je bij een urinoir plast ja

11. Als al je vrienden bij een urinoir plassen ga je dan in een hokje of niet nee

12. Plas je bij een urinoir zonder tussenschot ja

13. Douche je bij een sport naakt ja

Doeiii

• March 11, 2025

1. Plas je bij een urinoir heel soms

2. Hoe oud ben je 17

3. Voel je je bekeken als je bij een urinoir plast Ja

4. Krijg je een stijve als je bij een urinoir plast soms

5. Hoe Lang is je piemel slap en stijf slap weet ik niet, stijf 18 cm

6. Ga je naar een urinoir als alle hokjes bezet zijn nee

7. Ga je tussen twee mensen in gaan staan bij een urinoir nee

8. Haal je je hele piemel + ballen  er uit als je bij den urinoir plast ja

9. Heb je ooit een ervaring gehad dat iemand naar je keek toen je aan het plassen was zo ver ik weet niet

10. Kijk jij naar andere piemels als je bij een urinoir plast ja

11. Als al je vrienden bij een urinoir plassen ga je dan in een hokje of niet nee

12. Plas je bij een urinoir zonder tussenschot nee, maar ik kijk wel als ik voor een hokje sta te wachten haha

13. Douche je bij een sport naakt ja, maar het zijn losse afgeschermde hokjes, dus je ziet elkaar niet. 

Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • March 12, 2025

1. Plas je bij een urinoir ja, heb best wel vaak gehad wat jij ook had, dat er niks uit komt terwijl ik wel super nodig moest pissen, dus soms ga ik voor de zekerheid in een hokje, maar probeer t wel vaak en gaat de laatste tijd wel beter. 

2. Hoe oud ben je 15

3. Voel je je bekeken als je bij een urinoir plast vaak wel een beetje, afhankelijk van hoeveel privacy er is. Soms hebben urinoirs helemaal zo'n wandje van de vloer tot het plafond, dan heb je bijna net zoveel privacy als in een hokje, maar meestal is t wel minder natuurlijk.

4. Krijg je een stijve als je bij een urinoir plast komt wel eens voor ja

5. Hoe Lang is je piemel slap en stijf 8 slap, 17 stijf

6. Ga je naar een urinoir als alle hokjes bezet zijn ja tuurlijk, zal toch moeten pissen

8. Haal je je hele piemel + ballen  er uit als je bij den urinoir plast als ik m er bovenlangs uithaal wel, bij een broek met gulp alleen mn lul

9. Heb je ooit een ervaring gehad dat iemand naar je keek toen je aan het plassen was ja

10. Kijk jij naar andere piemels als je bij een urinoir plast ja altijd

11. Als al je vrienden bij een urinoir plassen ga je dan in een hokje of niet nee, tenzij ik echt heel nodig moet, want als ik dan niet kan pissen dan moet ik het daarna weer ophouden

12. Plas je bij een urinoir zonder tussenschot probeer t wel, als er (bijna) niemand is sowieso maar is tot nu toe nooit heel goed gelukt vlak naast anderen. Echt met moeite paar stralen er uit geperst maar moest daarna nogsteeds heel nodig.

13. Douche je bij een sport naakt ja

Doeiii

• March 12, 2025

Hallo allemaal,

1. Plas je bij een urinoir  Ja, altijd

2. Hoe oud ben je 17

3. Voel je je bekeken als je bij een urinoir plast Nee

4. Krijg je een stijve als je bij een urinoir plast Nee

5. Hoe Lang is je piemel slap en stijf slap 12 cm en stijf 20 cm

6. Ga je naar een urinoir als alle hokjes bezet zijn Ja

7. Ga je tussen twee mensen in gaan staan bij een urinoir Ja, waarom zou je dat niet doen. Is toch juist raar om te gaan wachten. 

8. Haal je je hele piemel + ballen  er uit als je bij den urinoir plast  Gewoon alleen piemel

9. Heb je ooit een ervaring gehad dat iemand naar je keek toen je aan het plassen was niet gezien dat iemand het doet, maar maakt mij ook niet zoveel uit eigenlijk. Kijk zelf ook wel eens een beetje schuin naar een ander

10. Kijk jij naar andere piemels als je bij een urinoir plast zie hierboven

11. Als al je vrienden bij een urinoir plassen ga je dan in een hokje of niet gewoon urinoir. We zien elkaar vaak genoeg naakt met douchen na voetbal

12. Plas je bij een urinoir zonder tussenschot Ja

13. Douche je bij een sport naakt Tuurlijk

Doeiii

Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • June 10, 2025

Hallo allemaal,

1. Plas je bij een urinoir  ja soms 

2. Hoe oud ben je 13 

3. Voel je je bekeken als je bij een urinoir plast ja want vaak zijn er veen dinge tussen zo dingens

4. Krijg je een stijve als je bij een urinoir plast nee

5. Hoe Lang is je piemel slap en stijf altijd slap 

7. Ga je tussen twee mensen in gaan staan bij een urinoir  als ik heel dringend moet plassen dan wel 

8. Haal je je hele piemel + ballen  er uit als je bij den urinoir plast heel mijn piemel anders is da op mijn onderbroek 

9. Heb je ooit een ervaring gehad dat iemand naar je keek toen je aan het plassen was ja iemand die letterlijk naar mijn piemel bleef kijken zo vieze man 

10. Kijk jij naar andere piemels als je bij een urinoir plast nee 

11. Als al je vrienden bij een urinoir plassen ga je dan in een hokje of niet nee urinoir 

12. Plas je bij een urinoir zonder tussenschot ja op school is da zo 

13. Douche je bij een sport naakt school wel voetbal meestal nie

Doeiii

IkBenanoniemm
Forum|alt.badge.img+4
  • Praat goed mee
  • July 20, 2025

1. Plas je bij een urinoir soms

2. Hoe oud ben je 15

3. Voel je je bekeken als je bij een urinoir plast soms wel

4. Krijg je een stijve als je bij een urinoir plast ik ben een meisje

5. Hoe Lang is je piemel slap en stijf x

6. Ga je naar een urinoir als alle hokjes bezet zijn nee

7. Ga je tussen twee mensen in gaan staan bij een urinoir ik ga soms buiten bij soms urinoir maar ga nooit naar de mannen wc

8. Haal je je hele piemel + ballen  er uit als je bij den urinoir plast ik ben een meisje maar ik doe in het openbaar mijn rits en knoop open en doe een plastic onder mijn vagina. Als er minder mensen zijn doe ik gewoon mijn broek omlaag en doe ik dan ik de plasticity onder mijn vagina (de rede hiervoor is dat er soms een beetje plas langs de platuit op mijn onderbroek komt en dat gebeurd niet als ik mijn broek helemaal naar beneden doe)

9. Heb je ooit een ervaring gehad dat iemand naar je keek toen je aan het plassen was. Ik was een keer in zon urinoir die buiten staat in steden (weet niet hoe dat heet) en ik had mijn broek omlaag omdat niemand mij kon zien en het was heel rustig. Ik had dus mijn broek en onderbroek laag en toen kwam iemand naar binnen. Ik schrok me dood maar volgens mij zag hij me niet.

11. Als al je vrienden bij een urinoir plassen ga je dan in een hokje of niet weet ik niet

12. Plas je bij een urinoir zonder tussenschot wat is dat?

13. Douche je bij een sport naakt nee

Arclight22
Forum|alt.badge.img+5
  • Vaak actief
  • July 20, 2025

Plas je bij een urinoir  altijd wel 

2. Hoe oud ben je 15 

3. Voel je je bekeken als je bij een urinoir plast nee 

4. Krijg je een stijve als je bij een urinoir plast nee 

7. Ga je tussen twee mensen in gaan staan bij een urinoir ja alleen als het niet anders kan 

8. Haal je je hele piemel + ballen  er uit als je bij den urinoir plast nee alleen piemel 

9. Heb je ooit een ervaring gehad dat iemand naar je keek toen je aan het plassen was ja 

11. Als al je vrienden bij een urinoir plassen ga je dan in een hokje of niet nee

12. Plas je bij een urinoir zonder tussenschot ja

13. Douche je bij een sport naakt nee met onderbroek aan 

• July 21, 2025

1. Plas je bij een urinoir? Als ik erbij kom wel ik ben nog best klein en moet soms op m’n tenen staan om erbij te komen

2. Hoe oud ben je? 13

3. Voel je je bekeken als je bij een urinoir plast? Nee als ze willen kijken doen ze het maar, ze kunnen het ook vragen dan laat ik hem ook wel zien

4. Krijg je een stijve als je bij een urinoir plast? Nee

5. Hoe Lang is je piemel slap en stijf? Slap 8/8,5 stijf 10/10,5

6. Ga je naar een urinoir als alle hokjes bezet zijn? Ja hoor als ik erbij kom

7. Ga je tussen twee mensen in gaan staan bij een urinoir? Ja hoor

8. Haal je je hele piemel + ballen  er uit als je bij den urinoir plast? Ja anders krijg ik niet al het plas eruit en als ik dat niet doe en ik stop hem terug komt er nog wat uit en dan heb ik gelijk een natte onderbroek dus ik haal alles eruit 

9. Heb je ooit een ervaring gehad dat iemand naar je keek toen je aan het plassen was? Ja. Vorig jaar bij een zwembad moest ik heel nodig plassen maar alle hokjes waren bezet en de urinoirs waren te hoog voor me. Een grote man die net klaar was en z’n handen wel had gewassen bood mij aan om te helpen. En omdat ik m’n ballen vrij wil hebben met plassen trok ik m’n zwemboxer aan de voorkant omlaag maar het knelde goed (natte zwemboxer) en trok mn zwemboxer dus ook over mn billen. De man heeft me toen onder m’n oksels opgetild en kon toen eindelijk plassen. Maar omdat mn blote billen tegen de zwembroek van de man kwamen voelde ik wel dat hij een stijve kreeg🙈

10. Kijk jij naar andere piemels als je bij een urinoir plast? Ja maar probeer het niet opvallend te doen 

11. Als al je vrienden bij een urinoir plassen ga je dan in een hokje of niet? Nee gewoon bij of tussen hun

12. Plas je bij een urinoir zonder tussenschot? Ja waarom niet?

13. Douche je bij een sport naakt? Ja tuurlijk 

• July 25, 2025

1. Plas je bij een urinoir ja

2. Hoe oud ben je 14

3. Voel je je bekeken als je bij een urinoir plast ja soms

4. Krijg je een stijve als je bij een urinoir plast nee

5. Hoe Lang is je piemel slap en stijf 9cm slap 16cm stijf

6. Ga je naar een urinoir als alle hokjes bezet zijn ja

7. Ga je tussen twee mensen in gaan staan bij een urinoir ja dat zit wat fijner

8. Haal je je hele piemel + ballen er uit als je bij den urinoir plast ja

9. Heb je ooit een ervaring gehad dat iemand naar je keek toen je aan het plassen was ​​​​ja tuurlijk

10. Kijk jij naar andere piemels als je bij een urinoir plast ja iedereen volgensmij wel toch

11. Als al je vrienden bij een urinoir plassen ga je dan in een hokje of niet ​​ook bij een urinoir

12. Plas je bij een urinoir zonder tussenschot ​ja ik ken de mensen naast me toch niet

13. Douche je bij een sport naakt doe geen sport

Ander
Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • July 26, 2025

1. Plas je bij een urinoir ja

2. Hoe oud ben je 14

3. Voel je je bekeken als je bij een urinoir plast ja

4. Krijg je een stijve als je bij een urinoir plast nee nooit

5. Hoe Lang is je piemel slap en stijf who cares

7. Ga je tussen twee mensen in gaan staan bij een urinoir liever niet, hangt af van wie het is en of ik ze ken

8. Haal je je hele piemel + ballen  er uit als je bij den urinoir plast hangt af van welk soort broek ik aanheb (short, zwembroek, lange broek, jeans met rits of knopen)

9. Heb je ooit een ervaring gehad dat iemand naar je keek toen je aan het plassen was ja en als ik dat weet of denk dan kan ik meteen nie meer plassen

11. Als al je vrienden bij een urinoir plassen ga je dan in een hokje of niet hangt van de situatie af

12. Plas je bij een urinoir zonder tussenschot ja wat kan je anders doen, je moet plassen, dusja

13. Douche je bij een sport naakt ja - NA een sport he LOL

Forum|alt.badge.img+1

1. Plas je bij een urinoir 

ik kan niet staand plassen. Als het niet anders kan wel

2. Hoe oud ben je

15

3. Voel je je bekeken als je bij een urinoir plast

geen idee

4. Krijg je een stijve als je bij een urinoir plast

Geen idee

x

6. Ga je naar een urinoir als alle hokjes bezet zijn

ja

nee

8. Haal je je hele piemel + ballen  er uit als je bij den urinoir plast

gewoon helemaal broek uit (alleen als het in een hokje is anders ga ik niet

9. Heb je ooit een ervaring gehad dat iemand naar je keek toen je aan het plassen was

nee

10. Kijk jij naar andere piemels als je bij een urinoir plast

nee

11. Als al je vrienden bij een urinoir plassen ga je dan in een hokje of niet

nee

12. Plas je bij een urinoir zonder tussenschot

nee

13. Douche je bij een sport naakt
nee