vragenlijst over vingeren / aftrekken / masturberen xx



Toon eerste bericht

133 reacties

Reputatie 7
Badge +5

1 Ben je meisje / jongen

jongen
2 Hoe vinger je precies / hoe trek je je precies af

Hele hand of vingertoppen of op m’n buik op bed of ik parkeer hem tussen twee matrassen 
3 Hoe voel je je precies als je op je hoogtepunt bent?

Ik voel me geweldig vooral die tintelingen/kriebelig weet niet hoe ik dat moet omschrijven 
4 Hoe lang ben je er ongeveer mee bezig? 
Ligt eraan hoe geil ik ben maar 15/20 min
5 Wanneer doe je het meestal (zoals 's avonds in bed, overdag op school ofzo)

s’middags of s’avonds 
6 Ben je ooit betrapt?

Ja de eerste keer door m’n oudere broer ik was maar wat aan het doen en m’n broer heeft het toen bij mij voorgedaan. En de tweede x door m’n moeder toen ze met schone was binnen kwam.
7 Heb je ooit een ander gevingerd / afgetrokken/ gemasturbeerd? Ja een vriend van de naturistencamping en twee beste vrienden.
8 Voor de meiden: zit je alleen aan je clit, alleen in je vagina of allebei?
 

Badge +1

Hoi allemaal, omdat vragenlijsten zo leuk zijn om in te vullen, maak ik er ook eentje voor jullie. Have fun! x

1 Ben je meisje / jongen

Jongen
2 Hoe vinger je precies / hoe trek je je precies af

Op en neer
3 Hoe voel je je precies als je op je hoogtepunt bent?

Lekker en geil 
4 Hoe lang ben je er ongeveer mee bezig?

5-10 min
5 Wanneer doe je het meestal (zoals 's avonds in bed, overdag op school ofzo)

Smiddags of avonds 
6 Ben je ooit betrapt?

Nee
7 Heb je ooit een ander gevingerd / afgetrokken/ gemasturbeerd?

Nee 
8 Voor de meiden: zit je alleen aan je clit, alleen in je vagina of allebei?
X
Dankjee xx

 

Reputatie 3
Badge +2

Hoi allemaal, omdat vragenlijsten zo leuk zijn om in te vullen, maak ik er ook eentje voor jullie. Have fun! x

1 Ben je meisje / jongen meisje 
2 Hoe vinger je precies / hoe trek je je precies af met mn hand of met vriend/vriendin 
3 Hoe voel je je precies als je op je hoogtepunt bent? Het voelt evht als de hemel haha 
4 Hoe lang ben je er ongeveer mee bezig? Kwartier half uurtje
5 Wanneer doe je het meestal (zoals 's avonds in bed, overdag op school ofzo) wanneer ik kan en geil ben
6 Ben je ooit betrapt? Eehm ja
7 Heb je ooit een ander gevingerd / afgetrokken/ gemasturbeerd?  Ja
8 Voor de meiden: zit je alleen aan je clit, alleen in je vagina of allebei? Beide

Dankjee xx

 

Badge


1 Ben je meisje / jongen meisje
2 Hoe vinger je precies / hoe trek je je precies af soms pak ik mijn papa’s dikdo die ook voor meisjes is 
3 Hoe voel je je precies als je op je hoogtepunt bent? Fk geil en lekker en nat
4 Hoe lang ben je er ongeveer mee bezig? Soms ma 3 min en soms 1 uur
5 Wanneer doe je het meestal (zoals 's avonds in bed, overdag op school ofzo) meestal in bed maar soms ook in de douche
6 Ben je ooit betrapt? Bijna maar dat was wel geil
7 Heb je ooit een ander gevingerd / afgetrokken/ gemasturbeerd?  Ja mijn lief afgetrokken da was echt geil
8 Voor de meiden: zit je alleen aan je clit, alleen in je vagina of allebei? ALLEBIJJJ

Badge

1 Ben je meisje / jongen meisje

2 Hoe vinger je precies / hoe trek je je precies af ik wrijf over mijn clit en doe mijn vingers in mijn vagina

3 Hoe voel je je precies als je op je hoogtepunt bent? Het is gwn een heel lekker gevoel 

4 Hoe lang ben je er ongeveer mee bezig? 10 tot 17 minuten 

5 Wanneer doe je het meestal (zoals 's avonds in bed, overdag op school ofzo) s'avonds als ik niet kan slapen en als ik alleen thuis ben

6 Ben je ooit betrapt? Gelukkig nog niet 🥲

7 Heb je ooit een ander gevingerd / afgetrokken/ gemasturbeerd? Ik heb mijn vriend afgetrokken terwel hij mij vingerde

8 Voor de meiden: zit je alleen aan je clit, alleen in je vagina of a

llebei? Beide

 

Reputatie 3
Badge +2

Hoe kan je 20 tot 30 min masturbeert hoeeeeeee 

Badge

Hoi allemaal, omdat vragenlijsten zo leuk zijn om in te vullen, maak ik er ook eentje voor jullie. Have fun! x

1 Ben je meisje / jongen jongen
2 Hoe vinger je precies / hoe trek je je precies af met balzak spelen en op en neer
3 Hoe voel je je precies als je op je hoogtepunt bent? Heel veel kriebels in men buik
4 Hoe lang ben je er ongeveer mee bezig? Kwartiertje
5 Wanneer doe je het meestal (zoals 's avonds in bed, overdag op school ofzo) in bed 's avonds
6 Ben je ooit betrapt? Nee
7 Heb je ooit een ander gevingerd / afgetrokken/ gemasturbeerd?  Nee
8 Voor de meiden: zit je alleen aan je clit, alleen in je vagina of allebei?

Dankjee xx

 

Reputatie 2
Badge

1 Ben je meisje / jongen: jongen 

2 Hoe vinger je precies / hoe trek je je precies af: met 2 handen

3 Hoe voel je je precies als je op je hoogtepunt bent?: lekker en dan wordt ik nog meer geil

4 Hoe lang ben je er ongeveer mee bezig?: 20 min

5 Wanneer doe je het meestal (zoals 's avonds in bed, overdag op school ofzo): onder de douche en in bed

6 Ben je ooit betrapt?: nee

7 Heb je ooit een ander gevingerd / afgetrokken/ gemasturbeerd? : Nee maar lijkt me geweldig om meisje te vingeren 

Reageer