Ooeeh bedankt voor jullie goeie reacties, willen er nog meer leuke meiden reageren?
Heey meiden. Hier een vragenlijst over jullie borsten. Ik ben erg benieuwd naar de antwoorden.
- Hoe oud ben je?14
- Wat is je cupmaat? 80E of 85b
- Beschrijf je borsten(stevig, hangend, rond, grote/kleine tepels, etc.) En beetje hangend vooral onder borsten normaale tepels maar groote ding wat om je tepel heen zit.
- Masturbeer je?ja
- Zo ja, gebruik je je borsten daar ook bij en wat doe je er dan precies mee?over mijn Tepels vrijven , knijpen in mijn borsten,
- Ben je tevreden met je borsten?ja. Zo niet, wat wil je eraan veranderen?
- Wat vind je ervan als anderen naar je borsten kijken? Ik heb het nooi ge merkt
- Wat voor bh's draag je(pushup, beugel, sportbh, etc.)? Begel,voorgevormd.
- Wat vind je ervan als anderen aan je borsten zitten en borsten kneden enzo tijdens seks? Lijk me geil
- Mogen vreemden zoals ik aan je borsten zitten?over het algemeen niet. Er zijn uitzonderingen. Als ik gekben opje dan mag het wel. En als ik gwoon gek ben door watvoor reden dan ook mag het mechin ook wel.
- Wie hebben je borsten wel eens naakt gezien?vrouwelijke klasgenoten, moeder,zusje.
- Wat vond je daarvan? Niks
- Zou je wel eens seks willen hebben met een piemel tussen je borsten? Als die jonge dat lekker vind ,
- Slaap je met je borsten naakt?nee
- Wat vond je van deze vragenlijst? Gwoon
- Ben je nu geil? Mechin en beetje
- Wil je mij nog iets vragen? Warom wil je dit allemaal weeten?niet gemeen bedoeld.
Ik vraag dit alles omdat ik benieuwd ben naar informatie over jullie borstjes en om te weten te komen wat meiden lekker vinden om te doen met borsten tijdens seks
Heey meiden. Hier een vragenlijst over jullie borsten. Ik ben erg benieuwd naar de antwoorden.
- Hoe oud ben je? 13
- Wat is je cupmaat? 95c
- Beschrijf je borsten(stevig, hangend, rond, grote/kleine tepels, etc.) zacht, rond, hele zachte en lichte “puffy” tepels
- Masturbeer je? Ja
- Zo ja, gebruik je je borsten daar ook bij en wat doe je er dan precies mee? Knijpen en spelen met mn tepels
- Ben je tevreden met je borsten? Zo niet, wat wil je eraan veranderen? Beetje groter (maar ze moeten nog groeien obv) en “puntigere” ttepels
- Wat vind je ervan als anderen naar je borsten kijken? Geil
- Wat voor bh's draag je(pushup, beugel, sportbh, etc.)? Beugel
- Wat vind je ervan als anderen aan je borsten zitten en borsten kneden enzo tijdens seks? Nog niet ervaren maar lijkt me heel fijn
- Mogen vreemden zoals ik aan je borsten zitten? Nee
- Wie hebben je borsten wel eens naakt gezien? Mn zus
- Wat vond je daarvan? Idk is al lang geleden
- Zou je wel eens seks willen hebben met een piemel tussen je borsten? Duhh
- Slaap je met je borsten naakt? Als ik geil ben
- Wat vond je van deze vragenlijst? Leuk
- Ben je nu geil? Eig wel
- Wil je mij nog iets vragen? Niet echt :)
Heey, dankjewel voor je reactie! Ik denk dat je heel erg mooie lekkere borsten heb en dat je er maar lekker van mag genieten!
- Hoe oud ben je? 15
- Wat is je cupmaat? 75 C
- Beschrijf je borsten(stevig, hangend, rond, grote/kleine tepels, etc.) stevige borsten, met normale tepels denk ik
- Masturbeer je? ja
- Zo ja, gebruik je je borsten daar ook bij en wat doe je er dan precies mee? als ik zelf doe meestal niet, anders kneed en zuigt me vriend eraan
- Ben je tevreden met je borsten? Zo niet, wat wil je eraan veranderen? ja
- Wat vind je ervan als anderen naar je borsten kijken? ligt eraan wie
- Wat voor bh's draag je(pushup, beugel, sportbh, etc.)? sportbh (doe sportopleiding) en op de vrije dagen bh met beugel
- Wat vind je ervan als anderen aan je borsten zitten en borsten kneden enzo tijdens seks? lekker
- Mogen vreemden zoals ik aan je borsten zitten? nee
- Wie hebben je borsten wel eens naakt gezien? mn vriend, mn ma, het voetbalteam, mn vriendinnen en vrienden
- Wat vond je daarvan? is normaal
- Zou je wel eens seks willen hebben met een piemel tussen je borsten? ja
- Slaap je met je borsten naakt? ja
- Wat vond je van deze vragenlijst? wel prim hoor
- Ben je nu geil? nee
- Wil je mij nog iets vragen? nee
Leuke reactie! ik denk dat je de perfecte borsten hebt om leuke dingetjes mee te doen!
- Hoe oud ben je? 14
- Wat is je cupmaat? 80 N
- Beschrijf je borsten(stevig, hangend, rond, grote/kleine tepels, etc.) normaal
- Masturbeer je? Ja
- Zo ja, gebruik je je borsten daar ook bij en wat doe je er dan precies mee? Nee
- Ben je tevreden met je borsten? Zo niet, wat wil je eraan veranderen? Ben er heel tevreden mee
- Wat vind je ervan als anderen naar je borsten kijken? Niet fijn
- Wat voor bh's draag je(pushup, beugel, sportbh, etc.)? Normale en soms beugelbh of sportbh
- Wat vind je ervan als anderen aan je borsten zitten en borsten kneden enzo tijdens seks? Geen idee nog nooit ervaren
- Mogen vreemden zoals ik aan je borsten zitten? Nee
- Wie hebben je borsten wel eens naakt gezien? Mijn moeder
- Wat vond je daarvan? Niet erg
- Zou je wel eens seks willen hebben met een piemel tussen je borsten? Ja hoor
- Slaap je met je borsten naakt? ja
- Wat vond je van deze vragenlijst? Wel leuk
- Ben je nu geil? Nahh
- Wil je mij nog iets vragen? Nee hoor :)
Hzo heb je een n want da Ken ik ni
- Hoe oud ben je? 12
- Wat is je cupmaat? 65 aa
- Beschrijf je borsten(stevig, hangend, rond, grote/kleine tepels, etc.) stevig, rond, tepels normaal
- Masturbeer je? jaa
- Zo ja, gebruik je je borsten daar ook bij en wat doe je er dan precies mee? nope
- Ben je tevreden met je borsten? Zo niet, wat wil je eraan veranderen? iets groter, maar voor de rest wel tevreden
- Wat vind je ervan als anderen naar je borsten kijken? akward
- Wat voor bh's draag je(pushup, beugel, sportbh, etc.)? gewoon een normale bh zonder beugel.
- Wat vind je ervan als anderen aan je borsten zitten en borsten kneden enzo tijdens seks? geil
- Mogen vreemden zoals ik aan je borsten zitten? alleen bij seks
- Wie hebben je borsten wel eens naakt gezien? familie
- Wat vond je daarvan? prima
- Zou je wel eens seks willen hebben met een piemel tussen je borsten? neh
- Slaap je met je borsten naakt? soms. niet in de winter, dat is te koud. :p
- Wat vond je van deze vragenlijst? wel leuk bedacht
- Ben je nu geil? niet echt
- Wil je mij nog iets vragen? kan je deze zelf ook invullen!? xd
Lieve schat ik zou hem heel graag ook voor je invullen maar ik ben een jongen hahaa dus dan lukt dat niet echt
- Hoe oud ben je?
- Wat is je cupmaat?
- Beschrijf je borsten(stevig, hangend, rond, grote/kleine tepels, etc.)
- Masturbeer je?
- Zo ja, gebruik je je borsten daar ook bij en wat doe je er dan precies mee?
- Ben je tevreden met je borsten? Zo niet, wat wil je eraan veranderen?
- Wat vind je ervan als anderen naar je borsten kijken?
- Wat voor bh's draag je(pushup, beugel, sportbh, etc.)?a
- Wat vind je ervan als anderen aan je borsten zitten en borsten kneden enzo tijdens seks?
- Mogen vreemden zoals ik aan je borsten zitten?
- Wie hebben je borsten wel eens naakt gezien?
- Wat vond je daarvan?
- Zou je wel eens seks willen hebben met een piemel tussen je borsten?
- Slaap je met je borsten naakt?
- Wat vond je van deze vragenlijst?
- Ben je nu geil?
- Wil je mij nog iets vragen?
1 = 14
2= 90D of 85E
3= ?
4= ja
5= gebruik ze niet
6= te ver uit elkaar maar het groeit hoe het groeit
7= boeie
8= beugel bh
9= weet ik niet
10= nee
11= me moeder en mensen van de lincherie winkel
12= maakt niet veel uit
13= kan weet ik niet of het fijn is
14 = ja
15= prima
16 = nee
17= nee
Wil je mij nog iets vragen? Hoe oud ben je?((:
Ik ben ook 16 net als jij ;)
Leuke antwoorden gaf je wel toppertje
@Lifesucksss
Heey meidd, jij hebt denk ik echt de perfecte tietjes om heerlijk leuke dingetjes mee te doen Als ze een lekkere stevige C zijn dan kunnen de meeste jongens daar zeker wel wat mee!