Vragenlijst plassen

  • 16 May 2023
  • 30 reacties
  • 3598 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

 

Vragenlijstje

1: Jongen/meisje/ of iets anders.

2: Leeftijd

3: Lengte penis/of cupmaat

4: (Jongens)Als je thuis bent plas je dan staand of zittend?

5: (Meisjes) Ooit is geprobeerd staand te plassen.

6: plassen jullie wel eens buiten? zo ja, waar doe je dat dan?

 7: Plassen jullie wel is samen met vrienden/vriendinnen.

 8: Gekste plek waar je ooit hebt geplast.

9: Plassen jullie onder de douche.

10: Plassen jullie wel is in het zwembad.

11: (Voor de jongens) Deden jullie vroeger ook wel is een wedstrijdje ver plassen met vrienden? 

12: (voor de jongens) Hoe hoog kan je plassen? bv tot buik borst of nog hoger.

13: (je raadt het nooit maar ook dit is voor de jongens) trek je je voorhuid naar achteren tijdens het plassen.

14: krijg je weleens een stijve bij het plassen.

15: Ooit geprobeerd je eigen pis te drinken? 

16: nog vragen?

Dit was de vragenlijst joe joe

 

 


30 reacties

1: Jongen/meisje/ of iets anders.

Jongen

2: Leeftijd

17

3: Lengte penis/of cupmaat

16 cm

4: (Jongens)Als je thuis bent plas je dan staand of zittend?

Zittend

5: (Meisjes) Ooit is geprobeerd staand te plassen.

X

6: plassen jullie wel eens buiten? zo ja, waar doe je dat dan?

Nope

 7: Plassen jullie wel is samen met vrienden/vriendinnen.

Ja, gaan op school weleens samen naar toilet met 2 vrienden ofzo, wisselt altijd af

 8: Gekste plek waar je ooit hebt geplast.

x

9: Plassen jullie onder de douche.

Jazeker

10: Plassen jullie wel is in het zwembad.

Nee, is niet netjes

11: (Voor de jongens) Deden jullie vroeger ook wel is een wedstrijdje ver plassen met vrienden? 

Nee, was wel grappig geweest.

12: (voor de jongens) Hoe hoog kan je plassen? bv tot buik borst of nog hoger.

Tot me mond gepist, dus redelijk hoog

13: (je raadt het nooit maar ook dit is voor de jongens) trek je je voorhuid naar achteren tijdens het plassen.

Ja, anders gaat t alle kanten op

14: krijg je weleens een stijve bij het plassen.

Alleen halfstijve als jongen naast me staat bij urinoir

15: Ooit geprobeerd je eigen pis te drinken? 

Jazeker, smaakte best oké 

16: nog vragen?

Ts laat ook je antwoorden weten

 

Dan vul ik hem ook maar in.

1: Jongen/meisje/ of iets anders. Jongen

2: Leeftijd 17

3: Lengte penis/of cupmaat slap 8,5 stijf 14cm

4: (Jongens)Als je thuis bent plas je dan staand of zittend? Meestal staand

5: (Meisjes) Ooit is geprobeerd staand te plassen. X

6: plassen jullie wel eens buiten? zo ja, waar doe je dat dan? Ja als ik moet plassen en er is geen wc in de buurt dan pak ik gewoon een boom of bosje

 7: Plassen jullie wel is samen met vrienden/vriendinnen. Niet op een wc maar wel wildplassen

 8: Gekste plek waar je ooit hebt geplast.

Vanaf een brug op auto's of uit een raam

9: Plassen jullie onder de douche.

Ja

10: Plassen jullie wel is in het zwembad.

Ja 

11: (Voor de jongens) Deden jullie vroeger ook wel is een wedstrijdje ver plassen met vrienden?  Ja in de douches na gym of tijdens wildplassen

12: (voor de jongens) Hoe hoog kan je plassen? bv tot buik borst of nog hoger. borst

13: (je raadt het nooit maar ook dit is voor de jongens) trek je je voorhuid naar achteren tijdens het plassen. Ja anders vliegt het alle kanten op

14: krijg je weleens een stijve bij het plassen.

Ja als ik het idee heb dat ik word bekeken wel

15: Ooit geprobeerd je eigen pis te drinken? 

Ja maar is goor

Reputatie 7
Badge +17


Vragenlijstje
1: Jongen/meisje/ of iets anders. jongen
2: Leeftijd 16
3: Lengte penis/of cupmaat 8.7 slap 14,8 stijf
4: (Jongens)Als je thuis bent plas je dan staand of zittend? Staand, maar als ik ook nr.2 moet doen zittend 😄
5: (Meisjes) Ooit is geprobeerd staand te plassen. nvt
6: plassen jullie wel eens buiten? zo ja, waar doe je dat dan? Wel eens tegen een boom maar niet regelmatig
  7: Plassen jullie wel is samen met vrienden/vriendinnen. Ja, het gebeurd wel eens dat je met vrienden bij de piskbakken staat
 8: Gekste plek waar je ooit hebt geplast. kan ik zo niet bedenken
9: Plassen jullie onder de douche. Nee, wel eens gedaan maar het is niet mijn ding.
10: Plassen jullie wel is in het zwembad. Nope
11: (Voor de jongens) Deden jullie vroeger ook wel is een wedstrijdje ver plassen met vrienden? Nee, nooit gedaan
12: (voor de jongens) Hoe hoog kan je plassen? bv tot buik borst of nog hoger. idk, nooit geprobeerd
13: (je raadt het nooit maar ook dit is voor de jongens) trek je je voorhuid naar achteren tijdens het plassen. Ja, anders wordt het een rotzooi 😂
14: krijg je weleens een stijve bij het plassen. Nee, gelukkig niet. plassen met een stijve pik is niet echt handig zeg maar😂
15: Ooit geprobeerd je eigen pis te drinken? 🤢🤮 Nee
16: nog vragen? nope
Dit was de vragenlijst joe joe joe

 

Reputatie 7
Badge +5

Vragenlijstje

1: Jongen/meisje/ of iets anders. Jongen

2: Leeftijd 13

3: Lengte penis/of cupmaat slap 8,5 stijf 10cm

4: (Jongens)Als je thuis bent plas je dan staand of zittend? Staand

5: (Meisjes) Ooit is geprobeerd staand te plassen.

6: plassen jullie wel eens buiten? zo ja, waar doe je dat dan?ja waar het kan

 7: Plassen jullie wel is samen met vrienden/vriendinnen. Vrienden kijken wie het verst plast

 8: Gekste plek waar je ooit hebt geplast. Idk

9: Plassen jullie onder de douche. alleen als ik het echt niet meer kan ophouden

10: Plassen jullie wel is in het zwembad. Nee tuurlijk niet bah

11: (Voor de jongens) Deden jullie vroeger ook wel is een wedstrijdje ver plassen met vrienden? Ja en nog steeds

12: (voor de jongens) Hoe hoog kan je plassen? bv tot buik borst of nog hoger. Niet hoger dan me navel

13: (je raadt het nooit maar ook dit is voor de jongens) trek je je voorhuid naar achteren tijdens het plassen. Ja altijd 

14: krijg je weleens een stijve bij het plassen. nee

15: Ooit geprobeerd je eigen pis te drinken? nee dank je

16: nog vragen?

Dit was de vragenlijst joe joe

Reputatie 2
Badge +2

Vragenlijstje

1: Jongen/meisje/ of iets anders. Meisje

2: Leeftijd 12

3: Lengte penis/of cupmaat nooit opgemeten

4: (Jongens)Als je thuis bent plas je dan staand of zittend? -

5: (Meisjes) Ooit is geprobeerd staand te plassen. Ja, in het wild.

6: plassen jullie wel eens buiten? zo ja, waar doe je dat dan? Alleen als het moet.

 7: Plassen jullie wel is samen met vrienden/vriendinnen. Nog nooit gedaan

 8: Gekste plek waar je ooit hebt geplast. Ehmm geen idee

9: Plassen jullie onder de douche. Ja, vind dat leuk.

10: Plassen jullie wel is in het zwembad. Nee.

11: (Voor de jongens) Deden jullie vroeger ook wel is een wedstrijdje ver plassen met vrienden? -

12: (voor de jongens) Hoe hoog kan je plassen? bv tot buik borst of nog hoger. -

13: (je raadt het nooit maar ook dit is voor de jongens) trek je je voorhuid naar achteren tijdens het plassen. Nog nooit gedaan

14: krijg je weleens een stijve bij het plassen. 

15: Ooit geprobeerd je eigen pis te drinken? Blegh nee

16: nog vragen?

Dit was de vragenlijst joe joe

Reputatie 7
Badge +9

Vragenlijstje

 

1: Jongen/meisje/ of iets anders.

Jongun

2: Leeftijd

15.

3: Lengte penis/of cupmaat

15cm stijf

4: (Jongens)Als je thuis bent plas je dan staand of zittend?

Staand

5: (Meisjes) Ooit is geprobeerd staand te plassen.

Nvt

6: plassen jullie wel eens buiten? zo ja, waar doe je dat dan?

Vaak dieper in het bos of park of dieper tussen de bomen. Niet echt vaak maar als je ver van huis bent en je moet eecht

 7: Plassen jullie wel is samen met vrienden/vriendinnen.

Welleens bij die urinoirs or hoe ze ook heten.

Die pis dingen die aan de muur hangen.

 8: Gekste plek waar je ooit hebt geplast.

Buiten?

9: Plassen jullie onder de douche.

Ja. Bespaart toch water. wel goed afwassen! als het op je komt tenminste

10: Plassen jullie wel is in het zwembad.

niet gedaan

11: (Voor de jongens) Deden jullie vroeger ook wel is een wedstrijdje ver plassen met vrienden? 

nee man

12: (voor de jongens) Hoe hoog kan je plassen? bv tot buik borst of nog hoger.

hangt er vanaf. Als ik op mn allerhardst ga kan ik wel 2 meter of meer ver pissen

13: (je raadt het nooit maar ook dit is voor de jongens) trek je je voorhuid naar achteren tijdens het plassen.

Ja, anders is het echt kut.

14: krijg je weleens een stijve bij het plassen.

gellukig ni😂

15: Ooit geprobeerd je eigen pis te drinken? 

Als iemand dit doet heh.... viezerik

16: nog vragen?

nah man

Dit was de vragenlijst joe joe

kaas

 

Reputatie 4
Badge +4

 

Vragenlijstje

1: Jongen/meisje/ of iets anders.

Meisje

2: Leeftijd

13

3: Lengte penis/of cupmaat

Ik heb werkelijk geen iedee

4: (Jongens)Als je thuis bent plas je dan staand of zittend?

5: (Meisjes) Ooit is geprobeerd staand te plassen.

Ja

6: plassen jullie wel eens buiten? zo ja, waar doe je dat dan?

In de tuin of in de bosjes soms

 7: Plassen jullie wel is samen met vrienden/vriendinnen.

Nee

 8: Gekste plek waar je ooit hebt geplast.

Park

9: Plassen jullie onder de douche.

Ja

10: Plassen jullie wel is in het zwembad.

Ja

11: (Voor de jongens) Deden jullie vroeger ook wel is een wedstrijdje ver plassen met vrienden? 

12: (voor de jongens) Hoe hoog kan je plassen? bv tot buik borst of nog hoger.

13: (je raadt het nooit maar ook dit is voor de jongens) trek je je voorhuid naar achteren tijdens het plassen.

14: krijg je weleens een stijve bij het plassen.

15: Ooit geprobeerd je eigen pis te drinken? 

Ja was echt goor

16: nog vragen?

Nee

Dit was de vragenlijst joe joe

 

 

 

Reputatie 7
Badge +14

 

 Hoi @petergrifgin67 ,

 

Vragenlijstje

1: Jongen/meisje/ of iets anders. - ik ben een jongen

2: Leeftijd - ik ben 14, bijna 15

3: Lengte penis/of cupmaat - slap 12, 5 cm en stijf ruim 15 cm

4: (Jongens)Als je thuis bent plas je dan staand of zittend? - eigenlijk altijd staand, behalve toen ik in het ziekenhuis lag, toen wel eens liggend in zo'n soort fles of met zo'n catheter in mijn piemel in zo'n plastic zak die dan heel elegant aan je bed hangt….wie heeft dat verzonnen

5: (Meisjes) Ooit is geprobeerd staand te plassen. - x

6: plassen jullie wel eens buiten? zo ja, waar doe je dat dan? - ja, maar niet tegen iemands huis en ook niet waar veel mensen zijn, altijd in de bosjes of op het strand als er niemand in de buurt is, van die plekken en dat ik niet vlak bij huis ben, want anders ga ik wel naar de wc om te plassen, nou ja, nu ik het typ bedenk ik me dat ik ook wel eens in de tuin, nou ja mee bos at bij onze tuin hoort, heb geplast, omdat ik geen zin had om naar binnen te lopen, ook al was dat maar 200 meter ofzo

 7: Plassen jullie wel is samen met vrienden/vriendinnen. - kan, zoals het uitkomt, maakt mij niet uit om met meer jongens tegelijk te plassen, sommigen kunnen dan niet plassen, maar ik heb er zelf geen last van, meestal is dat dan buiten, maar soms ook met zijn 2-en bij een wc of urinoir, misschien vinden jullie het raar, maar dan hoef je niet op elkaar te wachten en kun je gwn door kletsen en op zich vind ik het ook wel leuk, Lev (mijn vriendje wil soms ook wel), maar die kan dan niet plassen haha

 8: Gekste plek waar je ooit hebt geplast. - pfoe, vanaf een uitkijktoren in het bos en in leegstaande en al echt vervallen gebouwen en dan niet echt binnen, want dat gaat stinken, maar door een raam wat er al niet meer in zit naar buiten ofzo, vanaf een balkon naar beneden als er niemand onder loopt en er bosjes onder staan, want op een terras plassen is niet echt fris,  op een feestje is het wel eens gebeurd dat ik samen met een vriendje uit zijn raam plaste, idk waarom we dat deden, soms spoor ik gwn niet, denk ik, maar ja, jij vraagt er naar, dus dan kun je van die antwoorden verwachten

9: Plassen jullie onder de douche. - niet echt bij voorkeur, maar soms moet je en als je dan toch al onder de douche staat, kan het wel

10: Plassen jullie wel is in het zwembad. - niet in ons eigen zwembad en bij voorkeur ook niet in dat van iemand anders, in de zee wel eens

11: (Voor de jongens) Deden jullie vroeger ook wel is een wedstrijdje ver plassen met vrienden?  - ik laat me wel eens uitdagen en ook voor dit soort onzinnige dingen, maar ja, een kinderhand is snel gevuld als je lol kunt maken met vrienden

12: (voor de jongens) Hoe hoog kan je plassen? bv tot buik borst of nog hoger. - soms plas ik amper in een boogje, maar soms sta ik er zelf van te kijken en kan ik wel over iemand heen plassen als ie rechtop staat, nou ja, dat mislukt ook wel eens, zo'n soort weddenschap, maar dat soort dingen worden bedacht  als we melig zijn en toch al bloot (vraag me niet waarom we dat zijn en doen), dus de schade valt dan wel mee, ff onder de douche en klaar. Waarom vertel ik dit allemaal 🤔, waarschijnlijk omdat we hier anoniem zijn

13: (je raadt het nooit maar ook dit is voor de jongens) trek je je voorhuid naar achteren tijdens het plassen. - ja, tuurlijk, anders gaat het alle kanten op, want ik heb sws een lange voorhuid, ik zie soms jongens die dat niet doen en het gaat echt alle kanten op, oké buiten is dat niet zo erg, maar je doet toch automatisch je velletje terug of niet?

14: krijg je weleens een stijve bij het plassen. - nee, niet echt, wel eens omgekeerd, dat ik moet plassen en een stijve heb en das niet fijn, want dan lukt het niet. Ik heb wel een trucje geleerd van één van mijn broers en die zei je moet niet aan plassen denken en je ontspannen en dan lukt het wel en onder de douche hadden we het geprobeerd, nou ja, ik dan en het werkte wel, terwijl ie toch niet helemaal slap was, dus het kan wel, tenzij ie echt stijf blijft dan misschien

15: Ooit geprobeerd je eigen pis te drinken? - hmmm, nee, dat zou ik misschien doen als ik anders om zou komen van de dorst als er dagenlang niks te drinken is ofzo, ik vind het niet echt lekker, tenminste toen ik een paar druppels van iemand anders op mijn hand had gekregen en het niet in de gaten had en het zo ongemerkt oplikte. Toen begon die andere te lachen en zei ‘weet je wel wat je hebt gedaan’ en ik zei ja, ‘regen van die bosjes wat op mijn hand is gekomen’, maar nee, het was plas van hem en het smaakte bitter en ik ging bijna over m'n nek, misschien ook wat overdreven want volgens mij ga je er niet aan dood, maar ik geloof niet dat ik fan ben, over elkaar heen plassen zou ik nog wel eens willen proberen (niet met iedereen) onder de douche dan, dat je het snel af kan spoelen als het niks voor me is

16: nog vragen? - is dit voor een spreekbeurt of opstel van school of wat?

Dit was de vragenlijst joe joe

 

 oh, nou hierboven staan mijn antwoorden, ik hoop dat je er iets mee kunt 🙃

 

Gr. MickeyMouse

@MickeyMouse 

Reputatie 1
Badge

 

Vragenlijstje

1: Jongen/meisje/ of iets anders. jongen

2: Leeftijd 13

3: Lengte penis/of cupmaat stijf rond de 15 cm en slap weet ik niet

4: (Jongens)Als je thuis bent plas je dan staand of zittend? thuis meestal zittend

5: (Meisjes) Ooit is geprobeerd staand te plassen. 

6: plassen jullie wel eens buiten? zo ja, waar doe je dat dan? als je ergens heel nodig moet ofzo

 7: Plassen jullie wel is samen met vrienden/vriendinnen. een keer gedaan met een meisje uit mn oude klas

 8: Gekste plek waar je ooit hebt geplast. ergens in de bosjes op vakantie​​​​​

9: Plassen jullie onder de douche. vaak wel

10: Plassen jullie wel is in het zwembad. vroeger wel nu niet

11: (Voor de jongens) Deden jullie vroeger ook wel is een wedstrijdje ver plassen met vrienden? best vaak ja

12: (voor de jongens) Hoe hoog kan je plassen? bv tot buik borst of nog hoger. zeker wel tot borst

13: (je raadt het nooit maar ook dit is voor de jongens) trek je je voorhuid naar achteren tijdens het plassen.
 heel soms plast alleen veel moeilijker

14: krijg je weleens een stijve bij het plassen. vaak ja

15: Ooit geprobeerd je eigen pis te drinken?  meerdere keren is ook gelukt maar smaakt raar

16: nog vragen? nee

Dit was de vragenlijst joe joe

 

 

 

 

16: nog vragen? - is dit voor een spreekbeurt of opstel van school of wat?

Nee ik was gewoon nieuwgierig of andere mensen dit soort dingen ook doen of ooit gedaan heb. Heb een kleine fetisj met pissen op gekke plekken of samen met iemand.

 

Reputatie 7
Badge +4

 

Vragenlijstje

1: Jongen/meisje/ of iets anders. jongennn

2: Leeftijd 12

3: Lengte penis/of cupmaat lengte penis s 9/11 cm

4: (Jongens)Als je thuis bent plas je dan staand of zittend? meestal zittend 

5: (Meisjes) Ooit is geprobeerd staand te plassen. -

6: plassen jullie wel eens buiten? zo ja, waar doe je dat dan? ik plas zelden buiten

 7: Plassen jullie wel is samen met vrienden/vriendinnen. nehh

 8: Gekste plek waar je ooit hebt geplast.

9: Plassen jullie onder de douche. jazeker

10: Plassen jullie wel is in het zwembad. wie niet

11: (Voor de jongens) Deden jullie vroeger ook wel is een wedstrijdje ver plassen met vrienden? nee ik niet

12: (voor de jongens) Hoe hoog kan je plassen? bv tot buik borst of nog hoger. max borst

13: (je raadt het nooit maar ook dit is voor de jongens) trek je je voorhuid naar achteren tijdens het plassen. nope

14: krijg je weleens een stijve bij het plassen. jep

15: Ooit geprobeerd je eigen pis te drinken? jep🤢

16: nog vragen? neh

Dit was de vragenlijst joe joe

 

 

 

Reputatie 1
Badge +3

Jongen/meisje/ of iets anders. jongen 

2: Leeftijd 17

3: Lengte penis/of cupmaat slap 14 stijf 23

4: (Jongens)Als je thuis bent plas je dan staand of zittend? staand

5: (Meisjes) Ooit is geprobeerd staand te plassen.

6: plassen jullie wel eens buiten? zo ja, waar doe je dat dan? ja waar het kan

 7: Plassen jullie wel is samen met vrienden/vriendinnen. ja

 8: Gekste plek waar je ooit hebt geplast. vloer van vriend z’n kamer

9: Plassen jullie onder de douche. ja

10: Plassen jullie wel is in het zwembad. ja

11: (Voor de jongens) Deden jullie vroeger ook wel is een wedstrijdje ver plassen met vrienden?  lol ga nogsteeds 

12: (voor de jongens) Hoe hoog kan je plassen? bv tot buik borst of nog hoger. hoger 

13: (je raadt het nooit maar ook dit is voor de jongens) trek je je voorhuid naar achteren tijdens het plassen. ja, sws ik trek een soort half af voordat ik plas want dat gaat beter 

14: krijg je weleens een stijve bij het plassen. nee maar plas wel stijf soms

15: Ooit geprobeerd je eigen pis te drinken?  nee

1: Jongen/meisje/ of iets anders. Meisje

2: Leeftijd 13

3: Lengte penis/of cupmaat B

4: (Jongens)Als je thuis bent plas je dan staand of zittend?

5: (Meisjes) Ooit is geprobeerd staand te plassen. Ja

6: plassen jullie wel eens buiten? zo ja, waar doe je dat dan?  Stiekem in de tuin in mijn bikini

 7: Plassen jullie wel is samen met vrienden/vriendinnen. Ja

 8: Gekste plek waar je ooit hebt geplast. Samen met mijn bff in bed op elkaars kutje

9: Plassen jullie onder de douche. Ja

10: Plassen jullie wel is in het zwembad. Ja

11: (Voor de jongens) Deden jullie vroeger ook wel is een wedstrijdje ver plassen met vrienden? 

12: (voor de jongens) Hoe hoog kan je plassen? bv tot buik borst of nog hoger.

13: (je raadt het nooit maar ook dit is voor de jongens) trek je je voorhuid naar achteren tijdens het plassen.

14: krijg je weleens een stijve bij het plassen.

15: Ooit geprobeerd je eigen pis te drinken?  Niet drinken wel al meerdere keren geproefd als ik geil ben

16: nog vragen?  Neen

Badge

Vragenlijstje

1: Jongen/meisje/ of iets anders. Jongen

2: Leeftijd 17

3: Lengte penis/of cupmaat slap 9cm stijf 18cm

4: (Jongens)Als je thuis bent plas je dan staand of zittend? Allebei

5: (Meisjes) Ooit is geprobeerd staand te plassen. X

6: plassen jullie wel eens buiten? zo ja, waar doe je dat dan? Ja, tegen een boom of gwn midden op het gras

 7: Plassen jullie wel is samen met vrienden/vriendinnen. Nee

 8: Gekste plek waar je ooit hebt geplast. In het bos ofzo

9: Plassen jullie onder de douche. Ja

10: Plassen jullie wel is in het zwembad. Ja

11: (Voor de jongens) Deden jullie vroeger ook wel is een wedstrijdje ver plassen met vrienden? Nee

12: (voor de jongens) Hoe hoog kan je plassen? bv tot buik borst of nog hoger. Hoger

13: (je raadt het nooit maar ook dit is voor de jongens) trek je je voorhuid naar achteren tijdens het plassen. Ja

14: krijg je weleens een stijve bij het plassen. Ja

15: Ooit geprobeerd je eigen pis te drinken? Nee

16: nog vragen?

Badge

1: Jongen/meisje/ of iets anders.  Jongen

2: Leeftijd 14

3: Lengte penis/of cupmaat 17,32 cm

4: (Jongens)Als je thuis bent plas je dan staand of zittend? Ligt er aan of ik de daggoes ook uit moet laten als je me snapt hahahaha

5: (Meisjes) Ooit is geprobeerd staand te plassen. N/A

6: plassen jullie wel eens buiten? zo ja, waar doe je dat dan? In mn broek meestal als ik het buiten doe

 7: Plassen jullie wel is samen met vrienden/vriendinnen. Meestal in het tussenuur als we niks te doen hebben

 8: Gekste plek waar je ooit hebt geplast.

In de plus met nick

9: Plassen jullie onder de douche.

Nee alleen in bad

10: Plassen jullie wel is in het zwembad.

Nee alleen in bad

11: (Voor de jongens) Deden jullie vroeger ook wel is een wedstrijdje ver plassen met vrienden? 

Nee alleen bad

12: (voor de jongens) Hoe hoog kan je plassen? bv tot buik borst of nog hoger.

Wimpers

13: (je raadt het nooit maar ook dit is voor de jongens) trek je je voorhuid naar achteren tijdens het plassen.

Ik raadde het wel

14: krijg je weleens een stijve bij het plassen.

Nee ik heb erectiele dysfunctie

15: Ooit geprobeerd je eigen pis te drinken? 

Wel geprobeerd maar lukte niet

16: nog vragen?

Soms is het rood

Badge +1

 

Vragenlijstje

1: Jongen/meisje/ of iets anders.

Jongen

2: Leeftijd

15

3: Lengte penis/of cupmaat

11cm stijf

4: (Jongens)Als je thuis bent plas je dan staand of zittend?

Beide

5: (Meisjes) Ooit is geprobeerd staand te plassen.

6: plassen jullie wel eens buiten? zo ja, waar doe je dat dan?

Ja het bos

 7: Plassen jullie wel is samen met vrienden/vriendinnen.

Nee

 8: Gekste plek waar je ooit hebt geplast.

In de sloot

9: Plassen jullie onder de douche.

Ja

10: Plassen jullie wel is in het zwembad.

Ja

11: (Voor de jongens) Deden jullie vroeger ook wel is een wedstrijdje ver plassen met vrienden? 

Nee

12: (voor de jongens) Hoe hoog kan je plassen? bv tot buik borst of nog hoger.

Borst

13: (je raadt het nooit maar ook dit is voor de jongens) trek je je voorhuid naar achteren tijdens het plassen.

Buiten wel binnen niet

14: krijg je weleens een stijve bij het plassen.

Ja

15: Ooit geprobeerd je eigen pis te drinken? 

Nee

16: nog vragen?

Nee

Dit was de vragenlijst joe joe

 

 

 

Badge

 

Vragenlijstje

1: Jongen/meisje/ of iets anders?. Jongen

2: Leeftijd? 16

3: Lengte penis/of cupmaat? 11/15

4: (Jongens)Als je thuis bent plas je dan staand of zittend? Zittend

5: (Meisjes) Ooit is geprobeerd staand te plassen.

6: plassen jullie wel eens buiten? zo ja, waar doe je dat dan? Bos of strand

 7: Plassen jullie wel is samen met vrienden/vriendinnen. Nee (helaas)

 8: Gekste plek waar je ooit hebt geplast. Phoebe denk in m’n broek een beetje

9: Plassen jullie onder de douche. Ja

10: Plassen jullie wel is in het zwembad. Ja, altijd

11: (Voor de jongens) Deden jullie vroeger ook wel is een wedstrijdje ver plassen met vrienden?  Nee

12: (voor de jongens) Hoe hoog kan je plassen? bv tot buik borst of nog hoger. Nog nooit geprobeerd, maar denk dat ik m’n borst wel kan redden

13: (je raadt het nooit maar ook dit is voor de jongens) trek je je voorhuid naar achteren tijdens het plassen. Soms wel soms niet , verschilt

14: krijg je weleens een stijve bij het plassen. Heeeel ons

15: Ooit geprobeerd je eigen pis te drinken?  Nee

16: nog vragen? Nee

Dit was de vragenlijst joe joe

 

 

 

Badge

 

Vragenlijstje

1: Jongen/meisje/ of iets anders. Jongen

2: Leeftijd 15

3: Lengte penis/of cupmaat slap 10cm stijf 16/17cm

4: (Jongens)Als je thuis bent plas je dan staand of zittend? Zittend

5: (Meisjes) Ooit is geprobeerd staand te plassen.

6: plassen jullie wel eens buiten? zo ja, waar doe je dat dan? Nee

 7: Plassen jullie wel is samen met vrienden/vriendinnen. Nee

 8: Gekste plek waar je ooit hebt geplast.in mijn tuin

9: Plassen jullie onder de douche. Nee

10: Plassen jullie wel is in het zwembad. Vroeger wel

11: (Voor de jongens) Deden jullie vroeger ook wel is een wedstrijdje ver plassen met vrienden?  Nooit gedaan

12: (voor de jongens) Hoe hoog kan je plassen? bv tot buik borst of nog hoger. Idk

13: (je raadt het nooit maar ook dit is voor de jongens) trek je je voorhuid naar achteren tijdens het plassen.  Ja tuurlijk

14: krijg je weleens een stijve bij het plassen. Nee

15: Ooit geprobeerd je eigen pis te drinken?  Wat?! Nee

16: nog vragen? Nee

Dit was de vragenlijst joe joe

 

 

 

Vragenlijstje

1: Jongen/meisje/ of iets anders. Jongen

2: Leeftijd 16

3: Lengte penis/of cupmaat slap 8 stijf 14,5

4: (Jongens)Als je thuis bent plas je dan staand of zittend? Meestal staand

5: (Meisjes) Ooit is geprobeerd staand te plassen.

6: plassen jullie wel eens buiten? zo ja, waar doe je dat dan? Meestal tegen een boom of bosje

 7: Plassen jullie wel is samen met vrienden/vriendinnen. Vroeger wel is gedaan met vrienden

 8: Gekste plek waar je ooit hebt geplast. Vanaf een brug

9: Plassen jullie onder de douche. Ja

10: Plassen jullie wel is in het zwembad. Ja

11: (Voor de jongens) Deden jullie vroeger ook wel is een wedstrijdje ver plassen met vrienden?  Ja haha

12: (voor de jongens) Hoe hoog kan je plassen? bv tot buik borst of nog hoger. Net tot mn borst

13: (je raadt het nooit maar ook dit is voor de jongens) trek je je voorhuid naar achteren tijdens het plassen. Ja anders schiet het alle kanten op

14: krijg je weleens een stijve bij het plassen. Soms

15: Ooit geprobeerd je eigen pis te drinken? Is heel vies

16: nog vragen? Nee

Reputatie 1
Badge

 

Vragenlijstje

1: Jongen/meisje/ of iets anders. Meisje

2: Leeftijd 14

3: Lengte penis/of cupmaat Cup C..

4: (Jongens)Als je thuis bent plas je dan staand of zittend? 

5: (Meisjes) Ooit is geprobeerd staand te plassen. Ja ik kan het best goed

6: plassen jullie wel eens buiten? zo ja, waar doe je dat dan? Ja soms stop ik tijdens het fietsen en dan doe ik mijn broek omlaag en dan plas ik maar meestal met een rokje en dan geen onderbroek. Of in de nacht op een bankje 

 7: Plassen jullie wel is samen met vrienden/vriendinnen. Nee bijna nooit

 8: Gekste plek waar je ooit hebt geplast. School wasbak

9: Plassen jullie onder de douche. Ja soms

10: Plassen jullie wel is in het zwembad. Ja als ik moet wel soms

11: (Voor de jongens) Deden jullie vroeger ook wel is een wedstrijdje ver plassen met vrienden?  Ja 1 keer met een vriendin gedaan buiten

12: (voor de jongens) Hoe hoog kan je plassen? bv tot buik borst of nog hoger.

13: (je raadt het nooit maar ook dit is voor de jongens) trek je je voorhuid naar achteren tijdens het plassen.

14: krijg je weleens een stijve bij het plassen.

15: Ooit geprobeerd je eigen pis te drinken?  Ja best vaak ik vind het ook niet vies meer 

6: nog vragen?

Dit was de vragenlijst joe joe

 

 

 

Reputatie 3
Badge +2

1: Jongen/meisje/ of iets anders. Meisje

2: Leeftijd 14

3: Lengte penis/of cupmaat 75B

4: (Jongens)Als je thuis bent plas je dan staand of zittend?

5: (Meisjes) Ooit is geprobeerd staand te plassen. Ja vaak, is eigenlijk niet zo moeilijk als je het een paar keer probeert

6: plassen jullie wel eens buiten? zo ja, waar doe je dat dan? Ja, in de bosjes dan meestal

 7: Plassen jullie wel is samen met vrienden/vriendinnen. Met mijn vriend vaak

 8: Gekste plek waar je ooit hebt geplast. In de trein in een lege fles.

9: Plassen jullie onder de douche. Ja, vaak, is lekker makkelijk

10: Plassen jullie wel is in het zwembad. Als ik moet ja

11: (Voor de jongens) Deden jullie vroeger ook wel is een wedstrijdje ver plassen met vrienden? Met mijn vriend gedaan, hij won.

12: (voor de jongens) Hoe hoog kan je plassen? bv tot buik borst of nog hoger.

13: (je raadt het nooit maar ook dit is voor de jongens) trek je je voorhuid naar achteren tijdens het plassen. Als ik die van mijn vriend vast heb, ja

14: krijg je weleens een stijve bij het plassen.

15: Ooit geprobeerd je eigen pis te drinken?  Ja, dag ervoor veel water drinken en dan is het niet vies, vind ik

16: nog vragen? Niet dat ik nu kan verzinnen

Badge

 

Vragenlijstje

1: Jongen/meisje/ of iets anders. Meisje

2: Leeftijd 14

3: Lengte penis/of cupmaat A

4: (Jongens)Als je thuis bent plas je dan staand of zittend?

5: (Meisjes) Ooit is geprobeerd staand te plassen. Ja vaak

6: plassen jullie wel eens buiten? zo ja, waar doe je dat dan? Ja, vaak en overal

 7: Plassen jullie wel is samen met vrienden/vriendinnen. Ja dat gebeurt. Vooral met één bff.

 8: Gekste plek waar je ooit hebt geplast. Heel veel plekken, strandstoel bij het zwembad, op de fiets, in het bos

9: Plassen jullie onder de douche. Altijd

10: Plassen jullie wel is in het zwembad. Meestal

11: (Voor de jongens) Deden jullie vroeger ook wel is een wedstrijdje ver plassen met vrienden? 

12: (voor de jongens) Hoe hoog kan je plassen? bv tot buik borst of nog hoger.

13: (je raadt het nooit maar ook dit is voor de jongens) trek je je voorhuid naar achteren tijdens het plassen.

14: krijg je weleens een stijve bij het plassen.

15: Ooit geprobeerd je eigen pis te drinken? Ja maar vind het niet zo lekker. Als ik in mijn mond plas slik ik wel eens een beetje in.

16: nog vragen?

Dit was de vragenlijst joe joe

 

 

 

Reputatie 1
Badge +3

Jongen/meisje/ of iets anders. jongen

2: Leeftijd 17

3: Lengte penis/of cupmaat 14 cm slap

4: (Jongens)Als je thuis bent plas je dan staand of zittend? staand

5: (Meisjes) Ooit is geprobeerd staand te plassen.

6: plassen jullie wel eens buiten? zo ja, waar doe je dat dan? ja en dan waar het asap kan

 7: Plassen jullie wel is samen met vrienden/vriendinnen. ja 

 8: Gekste plek waar je ooit hebt geplast. slaapkamer van m’n neef

9: Plassen jullie onder de douche. soms

10: Plassen jullie wel is in het zwembad. nee

11: (Voor de jongens) Deden jullie vroeger ook wel is een wedstrijdje ver plassen met vrienden?  ja lol, loser moest bal likken

12: (voor de jongens) Hoe hoog kan je plassen? bv tot buik borst of nog hoger. hoofd 

13: (je raadt het nooit maar ook dit is voor de jongens) trek je je voorhuid naar achteren tijdens het plassen. beetje

14: krijg je weleens een stijve bij het plassen. soms

15: Ooit geprobeerd je eigen pis te drinken?  ooit toen ik dronken was

Reputatie 2
Badge +2

1: Jongen/meisje

jongen

 

2: Leeftijd

16

3: Lengte penis/of cupmaat

ong 13 cm slap en 17 stijf

4: (Jongens)Als je thuis bent plas je dan staand of zittend?

Staand. Als ik moe ben lekker zittend en dan filmpjes kijken

5: (Meisjes) Ooit is geprobeerd staand te plassen.

Nvt

6: plassen jullie wel eens buiten? zo ja, waar doe je dat dan?

meestal als ik lang moet fietsen (woon tussen de boeren) in de planten.  Ook wel eens dronken tegen een huis maar niet vaak haha 

 7: Plassen jullie wel is samen met vrienden/vriendinnen.

nee

 8: Gekste plek waar je ooit hebt geplast.

uit mijn raam de tuin in lmao

9: Plassen jullie onder de douche.

bijna altijd. Ik laat het gewoon lopen soms expres over me heen want dat is lekker warm. I dont care ik word toch wel schoon

10: Plassen jullie wel is in het zwembad.

Altijd. Iedereen die zegt dat ze dat niet doen liegt😂

11: (Voor de jongens) Deden jullie vroeger ook wel is een wedstrijdje ver plassen met vrienden? 

ja was zo leuk

12: (voor de jongens) Hoe hoog kan je plassen? bv tot buik borst of nog hoger.

tot mijn borst

13: (je raadt het nooit maar ook dit is voor de jongens) trek je je voorhuid naar achteren tijdens het plassen.

altijd, anders blijft er super veel plas hangen en dan krijg je zo'n natte vlek in je onderbroek

14: krijg je weleens een stijve bij het plassen.

nee. 

15: Ooit geprobeerd je eigen pis te drinken? 

ja maar eenmaal in mijn mond vond ik het te vies

16: nog vragen?

wil jij hem ook invullen?

Reputatie 3
Badge +3

Vragenlijstje

1: Jongen/meisje/ of iets anders.jongens

2: Leeftijd14

3: Lengte penis/of cupmaat weet ik niet 

4: (Jongens)Als je thuis bent plas je dan staand of zittend?staand

5: (Meisjes) Ooit is geprobeerd staand te plassen.

6: plassen jullie wel eens buiten? zo ja, waar doe je dat dan?ja in het bos

 7: Plassen jullie wel is samen met vrienden/vriendinnen. Nee wil wel

 8: Gekste plek waar je ooit hebt geplast. In een zwembadhokje 

9: Plassen jullie onder de douche.ja tuurlijk

10: Plassen jullie wel is in het zwembad.ja altijd

11: (Voor de jongens) Deden jullie vroeger ook wel is een wedstrijdje ver plassen met vrienden? Nee

12: (voor de jongens) Hoe hoog kan je plassen? bv tot buik borst of nog hoger.denk wel in mijn mond als ik op mijn rug lig

13: (je raadt het nooit maar ook dit is voor de jongens) trek je je voorhuid naar achteren tijdens het plassen.nee

14: krijg je weleens een stijve bij het plassen.nee

15: Ooit geprobeerd je eigen pis te drinken? Ja

16: nog vragen?nee

Dit was de vragenlijst joe joe doei

Reageer