Vraag

vragenlijst over mij of ik goed ben..?

  • 16 February 2024
  • 7 reacties
  • 232 Bekeken

Reputatie 1
Badge

Hoi ik wil eigenlijk weten of meisjes mij “goed genoeg” vinden wilt een vrouw of meisje ff deze vragen beantwoorden ( ik ben 13)

 1 hou oud ben je?

2 is een piemel die 16 centimeter groot is groot voor iemand die 13 is?

3 maakt grote van de penis uit?

4 hoe weet ik als een meisje seks met me wilt

5 is het verkeerd als een jongen opeens in de broek gaat van een vrouw of opwindend?

6 welke seksspeeltjes vinden jullie het fijnst?

7 is dieper lekkerder tijden vagina seks?

8 hoe veel leeftijds verschil mag er max zijn?

9 roddelen jullie door als een jongen een grote piemel heeft?

10 maakt schaamhaar uit

11 is het lekker als de jongen met de borsten speelt of aan de borsten likt?

 


7 reacties

Reputatie 6
Badge +4

 

 1 hou oud ben je?  ik ben 13 jaar oud

2 is een piemel die 16 centimeter groot is groot voor iemand die 13 is?  ik heb even op mijn liniaal gekeken en ik vind van wel.

3 maakt grote van de penis uit? nee ik denk het niet

4 hoe weet ik als een meisje seks met me wilt? vraag het haar

5 is het verkeerd als een jongen opeens in de broek gaat van een vrouw of opwindend? zonder toestemming vind ik dit zeker verkeerd.

6 welke seksspeeltjes vinden jullie het fijnst? ik heb helaas geen sexspeeltjes

7 is dieper lekkerder tijden vagina seks? ligt aan het persoon, sommige meiden vinden dit fijn andere niet.

8 hoe veel leeftijds verschil mag er max zijn? maakt niet uit zolang jullie van elkaar houden en alles gaat met toestemming

9 roddelen jullie door als een jongen een grote piemel heeft? ik en de meisjes om mij heen met wie ik praat hebben nog nooit egt seks gehad maar ik vind het niet per se iets om over te roddelen. lijkt me best prive eigenlijk.

10 maakt schaamhaar uit zolang het schoon is niet echt

11 is het lekker als de jongen met de borsten speelt of aan de borsten likt? allebij?

 

Reputatie 1
Badge

 

 1 hou oud ben je?  ik ben 13 jaar oud

2 is een piemel die 16 centimeter groot is groot voor iemand die 13 is?  ik heb even op mijn liniaal gekeken en ik vind van wel.

3 maakt grote van de penis uit? nee ik denk het niet

4 hoe weet ik als een meisje seks met me wilt? vraag het haar

5 is het verkeerd als een jongen opeens in de broek gaat van een vrouw of opwindend? zonder toestemming vind ik dit zeker verkeerd.

6 welke seksspeeltjes vinden jullie het fijnst? ik heb helaas geen sexspeeltjes

7 is dieper lekkerder tijden vagina seks? ligt aan het persoon, sommige meiden vinden dit fijn andere niet.

8 hoe veel leeftijds verschil mag er max zijn? maakt niet uit zolang jullie van elkaar houden en alles gaat met toestemming

9 roddelen jullie door als een jongen een grote piemel heeft? ik en de meisjes om mij heen met wie ik praat hebben nog nooit egt seks gehad maar ik vind het niet per se iets om over te roddelen. lijkt me best prive eigenlijk.

10 maakt schaamhaar uit zolang het schoon is niet echt

11 is het lekker als de jongen met de borsten speelt of aan de borsten likt? allebij?

 

Bedankt voor de reactie 

Badge

 1 hou oud ben je? oud genoeg

2 is een piemel die 16 centimeter groot is groot voor iemand die 13 is? kei groot

3 maakt grote van de penis uit? ja, heb liever kleine of normale piemels van 8cm stijf tot 14cm stijf

4 hoe weet ik als een meisje seks met me wilt merk je wel

5 is het verkeerd als een jongen opeens in de broek gaat van een vrouw of opwindend? eerst vragen

6 welke seksspeeltjes vinden jullie het fijnst? de hand

7 is dieper lekkerder tijden vagina seks? weet ik niet

8 hoe veel leeftijds verschil mag er max zijn? maakt niet uit

9 roddelen jullie door als een jongen een grote piemel heeft? nee

10 maakt schaamhaar uit nee

11 is het lekker als de jongen met de borsten speelt of aan de borsten likt? weet ik niet

hou oud ben je? 12 bijna 14

 

2 is een piemel die 16 centimeter groot is groot voor iemand die 13 is? Ja best wel 

 

3 maakt grote van de penis uit? ja als die maar niet 3 cm is ofz

 

4 hoe weet ik als een meisje seks met me wilt las jullie verkering hebben en ze wil al zoenen enz

 

5 is het verkeerd als een jongen opeens in de broek gaat van een vrouw of opwindend?

ja je moet het wel eerst vragen

6 welke seksspeeltjes vinden jullie het fijnst?ik heb er geen een

 

7 is dieper lekkerder tijden vagina seks? Nou volgens mij niet hij kan er niet zo heel erg ver in dus lijkt me vast niet fijn

 

8 hoe veel leeftijds verschil mag er max zijn?

9 roddelen jullie door als een jongen een grote piemel heeft? Ja soms nou dat soort vriendne heb ik nu niet meer maar eerder wel

 

10 maakt schaamhaar uit ja ik vind het zelf niet heel aantrekkelijk

 

11 is het lekker als de jongen met de borsten speelt of aan de borsten likt?

Ja ik denk het idk?

 

 

seksvragenlijst

Reputatie 6
Badge +3

Hoi ik wil eigenlijk weten of meisjes mij “goed genoeg” vinden wilt een vrouw of meisje ff deze vragen beantwoorden ( ik ben 13)

 1 hou oud ben je? Over een week 15,

2 is een piemel die 16 centimeter groot is groot voor iemand die 13 is? Ja, sws is 16 in het algemeen een goede lengte

3 maakt grote van de penis uit? Nee, maar de breedte wel, lekker breed voelt een meid beter dan een mega pik.

4 hoe weet ik als een meisje seks met me wilt je bent nog maar 13, dus ik zou het nog niet verwachten, maar als jij en het meisje zoenen en elkaar een beetje aan het aanraken en bestrelen zijn. Maar ik zou eerst is de andere stappen doen zoals aftrekken etc ipv meteen seks

5 is het verkeerd als een jongen opeens in de broek gaat van een vrouw of opwindend? Ik vind het persoonlijk niet zo geil als ze gelijk erin gaan, heb liever dat ze er even aan zitten

6 welke seksspeeltjes vinden jullie het fijnst? M’n bullet vibrator

7 is dieper lekkerder tijden vagina seks?  Soms doet dat wel pijn, maar als ik heel opgewonden ben is dat echt super fijn 

8 hoe veel leeftijds verschil mag er max zijn?2 jaar

9 roddelen jullie door als een jongen een grote piemel heeft? Ja ik wel

10 maakt schaamhaar uit nee hoor maar persoonlijk vind ik een beetje bijgewerkt wel aantrekkelijker. Wel echt een turnoff als de man zeikt over het schaamhaar van de vrouw

11 is het lekker als de jongen met de borsten speelt of aan de borsten likt? Als mijn tepels gevoelig zijn (voordat ik ongesteld word), ja, maar dan doet het wel een beetje pijn. Mijn vriendje vindt het echt geweldig om het te doen en ik heb er geen last van dus het gebeurd wel vaak

 

 

Badge +1

Hoi ik wil eigenlijk weten of meisjes mij “goed genoeg” vinden wilt een vrouw of meisje ff deze vragen beantwoorden ( ik ben 13)

 1 hou oud ben je? 16

2 is een piemel die 16 centimeter groot is groot voor iemand die 13 is? Ja heel groot 

3 maakt grote van de penis uit? Beetje 

4 hoe weet ik als een meisje seks met me wilt als je aant zoenen bent en een beetje aanraakt of je kan er een beetje over praten 

5 is het verkeerd als een jongen opeens in de broek gaat van een vrouw of opwindend? Zonder toestemming ja

6 welke seksspeeltjes vinden jullie het fijnst? Heb er jammer genoeg geen 

7 is dieper lekkerder tijden vagina seks? Ik vind van wel maar verschilt

8 hoe veel leeftijds verschil mag er max zijn? 2/3 maxxx

9 roddelen jullie door als een jongen een grote piemel heeft?ja zeker 😂

10 maakt schaamhaar uit ja

11 is het lekker als de jongen met de borsten speelt of aan de borsten likt? Ja beide 

 

 

Reputatie 3
Badge +1

Hoi ik wil eigenlijk weten of meisjes mij “goed genoeg” vinden wilt een vrouw of meisje ff deze vragen beantwoorden ( ik ben 13)

 1 hou oud ben je? 13

2 is een piemel die 16 centimeter groot is groot voor iemand die 13 is? idk

3 maakt grote van de penis uit? idk

4 hoe weet ik als een meisje seks met me wilt Gast, je bent 13...

5 is het verkeerd als een jongen opeens in de broek gaat van een vrouw of opwindend?Vreemd

6 welke seksspeeltjes vinden jullie het fijnst? idk

7 is dieper lekkerder tijden vagina seks? idk

8 hoe veel leeftijds verschil mag er max zijn? 3 of 4

9 roddelen jullie door als een jongen een grote piemel heeft? Nee

10 maakt schaamhaar uit Nee

11 is het lekker als de jongen met de borsten speelt of aan de borsten likt? idk

 

 

Reageer