Skip to main content
Vraag

Vragenlijst plassen - 20 vragen

• November 25, 2023
  • 53 reacties
  • 10224 Bekeken

Toon eerste bericht

53 reacties

Forum|alt.badge.img+4
  • Praat goed mee
  • November 22, 2025

Hey! Deze vragenlijst gaat over plassen en is voor iedereen. Wees lief en eerlijk<3

Algemeen

1. Geslacht Jongen
  2. Hoe oud ben je?16
  3. Wat is je cupmaat / hoe groot is hij stijf en slap?Stijf 15.5cm en slap geen idee 10cm ofz.
  4. Groeien je borsten / penis nog?Geen idee, mss nog een beetje
  5. Ben je tevreden met ze/hem?Ja, maar mag altijd nog cm groter.

Thuis

1. Plas je staand of zittend?Staand
  2. Plas je onder de douche? Ja
  3. Als je mocht kiezen, plas je dan het liefste op de wc of onder de douche? Waarom?Normaal altijd op wc, maar als ik toch ga douchen, wrm niet inhouden.
  4. Heb je wel eens in de tuin of tegen je huis geplast? Zo ja, hoe en waar?Achteraan in mijn tuin, achter de struik waar niemand me kon zien.

Openbaar

1. Plas je liever buiten of op een (vies) openbaar toilet? Kan nooit plassen op openbaar toilet, veel te vies.
  2. Heb je wel eens op straat geplast? Hoe en waar was dat? Toen ik super klein was eens omdat er een fille van 2 uur vertraging stond.
  3. (Jongens) Urinoir of een hokje? Hoeveel privacy heb je nodig? Kan gwn met urinoir, maar liefst niet naats me staan als ik je nie ken.
    (Meiden) Als de wc vies is, hoe plas je dan?
  4. Vind je het spannend of geil om buiten te plassen?Ja wel een beetje
  5. Als je heel nodig moet plassen maar je huissleutel bent vergeten, waar zou je dan plassen? Gwn in een bosje
  6. Plas je wel eens samen (meiden zelfde hokje) (jongens op een rij bij de bosjes of urinoir)? Vind je dat fijn? Nee, iedereen vindt het gay om in de urninoir er naast te plassen, dezelfde urinoir is dan nog erger volgens hen.
  7. Wat is de raarste plek waar je hebt geplast? Vroeger gwn in mijn tuin als er niemand thuis was in het zicht enz.
  1. Vind je het geil om in je zwembroek / bikini te plassen of duw je die omlaag? Plas niet echt in zwembroek, en anders doe ik hem omlaag.
  2. Plas je wel eens stiekem een beetje in je onderbroek? Hoe voelt dat? Nee
  3. (Jongens) Zou je seks willen hebben terwijl ze over je lul plast? Ja, momenteel is alle seks beter dan geen seks (wel met iemand leuk en mooi e)
    (Meiden) Zou je willen dat hij in je plast?
  4. (Jongens) Kun je plassen met een stijve? Zo ja, hoe? Tezien, als ik geil ben niet, maar als hij gwn stijf staat wel het is dan wel moeilijk om te richten.
    (Meiden) Kun je staand plassen of zou je het willen proberen? Zo ja, wat zijn je tips?

Andere tips om plassen fijner te laten voelen zijn altijd welkom. Dankjewel voor t invullen!Ik vindt het tof om  gwn te plassen op mijn buik.

Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • January 31, 2026

Hey! Deze vragenlijst gaat over plassen en is voor iedereen. Wees lief en eerlijk<3

Algemeen

1. Geslacht man
  2. Hoe oud ben je? 14
  3. Wat is je cupmaat / hoe groot is hij stijf en slap? 15/9
  4. Groeien je borsten / penis nog? Ja
  5. Ben je tevreden met ze/hem? Opzich

Thuis

1. Plas je staand of zittend? Zittend
  2. Plas je onder de douche? Ja
  3. Als je mocht kiezen, plas je dan het liefste op de wc of onder de douche? Waarom? Douche. Lekker vrij
  4. Heb je wel eens in de tuin of tegen je huis geplast? Zo ja, hoe en waar? Nee

Openbaar

1. Plas je liever buiten of op een (vies) openbaar toilet? Toilet
  2. Heb je wel eens op straat geplast? Hoe en waar was dat? Nee
  3. (Jongens) Urinoir of een hokje? Hoeveel privacy heb je nodig? Hokje. Heb veel privacy nodig
  4. Vind je het spannend of geil om buiten te plassen?
  5. Als je heel nodig moet plassen maar je huissleutel bent vergeten, waar zou je dan plassen? Parkje dichtbij denk ik
  6. Plas je wel eens samen (meiden zelfde hokje) (jongens op een rij bij de bosjes of urinoir)? Vind je dat fijn? Niet gedaan
  7. Wat is de raarste plek waar je hebt geplast? Zolder
  1. Vind je het geil om in je zwembroek / bikini te plassen of duw je die omlaag? 
  2. Plas je wel eens stiekem een beetje in je onderbroek? Hoe voelt dat? Nee
  3. (Jongens) Zou je seks willen hebben terwijl ze over je lul plast? Ja
  4. (Jongens) Kun je plassen met een stijve? Zo ja, hoe?
    (Meiden) Kun je staand plassen of zou je het willen proberen? Zo ja, wat zijn je tips?

Andere tips om plassen fijner te laten voelen zijn altijd welkom. Dankjewel voor t invullen!

Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • February 2, 2026
  1. Geslacht man
  2. Hoe oud ben je? 12
  3. Wat is je cupmaat / hoe groot is hij stijf en slap? 8cm slap en 15cm stijf
  4. Groeien je borsten / penis nog? ja
  5. Ben je tevreden met ze/hem? ja

Thuis 

1. Plas je staand of zittend? zittend en staand
  2. Plas je onder de douche? ja (wie niet?)
  3. Als je mocht kiezen, plas je dan het liefste op de wc of onder de douche? Waarom? alle twee alle twee leuk maar bij een vriend toch liever
  4. Heb je wel eens in de tuin of tegen je huis geplast? Zo ja, hoe en waar? in de tuin gewoon.

Openbaar

1. Plas je liever buiten of op een (vies) openbaar toilet? buiten
  2. Heb je wel eens op straat geplast? Hoe en waar was dat? op en padje waar niemand was
  3. (Jongens) Urinoir of een hokje? Hoeveel privacy heb je nodig? urinoir is goed zolang niemand die ik niet ken naast me komt staan.
  4. Vind je het spannend of geil om buiten te plassen? nee
  5. Als je heel nodig moet plassen maar je huissleutel bent vergeten, waar zou je dan plassen? in de tuin
  6. Plas je wel eens samen (meiden zelfde hokje) (jongens op een rij bij de bosjes of urinoir)? Vind je dat fijn? een paar keer op een rij in de bosjes
  7. Wat is de raarste plek waar je hebt geplast?  buiten naast een vriend.
  1. Vind je het geil om in je zwembroek / bikini te plassen of duw je die omlaag? omlaag
  2. Plas je wel eens stiekem een beetje in je onderbroek? Hoe voelt dat? nee
  3. (Jongens) Zou je seks willen hebben terwijl ze over je lul plast? nee 
  4. (Jongens) Kun je plassen met een stijve? Zo ja, hoe? kan wel maar is niet handig en lukt moeilijk

Andere tips om plassen fijner te laten voelen zijn altijd welkom. Dankjewel voor t invullen!

• aub