Skip to main content
Vraag

vragenlijst over seks vingeren en over douchen thuis, bij gym en op school super geil

• June 12, 2025
  • 4 reacties
  • 2309 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Aan de meiden die douchen op school of bij sport bijv hockey en voetbal enzo, wat gebeurd er allemaal?

1. Hoe oud ben je?
  2. hoe zie je eruit?
  3. hoevaak sport je per week?
  4. wat is je cupmaat?
  5. heb je grote billen?
  6. heb je dikke lippen?
  7. heb je dikke schaamlippen?
  8. ben je sportief?
  9. wat voor ondergoed draag je?
  10. Hoevaak vinger je per week?
  11. kom je altijd klaar? Zo ja, hoelang duur je ongv?
  12. kreun je hard?
  13. ooit betrapt? Zo ja hoe, en wil je dit uitgebreid vertellen?
  14. zo niet, wil je wel betrapt worden? 
  15. wat is je kc?
  16. wat is je bc?
  17. hoeveel exen heb je?
  18. wat is/lijkt je het lekkerste standje en welke lijkt je het stomste?
  19. heb je nu een vriendje?

nu komen de sport gerelateerde vraagjes…

1. douchen jullie met zijn allen of in hokjes?
  2. douchen jullie naakt? Of in binini of ondergoed?
  3. kijken jullie naar elkaar?
  4. vergelijk je wel eens je tieten, kont of kut?
  5. Heb je zelf schaamhaar?
  6. hebben anderen schaamhaar?
  7. hebben jullie ooit samen wat gedaan? Zo ja, wat? (Kan je het Uitgebreid vertellen, als je wil)
  8. Wat wil je graag nog met ze doen? (Weer uitgebreid graag)
  9. wat is je geilste fantasie onder de douche op sport?
  10. wat is je geilste fantasie onder de douche thuis?

heb je nog vragen aan mij?

kan je ook mn vorige vragenlijst invullen?

4 reacties

Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • November 23, 2025
  1. Hoe oud ben je?  16
  2. hoe zie je eruit?  Blond, blauwe ogen, dikke kont
  3. hoevaak sport je per week?  2x trainen en 1 wedstrijd
  4. wat is je cupmaat? 75C
  5. heb je grote billen?  Ja
  6. heb je dikke lippen?  ja
  7. heb je dikke schaamlippen? Ja
  8. ben je sportief? Ja
  9. wat voor ondergoed draag je? Strings
  10. Hoevaak vinger je per week? 8x
  11. kom je altijd klaar? Zo ja, hoelang duur je ongv? Rond de 7 minuten
  12. kreun je hard? Best wel🫣
  13. ooit betrapt? Zo ja hoe, en wil je dit uitgebreid vertellen? Door mijn BFF tijdens het logeren ik kon toen niet slapen dus uit verveling ging ik een beetje vingeren en begon ik te kreunen en werd mijn BFF wakker en vroeg wat voor geluid dat was
  14. zo niet, wil je wel betrapt worden? -
  15. wat is je kc?  7
  16. wat is je bc?  3
  17. hoeveel exen heb je?  2
  18. wat is/lijkt je het lekkerste standje en welke lijkt je het stomste?  Lekkerste vind ik doggy en stomste lijkt me staand sex
  19. heb je nu een vriendje? Nee 

1. douchen jullie met zijn allen of in hokjes?  Met zijn allen
  2. douchen jullie naakt? Of in binini of ondergoed?  Gewoon naakt
  3. kijken jullie naar elkaar? Ja
  4. vergelijk je wel eens je tieten, kont of kut? Ja
  5. Heb je zelf schaamhaar? Ik scheer het
  6. hebben anderen schaamhaar? Ja
  7. hebben jullie ooit samen wat gedaan? Zo ja, wat? (Kan je het Uitgebreid vertellen, als je wil)  er was een keer dat we met iets van 10-2 wonnen dus was iedereen blij en toen zei een meisje uit mijn team van: wie het eerst klaarkomt. En toen begonnen meiden elkaar te beffen en te vingeren onder de douche
  8. Wat wil je graag nog met ze doen? (Weer uitgebreid graag)  een gangbang met zo'n voorbind dildo
  9. wat is je geilste fantasie onder de douche op sport?  Dat we een trio's hebben met voorband dildo's
  10. wat is je geilste fantasie onder de douche thuis?  Dat mijn zus binnen komt lopen als ik de deur niet op slot heb en ik haar dan ga beffen

Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • December 22, 2025

Aan de meiden die douchen op school of bij sport bijv hockey en voetbal enzo, wat gebeurd er allemaal?

1. Hoe oud ben je?   16 jaar
  2. hoe zie je eruit?    Blond haar blauwe ogen
  3. hoevaak sport je per week?   4x
  4. wat is je cupmaat?   C
  5. heb je grote billen?     Ja
  6. heb je dikke lippen?    Nee
  7. heb je dikke schaamlippen? Gemiddeld 
  8. ben je sportief? Ja
  9. wat voor ondergoed draag je? String
  10. Hoevaak vinger je per week? Minimaal 5x
  11. kom je altijd klaar? Zo ja, hoelang duur je ongv? Niet altijd meestal duurt het 10 min ligt eraan hoe geil ik ben
  12. kreun je hard? Als ik alleen ben wel anders niet 
  13. ooit betrapt? Zo ja hoe, en wil je dit uitgebreid vertellen? Ja een keer toen dacht ik dat ik alleen thuis was maar toen kwam blijkbaar mijn broer thuis, alleen ik zat boven te vingeren en hoorde je niet maar hij hoorde mij kreunen en toen ging hij kijken en deed hij de deur open en zag die mij. Maar hij heeft het tegen niemand gezegd gelukkig als die het tegen mijn ouders vertelde was ik echt in de problemen.
  14. zo niet, wil je wel betrapt worden? 
  15. wat is je kc? 
  16. wat is je bc?
  17. hoeveel exen heb je? 5
  18. wat is/lijkt je het lekkerste standje en welke lijkt je het stomste? Lekkerst cowgirl en stomst staand
  19. heb je nu een vriendje? Ja

1. douchen jullie met zijn allen of in hokjes? Met z’n allen
  2. douchen jullie naakt? Of in binini of ondergoed? Meeste naakt 2 ofzo maar in ondergoed
  4. vergelijk je wel eens je tieten, kont of kut? Ja meestal met het douche 
  5. Heb je zelf schaamhaar? Ik scheer het weg als ik het krijg 
  6. hebben anderen schaamhaar? Ja
  7. hebben jullie ooit samen wat gedaan? Zo ja, wat? (Kan je het Uitgebreid vertellen, als je wil) We hebben elkaar meerdere keren gevingerd en in de toetsen geknepen. Er waren ooit ook perongeluk 2 jongens binnen gelopen toen wij stonden te douchen en toen hebben hij ons aangeraakt en  we hadden een soort gangbang
  8. Wat wil je graag nog met ze doen? (Weer uitgebreid graag)  cumwedstrijd lijkt me leuk en grappig 
  9. wat is je geilste fantasie onder de douche op sport?  Dat is dat er een paar knappe jongens binnen komen en dat we kunnen doen met ze wat wel willen
  10. wat is je geilste fantasie onder de douche thuis? Dat ik met me vriendje onder de douche kan staan en dat we lekker kunnen neuken en vingers en trekken

Forum|alt.badge.img

1. Hoe oud ben je? 14
  2. hoe zie je eruit? blond haar groene ogen slank
  3. hoevaak sport je per week? 2 keer trainen 1 keer wedstrijd
  4. wat is je cupmaat? 80C
  5. heb je grote billen? Prima vooral rond
  6. heb je dikke lippen? Normaal
  7. heb je dikke schaamlippen? Normaal
  8. ben je sportief? Ja
  9. wat voor ondergoed draag je? Kanten tanga
  10. Hoevaak vinger je per week? 5-7
  11. kom je altijd klaar? Zo ja, hoelang duur je ongv? Ja Ongeveer 7-12 minuten denk ik
  12. kreun je hard? Uhhmmm ja
  13. ooit betrapt? Zo ja hoe, en wil je dit uitgebreid vertellen? ja door mijn broertje van 13 ik was alleen thuis en hij was een uur eerder thuis en hoorde me kreunen. Hij is toen mijn kamer in gekomen en ging niks zeggen als hij mijn borsten mocht zien. Dat heb ik misschien gedaan haha
  14. zo niet, wil je wel betrapt worden? -
  15. wat is je kc? 4
  16. wat is je bc? 1
  17. hoeveel exen heb je? 2
  18. wat is/lijkt je het lekkerste standje en welke lijkt je het stomste? lekkerste sowieso dogge of cowgirl en stomste staan 
  19. heb je nu een vriendje? nee

1. douchen jullie met zijn allen of in hokjes? met zijn allen
  2. douchen jullie naakt? Of in binini of ondergoed? naakt
  3. kijken jullie naar elkaar? ja
  4. vergelijk je wel eens je tieten, kont of kut? ja
  5. Heb je zelf schaamhaar? nee scheer alles
  6. hebben anderen schaamhaar? ja
  7. hebben jullie ooit samen wat gedaan? Zo ja, wat? (Kan je het Uitgebreid vertellen, als je wil) ja niet heel vaak wel na wedstrijd en soms na training zit iedereen een beetje aan elkaar en soms ook beffen en iemand had een keer een dildo meegenomen waar iedereen met elkaar mee ging spelen. Ook kwam een keer de zoon van de trainer per ongeluk jongen binnen na training en die hebben een paar meiden naar binnen getrokken en heb ik hem met een paar meiden ook gepijpt.
  8. Wat wil je graag nog met ze doen? (Weer uitgebreid graag) gewoon gangbang met dildos 
  9. wat is je geilste fantasie onder de douche op sport? Dat er een lekkere jongen binnenkomt waarmee ik en mijn beste vriendin alles met hem mogen doen
  10. wat is je geilste fantasie onder de douche thuis? dat is best raar maar mijn broertje is best een nerd en durft niet een met meiden te praten dus misschien zou ik hem wel een handje willen helpen.

Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • December 24, 2025

1. Hoe oud ben je? 16
  2. hoe zie je eruit? Blond blauwe ogen dikke billen 
  3. hoevaak sport je per week?4x
  4. wat is je cupmaat? C
  5. heb je grote billen? Ja
  6. heb je dikke lippen? Nee
  7. heb je dikke schaamlippen? Gemiddeld
  8. ben je sportief? Ja 
  9. wat voor ondergoed draag je? String en bh
  10. Hoevaak vinger je per week? Minimaal 7x meestal vaker
  11. kom je altijd klaar? Zo ja, hoelang duur je ongv? Niet altijd meestal wel en het duurt ong 10 min
  12. kreun je hard? Als ik alleen ben wel
  13. ooit betrapt? Zo ja hoe, en wil je dit uitgebreid vertellen? Gelukkig niet
  14. zo niet, wil je wel betrapt worden?  Lijkt me ergens wel spannend ofzo 
  15. wat is je kc?
  16. wat is je bc?
  17. hoeveel exen heb je? 2
  18. wat is/lijkt je het lekkerste standje en welke lijkt je het stomste? Lekkerste cowgirl
  19. heb je nu een vriendje? Nee

1. douchen jullie met zijn allen of in hokjes? Met z’n allen 
  2. douchen jullie naakt? Of in binini of ondergoed? Iedereen naakt behalve 2 meiden die doen het in ondergoed maar we zonder bh dus alleen string waarom geen idee 
  4. vergelijk je wel eens je tieten, kont of kut? Ja geven we al meerdere keren gedaa
  5. Heb je zelf schaamhaar? Nee als ik het krijg scheer ik het weg
  6. hebben anderen schaamhaar? Ja sommigen wel
  7. hebben jullie ooit samen wat gedaan? Zo ja, wat? (Kan je het Uitgebreid vertellen, als je wil) ja we hebe met ze allen meerdere keren gevingerd en ook elkaar en er kwam een keer een jongen binnen lopen, en 2 meiden trokken hem de douche in en toen is er ook van alles gebeurd maar daar wil ik niet te veel over kwijt 
  8. Wat wil je graag nog met ze doen? (Weer uitgebreid graag) tieten knijpen en de 2 meiden die we string dragen hun string uit trekken en gaan vingeren want iedereen vind hun maar raar en ze doen ook nooit mee
  9. wat is je geilste fantasie onder de douche op sport? Dat weer paar knappe jongens binnen komen en dat we een grote gangbang hebben lijkt me heerlijk
  10. wat is je geilste fantasie onder de douche thuis? Dat ik met mijn vriend daar kan neuken als ik die heb

heb je nog vragen aan mij? Vul deze lijst ook zelf in 

kan je ook mn vorige vragenlijst invullen? Ik zal kijken