Skip to main content
Vraag

Vragenlijst meisjes

• July 3, 2026
  • 1 reactie
  • 14 Bekeken

Forum|alt.badge.img

hey meiden, ik ben een jongen van 17 en ben zeer benieuwd naar al jullie geile ervaringen!

als er vragen zijn voor mij mag je die ook altijd stellen hoor

1. Hoe oud ben je?
  2. Hoe zie je eruit? (lengte, haarkleur, lichaamstype: slank, curvy, sportief, vol, petite, etc.)
  3. Wat heb je op dit moment aan?
  4. Welke cupmaat heb je? (A, B, C, D, DD, E, F+?)
  5. Hoe zou je je kont beschrijven? (klein, rond, groot, jiggly, plat, hartvormig, etc.)
  6. Hoe vaak masturbeer je gemiddeld per week?
  7. Hoe vinger je jezelf meestal? (alleen clit, vingers in je kutje, combinatie, dildo, vibrator, showerhead, etc.) Beschrijf kort hoe je het liefst klaarkomt.
  8. Maak je veel nat als je opgewonden bent? Squirts je weleens? Hoe vaak en hoe heftig?
  9. Wat is je bodycount? 
  10. Wat is je kisscount? 
  11. Heb je weleens iets seksueels gedaan met een meisje? Zo ja, wat precies en hoe vond je het?
  12. Heb je weleens anaal seks gedaan? Vond je het lekker? Zou je het nog een keer doen?
  13. Wat is je favoriete standje en waarom?
  14. Wat is het geilste dat je ooit hebt gedaan? (details zijn welkom)
  15. Wat is je grootste seksuele fantasie op dit moment?
  16. Heb je een verborgen fetish of kink waar je over fantaseert maar nog niet veel over hebt verteld?
  17. Heb je weleens seks gehad op een openbare plek en wat voor plek wast het?
  18. Wat vind je geiler: romantisch en langzaam, ruig en hard, of een mix?
  19. Hou je van dirty talk?
  20. Is er iets wat je nog nooit hebt gedaan maar heel graag een keer wilt proberen?

1 reactie

Merel12345
Forum|alt.badge.img+3
  • Vaak actief
  • July 3, 2026

hey meiden, ik ben een jongen van 17 en ben zeer benieuwd naar al jullie geile ervaringen!

als er vragen zijn voor mij mag je die ook altijd stellen hoor

1. Hoe oud ben je? 16 
  2. Hoe zie je eruit? (lengte, haarkleur, lichaamstype: slank, curvy, sportief, vol, petite, etc.) Ik ben 180 land lang bruin haar tot onder borsten sportief lichaam Mooi sportief  lichaam 
  3. Wat heb je op dit moment aan?  Al  alleen hempje en korte broekje 
  4. Welke cupmaat heb je? (A, B, C, D, DD, E, F+?)  Cup DD ze mooi stevig niet hangend mooi rond 
  5. Hoe zou je je kont beschrijven? (klein, rond, groot, jiggly, plat, hartvormig, etc.) Mooo ronde billen komt  door de   sportschool 
  6. Hoe vaak masturbeer je gemiddeld per week? Elke dag wel soms twee keer 
  7. Hoe vinger je jezelf meestal? (alleen clit, vingers in je kutje, combinatie, dildo, vibrator,  showerhead, etc.) Beschrijf kort hoe je het liefst klaarkomt. Vingers 
  8. Maak je veel nat als je opgewonden bent? Squirts je weleens? Hoe vaak en hoe heftig? Ik best goed nat zijn zekker met de sex of met beffen 
  9. Wat is je bodycount?  Ex vriendjes vriendje buurjongen en  trio s
  10. Wat is je kisscount? 
  11. Heb je weleens iets seksueels gedaan met een meisje? Zo ja, wat precies en hoe vond je het? Ja met beste vriendinen beffen zoenen vingeren scharen zuigen aan ons borsten tepels magge intens soms voetbal meiden alleen vingeren en voelen knijpen in je borsten 
  12. Heb je weleens anaal seks gedaan? Vond je het lekker? Zou je het nog een keer doen? Mage lekker 
  13. Wat is je favoriete standje en waarom? Cowgril doggy en je jongen goed je borsten pakken  missionaris 69 
  14. Wat is het geilste dat je ooit hebt gedaan? (details zijn welkom) mijn  ontmaagding door mijn buurjongen  en een trio met best vriendin zij had  ons betrapt op vakantie 
  15. Wat is je grootste seksuele fantasie op dit moment? Mijn ex had mij anaal gepakt onder de  douche van voetbal de André meiden werden door hun vriendjes 
  16. Heb je een verborgen fetish of kink waar je over fantaseert maar nog niet veel over hebt verteld?
  17. Heb je weleens seks gehad op een openbare plek en wat voor plek wast het? Zelf de als 15 
  18. Wat vind je geiler: romantisch en langzaam, ruig en hard, of een mix? Licht aaan de jongen mag van mij wat  ruig gaan gaan 
  19. Hou je van dirty talk? Nee 
  20. Is er iets wat je nog nooit hebt gedaan maar heel graag een keer wilt proberen?   Ik heb al  best wat wat dingen gedaan ik vind sex het lekkerst wat er is in een relatie