Algemeen
- Geslacht jongen
- Hoe oud ben je? 14
- Wat is je cupmaat / hoe groot is hij stijf en slap? 8-12
- Groeien je borsten / penis nog?ja
- Ben je tevreden met ze/hem?prima denk ik heb gevoel dat ie klein is is dit zo?
Thuis
- Plas je staand of zittend?staand
- Plas je onder de douche?ja
- Als je mocht kiezen, plas je dan het liefste op de wc of onder de douche? Waarom?onder de douche, omdat je het dan gwn kan laten lopen
- Heb je wel eens in de tuin of tegen je huis geplast? Zo ja, hoe en waar?nee
Openbaar
- Plas je liever buiten of op een (vies) openbaar toilet?buiten
- Heb je wel eens op straat geplast? Hoe en waar was dat?ja geen idee
- (Jongens) Urinoir of een hokje? Hoeveel privacy heb je nodig?urinoir maar wel met schermen ertussen
(Meiden) Als de wc vies is, hoe plas je dan? - Vind je het spannend of geil om buiten te plassen?nee
- Als je heel nodig moet plassen maar je huissleutel bent vergeten, waar zou je dan plassen?in het putje bij de kraan
- Plas je wel eens samen (meiden zelfde hokje) (jongens op een rij bij de bosjes of urinoir)? Vind je dat fijn?urinoir wel, boeit me niet
- Wat is de raarste plek waar je hebt geplast?zwembadhokje
- Vind je het geil om in je zwembroek / bikini te plassen of duw je die omlaag?ja is geil
- Plas je wel eens stiekem een beetje in je onderbroek? Hoe voelt dat?warm en geil
- (Jongens) Zou je seks willen hebben terwijl ze over je lul plast?ja
(Meiden) Zou je willen dat hij in je plast? - (Jongens) Kun je plassen met een stijve? Zo ja, hoe?ja gewoon plassen
(Meiden) Kun je staand plassen of zou je het willen proberen? Zo ja, wat zijn je tips?
Andere tips om plassen fijner te laten voelen zijn altijd welkom. Dankjewel voor t invullen!
in je broek doen
Algemeen
- Geslacht jongen
- Hoe oud ben je? 14
- Wat is je cupmaat / hoe groot is hij stijf en slap? stijf 15cm slap 9 cm
- Groeien je borsten / penis nog? ja
- Ben je tevreden met ze/hem? ja
Thuis
- Plas je staand of zittend? staand
- Plas je onder de douche? jaa
- Als je mocht kiezen, plas je dan het liefste op de wc of onder de douche? Waarom? onder de douche want het is veel makkelijker en geiler
- Heb je wel eens in de tuin of tegen je huis geplast? Zo ja, hoe en waar? nee
Openbaar
- Plas je liever buiten of op een (vies) openbaar toilet? nee
- Heb je wel eens op straat geplast? Hoe en waar was dat? nee
- (Jongens) Urinoir of een hokje? Hoeveel privacy heb je nodig? urinoir
(Meiden) Als de wc vies is, hoe plas je dan?/ - Vind je het spannend of geil om buiten te plassen? jaaa
- Als je heel nodig moet plassen maar je huissleutel bent vergeten, waar zou je dan plassen? in men broek
- Plas je wel eens samen (meiden zelfde hokje) (jongens op een rij bij de bosjes of urinoir)? Vind je dat fijn? nee
- Wat is de raarste plek waar je hebt geplast? in men broek/ in men gf haar mond
- Vind je het geil om in je zwembroek / bikini te plassen of duw je die omlaag? gewoon laten lopen
- Plas je wel eens stiekem een beetje in je onderbroek? Hoe voelt dat? jaa heel vaak het voelt zo geil die warme plas door je broek voelen lopen.
- (Jongens) Zou je seks willen hebben terwijl ze over je lul plast? jaa heb ik al gedaan
(Meiden) Zou je willen dat hij in je plast? - (Jongens) Kun je plassen met een stijve? Zo ja, hoe? ja gewoon plassen
(Meiden) Kun je staand plassen of zou je het willen proberen? Zo ja, wat zijn je tips?
Andere tips om plassen fijner te laten voelen zijn altijd welkom. Dankjewel voor t invullen!
als je plast eerst je broek even omlaag doen en dan direct terug omhoog je kan het dan niet inhouden en word je broek helemaal ondergeplast.
Geslacht meisje
Hoe oud ben je? 12
Wat is je cupmaat / hoe groot is hij stijf en slap? 70aa
Groeien je borsten / penis nog? ja
Ben je tevreden met ze/hem? jawel maar mag wek wat ronder
Thuis
Plas je staand of zittend? zitten logisch
Plas je onder de douche? wek een keer gedaan
Als je mocht kiezen, plas je dan het liefste op de wc of onder de douche? Waarom? op de wc ik vind het vies
Heb je wel eens in de tuin of tegen je huis geplast? Zo ja, hoe en waar? Nou toen ik 5 was ofz was mn moeder de wc aan het schoonmaken ik ik vond het zielig om hem weer vies te maken dus ging ik in de tuin plassen
Openbaar
Plas je liever buiten of op een (vies) openbaar toilet? buiten
Heb je wel eens op straat geplast? Hoe en waar was dat? Nee
(Jongens) Urinoir of een hokje? Hoeveel privacy heb je nodig?
(Meiden) Als de wc vies is, hoe plas je dan? Met heel veel wc papier om de wcbril of iets hoger boven het toilet
Vind je het spannend of geil om buiten te plassen? Ik vind het gwn goor
Als je heel nodig moet plassen maar je huissleutel bent vergeten, waar zou je dan plassen? Ik zou het inhouden daar ben ik heel goed in ahha
Plas je wel eens samen (meiden zelfde hokje) (jongens op een rij bij de bosjes of urinoir)? Vind je dat fijn? Ik doe dat nooit ik wil gwn privacy
Wat is de raarste plek waar je hebt geplast? In mn bed ieuw toen ik heel klein was
Vind je het geil om in je zwembroek / bikini te plassen of duw je die omlaag? Nee nie geil ik ga gwn op de wc zitten met mn broekje aan want ik krijg mn broek niet naar beneden dan en daarna onder e douche
Plas je wel eens stiekem een beetje in je onderbroek? Hoe voelt dat? Nee ieuw
(Jongens) Zou je seks willen hebben terwijl ze over je lul plast?
(Meiden) Zou je willen dat hij in je plast? Ewwww nee
(Jongens) Kun je plassen met een stijve? Zo ja, hoe?
(Meiden) Kun je staand plassen of zou je het willen proberen? Zo ja, wat zijn je tips? Gwn niet doen
- Geslacht jongen
- Hoe oud ben je? 14
- Wat is je cupmaat / hoe groot is hij stijf en slap?8-11
- Groeien je borsten / penis nog? denk/ hoop het
- Ben je tevreden met ze/hem? mag nog wat groeien
Thuis
- Plas je staand of zittend? wisselend
- Plas je onder de douche? Soms als ik de wc niet meer red
- Als je mocht kiezen, plas je dan het liefste op de wc of onder de douche? Waarom? douche want je kan je gewoon verder wassen en het gewoon laten lopen
- Heb je wel eens in de tuin of tegen je huis geplast? Zo ja, hoe en waar? nee
Openbaar
- Plas je liever buiten of op een (vies) openbaar toilet? buiten
- Heb je wel eens op straat geplast? Hoe en waar was dat? vroeger of zo tijdens een groep wandeling want daar zijn geen wc
- (Jongens) Urinoir of een hokje? Hoeveel privacy heb je nodig? urinoir is goed
(Meiden) Als de wc vies is, hoe plas je dan? nvt - Vind je het spannend of geil om buiten te plassen? nee gewoon zorgen dat je niet betrapt kan worden
- Als je heel nodig moet plassen maar je huissleutel bent vergeten, waar zou je dan plassen? buren aanbellen
- Plas je wel eens samen (meiden zelfde hokje) (jongens op een rij bij de bosjes of urinoir)? Vind je dat fijn? nog niet gedaan
- Wat is de raarste plek waar je hebt geplast? kwnie
- Vind je het geil om in je zwembroek / bikini te plassen of duw je die omlaag? beetje geil maar zorgen dat het niet opvalt
- Plas je wel eens stiekem een beetje in je onderbroek? Hoe voelt dat?nvt
- (Jongens) Zou je seks willen hebben terwijl ze over je lul plast? ja zou wel fijn gevoel zijn
(Meiden) Zou je willen dat hij in je plast?/ - (Jongens) Kun je plassen met een stijve? Zo ja, hoe? nee wel als ie van stijf naar slap gaat zo in die overgang
(Meiden) Kun je staand plassen of zou je het willen proberen? Zo ja, wat zijn je tips?/
Algemeen
Geslacht jongen
Hoe oud ben je? 14
Wat is je cupmaat / hoe groot is hij stijf en slap? slap 5 stijf 10
Groeien je borsten / penis nog? ja ik hoop het wel
Ben je tevreden met ze/hem? Nee mag wel iets groter
Thuis
Plas je staand of zittend? zittend
Plas je onder de douche? ja
Als je mocht kiezen, plas je dan het liefste op de wc of onder de douche? Waarom? douche. Is fijner dat je alles van je af kan laten lopen en je hoeft niet te richten.
Heb je wel eens in de tuin of tegen je huis geplast? Zo ja, hoe en waar? ja in het thuishuis
Openbaar
Plas je liever buiten of op een (vies) openbaar toilet?
buiten
Heb je wel eens op straat geplast? Hoe en waar was dat? Niet op straat maar wel een keer in de bosjes
(Jongens) Urinoir of een hokje? Hoeveel privacy heb je nodig? Urinoir behalve als het heel druk is of dat je tussen 2 (wat oudere) mannen in moet staan.
(Meiden) Als de wc vies is, hoe plas je dan?
Vind je het spannend of geil om buiten te plassen?
ja
Als je heel nodig moet plassen maar je huissleutel bent vergeten, waar zou je dan plassen? in het park
Plas je wel eens samen (meiden zelfde hokje) (jongens op een rij bij de bosjes of urinoir)? Vind je dat fijn? Ik heb wel een paar keer met mijn neef in de bosjes geplast. Vind ik mega geil.
Wat is de raarste plek waar je hebt geplast? in het tuinhuis.
Vind je het geil om in je zwembroek / bikini te plassen of duw je die omlaag? in het water en onder de douche bij het zwembad gwn aan houden. (of in kleedhokje ;) bij de wc wel gwn naar beneden.
Plas je wel eens stiekem een beetje in je onderbroek? Hoe voelt dat? nee
(Jongens) Zou je seks willen hebben terwijl ze over je lul plast? ja
(Meiden) Zou je willen dat hij in je plast?
(Jongens) Kun je plassen met een stijve? Zo ja, hoe? ja klein beetje. Je moet gwn iets harder druk zetten. Het lukt wel beter onder de douche want dan hoef je hem niet vast te houden zoals bij een urinoir.
1 meisje
2 14
3 75B
4 ja
5 beetje
6zittend
7 nee
8 wc
9 misschien toen ik klein was =maar ik heb geen herenning
10 buiten
11 bosjes wel
12 niet