Skip to main content
Vraag

vragenlijst over seks (voor jongens en meisjes)

• August 14, 2025
  • 3 reacties
  • 235 Bekeken

Em25
Forum|alt.badge.img

Hiii, ik ben hier nieuw maar ik heb al een paar vraagjes, ik ben 14 en word binnen een paar maanden 15.. ik en mijn vriend willen graag seks maar we weten niet of het te vroeg is en hoe we eraan moeten beginnen, daarom een paar vraagjes voor jullie. 

Hoe oud ben je?

Heb je ooit al seks gehad? Zo ja, hoe oud was je toen?

Doet het pijn?

Gaat het vanzelf of wat moeten we doen/gebeurd er?

Waar doen we het het beste als onze ouders altijd thuis zijn?

Vinden jullie 14/15 te vroeg?

En als laatste, hebben jullie misschien tips?

Dankje!!

Liefs, Em x

3 reacties

matpat13
Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • August 15, 2025

Dit topic is 2 keer geplaatst, KT zouden jullie er een van willen verwijderen?

• August 15, 2025

Hoe oud ben je? 13

Heb je ooit al seks gehad? Zo ja, hoe oud was je toen? Jazeker en nu nog, een paar maanden voor m’n 12e dus was nog 11 toen ik het voor het eerst deed (met mn beste vriend)

Doet het pijn? Op het begin wel (onervaren he) maar met genoeg speeksel en voorzichtig beetje rekken gaat het goed

Gaat het vanzelf of wat moeten we doen/gebeurd er? Ik denk dat dat bij iedereen anders is maar speeksel en/of glijmiddel kan wonderen doen of proberen voorzichtig eerst met een vinger in te gaan

Waar doen we het het beste als onze ouders altijd thuis zijn? Logeren bij elkaar en eventueel wachten tot je ouders slapen en probeer geen geluid te maken

Vinden jullie 14/15 te vroeg? Dat is persoonlijk maar ik niet

En als laatste, hebben jullie misschien tips? Luister goed naar elkaar en als je iets niet wil moet de ander het accepteren en ook als het pijn doet als je bv anaal gaat doen

Dankje!!

Liefs, Em x

Arclight22
Forum|alt.badge.img+5
  • Vaak actief
  • August 15, 2025

Hoe oud ben je? 15m

Heb je ooit al seks gehad? Zo ja, hoe oud was je toen? Ja ik was ook 15 jaar 

Doet het pijn? Nee maar het voelt wel heel raar 1ste keer 

Gaat het vanzelf of wat moeten we doen/gebeurd er? Je moet er wel voor open staan en uiteindelijk gaat het vanzelf idd 

Waar doen we het het beste als onze ouders altijd thuis zijn? Geen geluid proberen te maken of het doen wanneer je ouders een paar uur gegarandeerd weg zijn 

Vinden jullie 14/15 te vroeg? Nee 

En als laatste, hebben jullie misschien tips? Doe het veilig met bescherming en doe het als je er beide achter staat