Skip to main content

Vragenlijst over plassen en spuiten

• September 18, 2025
  • 7 reacties
  • 711 Bekeken

Een vragenlijst voor de jongens!

1. Hoeveel cm is de jouwe slap?

2. En hoeveel stijf?

3. Ben je besneden?

4. Wat is de reden hiervoor (als het zo is)

5. Staat ie recht of krom, omhoog of omlaag als ie stijf is?

6. Hoe ziet je balzak eruit als ie slap is en stijf is?

7. En welke kleur heeft je lul/ballen?

8. Heb je schaamhaar, zo ja welke reden heb je om het te laten groeien?

9. Scheer je of werk je bij? En waarom?

10. Spuit of druppel je?

11. Heb je een harde plasstraal?

12. Voorhuid over de eikel bij het plassen of teruggetrokken?

13. Blijft je voorhuid bij een stijve over je eikel of achter?

14 Kun je met een stijve plassen?

15 Wat is de gekste plaats waar je ooit geplast hebt?

16 En op welke gekke plekken heb jij ooit gerukt?

17 Maakt je voorhuid veel geluid tijdens het rukken?

18 Heb je veel voorvocht?

19 Kun je meerdere keren achter elkaar klaarkomen? Ik bedoel dus zonder pauze en hoe vaak?

20  Doe je wel eens vergelijken met andere jongens?

21 Heb je ooit dickpics gestuurd aan een vriend of gewoon een jongen?

22 Waarom deed je dat of juist niet?

7 reacties

• September 18, 2025

Topicstarter hier, ik zal eerst zelf de vragen beantwoorden:

1. Hoeveel cm is de jouwe slap? 5 cm

2. En hoeveel stijf? 14cm

3. Ben je besneden? Ja

4. Wat is de reden hiervoor (als het zo is) medische, niet geloof

5. Staat ie recht of krom, omhoog of omlaag als ie stijf is? Recht naar voren met een bocht naar links 

6. Hoe ziet je balzak eruit als ie slap is en stijf is? Slap een klein beetje hangen, stijf meestal kleiner en strak.

7. En welke kleur heeft je lul/ballen? Mijn lul is vrij wit,wel donkerder dan mijn huid. Mijn ballen zijn ook wat lichter van dan de meeste jongens.

8. Heb je schaamhaar, zo ja welke reden heb je om het te laten groeien? Ja, ik vind het zelf wel ok, komt ook omdat ik het gewoon steeds te lang vind duren. En scheren vind ik eng.

9. Scheer je of werk je bij? En waarom? Scheren nee, bijwerken wel. Maar ik doe dit niet wekelijks ofzo. Kan ooit wel eens een paar maanden laten groeien.

10. Spuit of druppel je? Spuiten meestal, ligt eraan hoe geil ik ben.

11. Heb je een harde plasstraal? Mijn plasstraal is niet echt hard als ik het vergelijk met een vriend van mij. Die post echt hard als je langs hem staat te pissen voel je het soms spetteren.

12. Voorhuid over de eikel bij het plassen of teruggetrokken? Heb geen voorhuid dus geen van beide.

13. Blijft je voorhuid bij een stijve over je eikel of achter? Nvt

14 Kun je met een stijve plassen? Ja

15 Wat is de gekste plaats waar je ooit geplast hebt? In een speelhuisje.

16 En op welke gekke plekken heb jij ooit gerukt?in datzelfde speelhuisje en in kleedhok.

17 Maakt je voorhuid veel geluid tijdens het rukken? Nvt

18 Heb je veel voorvocht? Meestal niet, heel soms wel maar dan is het meteen net alsof ik al spuit (dat doet het ook dan maar heb nog niet het gevoel dat ik klaarkomt)

19 Kun je meerdere keren achter elkaar klaarkomen? Ik bedoel dus zonder pauze en hoe vaak? Ja, max is 6 x

20  Doe je wel eens vergelijken met andere jongens? Ja

21 Heb je ooit dickpics gestuurd aan een vriend of gewoon een jongen? Ja

22 Waarom deed je dat of juist niet? Ik ben dan geil en wil dat dan graag delen met andere jongens die dit ook willen.

Forum|alt.badge.img+5

1. Hoeveel cm is de jouwe slap? 10

2. En hoeveel stijf? 14

3. Ben je besneden? nee

5. Staat ie recht of krom, omhoog of omlaag als ie stijf is? Krom

6. Hoe ziet je balzak eruit als ie slap is en stijf is? Slap is die hangend stijf zit ie omhoog

7. En welke kleur heeft je lul/ballen? Bruin

8. Heb je schaamhaar, zo ja welke reden heb je om het te laten groeien? Ja, geen zin om weg te halen

9. Scheer je of werk je bij? En waarom? nee

10. Spuit of druppel je? spuit

11. Heb je een harde plasstraal? Soms

12. Voorhuid over de eikel bij het plassen of teruggetrokken?over

13. Blijft je voorhuid bij een stijve over je eikel of achter? erachter

14 Kun je met een stijve plassen? Nee

15 Wat is de gekste plaats waar je ooit geplast hebt? idk

16 En op welke gekke plekken heb jij ooit gerukt? niet perse gekke plekken

17 Maakt je voorhuid veel geluid tijdens het rukken? soms wel

18 Heb je veel voorvocht? nee

19 Kun je meerdere keren achter elkaar klaarkomen? Ik bedoel dus zonder pauze en hoe vaak? soms

20  Doe je wel eens vergelijken met andere jongens? nee

21 Heb je ooit dickpics gestuurd aan een vriend of gewoon een jongen? nee

Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • September 22, 2025

Hoeveel cm is de jouwe slap? ​​​​4 a  5 cm

2. En hoeveel stijf? 16

3. Ben je besneden? Nee en wil dat ook zeker niet

5. Staat ie recht of krom, omhoog of omlaag als ie stijf is? Recht naar voren (dus niet omhoog ofz) en in de stam een kleine kromming naar links

6. Hoe ziet je balzak eruit als ie slap is en stijf is?

​​​​​Slap: redelijk laag voelt niet super gevuld

Stijf: dik strak onder mijn penis

7. En welke kleur heeft je lul/ballen? iets donkerder dan  eromheen

8. Heb je schaamhaar, zo ja welke reden heb je om het te laten groeien? ja vind het mannelijk staan 

9. Scheer je of werk je bij? En waarom? ja heel soms haal ik beetje weg omdat het anders te gek wordt

10. Spuit of druppel je? ​​​​spuit maar geen meter ver ofzo

11. Heb je een harde plasstraal? zeker

12. Voorhuid over de eikel bij het plassen of teruggetrokken? ​​​Half teruggetrokken

13. Blijft je voorhuid bij een stijve over je eikel of achter? gaat er half vanaf maar kan er wel prima verder af niet dat hij te strak is

14 Kun je met een stijve plassen? ja best prima eigenlijk (blijkbaar is dat hier heel raar haha)

15 Wat is de gekste plaats waar je ooit geplast hebt? langs de snelweg vol in het zicht

16 En op welke gekke plekken heb jij ooit gerukt? idk in de efteling ofzo

17 Maakt je voorhuid veel geluid tijdens het rukken? nee alleen als ik heel geil ben en dan dus veel voorvocht heb

18 Heb je veel voorvocht? alleen als ik heel geil ben (zie 17 ook)

19 Kun je meerdere keren achter elkaar klaarkomen? Ik bedoel dus zonder pauze en hoe vaak? Ja 2 keer heb ik wel ooit eens gehad

20 Doe je wel eens vergelijken met andere jongens? ja zeker in de douches op school of bij sport

21 Heb je ooit dickpics gestuurd aan een vriend of gewoon een jongen? ja mensen uit mn team wel

22 Waarom deed je dat of juist niet? we waren heel geil

Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • September 22, 2025

1. Hoeveel cm is de jouwe slap? 11 cm

2. En hoeveel stijf? 16 cm

3. Ben je besneden? nee

5. Staat ie recht of krom, omhoog of omlaag als ie stijf is? naar links een beetje

6. Hoe ziet je balzak eruit als ie slap is en stijf is? hangen maar niet laag voor ik klaarkom gaan ze omhoog

7. En welke kleur heeft je lul/ballen? donkerder dan mijn huid

8. Heb je schaamhaar, zo ja welke reden heb je om het te laten groeien? Ja gewoon 

9. Scheer je of werk je bij? En waarom?

10. Spuit of druppel je? spuit

11. Heb je een harde plasstraal? ja

12. Voorhuid over de eikel bij het plassen of teruggetrokken? over mijn eikel

13. Blijft je voorhuid bij een stijve over je eikel of achter? over mijn eikel

14 Kun je met een stijve plassen? nee

15 Wat is de gekste plaats waar je ooit geplast hebt? in een afvalbak

16 En op welke gekke plekken heb jij ooit gerukt? Op een vriends kamer

17 Maakt je voorhuid veel geluid tijdens het rukken? nee

18 Heb je veel voorvocht? een beetje

19 Kun je meerdere keren achter elkaar klaarkomen? Ik bedoel dus zonder pauze en hoe vaak? ik kan 2x achter elkaar komen 

20  Doe je wel eens vergelijken met andere jongens? Ja vaak genoeg

Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • September 22, 2025

1. Hoeveel cm is de jouwe slap? 8

2. En hoeveel stijf? 15

3. Ben je besneden? Nee

5. Staat ie recht of krom, omhoog of omlaag als ie stijf is? Recht omhoog

6. Hoe ziet je balzak eruit als ie slap is en stijf is? Denk zelfde als de jouwe. Maar mijne hangt iets omlaag 2 cm tussen mn dijen en stijf probeert ie bij mn buik te komen.

7. En welke kleur heeft je lul/ballen? Van blank tot roze ballen, piemel licht roze, eikel licht wit roze normaal maar donkerrood als ik geil ben.

8. Heb je schaamhaar, zo ja welke reden heb je om het te laten groeien? Net nog geschoren.

9. Scheer je of werk je bij? En waarom? Lijken je piemel en ballen groter.

10. Spuit of druppel je? Spuit, maar alleen na lang geil zijn.

11. Heb je een harde plasstraal? Stijf wel, slap, normaal.

12. Voorhuid over de eikel bij het plassen of teruggetrokken? Als ik een stijve heb teruggetrokken, anders gewoon over mn eikel.

13. Blijft je voorhuid bij een stijve over je eikel of achter? Blijft erover maar glijdt soms naar achteren.

14 Kun je met een stijve plassen? Als ik niet bijna klaarkom.

15 Wat is de gekste plaats waar je ooit geplast hebt? In douche met een vriend.

16 En op welke gekke plekken heb jij ooit gerukt? Strand

17 Maakt je voorhuid veel geluid tijdens het rukken? Meestal niet

18 Heb je veel voorvocht? Nee

19 Kun je meerdere keren achter elkaar klaarkomen? Ik bedoel dus zonder pauze en hoe vaak? Is wel een paar keer gelukt. Denk max 3. Was wel zwaar.

20  Doe je wel eens vergelijken met andere jongens? Ja

21 Heb je ooit dickpics gestuurd aan een vriend of gewoon een jongen? Ja

22 Waarom deed je dat of juist niet? Vergelijken en ook wel spannend...

• September 23, 2025

1. Hoeveel cm is de jouwe slap? 8,5

2. En hoeveel stijf? 10,5

3. Ben je besneden? Gelukkig niet

4. Wat is de reden hiervoor (als het zo is)?  nvt

5. Staat ie recht of krom, omhoog of omlaag als ie stijf is? Hij staat dan recht naar voren en in het midden met een boogje naar beneden 

6. Hoe ziet je balzak eruit als ie slap is en stijf is? Bij een slappe en stijve zit mn balzak altijd strak onder m’n piemel. Ook altijd een gladde/strakke huid. Zakje is denk ik iets groter dan een pingpongbal 

7. En welke kleur heeft je lul/ballen? Hetzelfde dan de rest van mn lichaam

8. Heb je schaamhaar, zo ja welke reden heb je om het te laten groeien? Nee ben nog helemaal kaal daar

9. Scheer je of werk je bij? En waarom? Ik heb dus nog niks maar als ik het krijg scheer ik het meteen weer kaal

10. Spuit of druppel je? Ik heb nog geen sperma

11. Heb je een harde plasstraal? Als ik heeeel nodig moet wel ja anders niet

12. Voorhuid over de eikel bij het plassen of teruggetrokken? M’n voorhuid trek ik tot halverwege m’n eikel anders gaat de plas alle kanten op

13. Blijft je voorhuid bij een stijve over je eikel of achter? Bij een stijve is m’n eikel nog helemaal bedekt. Ik kan het over m’n eikel schuiven maar gaat vanzelf weer helemaal terug

14 Kun je met een stijve plassen? Nee kan ik niet

15 Wat is de gekste plaats waar je ooit geplast hebt? Toen we in zuid Afrika waren en in een beetje onveilige plek waren (in een auto). Broek en onderbroek tot m’n knieën raam open, m’n broer duwde me een beetje naar buiten tegen mn billen en plassen maar🙈 al rijdend dan

16 En op welke gekke plekken heb jij ooit gerukt? Bos, maisveld, kleedhok van een grote kledingzaak, steegje, duinen en vast nog meer

17 Maakt je voorhuid veel geluid tijdens het rukken? Als de handel daar nat is maakt het wel geluid ja

18 Heb je veel voorvocht? Nee nog helemaal niks

19 Kun je meerdere keren achter elkaar klaarkomen? Ik bedoel dus zonder pauze en hoe vaak? Ik heb wel eens anaal gedaan met een vriend en na het droog klaar komen door gegaan maar ik kom dan niet nog een keer klaar

20  Doe je wel eens vergelijken met andere jongens? Wel vaker ja

21 Heb je ooit dickpics gestuurd aan een vriend of gewoon een jongen? Ja

22 Waarom deed je dat of juist niet? We waren gewoon geil 

• September 23, 2025

*Berichten samengevoegd door de Kindertelefoon voor overzichtelijkheid*

@Aubien , droog klaarkomen heeft ook voordelen. waarom ben je blij dat je niet besneden bent?

Ik doe dat ook meestal omdat ik geil ben een dickpic sturen. Denk dat het voor iedere jongen zo is natuurlijk. Zolang je er maar geen spijt van krijgt (allebei). Maar was dat aan een vriend of gewoon random een jongen?

Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • November 23, 2025

1. Hoeveel cm is de jouwe slap? ong. 10 / 11 cm

2. En hoeveel stijf? 17,9 cm

3. Ben je besneden? gelukkig niet

4. Wat is de reden hiervoor (als het zo is) -

5. Staat ie recht of krom, omhoog of omlaag als ie stijf is? hij staat wat naar links

6. Hoe ziet je balzak eruit als ie slap is en stijf is? als ie slap is hangt ie een beetje en als ie stijf is zit ie meestal wat strakker tegen me aan.

7. En welke kleur heeft je lul/ballen? mijn lul is huidskleurig en mijn ballen zijn iets donkerder.

8. Heb je schaamhaar, zo ja welke reden heb je om het te laten groeien? ik heb het wel nu maar scheer het liever af.

9. Scheer je of werk je bij? En waarom? ik scheer het omdat t ander kriebelt.

10. Spuit of druppel je? t druppelt eruit…helaas ik vind spuiten geiler.

11. Heb je een harde plasstraal? zoo jaa meestal wel.

12. Voorhuid over de eikel bij het plassen of teruggetrokken? overheen, maar hij zit er meestal niet helemaal overheen dus daarom komt m’n plas er niet direct tussen.

13. Blijft je voorhuid bij een stijve over je eikel of achter? erachter en dan blijft ie ook erachter zitten omdat ik een best grote eikel heb.

14 Kun je met een stijve plassen? met veel moeite komen en steeds harde stralen uit.

15 Wat is de gekste plaats waar je ooit geplast hebt? het bosje naast het vakantiehuisje. was wel geil 😏.

16 En op welke gekke plekken heb jij ooit gerukt? de picknick bank naast t vakantiehuisje en het vakantiehuisje achter ons omdat die leeg was.

17 Maakt je voorhuid veel geluid tijdens het rukken? nee omdat ik er ook geen speeksel op doe.

18 Heb je veel voorvocht? heeel weinig maar ben meer aan t edgen de laatste tijd dus t word iets meer…ik vind het lekker om dat te hebben!

19 Kun je meerdere keren achter elkaar klaarkomen? Ik bedoel dus zonder pauze en hoe vaak? als ik heel geil ben wel dan 2 keer.

20  Doe je wel eens vergelijken met andere jongens? nee nog niet.

22 Waarom deed je dat of juist niet? ik zou dat nooit doen…ik laat me lul gwn liever in t echt zien.