Vragenlijst meisjes

  • 4 May 2020
  • 3 reacties
  • 287 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hallo, 

Dit is mijn eerste vragenlijst:

1. Waneer had je voor de eerste keer Seks of waneer wil je voor de eerste keer seks

Wat vind je aantrekkelijk ja of nee

2. Schaamhaar

3. Spieren

4. Grote of kleine piemel

5. Aftrekkend

6. Kleur haar

7. Waneer wil je de eerste keer seks in je relatie

8. Is dat dan direct vaginaal of is dat eerst aftrekken, pijpen, vingeren

9. Wat moet er zeker een eigenschap zijn van de jongen

10. Wat vind je van de hoeveelheid schaamhaar veel of weinig, kort, geen schaamhaar


3 reacties

Badge

1. Waneer had je voor de eerste keer Seks of waneer wil je voor de eerste keer seks ik begon eraan te denken op me 13e en had het voor eerst op 14e

Wat vind je aantrekkelijk ja of nee

2. Schaamhaar mwah niet een hele bos beetje mag zeker

3. Spieren jahhhh zoo hott

4. Grote of kleine piemel grote is lekker maar maakt niet veel uit

5. Aftrekkend jaa

6. Kleur haar maakt ni uit blond ofz

7. Waneer wil je de eerste keer seks in je relatie ligt aan leeftijd maar gwn als je allebei klaar voor bent 

8. Is dat dan direct vaginaal of is dat eerst aftrekken, pijpen, vingeren ik deed eerst aftrekken

9. Wat moet er zeker een eigenschap zijn van de jongen  humor, romantisch

10. Wat vind je van de hoeveelheid schaamhaar veel of weinig, kort, geen schaamhaar kijk antw 2

Hallo, 

Dit is mijn eerste vragenlijst:

1. Waneer had je voor de eerste keer Seks of waneer wil je voor de eerste keer seks 16 jaar (al ontmaagd) 

Wat vind je aantrekkelijk ja of nee

2. Schaamhaar liever niet

3. Spieren graag

4. Grote of kleine piemel groot maarja jongens hebben er geen invloed op dushe

5. Aftrekken mag wel, maar ik hoef er niets van te weten haha

6. Kleur haar bruin/ blond

7. Waneer wil je de eerste keer seks in je relatie mijn eerste x was zonder relatie 

8. Is dat dan direct vaginaal of is dat eerst aftrekken, pijpen, vingeren begin met aftrekken en vingeren en op een duur vaginaal

9. Wat moet er zeker een eigenschap zijn van de jongen romantisch en lief maar wel hard in bed 

10. Wat vind je van de hoeveelheid schaamhaar veel of weinig, kort, geen Schaamhaar beetje, zolang je er maar geen last van hebt tijdens seks

 

Badge

Dit is mijn eerste vragenlijst:   

1. Waneer had je voor de eerste keer Seks of waneer wil je voor de eerste keer seks

Wat vind je aantrekkelijk ja of nee.  umm ik weet de datum ni meer

2. Schaamhaar.           het is best vies

3. Spieren

4. Grote of kleine piemel.      UMMM IK VAL UP MEISJES

5. Aftrekkend.          NEE

6. Kleur haar.             bruin

7. Waneer wil je de eerste keer seks in je relatie.     heb ik al gehad

8. Is dat dan direct vaginaal of is dat eerst aftrekken, pijpen, vingeren.  vaginaal

9. Wat moet er zeker een eigenschap zijn van de jongen.     ik val ni op jongens

10. Wat vind je van de hoeveelheid schaamhaar veel of weinig, kort, geen schaamhaar.    GEEN

  •  

Reageer