Skip to main content

vragenlijst meisjes allen sex enzo

• May 10, 2026
  • 3 reacties
  • 108 Bekeken

Forum|alt.badge.img

1, hoe oud ben je

1. welk kleur oog/haar heb je

nu komen de rest van de vragen

Algemene info & masturbatie

• Hoe oud was je toen je voor het eerst ontdekte dat je jezelf kon vingeren of aanraken voor plezier?
  • Hoe vaak vinger je jezelf gemiddeld per week?
  • Gebruik je vaak vingers, speeltjes, kussens of iets anders als je masturbeert?
  • Wat is je favoriete manier om te vingeren? (bijv. alleen clit, in en uit, twee vingers, G-spot, etc.)
  • Hoe lang doe je er meestal over om klaar te komen als je jezelf vingert?
  • Heb je ooit meerdere orgasmes achter elkaar gehad tijdens masturbatie? Hoe voelde dat

Vingeren door een partner

1. Hoe oud was je de eerste keer dat iemand anders je vingerde?
  2. Vind je het lekkerder als een jongen je met 1, 2 of meer vingers vingert?
  3. Wat vind je beter: alleen je clit masseren, vingers erin en eruit, of een combinatie?
  4. Heb je een voorkeur voor harde of zachte bewegingen tijdens vingeren?
  5. Ben je al eens gesquirted (klaargekomen met spuitend vocht) door vingeren? Hoe gebeurde dat?
  6. Wat is het meest intense orgasme dat je ooit hebt gehad door vingeren?

Pijpen, likken & voorspel

1. Vind je het lekker als een jongen je likt (cunnilingus)? Wat maakt het goed?
  2. Hou je ervan als hij tegelijkertijd vingers gebruikt terwijl hij je likt?
  3. Hoe belangrijk is voorspel voor jou voordat er gepenetreerd wordt?
  4. Heb je liever dat hij zachtjes begint of meteen stevig aan je clit zuigt?

Penetratie & seks

1. Hoe oud was je bij je eerste keer vaginale seks?
  2. Vind je het lekkerder om bovenop te zitten, missionaris, doggy of lepeltje-lepeltje?
  3. Hoe diep vind je het lekkerst?
  4. Heb je een favoriete stand waarbij je het makkelijkst klaarkomt?
  5. Gebruik je vaak een vibrator of dildo tijdens seks?
  6. Kom je makkelijker klaar door penetratie alleen of heb je ook clit-stimulatie nodig?
  7. Heb je weleens een anaal orgasme gehad of anaal gespeeld?

Orgasmes & voorkeuren

1. Hoe vaak kom je gemiddeld klaar tijdens één seks-sessie?
  2. Wat is voor jou de beste manier om een heel intens orgasme te krijgen?
  3. Heb je weleens een “full body orgasm” gehad? Hoe voelde dat?
  4. Wat zijn je absolute favoriete dingen tijdens seks? (bijv. ruw, zacht, dominant, dirty talk, etc.)
  5. Waar word je het snelst geil van? (bijv. nek kussen, borsten, billen, dirty talk, etc.)
  • Wat is je meest beschamende of gekste seksuele ervaring?
  • Heb je weleens in het openbaar gevingerd of seks gehad?
  • Zou je het leuk vinden om door meerdere vingers tegelijk of een hele hand gevuld te worden (fisting)?
  • Heb je fantasieën over andere meisjes, threesomes, of iets taboes?
  • Wat is iets nieuws wat je nog wilt uitproberen qua vingeren of seks?
  • Hoe nat word je normaal als je echt opgewonden bent?

als je nog leuke vragen lijst wil kijk me 2de

xxx mij

3 reacties

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • May 10, 2026

1, hoe oud ben je? 16

1. welk kleur oog/haar heb je?  Blauw en blond

nu komen de rest van de vragen

• Hoe oud was je toen je voor het eerst ontdekte dat je jezelf kon vingeren of aanraken voor plezier? 11
  • Hoe vaak vinger je jezelf gemiddeld per week? 5-7 keer
  • Gebruik je vaak vingers, speeltjes, kussens of iets anders als je masturbeert? Meestal mijn vingers of kussen
  • Wat is je favoriete manier om te vingeren? (bijv. alleen clit, in en uit, twee vingers, G-spot, etc.) g-spot
  • Hoe lang doe je er meestal over om klaar te komen als je jezelf vingert? 15-20 min
  • Heb je ooit meerdere orgasmes achter elkaar gehad tijdens masturbatie? Hoe voelde dat? Ja en dat was zo fantastisch 

1. Hoe oud was je de eerste keer dat iemand anders je vingerde? 14
  2. Vind je het lekkerder als een jongen je met 1, 2 of meer vingers vingert? 2 of meer
  3. Wat vind je beter: alleen je clit masseren, vingers erin en eruit, of een combinatie? Combinatie 
  4. Heb je een voorkeur voor harde of zachte bewegingen tijdens vingeren? Nee gewoon afwisselen 
  5. Ben je al eens gesquirted (klaargekomen met spuitend vocht) door vingeren? Hoe gebeurde dat? Ja dat gebeurde met mijn eerste keer g-spot 
  6. Wat is het meest intense orgasme dat je ooit hebt gehad door vingeren? De eerste keet g-spot

1. Vind je het lekker als een jongen je likt (cunnilingus)? Wat maakt het goed? Nee
  2. Hou je ervan als hij tegelijkertijd vingers gebruikt terwijl hij je likt? /
  3. Hoe belangrijk is voorspel voor jou voordat er gepenetreerd wordt? Belangrijk 
  4. Heb je liever dat hij zachtjes begint of meteen stevig aan je clit zuigt? Zachtjes beginnen 

Penetratie & seks

1. Hoe oud was je bij je eerste keer vaginale seks? 14
  2. Vind je het lekkerder om bovenop te zitten, missionaris, doggy of lepeltje-lepeltje? Boven op en missionaris 
  3. Hoe diep vind je het lekkerst? Gewoon helemaal erin
  4. Heb je een favoriete stand waarbij je het makkelijkst klaarkomt? Bij cowgirl kom ik denk ik het snelst klaar
  5. Gebruik je vaak een vibrator of dildo tijdens seks? Nee
  6. Kom je makkelijker klaar door penetratie alleen of heb je ook clit-stimulatie nodig? Penetratie 
  7. Heb je weleens een anaal orgasme gehad of anaal gespeeld? Geen orgasme maar wel gespeeld 

Orgasmes & voorkeuren

1. Hoe vaak kom je gemiddeld klaar tijdens één seks-sessie? Niet of 1 keer
  2. Wat is voor jou de beste manier om een heel intens orgasme te krijgen? G-spot
  3. Heb je weleens een “full body orgasm” gehad? Hoe voelde dat? Nee wil ik heel graag een keer
  4. Wat zijn je absolute favoriete dingen tijdens seks? (bijv. ruw, zacht, dominant, dirty talk, etc.) dominant 
  5. Waar word je het snelst geil van? (bijv. nek kussen, borsten, billen, dirty talk, etc.) borsten en billen 
  • Wat is je meest beschamende of gekste seksuele ervaring? Het was zijn eerste keer en hij kreeg hem er niet in
  • Heb je weleens in het openbaar gevingerd of seks gehad? Ja allebei
  • Zou je het leuk vinden om door meerdere vingers tegelijk of een hele hand gevuld te worden (fisting)? Geen hele hand 4 vingers Max 
  • Heb je fantasieën over andere meisjes, threesomes, of iets taboes? Nee
  • Wat is iets nieuws wat je nog wilt uitproberen qua vingeren of seks? Trio
  • Hoe nat word je normaal als je echt opgewonden bent? Geen idee

als je nog leuke vragen lijst wil kijk me 2de

xxx mij

kleinbloempje
Forum|alt.badge.img+1
  1. hoe oud ben je 12
  1. welk kleur oog/haar heb je blauwe ogen en blond haar

• Hoe oud was je toen je voor het eerst ontdekte dat je jezelf kon vingeren of aanraken voor plezier? ik denk 10 ongeveer
  • Hoe vaak vinger je jezelf gemiddeld per week? elke dag wel en soms vaker
  • Gebruik je vaak vingers, speeltjes, kussens of iets anders als je masturbeert? bijna altijd alleen mijn vingers, maar soms ook wel mijn kussen, haarborstel of trillende telefoon
  • Wat is je favoriete manier om te vingeren? (bijv. alleen clit, in en uit, twee vingers, G-spot, etc.) net waar ik zin in heb, gister was alleen met mijn clit spelen genoeg
  • Hoe lang doe je er meestal over om klaar te komen als je jezelf vingert? ik denk iets van 10 minuten
  • Heb je ooit meerdere orgasmes achter elkaar gehad tijdens masturbatie? Hoe voelde dat ja heerlijk is dat

1. Hoe oud was je de eerste keer dat iemand anders je vingerde? 9
  2. Vind je het lekkerder als een jongen je met 1, 2 of meer vingers vingert? ja
  3. Wat vind je beter: alleen je clit masseren, vingers erin en eruit, of een combinatie? combi
  4. Heb je een voorkeur voor harde of zachte bewegingen tijdens vingeren? soms zacht soms harder
  5. Ben je al eens gesquirted (klaargekomen met spuitend vocht) door vingeren? Hoe gebeurde dat? nee
  6. Wat is het meest intense orgasme dat je ooit hebt gehad door vingeren? een keer was ik zo geil, dat ik het uitschreeuwde tijdens het klaarkomen en mijn hele bed daarna nat was van zweet en vocht

1. Vind je het lekker als een jongen je likt (cunnilingus)? Wat maakt het goed? lijkt me heerlijk
  2. Hou je ervan als hij tegelijkertijd vingers gebruikt terwijl hij je likt? ja denk ik wel
  3. Hoe belangrijk is voorspel voor jou voordat er gepenetreerd wordt? belangrijk wel
  4. Heb je liever dat hij zachtjes begint of meteen stevig aan je clit zuigt? zachtjes

Penetratie & seks

1. Hoe oud was je bij je eerste keer vaginale seks? 9
  2. Vind je het lekkerder om bovenop te zitten, missionaris, doggy of lepeltje-lepeltje? doggy lijkt me leuk
  3. Hoe diep vind je het lekkerst? zo diep mogelijk
  4. Heb je een favoriete stand waarbij je het makkelijkst klaarkomt? nee
  5. Gebruik je vaak een vibrator of dildo tijdens seks? nee
  6. Kom je makkelijker klaar door penetratie alleen of heb je ook clit-stimulatie nodig? clit nodig
  7. Heb je weleens een anaal orgasme gehad of anaal gespeeld? gespeeld wel

Orgasmes & voorkeuren

1. Hoe vaak kom je gemiddeld klaar tijdens één seks-sessie? tijdens vingeren 2 of 3 keer
  2. Wat is voor jou de beste manier om een heel intens orgasme te krijgen? super stout fantaseren
  3. Heb je weleens een “full body orgasm” gehad? Hoe voelde dat? ja dat was die lekkerste keer
  4. Wat zijn je absolute favoriete dingen tijdens seks? (bijv. ruw, zacht, dominant, dirty talk, etc.) dat de ander dominant is
  5. Waar word je het snelst geil van? (bijv. nek kussen, borsten, billen, dirty talk, etc.) dirty talk
  • Wat is je meest beschamende of gekste seksuele ervaring? dat was mijn eerste keer, omdat ik het zelf niet wou
  • Heb je weleens in het openbaar gevingerd of seks gehad? ja die eerste keer was buiten
  • Zou je het leuk vinden om door meerdere vingers tegelijk of een hele hand gevuld te worden (fisting)? ja als het ooit past wel
  • Heb je fantasieën over andere meisjes, threesomes, of iets taboes? ja echt wel! Heb veel taboes:)
  • Wat is iets nieuws wat je nog wilt uitproberen qua vingeren of seks? samen met een vriendin klaarkomen lijkt me leuk
  • Hoe nat word je normaal als je echt opgewonden bent? te nat, wat niet altijd handig is

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Net nieuw
  • May 11, 2026

dankje om te andtwoorden