Algemene vragen
Hoe oud ben je? 14
Ben je hetro/bi/lesbian/anders?ik val zowiezo op jongens maar weet nog niet of ik ook op meisjes val
Hoe lang ben je 175 cm
Hoeveel weeg je?52kg
Vragen over masturberen
kom maar op
Masturbeer je? Ja zeker
Zoja, sinds wanneer? 2jaar??? Voor de exacte datum zou ik even in mijn persoonlijke archief moeten koekeloeren
Heb je speeltjes? De douche straal is wel fijn
Zoja, welke? Ik ga niet herhalen
Vragen over lichaamshaar jaaaaaa zin in!
Heb je okselhaar sinds vanochtend niet meer
Zo ja, haal je het weg? Kijk ff hierboven
En als je het weg haalt, wat gebruik je dan? (Scheermesje, ontharing crème, of wat anders) toch wel scheermes
Heb je schaamhaar een heel oerwoud
Zo ja, haal je het weg? Mijn wekelijkse behandeling staat ingepland voor morgen
En als je het weg haalt, wat gebruik je dan? (Scheermesje, ontharing crème, of wat anders) een tandenborstel, een grapje weer een scheermes
Haal je het helemaal weg (glad) of een deel of op een andere manier? Nee ik scheer er meestal het silhouet van een olifant in, nee sry streepje
Vragen over ondergoed
Wat voor soort onderbroeken draag je? (Slipje, brazilian slip, string, etc) eigenlijk alles wel , boxershorts zitten trouwens ook echt lekker zeg
Van welke merken? Dat houd ik toch niet bij
Wat vind je het fijnst zitten en het mooiste? Boeit niet
Wat voor soort bh's draag je? Ik draag nauwelijks een bh maar als ik er een draag dan zonder beugel . Vindt het lekkerder zitten zonder. En ik vindt het ook wel sexy met strakke shirtjes enz
Van welke merken?weet ik veel
Wat vind je het fijnst zitten en het mooiste?
Idk
Bedankt voor het invullen! Vond je dit een leuke vragenlijst? En heb je tips? Ik heb er enorm van genoten super enig
Algemene vragen
Hoe oud ben je?12
Ben je hetro/bi/lesbian/anders?hetrl
Hoe lang ben je 1.46
Hoeveel weeg je?44
Vragen over masturberen
Masturbeer je?ja
Zoja, sinds wanneer?11 jaar
Heb je speeltjes nee
Zoja, welke? ik wil love bullet vibo hema
Vragen over lichaamshaar
Heb je okselhaarja
Zo ja, haal je het weg?ja
En als je het weg haalt, wat gebruik je dan?scheeraperaat (Scheermesje, ontharing crème, of wat anders)
Heb je schaamhaar ja
Zo ja, haal je het weg?ja
En als je het weg haalt, wat gebruik je dan? (Scheermesje, ontharing crème, of wat anders)scheermesje
Haal je het helemaal weg (glad) of een deel of op een andere manier?glad
Vragen over ondergoed
Wat voor soort onderbroeken draag je? (Slipje, brazilian slip, string, etc) slipjes
Van welke merken? hema abha
Wat vind je het fijnst zitten en het mooiste? een string is wle mooi
Wat voor soort bh's draag je? normaal
Van welke merken?livera
Wat vind je het fijnst zitten en het mooiste? Eentje met cubs
Algemene vragen
Hoe oud ben je? 14
Ben je hetro/bi/lesbian/anders? Hetero
Hoe lang ben je 159
Hoeveel weeg je? 41 kiloo
Vragen over masturberen
Masturbeer je? Jaq
Zoja, sinds wanneer? Ik denk mn 11e
Heb je speeltjes? Nee hoelaat niett
Zoja, welke? -
Vragen over lichaamshaar
Heb je okselhaar jepp
Zo ja, haal je het weg? Zeker altijd in de zomer in de winter 1 keer in de week denk
En als je het weg haalt, wat gebruik je dan? (Scheermesje, ontharing crème, of wat anders) scheermesjee
Heb je schaamhaar jepp
Zo ja, haal je het weg?
Haal je het helemaal weg (glad) of een deel of op een andere manier? Licht er aan soms scheer ik soms knippen en soms lekker niet
Vragen over ondergoed
Wat voor soort onderbroeken draag je? (Slipje, brazilian slip, string, etc) ub. Braz slipp
Van welke merken? Calvin klein en de rest wss gwn hema
Wat vind je het fijnst zitten en het mooiste? Strings het mooiste lekkerste boxers en niks
Wat voor soort bh's draag je? Ik heb te kleine tette echt aa 75 maar die van hema en gen sport bh
Van welke merken? Ik heb aleen hema en pas wss ook aleen
Wat vind je het fijnst zitten en het mooiste? Short bg en niks het lekkerste en gwn vs bh het mooiste
Bedankt voor het invullen! Vond je dit een leuke vragenlijst? En heb je tips?
Uh neee niet dat ik weett